Paasto ja Leader cla - haittaa?

Iza8904

Olen ollut vesipaastolla nyt 4 pv ja aikomukseni olisi 2-3 vk jatkaa. Syön samalla leader cla:n kapseleita, joista minua alkoi mietittymään voisivatko ne haitata jollain tavoin paastoa.

4

164

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ...

ootko tosissas?nyt sun olo saattaa tuntua hyvältä.ootko näitä jotka lupaavat olla monta viikkoa vesipaastolla.miksi ihmeessä et voi vain syödä terveellisesti ja liikkua.Itse olen nutrannut korkeintaan kaksi viikkoa ja voin sanoa että nälkä sulla tulee olee jossain vaiheessa tota sun vesipaastoa.mutta kerro toki jos onnistut kolme viikkoa pysyä hengissä pelkällä vedellä.tollai on ihan naurettavaa uhoamista.

• schlusselblume

Miksi sinun täytyy tehdä siitä ongelma jos joku haluaa paastota?! Ja tuo "nutraus" esimerkki on naurettava, siinä syödään ja ruoansulatuselimistö tekee töitä, paastolla näläntunne katoaa muutaman päivän jälkeen koska ruokaa ei syödä, ei mitään tekemistä keskenään!!

• meijuli.

Kapselit pois! ehdottomasti! EI tuollaisia lisäjuttuja ollenkaan paastoihin! Ne haittaa sun kehon puhdistumista - koko nestepaastoidea menee tuossa hukkaan! Lisäksi kun oot nesteillä, niin niiden teho on olematon. ne on tarkotettu normaaliin ruokavalioon yhistetyksi. älä pilaa terveyttäsi syömällä niitä paaston aikana, usko mua! sitten kun alat syödä taas, niin ota tarvittaessa käyttöön. nyt niistä on sulle vain haittaa.

• POiskapselit

Jep elä syö niitä! Paastossa nimenomaa juodaan VAIN vettä, ei edes tuorekurkkua ja varsinkaan nuita kapseleita! Voi haitata joten suosittelen jättämään ne pois!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitään järkeä?

Että ollaan erillään? Kummankin pää on kovilla.
      Ikävä
      127
      2004
    2. Noniin rakas

Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi
      Ikävä
      101
      1762
    3. Kumpi vetoaa enemmän sinuun

Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?
      Ikävä
      83
      1591
    4. Lasten hyväksikäyttö netissä - Joka 3. nuori on saanut seksuaalisen yhteydenoton pedofiililtä

Järkyttävää! Lapsiin kohdistuva seksuaalinen hyväksikäyttö verkossa on yhä pahempi ongelma. Ulkolinja: Lasten hyväksikäy
      Maailman menoa
      61
      1434
    5. Multa sulle

Pyörit 24/7 mielessä, kuljet mun mukana, mielessä kyselen sun mielipiteitä, vitsailen sulle, olen sydän auki, aitona. M
      Ikävä
      33
      1132
    6. Tavoitteeni onkin ärsyttää

Sua niin turhaudut ja unohdat koko homman
      Ikävä
      109
      1063
    7. Nainen, olen tutkinut sinua paljon

Salaisuutesi ei ole minulle salaisuus. Ehkä teimme jonkinlaista vaihtokauppaa kun tutkisimme toisiamme. Meillä oli kumm
      Ikävä
      51
      1043
    8. Mies, eihän sulla ole vaimoa tai naisystävää?

Minusta tuntuu jotenkin, että olisit eronnut joskus, vaikka en edes tiedä onko se totta. Jos oletkin oikeasti edelleen s
      Ikävä
      47
      1036
    9. Ei se mene ohi ajan kanssa

Näin se vaan on.
      Ikävä
      73
      1026
    10. Onko sulla empatiakykyä?

Etkö tajua yhtään miltä tämä tuntuu minusta? Minä ainakin yritän ymmärtää miltä sinusta voisi tuntua. En usko, että olet
      Ikävä
      44
      983
    Aihe