Millainen kumppani olisit
7
96
Vastaukset
- sinkku37.
Tosi hyvä kummani olisin. En petä, en juo joka viikonlopu enkä edes joka toinen. Imuroin ja moppaan, olen kelvollinen kokkikin, osaan remontoida, en tupakoi, olen turvallinen aina, kaverit ei ole tärkeintä elämässä eli naisellekkin jää rutkasti aikaa.
- Ikisinkku M
Kyselyn mukaan olisin "HYVÄ JÄTKÄ"
"Sinulla on tapana suhtautua kumppaniisi kuin parhaaseen ystävääsi. Peräänkuulutat toiminnallasi kumppaneiden tasavertaisuutta ja kumppanisi ystäväpiiri pitää sinua yhtenä heistä. Elo parisuhteessa voi kuitenkin muuttua ajan myötä katalalla tavalla niin kaverilliseksi, että romanttinen ja seksuaalinen puoli suhteessanne muuttuu näkymättömäksi.
Kehittääksesi parisuhdettasi pidä jatkossa mielessäsi se, että olette kumppanisi kanssa romanttisessa suhteessa, ettekä vain ystäviä. On tärkeää muistaa, että parisuhteessa on lupa heittäytyä haavoittuvaiseksi ja heittäytyä joskus toisen varaan."
Omat kommentit kyselyn vastaukseen:
Joo, jos haluaa kohdella toista kuin ihmistä riitelemättä ja alistamatta sekä tehdä järkeviä päätöksiä niin on sitten vain kaveri pitkässä juoksussa, näinhän se lienee. Tuohon "On tärkeää muistaa, että parisuhteessa on lupa heittäytyä haavoittuvaiseksi ja heittäytyä joskus toisen varaan." sanoisin että ja v...t. - etsitaan
Antoi:
"
Sovittelija
Riita on sinulle kuin kirosana ja pyrit välttämään kaikenlaisia konflikteja viimeiseen saakka. Sinä olet turvallinen kumppani kaikessa rauhallisuudessasi, mutta ajat käytökselläsi itsesi helposti altavastaajan asemaan, eikä se tee itsetunnollesi pitkällä tähtäimellä hyvää.
Kehittääksesi parisuhdettasi pyri ottamaan jatkossa huomioon kokonaiskuva pienten yksityiskohtien sijaan: riitoja ei aina voi välttää, ja ne harvoin tuhoavat hyvälle pohjalle rakennetun parisuhteen. Rauhallisuutesi on ase, joka oikein käytettynä on mitä parhain lähtökohta tasapainoiseen parisuhteeseen, jossa kumppaneiden halut ja tarpeet otetaan huomioon ja jossa kumpikin on kuin lintukodossa turvassa toistensa syleilyssä – miten elämä ikinä heitteleekään." Minä olen kanssa "hyvä jätkä", eli semmoinen kaverikumppani olisin. En varsinaisesti ymmärrä, miksi tämä olisi niin paha asia, että sitä pitäisi yrittää muuttaa. Eikö kumppanin sitten kuuluisi olla ystävä? Kyllähän seksi parisuhteeseen kuuluu joka tapauksessa. Itse en ainakaan käytännön ihmisenä jaksa innostua mistään turhasta romanttisesta skeidasta.
- Mies1985
Marttyyri.
- Atm on atm
"Et ikinä saa ketään. Olet friikki. Luovuta jo suosiolla."
- mammam
"Äitihahmo". Pitää ikävä kyllä melko hyvin paikkansa, pitäisi opetella vähän välinpitämättömämmäksi. Ei kukaan halua tyttöystävän olevan kuin äiti. Ilmankos olenkin sinkku.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 175610
Jouluinen bonus VB:ltä 250 ilmaiskierrosta 0x kierrätys min 20e talletuksella
No nyt pätkähti! Ainutlaatuinen tarjous VB:ltä. 250 ilmaiskierrosta peliin Blue Fortune, 0x kierrätys ja minimitalletus03841Kirjoita yhdellä sanalla
Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin2252819- 412515
Onko muita oman polkunsa kulkijoita
Jotka ei oikein pärjää kenenkään kanssa eli on niin omat ajatukset ja omat mielenkiinnon kohteet yms. On tavallaan sella432211Minua nainen harmittaa, että en pääse sun rahoihin käsiksi
En pysty myöskään pilaamaan elämääsi niin kauan kun sulla on fuck off pääomaa. Harmittaa myös etten tiedä kuinka paljon332146Olet hyvin erilainen
Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja731727Sydän karrella
Jos yritän olla niin rehellinen kuin pystyn paljastamatta mitään tärkeää. Ensiksi mä huomasin sun tuijottavan mua. Ihme141548- 381410
- 1681327