Onko kellään kokemusta tai tietoa, missä/miten voisin myydä hopeisen Lapponia-rannekorun ja muutaman Kalevala-korun netissä? Ja miten korut kannattaa hinnoitella? Esim. jos hopeisen rannekorun hinnaksi löydän 464 e, niin paljonko siitä voin pyytää?
Missä myyn koruni?
Menneestä eroon
1
368
Vastaukset
- mirskauskis
Facebookissa on ainakin jotain korukirpputoreja, samoin Huuto.net tai tori.fi ovat hyviä kauppapaikkoja. Yleensä käytetyn korun hinta on automaattisesti noin puolet normaalista. Siis minun mielestäni ja minun kokemukseni mukaan.
Se laskee kummasti korun arvoa jos sitä on käytetty, vaikka hyvässä kunnossa olisikin. Itse myisin kyseistä korua siis 230-250e, toki voit koittaa pyytää enemmän alussa jos on jokin harvinaisempi malli tai jos koru on todella hyvässä kunnossa. :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nyt tajusin mitä haet takaa
En epäile etteikö meillä olisi kivaa missä vaan. Se on iso hyppy henkisellä tasolla sinne syvempään päätyyn, kuten tiedä433693- 362394
Naiselle mieheltä
Huomasin tuossa, että jääkaapissani on eräs sinun ostamasi tuote edelleen avaamattomana. Arvaatko mikä?321945- 191699
- 171669
- 231588
Ihmetteletkö, mihin sinussa ihastuin?
Pikkuhiljaa huomasin, että olet ainutlaatuinen luonne, plussana tietysti ulkoiset avut. Toista ei taida löytyä koko maai971489- 241447
- 221399
Mitä yhteistä on sulla ja kaivatulla?
Onko teillä samantyyppinen olemus tai luonne? Vai muistuttaako vartalonne toisiaan? Tai kasvot? Entä pukeutuminen? Onko911303