Heips!
Jos paastoan 5 päivää sitruunamehupaastolla tai vogelin paketilla, niin miten lihakseni käy? Niiden puolesta pelkään kovasti. Tavoite olisi kuitenkin kiinteytyä...
lihakset?
4
164
Vastaukset
- Paastoeisovisulle
5 päivän vesipaasto on naurettavan lyhyt. Et saa siitä mitään hyötyä. Jos tarkotuksesi on kiinteytyä niin mars salille ja tarkkaile ruokavaliota. Paastolla et kiinteydy. Voisin sinuna paastota pari viikkoa jos ylipainoa olisi yli kymmenen kiloa, mutta en muuten. Joten, mars salille siitä!
- maiju23
... kiitos, mutta oikeastaan et vastannut kysymykseeni. eli edelleen, mitä lihaksille tapahtuu?
kyllä käyn salilla, siitä ei ole kyse. mutta lähinnä liikunta ei ole tuonut mulle painon suhteen sitä hyötyä, jota haen. joten ajattelin kokeilla paastoa ihan kokemuksenakin. joten, onko lihasten automaattinen lähtö edessä, jos on esim sen 5 päivää? - Doldod
maiju23 kirjoitti:
... kiitos, mutta oikeastaan et vastannut kysymykseeni. eli edelleen, mitä lihaksille tapahtuu?
kyllä käyn salilla, siitä ei ole kyse. mutta lähinnä liikunta ei ole tuonut mulle painon suhteen sitä hyötyä, jota haen. joten ajattelin kokeilla paastoa ihan kokemuksenakin. joten, onko lihasten automaattinen lähtö edessä, jos on esim sen 5 päivää?Lihas ei kasva hetkessä ja tuskin lähteekään, mutta toki sitä voi vähän lähtee. Yksilöllistä! Itse kun olin parin viikon vesipaastolla niin lihaksia ei lähteny kyllä paljoa joten mielestäni huoletta voit paastota.
- maiju23
kiitos, doldod=) tuollaisen tyyppistä vastausta kaipailinkin!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Persujen VigeIius noIasi taas itsensä
Kun uhriutui vuonna 2024 (siis persujen "vahtivuorolla") Tampereella aloittaneen perheryhmäkodin toiminnasta. ”Leviää k2213841Joko alkaa menemään tajuntaan tämä yliluonnollinen yhteys?
Varmaan pikkuhiljaa. Muista olla kiltisti ❤️323135Oli kiva nähdä sut
vaikkakin kaukaa ja nopeasti. Tiedän kyllä tasan tarkkaan missä mennään, joten anteeksi jos pilasin päiväsi, ei ollut mi333134Kohtalokas laukaus
IL 20.9.25 "Ihminen kuoli baarin edustalla Kajaanissa Poliisi ei epäile tapauksessa rikosta." "Kajaanin keskustassa on k222988Työeläkkeen saamiseksi olisi tehtävä töitä
Meillä on Suomessa iso joukko ihmisiä, joilla olisi vielä työkykyä jäljellä, mutta joilta puuttuu arjesta mielekäs tekem792921Joulukinkku NYT
Sian kankuista tulee vielä pula. Nyt on oikea aika hankkia joulukinkku.52852Jos voisit kysyä
Kaivatultasi vielä yhden kysymyksen, mikä se olisi? Aloitan: Mitä sinä halusit minusta?2242222- 82211
Vasemmistoliitto peruisi sosiaaliturvan heikennykset
He palauttaisivat työttömyysturvan ja asumstuen suojaosat, eli saisi jälleen tienata 300 euroa kuukaudessa ilman tukien872066Linux Mint asennus kaatuu heti alkuun
Tulee kernel panic BIOS-tekstin jälkeen. Yritän ensimmäistä kertaa asentaa Linux Minttiä vanhalle Windows 10 -läppärill92048