olen surffannut netissä läpi mp3 soittimia ja en todellakaan tiedä minkä ostaa. katoin niitä creative ja muita pieniä, se pitäis olla pieni ja radiolla.
kuinka paljon biisejä menee 128 muistiin?
onks heittää hyvää tuotetta vertaa.fi ym sivuja olen katellut. ei kai näissä mp kolmosissa ole mitään tärinä juttuja? pitää kestää pyörällä ajo ja juoksu.
hei mikä soitin
14
2258
Vastaukset
- mp3
XDRUM XD403 Maailman monipuolisin mp3 flash soitin, suosittelen.
http://jammaa.com/- onko
onko todella? vai onko kysymyksessä kenties oma yrityksesi joka sitä myy?
onko näissä mp3 soittimissa merkkejä jotka ei valmista mitään muuta kun en ole ikinä kuullut tästä ZDRUMista? - omistaja
onko kirjoitti:
onko näissä mp3 soittimissa merkkejä jotka ei valmista mitään muuta kun en ole ikinä kuullut tästä ZDRUMista?Katso ominaisuudet:
- Radio
- Mikrofoni
- Line-in liitäntä
- Nauhoitus radiosta, mikrofonista tai toisesta soittimesta.
- Taskulamppu
- Paristokäyttöinen (matkalla voi ostaa uuden pariston vaikka r-kioskilta, eikä tarvitse etsiä tietokonetta USB portilla latausta varteen, eikä tarvitse heittä soitinta roskikseen kun akku menee huonoksi, ja voi aina käyttää myös ladattavat AA paristot, jotka kestää paremmin kuin alkaliparistot)
- Ei ajureita, kytke tietokoneeseen ja se heti toimii (vaikka kaverin koneeseen)
- Toimii USB-muistina, voit siirtää vaikka Word tiedostot kouluun.
- Sisäänrakennettu USB liitin, joten ei tarvitse kantaa mukana mitään johtoja
- Jne...
Monipuolisin soitin mitä on olemassa. - hönö
Oma soitin on paras ja naapurin oma kaikkein surkein :)
- Jape
onko kirjoitti:
onko näissä mp3 soittimissa merkkejä jotka ei valmista mitään muuta kun en ole ikinä kuullut tästä ZDRUMista?Se on XDRUM, eikä mikään ZDRUM
Laita googleen hakusanaksi xdrum ja tulee 5970 osumaa (että sellanen tuntematon laite). - mcmika
omistaja kirjoitti:
Katso ominaisuudet:
- Radio
- Mikrofoni
- Line-in liitäntä
- Nauhoitus radiosta, mikrofonista tai toisesta soittimesta.
- Taskulamppu
- Paristokäyttöinen (matkalla voi ostaa uuden pariston vaikka r-kioskilta, eikä tarvitse etsiä tietokonetta USB portilla latausta varteen, eikä tarvitse heittä soitinta roskikseen kun akku menee huonoksi, ja voi aina käyttää myös ladattavat AA paristot, jotka kestää paremmin kuin alkaliparistot)
- Ei ajureita, kytke tietokoneeseen ja se heti toimii (vaikka kaverin koneeseen)
- Toimii USB-muistina, voit siirtää vaikka Word tiedostot kouluun.
- Sisäänrakennettu USB liitin, joten ei tarvitse kantaa mukana mitään johtoja
- Jne...
Monipuolisin soitin mitä on olemassa.Pahus vain että budjetti tulee vain ylittymään mutta ajattelen asian näin: Parempi hommata heti paras mahdollinen tuossa hintaluokassa ja eipä tarvitse sitten jälkeenpäin itkeä kun tuli ostettua jokin muu "halpamalli" joka ei pelitä kunnolla.
Harmi kun ei ainakaan Suomessa ole vielä sitä 1GB soitinta kaupan, ainakin muilta ulkomaan saiteilta löytyy, esim: Saksalaisilta ja ei ollut mielestäni hinnalla pilattu. Vaikkakaan ei mikään ilmainen ollutkaan mutta eiköhän jo tuohon 512MB mahdu jo riittävästi tavaraa...
Muuten: Kuka osaa sanoa onko sanelukone millainen ja onko kaiutin millainen? Kuulin että tulee melko hiljaisesti kun kuuntelee siitä, liekö asia näin??
Ensimmäistä mp3/wma soitinta kun oon hankkimassa niin tietysti pitää löytyä se paras mahdollinen. :))
-M- - Fen
Tuolta http://jammaa.com sivuilta en saa selville tämän XDRUM XD403:n ominaisuuksia ja teknisiä tietoja... (Linkit eivät toimi...) Lähinnä haluan tietää, että toimiiko, jos on Windows 98? Vai pitääkö olla 2000 tai XP?
- Kuapo
Fen kirjoitti:
Tuolta http://jammaa.com sivuilta en saa selville tämän XDRUM XD403:n ominaisuuksia ja teknisiä tietoja... (Linkit eivät toimi...) Lähinnä haluan tietää, että toimiiko, jos on Windows 98? Vai pitääkö olla 2000 tai XP?
Nyt ainaki tulee voi speksit.
- Rhomba
Itselläni on greative Rhomba 256MB.. Ja erittäin tyytyväinen olen. Löytyy suomenkielinen valikko ja oma litium akku joten painoa ei juuri ole mutta miinuksena se että latautuu USB:n kautta eli pitää olla tietokone päällä ku lataa ja siin menee n.1 tunti ku akku on täys ja se kestää yhtäsoittosesti n.5-7h. helppo käyttää ja lenkillä kulkee kaulassa tosi kevyesti eikä tärinä haittaa yhtää. Ja löytyy radio sekä voit äänittää vaikka omaa puhetta/laulua siihen eli on sanelukone. Mutta ehdoton plussa on todella selkeä näyttö.
Yks biisi vie n 3-5MB et n.30 biisiä mahtuu tohon 128MB.
et kannattaa ostaa vähintää 256MB ni ei käy harmittaa jälkikäteen.- henu
tilasin bulldogista eilen creative muvo slimin 265mb onko kellään ollut sellasta
- slim
henu kirjoitti:
tilasin bulldogista eilen creative muvo slimin 265mb onko kellään ollut sellasta
laitoin myös tilauksen samaan paikkaan samasta laitteesta.
Itse olen MP3:sten suhteen täysi noviisi mutta ns. paremin asioista perillä olevat tahot ovat suositelleet Creativea ja tuo litteä malli sopii just mulle.
Pääasiallinen käyttö kun on lenkillä kaulassa tai työmatkoilla koneessa kauluspaidan taskussa jossa moinen ei paljon pullota.
Palataan kokemusten kanssa asiaan ensi maanantaina tai tiistaina jos tavara ei ole päässyt loppumaan... - pingwiini
Mulla on tuo sama soitin 256 mb kortilla ja tyytyväinen olen ollut......kuitenkin käytön vähyyden takia luovun siitä jos haluat ostaa...
Puoli vuotta käytetty (harvakseltaan) täysin ehjä.
80€..jos [email protected]
- Bond
Halvalla et hyvää saa, mutta IRiver soittimet ovat erittäin toimivia ja ennen kaikkea kestäviä. Itsellä on iRiver iFP-890 MP3-soitin 256MB, verkkokaupasta noin 205 euroa. Ainoa miinus on käyttön opettelu, joka vie hieman aikaa, mutta maksaa kyllä vaivan. Soittoaika noin 40 tuntia yhdellä patterilla.
- mielipide
iRevessa on huono juttu, että siinä on erilaiset kopiointisuojakset, esim biisit ei voi siirtää takaisin koneelle :(
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kelekkakisat
Mikä vakava onnettomuus sattunut kisoissa. On peruttu koko kisat. Pelastuskopteri näytti käyvän paikalla.3511407- 639720
- 1405508
- 1443774
- 753730
Virkamiehille tarvitaan tuntuvat palkankorotukset
Naistenpäivänä on syytä muistuttaa, että virkamiehen euro on vain 80 senttiä. Palkat tulee saattaa samalle tasolle yksi373625- 403368
Riikka Purran kaudella nousi bensan hinta yli 2 euron
Muistatteko kuinka edellisen vasemmistohallituksen aikana, ns. Marinin aikakaudella, bensiiniä sai 1,3 euron litrahinnal243153- 632783
Olisipa saanut sinuun
Tutustua paremmin. Harmi että aloin lopulta jännittämään kun näytit tunteesi niin voimakkaasti ja lähestyit niin voimaak782558