Naiset!!???

Mies

Miehenä kysyisin että miten toimitte esim baarissa jossa näette komean/sellaisen miehen mikä aiheuttaa kiinnostusta?

Katsotteko niin että mies sen huomaa ja hakeudutte lähelle, vai katsotteko/vilkaisetteko niin että mies ei sitä näe ja toivotte että mies tulisi juttusille, ja olette baarissa tms. aivan normaalisti? Miten on?? =)

22

4137

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Nanna

Minä tiedän jo edeltäkäsin baariin mennessäni haluanko tänään miehen vai en.

Jos haluan, ei siinä kauan nokka tuhise. Katson nopeasti kaikki läpi. No, joskus täytyy oikein miettiä että mikä noista, jos on useampi kiinnostava. Ja joskus ei kukaan sytytä.

Sitten vaan otan lasin mukaan ja menen juttusille. Miesten torjumaksi joutuu harvoin, joten en ymmärrä miksi useammat naiset ei tee näin. Ne tietysti sivuutetaan, joilla on sormus. Tietty joku saattaa olla varattu ilman sormustakin, sitten pitää ottaa katselmus uusiksi.

Minulle ei kelpaa enää ollenkaan että mies tekee aloitteen. Minusta on hauskempi näin päin, että minä saan valita. Vaatiihan se jonkunlaista pokkaa, varsinkin kun teen sen suht. selvänä (en tykkää juoda paljoa). Nopeasti kuitenkin tuohon aloitteen tekemiseen tottuu ja jopa siihen jos tulee pakit.

Ehkä tää ei ollut sellainen vastaus kuin toivoit, jos haet ihan vakikumppania...

• Maria

Onko koskaan käynyt niin, että miehellä onkin ollut naisseuraa, vaikkapa vessassa, etkä ehtinyt huomata? Miten olet päässyt tuollaisesta tilanteesta kiusaantumatta eroon?

• T.....

tutulta vaikutat, voisit olla ihan hyvin mun exäni, jolla oli ollut yli 100 kumppania ennen minua, mutta sänkytaidot eivät oikein olleet päässeet harjaantumaan. Luulisi sillä määrällä olevan hyväkin seksissä, mutta ei nyt mikään erikoinen kun vertaa esim. nykykumppaniin.

• Nanna
        Maria kirjoitti:

Onko koskaan käynyt niin, että miehellä onkin ollut naisseuraa, vaikkapa vessassa, etkä ehtinyt huomata? Miten olet päässyt tuollaisesta tilanteesta kiusaantumatta eroon?

No itse asiassa noin ei ole koskaan käynyt, mutta ei kai se vakavaa olisi. Aluksi joka tapauksessa jutellaan niitä näitä, en minäkään nyt heti kysy että lähdetäänkö naimaan. Hitaampikin nainen ehtii vessasta tulla ja liittyessään seuraan vaihtaisin pari sanaa hänenkin kanssaan ja sitten vaan toivottaisin hauskaa iltaa ja jatkaisin eteenpäin.

Miehet on mielenkiintoisia ja ihania, paha puoli vaan että useimmat niin kaksinaismoralisteja että yhden illan jutusta harvoin poikii pysyvämpää. Se on kuitenkin miesten ongelma, en ala sen takia halujani hillitsemään ja esittämään siveämpää kuin oon. Pelaan avoimin kortein ja suhteessa en ole ikinä pettänyt. Ihan reilua peliä mielestäni.

• _______
        Nanna kirjoitti:

No itse asiassa noin ei ole koskaan käynyt, mutta ei kai se vakavaa olisi. Aluksi joka tapauksessa jutellaan niitä näitä, en minäkään nyt heti kysy että lähdetäänkö naimaan. Hitaampikin nainen ehtii vessasta tulla ja liittyessään seuraan vaihtaisin pari sanaa hänenkin kanssaan ja sitten vaan toivottaisin hauskaa iltaa ja jatkaisin eteenpäin.

Miehet on mielenkiintoisia ja ihania, paha puoli vaan että useimmat niin kaksinaismoralisteja että yhden illan jutusta harvoin poikii pysyvämpää. Se on kuitenkin miesten ongelma, en ala sen takia halujani hillitsemään ja esittämään siveämpää kuin oon. Pelaan avoimin kortein ja suhteessa en ole ikinä pettänyt. Ihan reilua peliä mielestäni.

Kirjoita sanna omalla nimelläs.

• Nanna, edelleenkin
        _______ kirjoitti:

Kirjoita sanna omalla nimelläs.

Mitähän isäs ja äirees oikeen ajatteli?

• ___________
        Nanna, edelleenkin kirjoitti:

Mitähän isäs ja äirees oikeen ajatteli?

niin kysy niiltä.

• Nanna
        ___________ kirjoitti:

niin kysy niiltä.

kysyn samalla eikö he voisi tukea lastaan paremmin pääsemään yli yhdestä Sannasta.

• _______
        Nanna kirjoitti:

kysyn samalla eikö he voisi tukea lastaan paremmin pääsemään yli yhdestä Sannasta.

Et ole se keneksi luulin, vaikka kirjoitustyylisikin puhuu kyllä siihen suuntaan.(ja vähän muukin...,osuinko kenties aika lähelle?;))
        Mutta jos haluat neuvoa vanhempiani kasvatuksessa, niin voit kääntyä heidän puoleensa.
        Ja voit mennä tuonne äidit ja isit palstalle kirjoittamaan asiasta teorian.Älä sotke sitä nyt tähän asiaan...jookos kookos.

• Nanna Suklaamanna
        _______ kirjoitti:

Et ole se keneksi luulin, vaikka kirjoitustyylisikin puhuu kyllä siihen suuntaan.(ja vähän muukin...,osuinko kenties aika lähelle?;))
        Mutta jos haluat neuvoa vanhempiani kasvatuksessa, niin voit kääntyä heidän puoleensa.
        Ja voit mennä tuonne äidit ja isit palstalle kirjoittamaan asiasta teorian.Älä sotke sitä nyt tähän asiaan...jookos kookos.

Jos tutkit viestiketjun läpi vielä uudelleen, huomaat ehkä että itse taisit ensinnä alkaa aiheen vierestä. Mutta varsin klassikko on tuo muualle keskustelemaan ohjaaminen silloin kun oma verbaliikka pettää. Ei siinä mitään, taneli kaneli.

• ______
        Nanna Suklaamanna kirjoitti:

Jos tutkit viestiketjun läpi vielä uudelleen, huomaat ehkä että itse taisit ensinnä alkaa aiheen vierestä. Mutta varsin klassikko on tuo muualle keskustelemaan ohjaaminen silloin kun oma verbaliikka pettää. Ei siinä mitään, taneli kaneli.

Huikaiset kyllä nyt älylläsi, ehkä et muuhun kelpaakaan kuin kierrätykseen!Pysy vaan sillä linjalle, elämä tuollaisen ihmisen kanssa, joka kuvittelee itsestään liikoja, voi olla yhtä helvettiä!
        Perille meni jo, että et ole sama ihminen!
        Ja tavallista on myös, että pitää päästä loistamaan näillä palstoilla huimalla älykkyydellään. No ehkäpä sinunkin päiväsi on taas pelastettu!Siitä on hyvä jatkaa...

• Nanna
        ______ kirjoitti:

Huikaiset kyllä nyt älylläsi, ehkä et muuhun kelpaakaan kuin kierrätykseen!Pysy vaan sillä linjalle, elämä tuollaisen ihmisen kanssa, joka kuvittelee itsestään liikoja, voi olla yhtä helvettiä!
        Perille meni jo, että et ole sama ihminen!
        Ja tavallista on myös, että pitää päästä loistamaan näillä palstoilla huimalla älykkyydellään. No ehkäpä sinunkin päiväsi on taas pelastettu!Siitä on hyvä jatkaa...

äläkä ota niin vakavasti. En minäkään.

• Maria
        T..... kirjoitti:

tutulta vaikutat, voisit olla ihan hyvin mun exäni, jolla oli ollut yli 100 kumppania ennen minua, mutta sänkytaidot eivät oikein olleet päässeet harjaantumaan. Luulisi sillä määrällä olevan hyväkin seksissä, mutta ei nyt mikään erikoinen kun vertaa esim. nykykumppaniin.

No montakos kumppania sinulla on ollut, senkin siveydensipuli?

• Maria
        Nanna kirjoitti:

Olit oikeassa, kyllä näyttää siltä, että kaksinaismoralismi rulettaa, ainakin mitä tulee näiden herrojen(?) paheksuvilta kuulostaviin kommentteihin.

Kiitos vinkistä, ehkäpä kokeilen sitä joku kerta.

• Sipuli
        Maria kirjoitti:

No montakos kumppania sinulla on ollut, senkin siveydensipuli?

huora?

• Fiilaten ja höyläten
        Sipuli kirjoitti:

huora?

Mutta sinä olet. Sen lisäksi olet vielä kaksinaismoralisti.

KAKSINAISMORALISTIHORATSU, mene myymään sillan alle sitä persereikääsi, Peräreikä-Pera varmasti osaa arvostaa sinua asiaankuuluvasti.

• Sipuli
        Fiilaten ja höyläten kirjoitti:

Mutta sinä olet. Sen lisäksi olet vielä kaksinaismoralisti.

KAKSINAISMORALISTIHORATSU, mene myymään sillan alle sitä persereikääsi, Peräreikä-Pera varmasti osaa arvostaa sinua asiaankuuluvasti.

...

• tällä lailla

Olen ehkä huono vastamaan tähän, koska en osaa pahemmin flirtata, mutta havaittuani mielenkiintoisen miehen missä vaan, hakeudun hänen näköetäisyydelleen ja saatan silloin tällöin vilasta miestä, mutta odotan/toivon, että mies lähestyy minua (tiedän että kohtuu huono keino, ei anna miehelle paljon vihiä kiinnostuksesta..)

Pari kaveriani tekevät saman, eli hakeutuvat miehen näköpiiriin, mutta lisäävät touhuun silmäpeliä, mikä tietysti hieman auttaa asiaa ;)

Elikkä niin monta on tapaa kun on naistakin, mene siinä sitten sanomaan kuka on kiinnostunut ja kuka ei..

• seinähorsma

En tee y h t ä ä n mitään, koska pelkään pakkeja ja siinähän menisivät sitten loputkin itsetunnon rippeet. Ihailen vaan kaukaa kunnes pääsen todistamaan, kuinka joku munahaukka hänet vie.

• ärrrggghhh

Ei mitään tuollaista kyräilyä. Nainen saisi tulla vaan rohkeasti juttelemaan, se on paljon mukavampaa.

• She

Kyllä sen mun tuijotuksesta huomaa, jos olen kiinnostunut. Pari kertaa on käynyt niin,etten ole saanut silmiäni irti.
      Ja kyllä itse olen yleensä rohkaistunut menemään juttusille. Viimeisin "baaripoka" on kestänyt jo pari vuotta:)

• N-30+

minä ainakin kattelisin pitkään "sellaisia silmäyksiä" ,jotta mies ei voi olla ymmärtämättä...
      että olen kiinostunut ja tietty hymyilisin ;)odottaisin josko mies itse vastaa katseisiini,odottelisin vähän aikaa tulisiko mies juttusilleni vai...
      jos miehellä ei ole seuraa
      hakisin hänet tanssimaan tai menisin muuten vain juttusille...

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Virkamiehille tarvitaan tuntuvat palkankorotukset

Naistenpäivänä on syytä muistuttaa, että virkamiehen euro on vain 80 senttiä. Palkat tulee saattaa samalle tasolle yksi
      Maailman menoa
      40
      3711
    2. Riikka Purran kaudella nousi bensan hinta yli 2 euron

Muistatteko kuinka edellisen vasemmistohallituksen aikana, ns. Marinin aikakaudella, bensiiniä sai 1,3 euron litrahinnal
      Maailman menoa
      33
      3304
    3. Jäikö meidän välit

Mielestäsi Kesken?
      Ikävä
      69
      2918
    4. Olisipa saanut sinuun

Tutustua paremmin. Harmi että aloin lopulta jännittämään kun näytit tunteesi niin voimakkaasti ja lähestyit niin voimaak
      Ikävä
      91
      2760
    5. Miks tän meidän

Rakkauden on pitänyt olla näin vaikeaa?
      Ikävä
      35
      1778
    6. Mitäs nyt sijoittajat?

Pörssit laskevat maailmalla Iranin sodan takia ja muutenkin ovat olleet Trumpin vallan alla epävarmat. Ainoa, mikä on no
      Maailman menoa
      81
      1739
    7. muista olla

VAROVAINEN! m
      Ikävä
      24
      1589
    8. Elän vastoin

Kaikkia arvoja kun en pysy sinusta erossa.
      Ikävä
      28
      1537
    9. Onneksi on edes yksi kuva

Susta mitä voin välillä ihastella ja kaipailla sua😔
      Ikävä
      29
      1519
    10. Olisitpa se hellä

Ja herkkä minkä kuvan sain sinusta irl. Haluaisin että elämässäni olisi sellainen joka arvostaa minua juuri sellaisena k
      Ikävä
      23
      1514
    Aihe