Auton ilmastoinnin täyttöhuolto

Kiitooss.

Kaipaisin kokemuksia minkä verran mahtaa Seinäjoella maksaa, ketkä tekevät ja kauanko työ vie aikaa.

20

5861

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • äkkiä äkkiä

Mikä tahansa paikka Seinäjoella, niin maksat ittes kipeäksi. Sitten keksivät lisää vikoja, ja vaihtavat turhia osia autoosi. Ja SÄ maksat. Vie mieluummin vaikka jonnekkin Kurikkaan tai Lapualle, siellä ei vielä osata rahastaa taikka keksiä vikoja. Säästät satasia. Seinäjoella on uusavuttomiltarahatpois -mentaliteetti, sinne ei kannata rahojaan kantaa.

• Kiitooss.

No olisit nyt sitten samalla kertonut niiden Kurikkalaiste ja Lapualaisten hintahaitarin, että tietääs kannattaako sinne asti ajella. Asiallisia vastauksia odotan.

• Anonyymi

Siellä taas maalaisjuntti on kyllästynyt asumaan paikkakunnallansa. Jottei vaan peräkamaripoika.

• fghujkl

Ohoi nurmo. maksoi 70€ ja toimii taas...

• täyttäjä.

Ensin kannattaa tutkia kuinka kylmää ilmaa puhaltaa. Jos on 5 asteen paikkeilla, niin OK. Jos 10 astetta niin vajaa, voi lisätä ainetta. Jos ei tule viileetä ollenkaan, niin reikä jossain, kylmäaineet karussa ei kannata täyttää ennenkuin vika löydetty. Jos tuuletin ei pyöri, kompura ei muuten käynnisty ollenkaan.

• 75€ maksanut

Auton ilmastoinnin täyttöhuolto seinäjoella maksaa 55-109€ Jos on korkeampia/alempia hitoja tiedossa niin tänne huiput.

• juu4

Automeca 100€ , väriaineet kylmäaine painetesti työt kuului hintaan.

• pakkasukko4

Kunnon pussihousu käy tankkaamassa reikäisen systeeminsä halvalla jossain kylmäkonehuollolla. Pystyvät lykkäämään R134a aineet parilla kolmella kympillä sulle.

Mutta pussihousukin ymmärtää että jos aineet katoaa niin turha on rahaa polttaa täyttöön. Ja ilmastoinnin huolto on sit ihan eri juttu, kuin tämä töyttä. Itse riivaa, kun liikkeetkin puhuu huollosta vaikka täyttöä tarkoitetaan.

• iiwari.

Aineet imetään pois, punnitaan ja työnnetään takaisin. Jos vajausta kilven ilmoittamasta määrästä, lisätään uutta ainetta . Siinä huolto, kassan kautta ja näkemiin.

• autosahkö

Missä olisi sopuhintainen autosähkömies ?

• Halvin

Mitä pitäis tehdä?

• kontakti ?

Citikan c 4 sähköt.

• tietäjä

Aveko ilmajoki 65€

• Anonyymi

Missä kannattaa teettää auton ilmastoinnin täyttöhuolto nykyään?
      Vianorilla oli tarjous 39e sis. 200g ainetta mutta aikoja vasta heinäkuulle.

Toki jos sinne menee vaikka 1200g niin veloittavat 139e eli lisähinta ylimenevältä 100e/kilo. Paljonko e134a aineen kilohinta yleensä?

• Anonyymi
    • Anonyymi

Saako jostain täytön vielä 39 eurolla?

• Anonyymi

Äl'ä ainakaan dieselhuoltto vie ssatasia...

• Anonyymi

Citikka kaipaisi kanssa vähän lisää kylmäainetta. Missähän hinnoissa liikutaan?

• Anonyymi

160€ citikkaan..googleta äläkä oo niin saamatoon ja täälä itke.. Uusavutoon

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

160€ citikkaan..googleta äläkä oo niin saamatoon ja täälä itke.. Uusavutoon

V*ttu että ihmiset on tyhmiä!!! Kysellä nyt kun itsekin voisi etsiä! S**tana! 🤣

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitä elukkaa kaivattusi

muistuttaa? Vastaan ite myöhemmin. Miehelt.
      Ikävä
      85
      4578
    2. Haleja ja pusuja

Päivääsi kulta 🤗🤗💋❤️❤️❤️ kaipaan sinua Tänäänkin.. Miksikäs se tästä muuttuisi kun näin kauan jatkunut 🥺
      Ikävä
      86
      4416
    3. Onko mukava nähdä minua töissä?

Onko mukava nähdä minua töissä vai ei? Itse ainakin haluan nähdä sinut 🤭
      Työpaikkaromanssit
      43
      3759
    4. Oi mun haniseni

Mul on ihan törkee ikävä sua. En jaksais tätä enää. Oon odottanut niin kauan, mutta vielä pitää sitä tehdä. Tekis mieli
      Ikävä
      17
      3572
    5. Hei rakas sinä

Vaikka käyn täällä vähemmän, niin ikäväni on pahempaa. Pelkään että olen ihan hukassa😔 mitä sinä ajattelet? naiselle
      Tunteet
      40
      2977
    6. Kyllä mulla on sua ikävä

Teen muita juttuja, mutta kannan sua mielessäni mukana. Oot ensimmäinen ajatus aamulla ja viimeinen illalla. Välissä läm
      Ikävä
      10
      2784
    7. En kirjoita sulle tänne

Enään nainen. Olen kyllä kiltisti enkä ala mihinkään kuin tosirakkaudesta. Kanssasi sitten jos se on mahdollista ja pidä
      Ikävä
      21
      2711
    8. IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä.

IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä. IS uutisoi torstaina Toni Imm
      Maailman menoa
      39
      2113
    9. Nainen, tunnusta että olet varattu ja tyytymätön suhteeseesi

Ja siksi pyörit täällä ikävä palstalla etsien sitä jotain jota elämääsi kaipaat. ehkäpä olet hieman surullinen, koska ta
      Ikävä
      158
      1758
    10. Savon murteella viäntäminen asiakaspalvelussa?

Olin äsken tekemisissä puhelimitse rahoitusalan firman asiakasneuvonnassa. Tyyppi väänsi leveää savoa oikein perusteelli
      Maailman menoa
      110
      1316
    Aihe