mies laittaa koiran edelleni!

huokausss

Hei vaan, ollaan mieheni kanssa seurusteltu useampi vuosi ja ostimme yhteis tuumin meille koiran noin vuosi sitten. Aluksi kaikki meni ok, kunnes aloin saamaan hengen ahdistusta öisin ja kamalia aivastus kohtauksia. Kävin sitten lääkärissä ja minulla todettiin koira-allergia. Kerroin tästä heti miehelleni ja hän käski minua heti hankkimaan allergiapillerit, jotta koira voisi jatkossakin nukkua sängyssämme.
Olin alusta lähtien sitä vastaan että koiraa edes otetaan sänkyyn. Nyt mieheni ottaa sen koiran aina salaa sänkyyn heti kun lähden töihin/kauppaan.
Nyt allergiani on tuntunut vain pahenevan ja pelkään saavani kohta astman. Ehdotin miehelleni, josko myisimme koiran pois. Sain häneltä tosi tylyn vastauksen: "Kuvitteletko sä tosiaan, että mä arvostan sua enemmän kuin tätä koiraa? mä mieluummin eroan kuin luovun tästä koirasta" (!!!!!!) Siis mitä helvettiä!? Kertoi vielä että ihan sama kenenkä kanssa hän seurustelisi niin koira menee aina kaikkien naisten edelle.
Olen pettynyt mieheeni.

11

286

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • miesvm1967

Provo.

• Oi joi

Kuullostaa aika tutulta. Koira se valloittaa meidänkin sängyn, vaikka yrittäisin todistella kaikki tästä johtuvat huonot puolet. Se saa juosta ulkoa tultuaankin suoraan sängylle likaisin tassuin, tiputella juoksuaikana yms. Koira hyppii sänkyyn yöt läpeensä, välillä pois ja välillä isännän kainaloon. Aamuisin vikisee ja pakottaa nousemaan ja päästämään ulos ennen kukonlaulua. Yöt ovat todella rauhattomia ja heräilen jatkuvasti. Olen myös saanut vastauksen kumpi lähtee. Halauksetkin tahtovat kallistua sen puolelle, julki ja salaa. Tuntuu, että se on tärkeämpi kuin yksikään lähellä oleva ihminen tällä hetkellä.

• Provohan tämä.

• Ei ole hyviä ihmisiä

Yksikään ihmissuhde ei koiraa voita, se on nähty. Ja niin sen kuuluu ollakin.
      Koira on ihmisen paras ystävä, ja melkein kaikki muu on vain pinnallista tuubaa.

• mek

Koiran ja puolison ero on siinä että' sen puolison kanssa harratetaan seksi ja koiran ei. meilläkin kakais kissaa ja kun niistä aika jättää niin ollaan puolison kanssa samaa mieltä ettei meille tule enää ikinä kotieläimia kun en halua mitään murheenkryynejä mistä pitää huolehti ja aina hirvee homma hankkia hoitopaikka kun haluttaan matkustella ja eikä huolehti josta in kotieläimistä.

• mek

Koiran puitäisi lähteä heti kun allerkia todetaan ettei siiät tule kroonista tautia koska se nainen on plajon tarkeämpi kuin joku rakki että silleen. Jotkut ovat ottaneet lapsilleen koiran viakka oli allergisia lapsia ja koirasta älyttiin luopuva vasta sitten kun yksi lapsista meinasi tukehtua allergia kohtaukseen. Sinulla on aika tyhmä mies koska eihän kotieläomet vopi mennä ihmisen edelle kun se on vain koira,

• lifemocker

aika jännä että naisille se lemmikki menee kumppanin edelle ;)

• Niin..

Kannattaisiko uskoa kerran toinen sanoo että koira on tärkeämpi kuin sä.
      Et voi pakottaa ketään rakastamaan sua enemmän kuin koiraansa.
      Meillä on niin että koira on tärkeämpi kuin mies, mutta miehelle minä olen tärkeämpi kuin koira. Jos tosipaikka tulisi, niin valitsisin miehen, mutta tää vaatii että suhde oikeasti toimii , ja se tosipaikka ei ole mikään allergia vaan allergiaan otetaan lääkkeet tai asutaan erillään. en ihan kenentahansa takia ala koirasta luopumaan. mutta eipä mies sitä vaadikaan, asummekin erillämme koska haluan asua mieluummin kahdestaan koirani kanssa ja tavata miestä muutama krt viikossa. Jätä sinäkin miehesi rauhaan, äläkä ole siellä enää kerran et saa henkeä. Muuta omillesi ja anna miehen ja koiran olla.

• iin,..

Ja syy ei ole siinä, että olen huono ihminen kun "laitan koiran edelle"..
        syy on se, että tiedän että mikäli luovun ensin koirasa ja sitten tulee ero, tai vaikka jäisimme yhteen, niin en voisi elää itseni kanssa että olen luopunut koirasta.
        Tää on vain fakta ja en pystyisi enää rakastamaan miestäni surisin niin paljon sitä koiraa, että se olisi jo häneltä pois joka tapauksessa.

• KetunVitkale

Jos akka haukkuu etuovella ja koira takaovella kumman päästät sisään??? Koiran tietenkin sillä se lopettaa heti haukkumisen!!!
      Vastaus lienee sinullekin sitten selvä sen kummempia perustelematta.

• Siis sinulla on allergia ja siitä huolimatta miehesi ottaa koiran jopa sänkyyn? Karvoja, hiekkaa ja hilsettä/eläinpölyä siinä paikassa missä olet 6-9h vuorokaudessa?
      Eipä taida sun pisteet olla kovin korkealla miehen arvoasteikossa, jos koira on tärkeämpi kuin sinä ja terveytesi. Nou hätä - ukkohan antaa sulle ratkaisun "mä mieluummin eroan kuin luovun tästä koirasta" SIINÄ SE. Jätä molemmat karvanaamat auvoiseen yhdessäoloon.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nurmossa kuoli 2 Lasta..

Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .
      Seinäjoki
      59
      3225
    2. Vanhalle ukon rähjälle

Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen
      Ikävä
      47
      2921
    3. Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!

https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/1525663
      Kotimaiset julkkisjuorut
      124
      2749
    4. Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi

Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi
      Kotimaiset julkkisjuorut
      354
      1837
    5. Mitä sanoisit

Ihastukselle, jos näkisitte?
      Tunteet
      71
      1104
    6. Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."

Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito
      Ensitreffit alttarilla
      10
      1091
    7. Purra hermostui A-studiossa

Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.
      Perussuomalaiset
      193
      991
    8. Miten meinasit

Suhtautua minuun kun taas kohdataan?
      Ikävä
      44
      839
    9. Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle

Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että
      Maailman menoa
      103
      835
    10. Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!

Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde
      Suomalaiset julkkikset
      26
      830
    Aihe