Hei,kerron miten itse aikoinaan katkeroiduin siitä kun ensirakkaus tyttö meni toisen miehen kanssa naimisiin,aloin ryypätä ja vihata kaikkia ihmisiä,niin sen jälkeen en ole luottanut ihmisiin enkä ala mitään vakavaa suhdetta naisen kanssa koska en kestäisi sitä että joutusin pettymään,eli olen normaali mies ja kyllä elämä yksin ilman kivaa naista on ollut ikävää.
hyvää päivän jatkoa
M
koulukiusattu nuorena
1
178
Vastaukset
- kunhan vaan
Tarvitseeko tehdyssä päätöksessä pitäytyä loppuelämänsä vai voiko päätöstä joskus muuttaa?
Oletko lukinnut päätöksesi?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1291340
- 1191172
Luulet olevasi pidetty
Luulet olevasi pidetty ihminen ja tärkeä monille. Oikeasti et ole! Kukaan EI oikeasti sinua jeesaa, kun tarvitset olkap99979- 113867
Ketä naista se poju tällä hetkellä vetää höplästä
Sillä kun pitää aina olla joku höplästä vedettävä kierroksessa279860- 48745
Kalateltta
Ollaan tulossa Kuhmoon Kamarimusiikkiin jos majoitus viela jarjestyisi kuitenkin. Milloin kalateltta aukeaa naillanakymi19741- 52719
- 29691
- 49619
