Farkkujen malli vaikuttaa paljon siihen, kuinka isolta peppu näyttää. Omani sattuu olemaan sellainen, ettei enää farkkujen tarvitsisi paljoa lisälaardia aiheuttaa.
Eli millä farkkumerkillä löytyy malli, jonka leikkaus ja taskujen asento on sellainen, ettei turhia korosta?
Kuitenkin pitäisi olla muodikas, suht matalavyötäröinen ja leveälahkeinen malli.
farkut isopeppuselle
8
1205
Vastaukset
- Jen
mielestäni farkut eivät oikein istu isopeppuisille.. olivat ne sitten minkä malliset tahansa, mutta eivät näytä hyvältä! iso mikä iso
- Female
Pitkiä housuja lainkaan,paitsi salilla ja metsässä kävellessä...mutta puolustan niitä naiselliset kurvit omaavia-farkut on pyöreällä kiinteällä takapuolella varustetulla, paljon paremman näköiset, kuin laihalla poikamaisen littanan peffan omaavalla,jolta puuttuu kaikki kaarteet...ainoa poikkeus kaidassa varressa-törröttävät lonkkaluut...
- Jen
Female kirjoitti:
Pitkiä housuja lainkaan,paitsi salilla ja metsässä kävellessä...mutta puolustan niitä naiselliset kurvit omaavia-farkut on pyöreällä kiinteällä takapuolella varustetulla, paljon paremman näköiset, kuin laihalla poikamaisen littanan peffan omaavalla,jolta puuttuu kaikki kaarteet...ainoa poikkeus kaidassa varressa-törröttävät lonkkaluut...
olen samaa mieltä, että kurvit ja naisellisuus on jees... mutta jos joku ihan extra large tunkee ihransa tiukkoihin housuihin ei oo mukavan näköistä! varsinkaan matalissa housuissa, jos pömppömaha Roikkuu ulkopuolella... sekö naisellista?
- päärynä
Jen kirjoitti:
olen samaa mieltä, että kurvit ja naisellisuus on jees... mutta jos joku ihan extra large tunkee ihransa tiukkoihin housuihin ei oo mukavan näköistä! varsinkaan matalissa housuissa, jos pömppömaha Roikkuu ulkopuolella... sekö naisellista?
En ole ollenkaan extra large. Vatsakaan ei yhtään roiku. Ruumiinrakenteeni vaan on sellainen, että peppuni on isohko ja pyöreä ja peiliin katsoessani ymmärrän, ettei sen kokoa kannata enää korostaa. Farkkuja kuitenkin tykkään käyttää ja olen aina käyttänyt.
Tuli vaan mieleeni, tietääkö kukaan tällaiselle kropalle edullista farkkumerkkiä, välillä kun näkee toisilla (myös isopeppuisilla) tosi hyvin istuvia farkkuja.
Täytyy ehkä tulevaisuudessa juosta sellainen tyyppi kiinni ja kysyä! - "#¤%
päärynä kirjoitti:
En ole ollenkaan extra large. Vatsakaan ei yhtään roiku. Ruumiinrakenteeni vaan on sellainen, että peppuni on isohko ja pyöreä ja peiliin katsoessani ymmärrän, ettei sen kokoa kannata enää korostaa. Farkkuja kuitenkin tykkään käyttää ja olen aina käyttänyt.
Tuli vaan mieleeni, tietääkö kukaan tällaiselle kropalle edullista farkkumerkkiä, välillä kun näkee toisilla (myös isopeppuisilla) tosi hyvin istuvia farkkuja.
Täytyy ehkä tulevaisuudessa juosta sellainen tyyppi kiinni ja kysyä!että mikä farkkukokosi on? Itse olen meinaan myös päärynämallia ja farkkukoko on 31/34-32/34, mallista riippuen. Olen aina tykännyt käyttää farkkuja, vaikken mikään mallimittainen olekaan ja mies yllyttää käyttämään farkkuja, koska perse näyttää kuulemma ihanan pyöreältä :) Käytän myös suht matalia farkkuja, kun maha on kuitenkin litteä (koosta huolimatta) eikä roiku vyötärön ulkopuolella.
Kovin vaikea on näin äkkiseltään alkaa farkkuja neuvomaan, omani on aina löytynyt hakuammunnalla.. Mutta suosi sellaisia malleja, joissa lahje levenee jonkin verran, ei välttämättä ihan "merimiesmallisia" lahkeita. Farkkujen on myös istuttava vyötäröltä ja lantiolta, makkaroita ei saa syntyä. Reidestä lahje saa olla melko tyköistyvä, korostaa naisellisia kurveja, mutta lahkeen on levennyttävä selvästi. Ja suosi tummia värejä.
Voin tässä äkkiseltään heittää, että löysin yhdet tosi hyvät farkut Miss Sixtyltä, malli mid-low Tommy Jeans. Nämä eivät ole ihan lannefarkut, mutta näyttävät muodot silti kauniisti. Lahje levenee ihan hitusen verran, itse käytän ko. farkkuja korkeakorkoisten saappaiden kanssa ja sopii sekä arki- että juhlakäyttöön. Kokoja löytyi muistaakseni aina 34/34:ään asti.
Toinen hyvä merkki on Pepe Jeans, malli muistaakseni Star tai Foxy (en pääse nyt vaatekaapilleni katsomaan!). Farkut on aavistuksen löysähköt, mutta muotoilevat silti kivasti eivätkä tuo mitään liikaa esille. Lahkeen etuosaa on valkaistu. Lahje levenee aika selvästi, nämä on toiset perusfarkkuni, sopivat sekä korkojen että lenkkareiden kera.
Älä suosi "halpisfarkkuja" (esim. Anttila yms.), niiden malli ei todellakaan imartele, vaikka hinta imartelisikin!
Toivottavasti näistä oli jotain apua.. - päärynä
"#¤% kirjoitti:
että mikä farkkukokosi on? Itse olen meinaan myös päärynämallia ja farkkukoko on 31/34-32/34, mallista riippuen. Olen aina tykännyt käyttää farkkuja, vaikken mikään mallimittainen olekaan ja mies yllyttää käyttämään farkkuja, koska perse näyttää kuulemma ihanan pyöreältä :) Käytän myös suht matalia farkkuja, kun maha on kuitenkin litteä (koosta huolimatta) eikä roiku vyötärön ulkopuolella.
Kovin vaikea on näin äkkiseltään alkaa farkkuja neuvomaan, omani on aina löytynyt hakuammunnalla.. Mutta suosi sellaisia malleja, joissa lahje levenee jonkin verran, ei välttämättä ihan "merimiesmallisia" lahkeita. Farkkujen on myös istuttava vyötäröltä ja lantiolta, makkaroita ei saa syntyä. Reidestä lahje saa olla melko tyköistyvä, korostaa naisellisia kurveja, mutta lahkeen on levennyttävä selvästi. Ja suosi tummia värejä.
Voin tässä äkkiseltään heittää, että löysin yhdet tosi hyvät farkut Miss Sixtyltä, malli mid-low Tommy Jeans. Nämä eivät ole ihan lannefarkut, mutta näyttävät muodot silti kauniisti. Lahje levenee ihan hitusen verran, itse käytän ko. farkkuja korkeakorkoisten saappaiden kanssa ja sopii sekä arki- että juhlakäyttöön. Kokoja löytyi muistaakseni aina 34/34:ään asti.
Toinen hyvä merkki on Pepe Jeans, malli muistaakseni Star tai Foxy (en pääse nyt vaatekaapilleni katsomaan!). Farkut on aavistuksen löysähköt, mutta muotoilevat silti kivasti eivätkä tuo mitään liikaa esille. Lahkeen etuosaa on valkaistu. Lahje levenee aika selvästi, nämä on toiset perusfarkkuni, sopivat sekä korkojen että lenkkareiden kera.
Älä suosi "halpisfarkkuja" (esim. Anttila yms.), niiden malli ei todellakaan imartele, vaikka hinta imartelisikin!
Toivottavasti näistä oli jotain apua..Kiitos todella paljon hyvistä vinkeistä!!
En ole päässyt vielä sovittelemaan suosittelemiasi farkkuja, mutta kuvaus kuulostaa hyvältä.
Minunkin kokoni on tuo 31" tai 32", mutta lahje 32.
Ja olen samaa mieltä, vaikka peppu kookas onkin, sopivilla farkuilla sen voi tuoda nätistikin esille. Vastaavasti huonosti istuvat näyttävät pahoilta.
Lähden innoissani kauppaan, heti kun ehdin! Hauskaa syksyä Sinulle! - Anna
päärynä kirjoitti:
Kiitos todella paljon hyvistä vinkeistä!!
En ole päässyt vielä sovittelemaan suosittelemiasi farkkuja, mutta kuvaus kuulostaa hyvältä.
Minunkin kokoni on tuo 31" tai 32", mutta lahje 32.
Ja olen samaa mieltä, vaikka peppu kookas onkin, sopivilla farkuilla sen voi tuoda nätistikin esille. Vastaavasti huonosti istuvat näyttävät pahoilta.
Lähden innoissani kauppaan, heti kun ehdin! Hauskaa syksyä Sinulle!Olen kuullut kuinka 20 miehet juttelee, että Miss Sixtyt saa takapuolen kuin takapuolen näyttämään hyvältä. Eli jos ei ajattele, että kyse on aivan "teinimerkistä", niin kannattaa varmaan kokeilla.
Itselleni kyseiset farkut on ainakin sopinut oikein hyvin sovituskopissa (olen kokoa 29/32). Vielä en ole rohjennut ostamaan, kun tunnen olevani kohderyhmää vanhempi (niinkuin sillä oikeasti olisi väliä) :) - ???
"#¤% kirjoitti:
että mikä farkkukokosi on? Itse olen meinaan myös päärynämallia ja farkkukoko on 31/34-32/34, mallista riippuen. Olen aina tykännyt käyttää farkkuja, vaikken mikään mallimittainen olekaan ja mies yllyttää käyttämään farkkuja, koska perse näyttää kuulemma ihanan pyöreältä :) Käytän myös suht matalia farkkuja, kun maha on kuitenkin litteä (koosta huolimatta) eikä roiku vyötärön ulkopuolella.
Toivottavasti näistä oli jotain apua..Eli mistä kaupasta noita merkkejä löytyy?? Kaupungissa, jossa asun, on mm. Vero Moda, H&M, kekäle, halonen ja muutama muu. Olen kropaltani aika samanlainen kun sinä/te ja hyvä farkkumalli vielä hakusessa!!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Virkamiehille tarvitaan tuntuvat palkankorotukset
Naistenpäivänä on syytä muistuttaa, että virkamiehen euro on vain 80 senttiä. Palkat tulee saattaa samalle tasolle yksi423880Riikka Purran kaudella nousi bensan hinta yli 2 euron
Muistatteko kuinka edellisen vasemmistohallituksen aikana, ns. Marinin aikakaudella, bensiiniä sai 1,3 euron litrahinnal393466- 703078
Olisipa saanut sinuun
Tutustua paremmin. Harmi että aloin lopulta jännittämään kun näytit tunteesi niin voimakkaasti ja lähestyit niin voimaak912920Mitäs nyt sijoittajat?
Pörssit laskevat maailmalla Iranin sodan takia ja muutenkin ovat olleet Trumpin vallan alla epävarmat. Ainoa, mikä on no851914- 351908
- 241749
- 321693
- 291691
Olisitpa se hellä
Ja herkkä minkä kuvan sain sinusta irl. Haluaisin että elämässäni olisi sellainen joka arvostaa minua juuri sellaisena k231644