Trash(Death)-metal ehdotuksia?

Beneath The Remainer

Mahtaisiko kukaan tietää hyviä trash(death)-metal bändejä, joiden soitannossa (ja koko musiikissa) oikeasti olisi sitä jotain tunnelmaa? Tarkoitan kun itse kuuntelen Metallicaa, Slayeriä, Megadethiä, Anthraxia, Sepulturaa, Hatebreediä, Testamentia (ja Iron Maidenia, vaikkei se träshiä olekaan) ja olen hirveän metallinnälkäinen. Ja voisitteko kertoa myös bändin suositeltavaa albumia samalla?

Kiitos teille!

9

989

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Trashed

Jos tunnelmaa haluat, niin kokeile vaikka Anathemaa, My dying bridea jne.

Jos trashia haluat kuunnella, niin voit aloittaa vaikka Mokomasta (pari uusinta). Ja jatkaa sitten seuraavilla: Exodus, Destruction, Death Angel...

Ja rankempaa, esim.: Deathchain, Sotajumala, Deathbound

Ja Death on aina suositeltavaa, jos haluaa kuunnella taitavaa soitantaa.

Tässä näitä, lisää löytyy, kun vähän katselee ja kuuntelee ympärilleen :)

• venom

Onko tuo trash metal joku uusi metalli genre. Itse kuuntelen thrashia kun Metallica, Slayer, Megadeth ,Celtic Frost ja Hellhammer.

• Vanhus

Tulee mieleen nuoruus ja D.R.I, Tankard, Accüsed, Gang Green...
      Menee kyllä vähän enemmän punkin puolle, mutta menoa ja meininkiä löytyy...
      Soulfly varmaan on tuttu jo...

• Mutha

Sulla on vähänpä samanlainen maku kuin mulla...itse mainitsitkin jo parhaat, muita ihan hyviä on: Dark angel, Pantera, Deathin muutamat levyt(Symbolic ja Individual through patterns) ja vaikkapa Morbid angelin Altairs of madness, pientä sulattelua nuo tosin kaipaavat...niin ja Strapping young lad ja Uncle slamin Say uncle(muut levyt heikkoja).

• Olde

Jos haluat soitannollisesti rankinta death metallia kuuntele cryptopsyä! Sitten deathmetal / grindcore olis aivan ehdottomasti suomalainen Rotten Sound. Slipknotillakin on kyllä kovia biisejä mutta toi Rotten Sound on kyllä ylivertainen!!!!!!!

• lkahsd

Ne metallican biisit joita olen kuunnellut ei aivan kyllä ollut deathmetallia!!!!! Battery on niiden rankin biisi eikä sekäään mitään trash/deathmetallia ole!!!!

• Beneath The Remainer

Ensiksi SUUURET, SUURET kiitokset kaikille, jotka viitsivät vastaamaan! Liitin taas hyviä bändejä kokoelmiini!

-

Tässä on tapahtunut jokin väärinkäsitys..
        Juu, mä tiedän ettei Metallica ole death-metallia, mutta thrashiä se on omasta mielestäni ja se ON yleisestikin hyväksytty mielipide. Sanotaan, että niiden eka levy aloitti thrash metal-genren (esim. kirjoita hakusana Metallica osoitteessa www.allmusic.com & tsekkaa)(vaikka sen thrash-soundin äänityksissä oli hiukan ongelmia, uskon itseKIN niin).

Sitäpaitsi, pistinhän minä (death-metallin sulkeisiin), (joten en ihan välttämättä death-metallia tarkoittanut!)
        Olenhan melodisen perus-thrash-metallin vankkumaton kannattaja (ja vähän moniruokaisempi...)!

..

(Lisää bändi-ehdotuksia??..)

• slayer

slayer on yli voimasesti paras trash bändi kaikki south of heavenista uusimpaan levyyn on loistavia...pakko ostoksia...

• Beneath The Remainer

vain South Of Heavenista lähtien??..
        Ei mestariteosta, Reign In Bloodiakaan sovi unohtaa!!
        Ja kyllä ne depyytitkin menettelee..

|,,|_ Praise Hail Slayer! _|,,|

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Persujen vaalilupaus oli euron bensa

Nyt puhutaan jo kolmen euron bensasta. Kyseessä on Suomen historian törkein vaalipetos.
      Maailman menoa
      121
      2243
    2. Vain vasemmistohallitus saa minut menemään töihin

Änkyräkapitalistien sortaessa kansaa en laita rikkaakaan ristiin. Elän mielummin Kelan tuilla, ja jos niitä leikataan, n
      Maailman menoa
      56
      2176
    3. Maataloustuet perittävä korkojen kera takaisin

Yrittäjiltä jotka ovat myyneet tuotantoaan ulkomaille. Veronmaksajan kustantama tuki on tarkoitettu elintarvikkeiden hi
      Maataloustuki
      50
      1865
    4. EK: Suomi tarvitsee vuosittain 45 000 maahanmuuttajaa

Senpä takia Riikkakin laulaa sen lauluja kenen leipää syö. Viime vuonnahan Suomeen muutti 50 tuhatta ulkomaalaista. htt
      Maailman menoa
      7
      1407
    5. Topi osti Askon

Hieno mies. Pelastaa työpaikkoja. Kiitokset myös emännälleen, joka pitää isännän virkeänä. https://www.is.fi/taloussan
      Maailman menoa
      77
      1395
    6. Mitä kirjainta kaipaat?

Pitkästä aikaa tämmöistä. Onko kirjain muuttunut edellisestä. ☺️
      Ikävä
      94
      1377
    7. Kastaa ja upottaa on eri sanat

Kastaa ja upottaa on eri sanat ja niillä on eri merkitys. Eikä Jeesusta haudattu upottamalla maahan kaivettuun kuoppaan
      Kaste
      219
      1161
    8. Uskomatonta touhua!

Ei olis uskonut että kateus yrittäjää kohtaan menee noin pitkälle. TTP:ssa irrotettu sähköjohto jäätelöaltaasta. Kaikki
      Haapavesi
      31
      1150
    9. Oliko se oikeasti epäselvää

sinulle että olin ihastunut sinuun? (Ymmärrän että siitä on aikaa, eikä voi olettaa että kaikkea muistaisi tai että men
      Ikävä
      62
      1123
    10. Miten hän sinua katsoi?

😊😊😊😊😊😊
      Ikävä
      68
      989
    Aihe