Eli itse olen alkanut vasta 18 vuotiaana nyppimään kulmiani sekä navasta muutamaa karvaa mutta kauhukseni huomaan että se on vain kiihdyttänyt karvan kasvua ja paksuntanut niitä! Siis karva juuresta alkaen on paksumpaa. Teenkö jotain väärin ja voisiko sen saada loppumaan??
karvojen paksuuntuminen nyppimisellä...
1
198
Vastaukset
- Näin lähtee
Oletko todella saanut nypättyä karvan kokonaan pois (mukana tullut myös juuripallukka karvatupesta)? Jos karvan nyppää täysin pois, se aloittaa kasvun vasta usean viikon kuluttua ja on alussa hyvin hento, käytännössä huomaamaton. Jos karva katkeaa, se jatkaa kasvuaan heti ja on saman paksuinen kuin ennen katkaisuaan.
Jos karvankasvusi on kiihtynyt, se johtuu luonnollisesta karvan lisääntymisestä ja olisi todennäköisesti kiihtynyt vielä enemmän ilman nyppimistä.
Jos haluat karvankasvun loppumaan, siihen auttaa laser (vain tummat karvat) tai neulaepilaatio. Pienemmän määrät ja yksittäisten karvojen poistoon on paras vaihtoehto neulaepilaatio. Näillä tavoilla karvankasvu loppuu, mutta hoito pitää toistaa useampaan kertaan koska vierestä kasvaa uusi karva joka oli lepotilassa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 315713
Oulaisen vaalitulos: Vahva alku, mutta lisää toimia tarvitaan
Hallituksen toimet rikollisuutta vastaan alkavat tuottaa tulosta. Puolueväriin katsomatta demokratian valtaa ja perustus134342- 1962389
Olen rakastunut sinuun mies edelleen
Meidän yhteys on jossain ihan muualla kuin netissä, muistetaan se. Kaunista päivää sinulle 😍1661780Yh:n pihalla aina eri auto
Ompa jännä seurata ohiajaessa, että millainen auto on nyt erään yksinhuoltajan pihassa. Näyttääpä siellä taaskin olevan791716Kyläyhdistyksen tuho, kiitos sääntöukon
Hyrynsalmen kyläyhdistyksen yleinen keskustelutilaisuus ja ylimääräinen kokous alkoi hyvin. Siellähän keskusteltiin oike351487Sun ajatttelu tuo vaan julmuutta mut kukaan muu nainen ei voi korvaa sua
Mut sun ajattelu saa mut itsetuhoseks ja uhmaan lakiakin😭😭💀 Se väärinymmärryksen määrä on käsittämätöntä. Helpottais141375En vittujakaan enää välitä sinusta nainen
Toivottavasti en näe sinua enää koskaan. Jos näen, niin en ole näkevinäni. Et merkitse minulle enää mitään.741365viekää miehet naiset kunnon treffeille
Ja käyttäytykää hyvin. Niin tehdään vaikutus. Miehen kuuluu tarjota naiselle.2241214- 941195