Olitko kympin oppilas, vai saitko saatanan huonoja numeroita?
Oletko menestynyt koulussa?
6
79
Vastaukset
- välttävää tasoa
Numeroita 5 ja 6.
Mieluummin olisin menehtynyt koulussa, tasan ei äynyt onnen lahjat
Olin alisuoriutuja. Lakkasin (osittain koulukiusaamisen takia ) lukemasta läksyjä joskus yläasteella ja se jatkui lukiossakin,
Noh, kymppejä sain usein äidinkielestä (ns. luova kirjoittaminen) ja ajoittain kuviksesta ja musiikista. Ja huonoimmat numerot tuli liikunnasta ja käsitöistä, niistä usein seiskoja. Muut aineet ja niiden numerot siitä välimaastosta.En ollut, mutta surffasin koulun läpi hyvin tuloksin hyvän kielitaidon avulla. Luonnontieteet tökki kun ei kiinnostanut. Saatanan huonoja numeroita ei tullut kuin harvoin.Jatkuvuutta edusti kuitenkin se, että aina matikasta.
En ollut. Joka kevät jännitin kesää huonolla todistuksella ja joka syksy kauhulla odotin koulun alkamista. Kun oppivelvollisuus oli ohi, ei ollut aikomustakaan mennä jatko-opiskelemaan. Toisin kävi, noin kymmennen vuoden kuluttua takaisin koulun penkille. Ainakin opin huoltamaan autoni.
Oon aina ollut enemmän semmonen keskiverto hiihtäjä, vähän joka asiassa. Koulussa ala-asteella tuli tosi huonoja numeroita, koska olin paljon koulusta pois. Sairastelin paljon ja pelkäsin koulukiusaavaa opettajaani, joka sekin johti migreeni kierteeseen ja taas poissaoloihin joka taas osaltaan johti siihin, että kun ei ole tunneilla ei kyllä voi mitenkään omaksuakaan asioita, joita siellä opetetaan.
Jää siis jälkeen ja kokonaan pihalle monesta asiasta. No sitten kuutosluokasta lähtien on numerot alkanu olla jo ihan kiitettäviäkin. Lähinnä nyt 9, jokunen kymppikin. Huolellisuus ja käytös nyt oli melkein aina just joko 9 tai 10. Mutta oppinaineissa käsityöt ja musiikki, liikunta, yhteiskuntaoppi, uskonto, englanti, kuvis, äikkä (ainekirjotuksen takia) oli aina joko 9 tai 10. Nää vähän "luovemmat" aineet siis on aina olleet enemmän mulle helppoja, kun kaavat ja ulkoaopettelun aiheet. :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Silmienvääntelijä-persut pääsivät Japanissa sarjakuvaan
Torille! https://www.hs.fi/kulttuuri/art-2000011943173.html1795012Nato kaatamassa Petterin haaveileman Tunnin junan?
Nato edellyttää pohjoisessa Jäämereltä Rovaniemelle saakka kapearaitesta suoraa rautatieväylää, joka maksaa paperirahaa,194397Donald Trump pääsi samalle listalle Sanna Marinin kanssa
Eli vasemmistolaisen Time-median top 100 jännäihmisten listalle. https://time.com/collections/time100-next-2021/593769993117Älkää vaan sairastuko syöpään Suomessa
Tilaston mukaan Suomi, Slovakia ja Latvia lääkitsee aivan pohjamudissa syöpää. Sairastunutta hoidetaan edelleen vanhana2532962Kyllä, maata ei halua puolustaa nimenomaan punavihreän puolen edustajat
"Esimerkiksi maanpuolustushenki on keskimääräistä alempana naisten, arvoliberaalien, heikossa taloustilanteessa olevien1432902- 522511
- 271929
- 221757
- 351750
- 681741