Big boob problems: eli millä rintsikoilla D-kupit ryhdikkäiksi

TISSITLIIANISOT

Hei!

Isorintaiset kuulolle. Olen 166 cm pitkä, 60 kg painava, eli vielä varsin hoikka ja normaalipainoinen. Minulla on 75D/70E tissit.

OLEN KATEELLINEN pienirintaisille naisille, koska he saavat push upeilla itselleen look-a-like silarit. Minä jos sellaiset pistän päälle, saan vain ns. pitkän rantaviivan,eikä se ole viehättävän näköistä.

Tällä hetkellä käytän H&M bandeau mallia, mikä saa rinnat melko ryhdikkäiksi. Olen miettinyt kalliiden wonderbra -liivien hankkimista, onko hintansa väärtejä.

Erityisesti kiinnostaa, saako D-kuppeja erilleen toisistaan, joillan liiveillä, niinkuin pienet tissit saa helpostikkin söpöiksi palloiksi... :) Teipitkin olen kokeillut... En pysty käyttämään syväänuurrettuja kauluksia, koska sitten tissit näyttää liioiteltuna tältä:
https://twitter.com/Star933HitMusic/status/223531339784273922/photo/1

Selvä ero silareihin:
http://www.medicinepoland.pl/procedures/large/breast-reduction.jpg

Kun etsinkin luonnollisia tissejä, niin ei tullut kuin noita silareita, vaikka hain luonnollisia tisuja, tiedän kyllä isorintaisena että tissit ei asetu noin kauniisti, ellei ole silikonia siellä sisällä...

Help me!

11

838

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • -mathilde-

Ongelmasi taitaa olla enemmän rintojen muoto, tosin koossa E tarvitsee jo kunnon liivit.

Bandeaumalli on tarkoitettu pienille rinnoille! Jos niissä on vaatekoko, on usein max. kuppikoko jolle tarkoitettu C. Voi olla että olet käyttänyt liian pientä kuppia, joten kokeile vielä eri kuppikokoja, jotta saat rinnan kunnolla kupin sisään eikä mikään pullota yli.

Käypäs kokeilemassa muualla erilaisia liivimalleja. Siis kunnon rintaliivejä. Kuppi D-E tai isompi ja kaarituet sekä täysikuppi, se muokkaa rinnat erilleen.

Balconettemalli, jossa on puolikuppi luultavasti lisää sitä näkymää, jota ET halua.

Kokeile siis esim. Changella Full Cup tai Full Shaper -malleja, esim. Florence, Shirley tai Sofia.

Toinen merkki jota voisit kokeilla on Freya. Jos haluat olkaimettomat bandeautasi muistuttavat liivit, joissa on kunnon tuki, kokeile esim. Freya Decon olkaimetonta versiota. Olen nähnyt niitä Helsingissä Sokoksella.

Jos et halua syvää uurretta näkyvin, valitse liivi jossa on korkea silta (osa kuppien välissä). Jos haluat käyttää syvään uurrettuja puseroita, etsi plunge-malli.

Silikonirinnat ovat pallot, luonnolliset rinnat eivät. Liivit on nykyisin usein tehty silikonipalleroille, joten jos oikeasti haluat hyvät luonnollisen rinnan liivit, sitten joudut investoimaan enemmän ja hankkimaan laatuliivit, joissa on kuppi, joka on tehty useasta osasta, se muokkaa hyvin luonnollista rintaa. Esim. Primadonna, Panache, Simone Perele, jne..

Jos kerrot tarkempia tietoaja, voin antaa parempia neuvoja...

• LIIANISOTTISSIT

Kittos paljon avusta, olen kyllä valmis investoimaan, jotta saisin nätit tissit!

• aina pallotko?

Eivät silarit ole aina pallot! Olen ollut aina povekas ja imettänyt kolme lasta. Rinnat surkastuivat kauheiksi kuralapuiksi imetysten myötä. Kävin Tallinnassa Tiina Jylhän kautta muutama vuosi sitten asennuttamassa silikonit ja rinnat ovat lähes samanlaiset kuin ennen imetystä. kuppikoko on nyt 75D ja Ostan liivini Funky ladysta ja Changesta.

• ihanat2

Ei olekaan. Minullakin aivan luonnolliset(2 imetystä). Jaan Troost lookissa laittoi minulle ja kaverille, jollla ei ole lapsia. Hälläkin hurjan nätit tisut nyt.

• TISSITLIIANISOT

No ei tietenkään aina pallot, mutta lähinnä omiini haluaisin tällaista pientä pallo -efektiä, minkä pienempiin saa helposti... :)

• TISSITLIIANISOT

Changesta olen käynyt kokeilmeassa rintsikoita, mutta eivät tukeneet mielestäni sen paremmin kuin mitkään H&M tai Lindex rintsikat.

• TISSITLIIANISOT

Ja nyt vähän spammailen, mut kirjotin väärin tonne, en käytä bandeau(hui kauhistus) vaan balconette liivejä.. :D

• -mathilde-

No pikkasen ihmetteleinkin että bandeauta, jossa ei ole edes kaaritukea :-)

No tässä varmaan on ongelma mallin kanssa eli jos ei Changen liivitkään tue, rinnat voivat olla sen verran raskaat että tarvitsevat vaan laadukkaat liivit.

Mutta oliko esim. Changen liiveissä jokin tietty muu ongelma vai istuiko balconettemallit muuten hyvin?

Paras on todella käydä oikeassa liiviliikkeessä kuten Funky Lady, Stockmann, Sokos, Patricia, Viipurin erikoiskorsettiliike, yms. Nämä siis Helsingissä... jos olet muualta katsele mitä liivilikkeitä lähialueellasi on.

Kokeile sekä tavallisia balconetteja mutta myös sellaisia liivejä, joissa kuppi on tehty useasta palasta (toppaamaton), että näet mikä malli tukee parhaiten. Klassisessa kaaritukimallissa olkaimet eivät ole niin leveällä kuin balconettessä joten nekin tukevat lisää. Olkainten paikan lisäksi muista katsoa että liivin kuppien välinen osa on korkea - sekin on tärkeä tuen kannalta.

Merkit jotka voivat käydä ovat Primadonna, Twist, Panache, Freya, Fantasie, Chantelle, Marie Jo, yms. Raikas tyyli on myös Esprit'n liiveissä, mutta en tiedä miten hyvän tuen antavat.

Tässä Twistin nuorekas kaaritukiliivi, joka näyttää aika hyvältä kesäliiviltä:
        www.primadonna.eu/en/series/cache-cache

Oma suosikkini on Simone Perele -merkki ja sen liivi Revelation, jota on olemassa useassa mallissa ja värissä. Sen täysikuppimalli antaa hyvin tukea.

• kuppi D/DD

Mene liiviliikkeeseen ostoksille, jätä halpisketjut väliin, kun kuppi on kokoa D tai enemmän. Change on halpisketju, vaikkei ihan halvimmasta päästä.

Funky Ladyssa olen käynyt kerran (asun Tampereella) ja ostin kahdet liivit, myyjät tosi avuliaita ja tulevat säätämään olkaimet sopiviksi kun liivit on päällä, kyllä sieltä apua löytyy. Ihan halvimpia liivejä en ostanut mutta liivit on investointi itseeni, tuntuu kivalta kun tietää että liivit on hyvät. Tästä lähtien käyn siellä aina, kun olen Helsingissä mutta onneksi Tampereen talousalueeltakin löytyy hyviä liiviliikkeitä.

• aloittaja3

Joo, kiitos neuvoista, Helsingissä asustelen, niin pitää mennä tuolla Funky Ladyssa piipahtamaan. Rintani ovat varmaankin sen verran raskaat, että tarvitsevat tosiaan kunnon tukea. :) Noi isotissisten liivit näyttää vaan jotenkin liian peittäviltä, heh, vaikka en minä tissit paljaana kuljekaan kyllä.. :D Harmi ku näissä isotissisten liiveissä ei ole pushuppeja(tai siis niitä paloja siellä liivissä pyöristämässä tissiä..) :D Kyllä mulle sellaset kelpais...

• -mathilde-

Push-upit? Niiden tarkoitus on suurentaa rintaa, joten tuskin kukaan D kuppinen haluaa rintakudostaan pystyyn törölle ja nuggetteja kuppiin.

Jos tarkoitat "push-upilla" pelkästään rintavakoa, kokeile liivejä, joissa on sivutuki.

Käytän itse suhteellisen avoimia kaula-aukkoja täysikuppien kanssa, enkä ole koskaan huomannut mitään ongelmaa "paljastavuudessa". Tosin käytän tyylikkäitä kaula-aukoja, en sellaisia joissa paljastuu nänneihin asti taikka napaan.

Päinvastoin en käyttäisi koskaan puolikuppibalconetteja, koska puseronkin läpi näkee kuinka rintakudos liivin päällä hyllyy rumasti liikkuessa. Haluan tietysti kauniin siluetin rinnoille, ei mitään löllyvää massaa, mutta tämä on makuasia.

En myöskään tykkää liiveistä, jotka tekevät rinnasta liian tötterömäisen vaan etsin aina sellaisia jotka antavat kauniin pyöreän muodon. Se ei tule siitä "nuggetista" vaan sen tekee leikkaus. Siksi kauneimman muodon antaa usein kuppi, joka on tehty useasta palasta. Malleja on erilaisia joten kannattaa kokeilla useita.

Käypä Funky Ladyssä ja vaikka Sokoksella keskustassa ja kokeile esim. Freyan balconettet, jos pakko olla jonkinlainen yhdistelmä paljastavuutta ja tukea.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Työsuhdepyörän veroetu poistuu

Hallituksen veropoliittisen Riihen uutisia: Mitä ilmeisimmin 1.1.2026 alkaen työsuhdepyörän kuukausiveloitus maksetaan
      Pyöräily
      48
      3130
    2. Ruumis kanavassa

Mikä juttu eilen ollut poliisit palokunta ambulanssi ja ruumis auto sillalla. Tekikö itsemurhan
      Suomussalmi
      27
      2894
    3. Pieni nainen, paras nainen

Näin se nyt vaan on. Mieheltä
      Ikävä
      121
      2326
    4. Onko tässä paljon lääkettä..

Keski-ikäselle 43v Ketipinor 100mg Brintellix 10mg Venlafaxin 75mg Xanor 1mg Propral 40mg Xatral CR 10mg Esomepratsol 4
      Ikävä
      228
      1432
    5. Ei mitään menetettävää

Arvostin ja kunnioitin sun tunteita. Menit nyt liian pitkälle. Mulla ei ole enää mitään menetettävää ja sä tulet sen huo
      Ikävä
      163
      1336
    6. Tapani Kiminkine n on ammuttu Helsingissä

Kertoo poliisilähteet...
      Maailman menoa
      11
      1316
    7. Oi! Jorma Uotinen ja Helena Lindgren paljastivat yllätysuutisen: "Rakkaudella"

Professori, tanssija, koreografi, Tanssii Tähtien Kanssa -tuomari Jorma Uotinen ja Suomen meikkitaiteen pioneeri, laulaj
      Suomalaiset julkkikset
      12
      1083
    8. Mitä sä ajattelet

Musta tällä hetkellä? Onko vihaa, rakkautta vai halu vältellä jotta unohtaa
      Ikävä
      74
      989
    9. Pakko tulla tänne

jälleen kertomaan kuinka mahtava ja ihmeellinen sekä parhaalla tavalla hämmentävä nainen olet. En ikinä tule kyllästymää
      Ikävä
      39
      922
    10. Riittäisi juoruakkoille puhumista tässä kylässä

On mennyt mahottomaksi touhut. Taksi renki kuskaa akkaansa töihin lienekkö mitään lupaa yrittäjältä tähän touhuun. Kylän
      Hyrynsalmi
      13
      802
    Aihe