suhteeme on että tyttö ystäväni hermostuu viikoitain millon mistäkin joka ikinen viiko on jokin riita ja hän ihmetelee miksi ei puhuta koskaan olen yritänyt 2 vuoden aikana jutella hänen kanssaan asialisesti niin monet kerrat että ja aina se menee siihen että HÄN HERMOSTUU ja rupee raivoomaan ja huutamaan ja ei suostu keskustelemaan vaan vänkää että häneltä vastausta johonkin asiaan kysyn ni on asia ON JUURI NIINKUIN SANOT ASIA ON JURI NIINKUIN SANOT ja on lähdössä ovesta aina pihale ja olen sanonutettä et lähde mihinkään vaan nyt puhutaan ja siloin hän alkaa huutaa hysterisesti ja anta muile asukaile selaisen kuvan että aivankun häntä pahoinpideltäisiin ja yhden kerran olan joutunut hänen takiaan soitamaan poliisin koska halusin hänet pois kotoani huutamasta ja kun poliisi tuli paikale niin nainen kääänsi asian niin päin että hän on soitanut poliisin jaettä HÄN EI USKALA MUKA TAVAROITAAN HAKEA ja hän otti tavaransa ja sanoinkin poliisille että hän huusi täälä niin paljon että minun piti hänet poistaa rappukäytävään kädestä kiii ottaen koska hän ei suostunut monista kehtuksistanu huolimatta poistumaan asunostani ja nytten tämä viimeinen riitely on että hän halusi itse erota 2päivää sitten sen takia että hän sai kuula että hänen lapsiensa ISÄ ON MENNYT UUDEN NAISEN KANSSA NAIMISIIN niin hän sai siitä hiveät mustasukaisuus kohtaukset että hänen lapsensa tykäävät tästä uudesta naisesta enemän kuin hänestä ja rupesi minun kanssani riitelemään vielä lisäksi ja ALKOI HAUKUMAAN MINUA tottakaihan minä takasin sanon jos suuta soitetaan niin HÄN HALUSI SITTEN EROTA noh seuraavana päivänä hän ilmoitti että hän halua tulla luokseni ja kysyin että mikä nyt on hinku mun luokseni tulla kun eilen halusit EROTA ja hän vastasi että NIIN SILTÄ TUNTUI Eilen MUTTA nytten ei enään tunnu siltä ja tälläistä huopamista ja soutamista on ollut kohta 2 vuotta millon mitäkin koska joku on sanonut sitä ja tätä ja olenko miinä sanonut jollekin sileen ja täleen ja suhteen alussa hän epäili että minulla on 3 eri naapurini kanssa joku SALASUHDE ja sitten syyteli että exsäni kanssa minula on sala suhde ja HÄN ITSE suhteeme alussa piti omaan entiseensä texstiviestein yhteyttä aika usein kun en ollut hänen luonaan ni paljastui että hän on viestitellyt ja soitelut tämän lastensa isän kanssa ja AINA ON OLLUT SYY ETTÄ LAPSIEN ASIOISTA ollaan vain juteltu näin hän minule on sanonut ja nytten kun hänelle SELVISI ETTÄ tämä hänen lapsiensa isä on mennyt NAIMISIIN UUDEN NAISEN KANSSA niin hän sai hirveät kohtauksen siitä ja minule hän sanoo että hän on mustasukainen LAPSISTAAN eikä EXSÄSTÄÄN että HÄNEN LAPSENSA TYKÄÄ ENEMÄN TÄSTÄ UUDESTA NAISESTA KUIN HÄNESTÄ näin hän minule sanoi ja nytten kun olaan vasta 2 päivää oltu ns erottu niin hän haluaa kokoajan että meidän pitää puhua meidän pitääpuhua että emme koskaan puhu eihän koskaan voi mitään puhua kun aina hänen kanssaan tulee riita kaikesta milloin ruuasta ja ruuan ostamisesta milloin siitä että kuka on puhunut mitäkin kenelekkin ja milloin siitä että kun hänele sanoo että niin voisitko vaikka tiskata että olen 4 tuntia sitten vihjasut asiasta niin hänraivostuu siitä että mikä kiire nytten on ja itse minä teen kotitöitä enimäkseen itse mutta häneltä EI SAISI PYYTÄÄ TEKEMÄÄN YHTÄÄN MITÄÄN eikä hoputaa että asioita voisi tehdä reipaasti eikä aina vasta sitten kun hänele sopii kuhan ensin olen katsonut tämän ohjelman kunhan ensin olen juonut kahvin kun ensin olen käynyt TUPAKALLA aina on jokin muu syy kun jonkin asian tekeminen
sekopäistä
4
132
Vastaukset
- lifemocker
toi sun kirjoittamisesikin on aika sekopäistä
- miuuumiuuuu2
Tähän vastaan monelle, että kannattaa ihan oikeasti kirjoittaa plus miinus lista ja katsoa kumpia tulee enemmän. Kirjoita lista neutraalissa mielentilassa.
Miksi olet kyseisen naisen kanssa? Kuulostaa siltä, että hänellä on henkisiä ongelmia, ja varmasti auttaisi päästä terapiaan. Usein myös sekopäiset naiset kaipaavat vähän auktoriteettisemman miehen. Mikset sinäkin sano hänelle suoraa mikä ärsyttää? Jos hän alkaa huutamaan, pyydä kuuntelemaan, jos ei kuuntele lähde tilanteesta pois ja sano ettet ala kuuntelemaan kun aikuinen ihminen huutaa.
Siskoni muuttui aina kännissä kamalaksi sekopääksi, mies otti tästä videokuvaa ja näytti seuravana päivänä, auttoi. Kuvaa raivaria salaa. Kulee itsekin miten rasittavalta kuullostaa. Itse olisin jo uhannut erolla ja jos ei muutosta olisi tullut niin adjö! - miumiuuu2
Myös parisuhdeterapiasta voisi olla hyötyä. Riitaan tarvitaan useimmiten kaksi. Tuntikin voi auttaa kun saa kertoa tilanteesta puolueettomalle terapeutille. Noin 50e /h ja se kannattaa kyllä maksaa jos siis olet halukas suhdetta jatkamaan/tekemään töitä suhteenne eteen. Varmasti teilä molemmilla on kehitettävää.
- jukka,k
näin olen pyrkinyt toimimaankin että kun hän alkaa korotamaan ääntänsä ni olen sanonutkin että ole hyvä ja lähde omaan kotiisi ettei minun asunossa huuda ja olen hänelle sanonutkin suoraan asiat joista en pidä mutta hän kääntää ne usein miten minua vastaan ja haukuu minua että valitan vain hänestä että KUN EN OSAA tehdä sitä asiaa oikein enkä tätä ni tällä tavala kääntää minut syyliseks ja melko usein kun hän haluaa kesksutella niin asia menee aina minun syytämiseksini mutta normaalisti jos istumme kotona niin enviitsi sanoa mitään kun hänen kansaan ei saa keskustelua aikaan tulee hmmm muminaa tai jos mielipidetä kysyn johonkin ni aika usein vastaus on EMMÄ TIEÄDÄ mutta kun riitaa on ni johan häntietää syytellä kyllä minua kaikesta ja ei missään asiassa myönnä omia virheitään ei sitten milään on niin itsepäinen että vaikka selvä asia ni ei ei ole noin ja usein annan asian olla vain sentakia koska se ei johda mihinkään turhan päivänen jankutaminen koska toinen ei osaa vuoropohjaista keskustelua missä pitäisi ymärtääkseni vuorotelen puhua ja toisen kuunela eikä mölötää pääle hetikun toinen ehtii ensimäisen lauseen aloitamaan
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kalle Palander kertoi fantasioivansa siitä, kuinka Kiira Korpi naisi häntä sträppärillä ahteriin
Sai potkut Yleltä. https://yle.fi/a/74-201400006171062124h Kirppis
Olen muuttamassa paikkakunnalle ja mietin olisiko tälläiselle liikkeelle tarvetta alueella?103309Suomessa eletään liian pitkään
"Ihmisten on kuoltava" Asiantuntija varoittaa: Suomi ei ole valmis siihen, että niin moni elää pitkään: ”Kaiken täytyy2272215Kerotakaa joensuun kontiolahden paiholan laitoksesta jotain
Mun kaveri joutuu paiholan laitokseen nyt lähi aikoina niin voisko ihmiset kertoa minkälaista siellä on tarinoita jne ja232033Deodoranttiteollisuus
Annan ilmaisen vinkin. Kyseinen teollisuus voisi alkaa valmistaa kuolleen ruumiin hajua. Olisi varma hittituote, ainakin11437Sun ulkonäkö on
Kyllä viehättävä. Kauniit piirteet. Todella sievät. Ja olemus on ihana. Olet tehnyt vaikutuksen.491144- 721140
- 1751011
Olen niin haaveillut
Sinusta. Ollut hullun rakastunut. Ajatellut kaikkea mitä yhdessä voisimme tehdä. Mutta ei ei yhtään mitään. Usko vaan lo59999Oletko koskaan
Tavannut/tuntenut ihmistä, jonka kanssa vuosisadan rakkaustarina olisi ollut mahdollinen, mutta joku este tuli väliin?77959