Kaukosuhde = vapaus

Pelimies

Mulla kävi hyvä tsäkä, sain pestin eri paikkakunnalle vuodeksi. Muija jäi pikkusten kanssa 600km päähän. Kotona on ikuinen meteli, muija väsyy kakaroiden kanssa yms...seksi elämä kituu.

Nyt on kuin vuosi lomaa :) Oikeestaan vietän aika poikamies elämää. Ravintoloissa flaksi käy, oon aika komee ja mulla on varaa hemmotella naisia. Eli kivaa, kivaa, naisia ja seksiä, huolettomuutta ja toisaalla on tarjolla vaihteluksi perhe elämää. Nyt on asiat mallillaan...ehkä elämäni hienoin vuosi.

14

4112

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ...

pelimies on erimies. kuule oot sairas :) mutta kerro akalles toi niin saat paistinpannusta päähän, siitä sä varmaan nautit :D

• Naisesi

lopetat heti sen huoraamisen tai pistät suhteen kokonaan poikki!

• pöh!

...tollaiselle miekkoselle! Kyllä näitä "pelimiehiä" löytyy. Toivottavasti naises löytää paremman, kun oot poissa!

• Nina

Häpeä!! Toivottavasti vaimosi saa tietää ja laittaa eron vireille ja sulle jää kovat elatusmaksut hoidettavaksi. Vielä parempaa, jos vaimosi tämän lisäksi löytäisi uuden kunnollisen miehen, nythän vaimollasi on vain luuseri jota ei todellakaan voi mieheksi sanoa.

• Pelimies

Miksi vaimoni minut jättäisi? Olen toteuttanut hänen unelmansa isosta talosta, rahallisesti turvatusta elämästä ja lapsista.
        Minä olen antanut hänelle kaiken mitä nainen tarvitsee!
        Miehen pitää sada kulkea omia polkujaan, minä hoidan perheen, mutta vaadin myös oman vapauden.

• nina
        Pelimies kirjoitti:

Miksi vaimoni minut jättäisi? Olen toteuttanut hänen unelmansa isosta talosta, rahallisesti turvatusta elämästä ja lapsista.
        Minä olen antanut hänelle kaiken mitä nainen tarvitsee!
        Miehen pitää sada kulkea omia polkujaan, minä hoidan perheen, mutta vaadin myös oman vapauden.

vai antanut kaiken?
        Materiaa ehkä, mutta kukaan ei tule sillä toimeen!
        Ihminen tarvitsee rakkautta, hellyyttä ja etenkin aitoa välittämistä!
        Rehellisyyttä!!!!
        Mitä sinä et todellakaan anna!!!!

• kotona

Kylläpä olis mullakin mukavaa, jos äijä lähtis vuodeks pois. Ettepä poijaat tiedäkään, miten me naiset osataan 'järjestellä' asioita...

• Erkki

Miten hennot jättää lapsesi vuodeksi? Ovatko kuinka pieniä?

• Erkki

Poikamiesaikoina tuli itsellänikin reissattua maailmalla ja vietettyä hiukka levotonta elämää. Nyt perheellisenä olen mielummin kotona

• 26 vuotta tien päällä.

Eihän tuossa nyt ole mitään erikoista, ihan normaalia komennusmiesten elämää!

• N43

Nauti hyvä mies, nauti!

• Tarutat

Kuules provo. En usko pätkääkään sun juttua. Aivan tahallaan provosoidusti kirjoitettu, että saat nauraa vastauksia ja kuvitella miten niskavillat meillä naisilla nousee pystyyn. Sullahan ei nousisi mikään :-))))

Eli ei mee läpi...

• Mustavalkoistako??

olen 26v kahden pienen lapsen äiti. mies duunissa 500km päässä. käy kotona kerran, pari kuussa ja välillä laittaa vähän rahaa. luulee että se riittää. oon tehny selväksi että ei riitä alkuunkaan, mutta mies ei välitä ja tiredän että sillä on välillä yhden illan juttuja siellä kaukana. hassuinta vaan on, että mies luulee mun nysväävän kaiket illat himas lasten kanssa, kertoo niin tutuillemme samalla kun kehuskelee valloituksillaan... give me a break! sosiaalinen elämäni on rikkaampaa kuin koskaa ja mielestäni mulla on siihen oikeus. mies ei ymmärrä millainen henkinen kultakaivos sillä ois käsissä. olen valokuvamalli, aina ollut vientiä, ei lapset sitä estä.. jos mies saa joskus tietää, saapahan ainakin ansionsa mukaan. ootkos sä varma että mitä sun kiltti vaimos hommailee??

• VAIMOSI = )

...alkoipahan minunkin elämäni!

Ah,vietän erittäin antoisia hetkiä salaisen miesystäväni kanssa sillävälin kun lapset nukkuu...

Mutta,tasan ei käy onnenlahjat,sinäkään et ukkokultani voi kaikkea saada...Hahhahhaa!!!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kelekkakisat

Mikä vakava onnettomuus sattunut kisoissa. On peruttu koko kisat. Pelastuskopteri näytti käyvän paikalla.
      Nivala
      35
      11447
    2. Aivan kauheaa

Veikö koskiuoma taas ihmishengen? Se pitää kieltää!
      Imatra
      63
      9900
    3. Onko kaivattusi

…mielestäsi älykäs, tai kenties tyhmä? Oma mielipide.
      Ikävä
      149
      5597
    4. Kuinka pitkä välimatka

on teidän kotien välillä?
      Ikävä
      144
      3794
    5. Epäilen ettet edes

Kehtaisi liikkua kanssani.
      Ikävä
      75
      3750
    6. Virkamiehille tarvitaan tuntuvat palkankorotukset

Naistenpäivänä on syytä muistuttaa, että virkamiehen euro on vain 80 senttiä. Palkat tulee saattaa samalle tasolle yksi
      Maailman menoa
      37
      3635
    7. Oletko huomannut

Yhden muutoksen?
      Ikävä
      40
      3388
    8. Riikka Purran kaudella nousi bensan hinta yli 2 euron

Muistatteko kuinka edellisen vasemmistohallituksen aikana, ns. Marinin aikakaudella, bensiiniä sai 1,3 euron litrahinnal
      Maailman menoa
      24
      3183
    9. Jäikö meidän välit

Mielestäsi Kesken?
      Ikävä
      65
      2815
    10. Olisipa saanut sinuun

Tutustua paremmin. Harmi että aloin lopulta jännittämään kun näytit tunteesi niin voimakkaasti ja lähestyit niin voimaak
      Ikävä
      79
      2603
    Aihe