Suomi24 Keskustelussa on viikonlopun aikana ollut poikkeuksellisen paljon bottien automaattiseti luomia kommentteja. Pahoittelemme tästä aiheutunutta harmia. Olemme kiristäneet Keskustelujen suojausasetuksia ja kommentointi on toistaiseksi estetty ulkomailta.

Tarvitseeko pienet rinnat omaavan käyttää rintaliivejä?

...

Itse tarvitsisin muistaakseni 60A-kokoiset rintaliivit, jos niitä käyttäisin. Käytän lasten kankaisia rintaliivejä, sillä en koe tarvitsevani oikeita.
Mitä mieltä olette, tuleeko pienirintaisen käyttää rintaliivejä?

12

1473

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tamgt

      Jos ei juostessa satu, jätä pois. Paitsi jos paita ohut ja näkyy läpi

    • onpa pienet rinnat

      60A on NIIN pieni koko ettei tarvii liivejä (onko 60-ympärystä edes olemassa?).

    • ...

      Tämä lukuhan tarkoittaa ympärysmittaa rinnan alta, kirjain erotusta tästä mitasta ja rintojen päältä mitatusta mitasta :)
      Eli kyllä on olemassa, jos sattuu olemaan hieman hoikempi tapaus.

    • ...

      Lisää mielipiteitä? :)

      • bullet bra:n poikkis

        Tyttöystäväni on pieni ja hoikka 70A tyttö.
        Käyttää aina paksusti topattuaja rintaliivejä, koska ilman niitä paidat ja puserot ei kohoaisi yhtään.
        Hän ei suostu edes roskapussia viemään ulos ilman rintsikoitaan.
        Ymmärtääkseni rintaliivit ovat hänelle todistus siitä, että hän on nainen ja hän haluaa pukeutua nuorekkaasti ja naisellisesti.
        Minulla ei tietenkään ole mitään sitä vastaan, päinvastoin olen kannustanut häntä ja yrittänyt kehua hänen tyyliään, aina kun se on luontevasti mahdollista.


      • Anonyymi

        Mä olen sitä mieltä että jos on ohut paita käytä jos ei älä ja jos satuu juostessa käytä jos ei älä käytä mä käytän koska mulla satuu ja usein näkyy paidasta läpi


    • -mathilde-

      Koossa 60A on oma valinta käyttääkö liivejä vai ei, kun ei ole niitä ongelmia kuin isompirintaisilla.

      Toiset eivät käytä mitään, toisilla on sellainen toppityyppinen ratkaisu, joillakin liivit joko topatut tai nätit toppaamattomat ja toisilla silkkinen aluspaituli tms.

      Itse etsisin nättejä toppaamattomia liivejä arkeen, sellaisia ohutta pehmeää pitsiä. En tiedä onko noin pientä ympärysmittaa mutta sen tyyppisiä liivejä on ainakin Stockalla mm. Stella Mccartney ja Emporio Armani.

      Englanniksi tyylien nimet on triangle bra tai sitten bralette (kevyempi liivi). Tässä linkissä useampaa tyyliä malliksi, myös kohottavia liivejä:

      www.lyst.com/shop/filter/?category=lingerie&gender=Women&product_type=Clothing&view=all&subcategory=bras

      • -mathilde-

        Hyvin leikattu aluspaita (ja siihen sopivat alushousut) korvaavat myös rintaliivit, esim tämänlainen

        www.stellamccartney.com/gb/stella-mccartney/chemise_cod48147418xx.html

        Kauniita alusvaatteita on kaikenkokoisille. Tässä oli nyt vähän kalliita esimerkkejä, mutta tuollaiset on helppo ommella itse luulisin.


    • Liivitär

      No jos on oikeasti 60A-koko niin ei siinä paljon ole ehkä aihetta käyttöön, mutta jos tykkää pitää jotain ulkonäkösyistä (pienikokoiset rintaliivit ovat usein hyvin kauniita) niin silloinhan voit rintaliivejä käyttää. Moni isompikokoinenkin on ilman rintaliivejä.

    • Asioita

      Minä en löydä kovin hyvin rintaliivejä, koska monissa on joko liian iso ympärysmitta tai liian isot kupit. Ja monilla rintaliivivalmistajilla koot alkaa 70 B:stä tai jostain sieltä, joskus 70 A:sta, mutta pienemmätkin koot on ajateltu liian isoiksi. Näitä liivejä taitaa valmistaa ihmiset, joilla ei kokemusta pienemmistä rinnoista ja kapeammasta rinnanympäryksestä. Ja minä en voi kauheasti kaarituellisia käyttää, kun olen joskus saanut niistä ihottumaa. Ja toppimalliset, esim. urheiluliivit, latistaa mielestäni liikaa rintoja ja joskus se myös sattuu. Ei hyvä. Minä en ihan joka tilanteessa liivejä tarvitsisi, mutta en haluaisi, että nännit kauheasti näkyy, kun sellaisen ei ajatella olevan hyvä ja näitä ns. nännipoliiseja, jotka paheksuu nännien näkymistä tuntuu olevan. Ja jotkut vaatteet saattaa hangata nännejä. Ja jos rintaliivien on tarkoitus tukea, niin monet naiset käyttävät liivejä, jotka ei kyllä tue. Rinnat hölskyy paljon ja roikkuu siitäkin huolimatta vaikka on liivit yllä. Uimahallin pukuhuoneessa näkyy jos jonkinmoisia liivejä naisilla ja jotkut on vaan peittämässä, vaikka näkyy, että naisella on isommat rinnat ja liivien pitäisi myös tukea. Joskus on lähes sama asia olla ilman kuin olla liivien kanssa, jotka ei tue. Minä olisin mieluusti ihan rinnaton, siis sellainen, jolla ei olisi edes mitään rusinoita tai kärpäslätkiäkään, mutta en nyt rupea rintojani poistattamaan, jos ei oikeaa syytä, esim. sairaus. Kyllä sitäkin paheksuttaisiin, kun tuntuu että kaikkea vähän paheksutaan. Teit sitten niin ja näin, lähes aina on väärinpäin.

      • Kannattaa etsiä

        Todennäköisesti valmistajalta löytyy pienempääkin ympärysmittaa kuin 70 cm pienillä kupeilla. Mutta jälleenmyyjän sisäänostaja ei ota niitä myyntiin koska kysyntä on vähäistä joten liivit jää usein hyllyyn. Erikoisliikkeistä tai nettimyynnistä voi löytyä paremmin näitä pienempiäkin kokoja.


    • Anonyymi

      Niihin voi mahtua mittatilauksella.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      83
      2122
    2. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      23
      1808
    3. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      31
      1781
    4. 50+ naiset kyl

      Lemottaa sillille mut myös niitte kaka lemottaa pahlle ku kävin naiste veskis nuuhiin
      Ikävä
      21
      1530
    5. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      67
      1496
    6. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      76
      1402
    7. hieman diabetes...

      Kävin eilen kaverin kanssa keskusapteekissa kun on muutama kuukausi sitten tullut suomesta ja oli diabetes insuliinit lo
      Pattaya
      20
      1364
    8. Välitän sinusta mies

      Kaikki mitä yritin kertoa tänään ei mennyt ihan putkeen..Joka jäi jälkeenpäin ajateltuna suoraan sanottuna harmittaa aiv
      Työpaikkaromanssit
      6
      1322
    9. En voi sille mitään

      Tulen niin pahalle tuulelle tästä paikasta nykyisin. Nähnyt ja lukenut jo kaiken ja teidän juttu on samaa illasta toisee
      Ikävä
      12
      1284
    10. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      72
      1271
    Aihe