Olen ollut vesipaastolla nyt 4 pv ja aikomukseni olisi 2-3 vk jatkaa. Syön samalla leader cla:n kapseleita, joista minua alkoi mietittymään voisivatko ne haitata jollain tavoin paastoa.
Paasto ja Leader cla - haittaa?
4
130
Vastaukset
- ...
ootko tosissas?nyt sun olo saattaa tuntua hyvältä.ootko näitä jotka lupaavat olla monta viikkoa vesipaastolla.miksi ihmeessä et voi vain syödä terveellisesti ja liikkua.Itse olen nutrannut korkeintaan kaksi viikkoa ja voin sanoa että nälkä sulla tulee olee jossain vaiheessa tota sun vesipaastoa.mutta kerro toki jos onnistut kolme viikkoa pysyä hengissä pelkällä vedellä.tollai on ihan naurettavaa uhoamista.
- schlusselblume
Miksi sinun täytyy tehdä siitä ongelma jos joku haluaa paastota?! Ja tuo "nutraus" esimerkki on naurettava, siinä syödään ja ruoansulatuselimistö tekee töitä, paastolla näläntunne katoaa muutaman päivän jälkeen koska ruokaa ei syödä, ei mitään tekemistä keskenään!!
- meijuli.
Kapselit pois! ehdottomasti! EI tuollaisia lisäjuttuja ollenkaan paastoihin! Ne haittaa sun kehon puhdistumista - koko nestepaastoidea menee tuossa hukkaan! Lisäksi kun oot nesteillä, niin niiden teho on olematon. ne on tarkotettu normaaliin ruokavalioon yhistetyksi. älä pilaa terveyttäsi syömällä niitä paaston aikana, usko mua! sitten kun alat syödä taas, niin ota tarvittaessa käyttöön. nyt niistä on sulle vain haittaa.
- POiskapselit
Jep elä syö niitä! Paastossa nimenomaa juodaan VAIN vettä, ei edes tuorekurkkua ja varsinkaan nuita kapseleita! Voi haitata joten suosittelen jättämään ne pois!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Poliisi tutkii murhaa Paltamossa
Poliisi tutkii Kainuussa sijaitsevassa Paltamon kunnassa epäiltyä henkirikosta, joka on tapahtunut viime viikon perjanta354592Jos me voitais puhua
Jos me voitais puhua tästä, mä sanoisin, että se on vaan tunne ja se menee ohi. Sun ei tarvitse jännittää mua. Mä kyllä203185Jenna meni seksilakkoon
"Olen oppinut ja elän itse siinä uskossa, että feministiset arvot omaava mies on tosi marginaali. Todennäköisyys, että t2692331Jere, 23, ja Aliisa, 20, aloittavat aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla: "Vaikka mä käytän..."
Jere, 23, ja Aliisa, 20, ovat pariskunta, joka aloittaa aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla. Jere on ollut koko aikui532197- 1642056
Vain yksi elämä
Jonka haluaisin jakaa sinun kanssasi. Universumi heitti noppaa ja teki huonon pilan, antoi minun tavata sinut ja rakastu891670- 171653
Vielä kerran.
Muista että olet ihan itse aloittanut tämän. En ei silti sinua syyllistä tai muutenkaan koskaan tule mainitsemaan tästä3601651Aku Hirviniemi tekee paluun televisioon Aiemmin hyllytetty ohjelma nähdään nyt tv:ssä.
Hmmm.....Miksi? Onko asiaton käytös nyt yht´äkkiä painettu villaisella ja unohdettu? Kaiken sitä nykyään saakin anteeksi1131622M nainen tiedätkö mitä
Rovaniemellä sataa nyt lunta, just nyt kun lähden pohjoiseen. Älä ota mitään paineita tästä mun ihastumisesta sinuun, ti151279