kimppakyydillä Saksaan

kimpassa

vielä mahtuu mukaan! lähdemme lokakuussa Hannoveriin autonhakumatkalle. Meillä on koulutus matkalla laivassa ja bussi vie ja tarpeen tullen tuo. paikalla hotellimajoitus. Olen tilannut matkan puijon matkatoimistosta, josta voi varata itse kukin paikan. Ota kaveri mukaan. Reissu ja majoitus maksaa vain 545,- €. Matkalla kieliapua.
soita vaikka itse toimistoon 0174622000 tai email: [email protected] terkut jj

11

1760

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • lennän mielelläni

hirvee hinta kun nykyään pääsee saksaan LENTÄEN
      "V-Bird" ja maksaa 20,- eur siivu!!!

• nyt

sentään niin kovin yksinkertaista.

On totta, että "sattumamatkoja" voi löytää parillakympillä, mutta yleensä ne ovat 150 E:n molemmin puolin.

Toinen huono asia on "hölmö" aikataulu. Lähtee vasta iltapäivällä n. 13.30 ja perilla jotain 15.30 paikkeilla. Sitten sieltä "ihmistenilmoille", niin päivä onkin jo pulkassa.

Eli yritän sanoa, että aamupäivä menee täällä kotomaassa matkustamiseen ja iltapäivä ilmassa ja saksan päässä.

Nykyään käytän suoria aamulentoja, paluu Rostockista Hankoon.

Tehokas työpäivä heti aamusta Saksanpäässä.

Mutta tuo "järjestetty matka" onkin amatööreille.

• seppo
        nyt kirjoitti:

sentään niin kovin yksinkertaista.

On totta, että "sattumamatkoja" voi löytää parillakympillä, mutta yleensä ne ovat 150 E:n molemmin puolin.

Toinen huono asia on "hölmö" aikataulu. Lähtee vasta iltapäivällä n. 13.30 ja perilla jotain 15.30 paikkeilla. Sitten sieltä "ihmistenilmoille", niin päivä onkin jo pulkassa.

Eli yritän sanoa, että aamupäivä menee täällä kotomaassa matkustamiseen ja iltapäivä ilmassa ja saksan päässä.

Nykyään käytän suoria aamulentoja, paluu Rostockista Hankoon.

Tehokas työpäivä heti aamusta Saksanpäässä.

Mutta tuo "järjestetty matka" onkin amatööreille.

20-40e lippuja saa todella helposti, eikä se aikataulu autonhakijalla ole niin minuutin päälle.

• kimpassa

matkaan mukaan lähtee kokenut saksan kielen opettaja, joka pitää kurssia myös saksan kielen osalta ja auttaa neuvotteluissa ja kauppasopimuksen tulkkauksessa ja rekisteröintiprosesissa. Mukaan lähtee myös tekninen tuki. Eli matkalla tarjotaan hyvää palvelua. Hintaan sisältyy matkaan lähtö melkein kotiovelta aina perille hotelliin, laivalla hytit ja ruoka, 3 hotelli yötä,aamiaiset, liikkuminen, opastus autoliikkeisiin ja paluumatka.Autopaikat paluumatkalle on myös ennakkoon varattu tietenkin eri maksu niistä. Ei laivayhtiö hyväntekeväisyyttä harrasta. Liikkeistä annetaan jo kuuukausi ennen lähtöä tietoa.(autoja varastossa noin 2000 - 3000, kaikki liikkeet yhteensä)Itse tarvitsen vain yhden auton. Minusta tämä kuulostaa hyvältä palvelulta vaikka olisi jo aikaisemmin Saksassa käynnytkin. Eli jos kokee, että pitää naähdä minkälainen tarjonta siellä on, niin tämä on todella hyvä mahdollisuus siihen. Syyslomalla mennään.

• tiedän

Autoliikkeet jonne viette pistävät korkeamman hinnan autoille teidän "kielitaidottomille urpo-asiakkaille" josta saatte välityspalkkion.

Olen joo kuullut näistä "välittäjistä"

• kimpassa
        tiedän kirjoitti:

Autoliikkeet jonne viette pistävät korkeamman hinnan autoille teidän "kielitaidottomille urpo-asiakkaille" josta saatte välityspalkkion.

Olen joo kuullut näistä "välittäjistä"

tietääkseni matkatoimistolla ja tukihenkilöillä ei ole sopimussuhteita tai vastaavaa liikkeiden kanssa. Pitää sitten vielä kysyä, miten on? Itse olen sitä mieltä, että kun jokin taho tarjoaa opastusta ja opetusta ja kertoo ennakkoon, mikä maksaa minkä - niin se on avointa. En usko, että ilmatteeksi kenenkään kannattaa tehdä mitään. Autojen hinnat voi katsella ennakkoon ja tuskin niihin on sisälletty jonkun suomalaisen provikka. Liikkeet palvelevat ensisijaisesti Saksalaisia. Vai alentuisiko virallinen BMW edustaja moiseen tiskin alla tehtäviin sopimuksiin??????? Osaa ihmiset sitten olla epäluuloisia!!!!!!!!Mihinkä sitä voi sitten luottaa??????Olen ymmärtänyt, että jokainen voi neuvotella itse autoliikkeen kanssa hinnasta ja tulkki ainoastaan selvittää mahdolliset kysymykset tai muuta sellaista. Koen tämän hyvin reiluna tilaisuutena tarkastella sikäläistä markkinatilannetta.lokakuussa nähdään.

• jatkakaa
        kimpassa kirjoitti:

tietääkseni matkatoimistolla ja tukihenkilöillä ei ole sopimussuhteita tai vastaavaa liikkeiden kanssa. Pitää sitten vielä kysyä, miten on? Itse olen sitä mieltä, että kun jokin taho tarjoaa opastusta ja opetusta ja kertoo ennakkoon, mikä maksaa minkä - niin se on avointa. En usko, että ilmatteeksi kenenkään kannattaa tehdä mitään. Autojen hinnat voi katsella ennakkoon ja tuskin niihin on sisälletty jonkun suomalaisen provikka. Liikkeet palvelevat ensisijaisesti Saksalaisia. Vai alentuisiko virallinen BMW edustaja moiseen tiskin alla tehtäviin sopimuksiin??????? Osaa ihmiset sitten olla epäluuloisia!!!!!!!!Mihinkä sitä voi sitten luottaa??????Olen ymmärtänyt, että jokainen voi neuvotella itse autoliikkeen kanssa hinnasta ja tulkki ainoastaan selvittää mahdolliset kysymykset tai muuta sellaista. Koen tämän hyvin reiluna tilaisuutena tarkastella sikäläistä markkinatilannetta.lokakuussa nähdään.

Hyvä idea. Täällä kukaan ei halua maksaa mistään mitään. Hyvästä palvelusta maksaa mielellään ja kaikki ei ole niin ammattilaisia kuin te suurisuisimmat - toki itsekin pärjää. Maksaahan matka vaikka tästä tukholmaan ja takaisin.
        Seisova pöytäkin maksaa ja voi ei kun kaupasta ostas lihapyörykät niin taas ois halpaa ja söis kertakäyttölautasilta. Eiköhän asia ole niin että toikin palvelu on meidän kaikkien hyväksi, saadaan lisää edullisia Saksan tuonteja ja kauppa loppumaan uusien osalta Suomesta, vaikka veisi sata vuotta.

2005 lokakuussa tuo on jo tarpeetonta, sillä silloin saksalaiset autokaupat ovat jo suomessa myymässä, kun ryhmäpoikkeusasetus poistuu eli kuka tahansa saa olla maahantuoja- sitä odotellessa antaa bussilastien kulkea...

• Johtaa herkästi Riitaan !

Tuttavani oli tämmösellä reissulla ja ainakin hähellä jäi paskan maku suuhun tuosta reissussta.
      Kun useampi porukasta halus just samaa autoa niin meinas tulla ilmiriita saksan maalla.SAiinä sai aikansa sovitella reissun vetäj'ä ettei puukot ( ei ollu mukana ) heilunu.
      Miettikääpäite kun linja-autolastillinen äijiä hyökkää autoliikkeen pihaan ja aikaa on varattu 2-3 päivää koko hommaan tullikilpien hommaus niin siitä ei tuu mitään !

• nainen

Kyllä on huvittavaa lukea kun tietoviisaat äijät kukkoilee hiekkalaatikolla:) Ei taida kukaan kehdata tunnustaa tarvitsevansa asiantuntevaa apua, vaan maksaa mieluummin kalliit oppirahat vainoharhaisuudessaan. Ja jos ei muuta ongelmaa keksi, niin sitten kaikkien on saatava tuhansien autojen joukosta just se yksi ja sama:))) Taidetaankin lähteä tyttöporukalla teille esimerkkiä näyttämään:)

• toinen nainen
        nainen kirjoitti:

Kyllä on huvittavaa lukea kun tietoviisaat äijät kukkoilee hiekkalaatikolla:) Ei taida kukaan kehdata tunnustaa tarvitsevansa asiantuntevaa apua, vaan maksaa mieluummin kalliit oppirahat vainoharhaisuudessaan. Ja jos ei muuta ongelmaa keksi, niin sitten kaikkien on saatava tuhansien autojen joukosta just se yksi ja sama:))) Taidetaankin lähteä tyttöporukalla teille esimerkkiä näyttämään:)

Joo, taitaa äijillä heittää laskutaitokin. Ne meinaa lentää parilla kympillä jonnekin saksanmaalle ja ilmeisesti kuvittelevat pääsevänsä ilmatteeks kentältä autokauppoihin ja kun ei yöpymisestäkään tartte maksaa, niin vissiin sitten yöpyvät taivasalla. Ja omat evääthän niillä on tietty mukana.

• st.Pauli
        nainen kirjoitti:

varsinkin jos tyttöporukka on rempseä eikä turhan tarkka tavarastaan niin autohan tulee sieltä suorastaan ilmatteeksi.

Tunnettuhan on että kauniit naiset istuu lompakon päällä ja Saksassa hyvälle scandinaaviselle tavaralle on aina kysyntää ;)

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Eutanasia - miksi eläimelle sallitaan armokuolema, mutta ihmiselle ei?

Olen pitkään ihmetellyt yhtä asiaa Suomessa. Kun koira kärsii parantumattomasta sairaudesta ja kovista kivuista, eläinlä
      Arvot ja etiikka
      32
      11576
    2. Veli Sofia teki urosmehiläisen työn

Paljastaessaan kuinka TPS:ssä ei joukkuehenki toimi sooloilijoiden vuoksi, jonka takia koko seura ei pärjää kilpailussa
      Maailman menoa
      61
      4161
    3. Unisex-vessat

Ahdistaa. Miksi kaikki pitää tasapäistää tasa-arvon nimissä? Tasa-arvo on sitä, että kunnioitetaan sukupuolien erilaisu
      Tunteet
      150
      3463
    4. Sanna Marin vetänyt leukoja 11 kertaa

Tästähän oli joskus polemiikkia, kun muistaakseni lupasi kymmenen tai jotain vedellä. No nyt niin on, ainakin omien san
      Maailman menoa
      7
      2956
    5. Sosiaalidemokratia romahtanut kautta maailman

nuoret eivät enää kannata järjetöntä aatetta, joten demarien täytyy hakea kannattajia mamuista. Ruotsin sos.demit jo kie
      Maailman menoa
      242
      2753
    6. Miksi Seta ja Sofia Virta ei vaadi muslimeita kunnioittamaan priden-arvoja?

Kuten tiedetään niin islam ei hyväksy sitä mitä pride edustaa. Seta-pomo Mikkonen nosti hirveän äläkän kun yksi tepsin
      Maailman menoa
      134
      2446
    7. Vastuun ottaminen omasta hyvinvoinnista

Olen huomannut tuttavapiirissäni ihmisiä, joilla on mt-diagnooseja. Sen sijaan, että millekään asialle yritettäisiin teh
      206
      1919
    8. Sofia Virralle täydet 12 pistettä!

Kun ei jäänyt mukaan vähemmistöjen sortamista epäsuorasti tukevaan joukkueeseen. Urheilijoiden pitäisi olla esikuvia.
      Maailman menoa
      360
      1317
    9. Kuvaile kaivattusi

ulkonäkö. Asiattomatkin kommentit saa laittaa. -🏚️
      Ikävä
      74
      1173
    10. Miksi Hotelli Kainuuta dissataan?

Ihmetyttää tämä jatkuva yhden yrityksen arvosteleminen. Ikäänkuin mikään ei olisi hyvin. Kuitenkin yritys työllistää, ta
      Kuhmo
      20
      987
    Aihe