Hyvä että Suomi24.fi:n treffeillä on edes jonkinlainen mahdollisuus vakoilla kuka profiilia katsoo. Hyvin yleinen skenario menee seuraavaksi: huomaan että joku on katsonut omaa profiiliani, menen katsomaan kuka se oli, ja kappas vaan: ikä on molempien mielestä sopiva, harrastukset ja elämäntyyli täsmää, yhteisiä kiinnostuksen kohteita löytyy, maakunta on sama, MUTTA: viestiä ei kuulu. Ei sitten millään. Ei edes jos otan aloitteen omiin käsiin.
Jos pistää ilmoituksen noihin palveluihin, niin helposti olettaa että myös etsii seuraa. Mikä tässä maksaa?
Jos asia olisi minusta kiinni niin treffeihin saisi lisätä ominaisuuden, että voi valita jos profiilin tai sen osien (esim. kuva) katsominen vaatii sisäänkirjautumisen vai onko se täysin julkinen.
Naiset suomi24.fi-treffeillä
7
1612
Vastaukset
- Yks sinkkumies
On se hyvä, ettei tarvi tuollaisista ottaa ressiä.
- Tööt
Ehkä pärstäsi tai tyylisi ei miellyttänyt. Ei sitä kaikkien kanssa treffeille viitsi lähteä vaikka ikä ja asuinalue täsmäisikin.
- Ukko
Kuvaa ei ole, tyylin olen pitänyt tiukan asiallisena. Suomi24.fi-treffeillä on vielä se etu, että profiili kertoo paljon ihmisestä. Jokaista yksityiskohtaa ei tarvitse kertoa yksityisviestissä.
Tarkoitinkin lähinnä niitä naisia, jotka asuvat muualla kun PK-seudulla. Nämä eivät saa läheskään yhtä paljon yhteydenottoja kun helsinkiläiset sisarensa, ja jos sanotaan että 80 prosenttia miesten lähettämistä viesteistä käy häiriköinnistä (itse kuulun siihen 20 prosenttiin), niin voisi kuvitella ettei olisi kovin vaikeaa erottua massasta.
Onko naisilla tarkoituskaan hakea seuraa treffipalstojen kautta, vai pelleileekö ne vaan? - n42
Ukko kirjoitti:
Kuvaa ei ole, tyylin olen pitänyt tiukan asiallisena. Suomi24.fi-treffeillä on vielä se etu, että profiili kertoo paljon ihmisestä. Jokaista yksityiskohtaa ei tarvitse kertoa yksityisviestissä.
Tarkoitinkin lähinnä niitä naisia, jotka asuvat muualla kun PK-seudulla. Nämä eivät saa läheskään yhtä paljon yhteydenottoja kun helsinkiläiset sisarensa, ja jos sanotaan että 80 prosenttia miesten lähettämistä viesteistä käy häiriköinnistä (itse kuulun siihen 20 prosenttiin), niin voisi kuvitella ettei olisi kovin vaikeaa erottua massasta.
Onko naisilla tarkoituskaan hakea seuraa treffipalstojen kautta, vai pelleileekö ne vaan?Uskon että siellä 80% on "tosimielellä" jos vaikka onnistaisi ja sitten on tietenkin ne 20% hörhöjä tai vain muuten pellejä.. joten
aina kannattaa yrittää.. mikäli joku treffeille lähtee kyllä hän on jo vaivaa asianeteen nähnyt.. joten tsemppiä :) - Ukko
n42 kirjoitti:
Uskon että siellä 80% on "tosimielellä" jos vaikka onnistaisi ja sitten on tietenkin ne 20% hörhöjä tai vain muuten pellejä.. joten
aina kannattaa yrittää.. mikäli joku treffeille lähtee kyllä hän on jo vaivaa asianeteen nähnyt.. joten tsemppiä :)Ainakin deitti.netin kautta naiset saa aivan tolkuttomasti (lue: satoja) viestejä juuri hörhöiltä. Tämä siitä huolimatta että nimenomaan painottaa ettei halua seksiseuraa. Kaveri teki pari vuotta sitten kokeilun feikki-ilmoituksella.
Suomi24.fi on sitten eri maata. Täällä hörhöt voi suodattaa pois ne ilmoitukset joissa ei ole mainintaa seksiseurasta. Sitä en sitten tiedä että tuleeko asiattomia vastauksia niin paljon, että asialliset hukkuu sekaan. Täysin mahdollista.
Sitä en kyllä ymmärrä että kun lähettää viestin, niin miksi nainen vilkaisee profiilia, muttei vastaa viestiin? Sehän on vähän sama kun että baarissa kun joku tulee juttelemaan, niin nainen vilkaisee miestä ja kääntyy toiseen suuntaan. - n30+
Ukko kirjoitti:
Ainakin deitti.netin kautta naiset saa aivan tolkuttomasti (lue: satoja) viestejä juuri hörhöiltä. Tämä siitä huolimatta että nimenomaan painottaa ettei halua seksiseuraa. Kaveri teki pari vuotta sitten kokeilun feikki-ilmoituksella.
Suomi24.fi on sitten eri maata. Täällä hörhöt voi suodattaa pois ne ilmoitukset joissa ei ole mainintaa seksiseurasta. Sitä en sitten tiedä että tuleeko asiattomia vastauksia niin paljon, että asialliset hukkuu sekaan. Täysin mahdollista.
Sitä en kyllä ymmärrä että kun lähettää viestin, niin miksi nainen vilkaisee profiilia, muttei vastaa viestiin? Sehän on vähän sama kun että baarissa kun joku tulee juttelemaan, niin nainen vilkaisee miestä ja kääntyy toiseen suuntaan.samallalailla meidän naisten treffi ilmoituksia ja profiileja katsotaan...eikä aina vastata, vaan ei se ainakaan mua haittaa ...sitä vartenhan mä ainakin sen ilmoituksen sinne laadin jotta jos vaikka tärppäis ,ja löytäisin miehen joka olisi minusta kiinnostunut juuri sellaisena kuin olen...tsempii vaan sullekii älä ole niin malttamaton! ;)
Iloista syksyä sinulle ja muillekin lukijoille!:) - Olar
n30+ kirjoitti:
samallalailla meidän naisten treffi ilmoituksia ja profiileja katsotaan...eikä aina vastata, vaan ei se ainakaan mua haittaa ...sitä vartenhan mä ainakin sen ilmoituksen sinne laadin jotta jos vaikka tärppäis ,ja löytäisin miehen joka olisi minusta kiinnostunut juuri sellaisena kuin olen...tsempii vaan sullekii älä ole niin malttamaton! ;)
Iloista syksyä sinulle ja muillekin lukijoille!:)Ei löydy profiilia nimimerkillä n30 ...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomalainen tutkimus paljasti oudon asian vasemmistolaisista - he häpeävät itseään
Kyllä, asia on faktaa. Suomalainen tutkimus osoittaa, että vasemmistolaisina itseään pitävät kansalaiset häpeävät itseää1383819Sosialismia Tampereella: Virallinen ilmiantolinja avautuu kaupungissa
Nyt siis mennään mansessa ihan justiinsa samaan malliin kuin entisessä Neuvostoliitossa, jossa saattoi ilmiantaa naapuri3362954Tätä et nähnyt tv:ssä: Frederik paljastaa - Totuus "haisevasta jäynästä" pehtoorille Farmilla
Frederik veti ns. herneen nenään ja päätti kostaa pehtoorille. Mitäs mieltä olet Frederikin "aamutoimista"? Lue jutt81865Ellen Jokikunnas paljastaa kyynelehtien Ralph-pojasta: "Apua..."
Ellen Jokikunnaksen ja hänen puolisonsa Jari Raskin perheestä ja taloprojektista Italiassa kertova Unelmia Italiassa -sa51598Oho! Vappu Pimiä teki "röyhkeän" teon - Onko sopivaa paljastaa tämä MasterChef-sarjasta?
Vappu Pimiä on astunut MasterChef Suomi -keittiöön ja liittynyt ohjelman legendaariseen tuomaristoon Helena Puolakan ja41079- 71934
Kaste tulisi tehdä apostolisella tavalla Ap. t. 2:38 mukaan
Apostolit eivät kastaneet kolminaisuuden nimellä vaan Jeesuksen alkuperäisen käskyn mukaisesti: Ap. t. 2:38 Niin Pietar38864- 44774
- 65731
Kuhmossa rallit alkoi ennen aikojaan
Paettiin polliisia törkeästi? Se tuo rallikiima on näemmä saavuttanu paikalliset tommi mäkiset kiljupäissään auton rat22708