My hear will go on

Turum Poik

Usein nuoret, etenkin naiset laulaa tuon kappaleen karaokessa, ja yleisö ja isännät hurraa miten hyvin se meni...

Tottakai menee, tuohan on yksi maailman helpommista karaokekappaleista, joten ei ihme että se menee aina "täydellisesti"

Koittais noi samat tytöt laulaa esim. kappaleen Frontside Ollie, sitä kun on MAHDOTON laulaa yksin aivan täysin oikein, koska parissa kohtaa menee sanat "päälekkäin" ei taitaisi ne pikkulikat ollakaan enää niin hyvii laulajii ton jälkee ;)

13

99

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Ottaisit

      nyt Turun poeka ihan ekana sen pääs pois sieltä yhdestä paikasta mihin ei aurinko koskaan paista. Sen jälkeen voit opetella kirjoittamaan edes biisin nimen oikein. Sen jälkeen voisit unohtaa musiikin kokonaan, ta ainakin siitä kommentoinnin.
      Vai että oikein maailman helpoimpia laulettavia, ja kaikilla menee aina täydellisesti. Sinullakin lmeisesti?
      Vai menee Olliessa sanat oikein päällekäin, onpas kumma juttu. Mitenkähän ne on levylle onnistunu sen tekemään, oikein ihmetellä täytyy.
      Mikähän laki sen määrää, että jos joku osaa laulaa jonkun tai joitakin lauluja oikein hienosti, sen pitäisi sitten osata kaiken maailman typerät renkutuksetkin laulaa?

      • Turum Poik

        On se, yksi maailman helpommista biiseistä, joten lähes kuka vain laulaa sen "täydellisesti"

        Ja tuossa Frontside Olliessa yhdessä kohtaa sanotaan "Mä sekittaankin jo sen isoskon kaaaaaaa silmiäni usko on, kun se tyttö teki sen" mutta tuo "kaaaaa" jatkuu vielä sanan "silmi" päälle, joten miten laulat samaan aikaan aaaa ja silmi siis yksin??

        Studioäänityksillä tuo tietenkin onnistuu kun voidaan ääniraitoja yhdistellä yms. mutta karaokessa yksin ei

        Tulisi siis tuo sama tytteli vetämään frontside ollien karaokeen, katotaan sitten onko se oikesi hyvä LAULAJA tai vaan tuollainen musiikin tahtiin mölisevä kuten tuo kappale vaatii xD


      • Et sitten
        Turum Poik kirjoitti:

        On se, yksi maailman helpommista biiseistä, joten lähes kuka vain laulaa sen "täydellisesti"

        Ja tuossa Frontside Olliessa yhdessä kohtaa sanotaan "Mä sekittaankin jo sen isoskon kaaaaaaa silmiäni usko on, kun se tyttö teki sen" mutta tuo "kaaaaa" jatkuu vielä sanan "silmi" päälle, joten miten laulat samaan aikaan aaaa ja silmi siis yksin??

        Studioäänityksillä tuo tietenkin onnistuu kun voidaan ääniraitoja yhdistellä yms. mutta karaokessa yksin ei

        Tulisi siis tuo sama tytteli vetämään frontside ollien karaokeen, katotaan sitten onko se oikesi hyvä LAULAJA tai vaan tuollainen musiikin tahtiin mölisevä kuten tuo kappale vaatii xD

        saanut sitä päätäs pois sieltä perseestäs?


      • grt gg etrg rt
        Turum Poik kirjoitti:

        On se, yksi maailman helpommista biiseistä, joten lähes kuka vain laulaa sen "täydellisesti"

        Ja tuossa Frontside Olliessa yhdessä kohtaa sanotaan "Mä sekittaankin jo sen isoskon kaaaaaaa silmiäni usko on, kun se tyttö teki sen" mutta tuo "kaaaaa" jatkuu vielä sanan "silmi" päälle, joten miten laulat samaan aikaan aaaa ja silmi siis yksin??

        Studioäänityksillä tuo tietenkin onnistuu kun voidaan ääniraitoja yhdistellä yms. mutta karaokessa yksin ei

        Tulisi siis tuo sama tytteli vetämään frontside ollien karaokeen, katotaan sitten onko se oikesi hyvä LAULAJA tai vaan tuollainen musiikin tahtiin mölisevä kuten tuo kappale vaatii xD

        Eli Celin Dioninen kappaleen laulaminen vaatii vain musiikin tahtiin mölisemistä?


      • Voi reppahousu
        Turum Poik kirjoitti:

        On se, yksi maailman helpommista biiseistä, joten lähes kuka vain laulaa sen "täydellisesti"

        Ja tuossa Frontside Olliessa yhdessä kohtaa sanotaan "Mä sekittaankin jo sen isoskon kaaaaaaa silmiäni usko on, kun se tyttö teki sen" mutta tuo "kaaaaa" jatkuu vielä sanan "silmi" päälle, joten miten laulat samaan aikaan aaaa ja silmi siis yksin??

        Studioäänityksillä tuo tietenkin onnistuu kun voidaan ääniraitoja yhdistellä yms. mutta karaokessa yksin ei

        Tulisi siis tuo sama tytteli vetämään frontside ollien karaokeen, katotaan sitten onko se oikesi hyvä LAULAJA tai vaan tuollainen musiikin tahtiin mölisevä kuten tuo kappale vaatii xD

        mikä pönttö oot.
        Kyllä se on kuule sinne karaokeen tehty ihan oma versio Olliestakin, ei siinä tarvi yrittää kahta sanaa päällekkäin laulaa.
        Onko pikkupimut saanu enemmän aplodeja kuin sinä, kun oot yrittäny mökeltää Frontside Ollieta?


      • Turum Poik
        Voi reppahousu kirjoitti:

        mikä pönttö oot.
        Kyllä se on kuule sinne karaokeen tehty ihan oma versio Olliestakin, ei siinä tarvi yrittää kahta sanaa päällekkäin laulaa.
        Onko pikkupimut saanu enemmän aplodeja kuin sinä, kun oot yrittäny mökeltää Frontside Ollieta?

        Ei oikeastaan ole, samat sanat siinä karaokeversiossa on...

        Koike itse sanoa samaan aikaan "aaaaa" ja "silmi" ei onnistu

        Pointti on siinä että tuon Celin Dionin laulaa LÄHES kuka tahansa täydellisesti karaokessa, kun taasen Frontside Ollien vetäminen (lähes) täydellisesti vaatii taitoa

        Ja kyllä minä aina saan raikuvat ablodit Fontside Ollien, Sannan, Kaikki peliin, Pienen Hiacen yms. jälkeen on meinaan mukavaa piristystä noihin normaaleihin jätkänhumppaan, saarenmaan valssiin yms. nähden


      • Kumma juttu
        Turum Poik kirjoitti:

        Ei oikeastaan ole, samat sanat siinä karaokeversiossa on...

        Koike itse sanoa samaan aikaan "aaaaa" ja "silmi" ei onnistu

        Pointti on siinä että tuon Celin Dionin laulaa LÄHES kuka tahansa täydellisesti karaokessa, kun taasen Frontside Ollien vetäminen (lähes) täydellisesti vaatii taitoa

        Ja kyllä minä aina saan raikuvat ablodit Fontside Ollien, Sannan, Kaikki peliin, Pienen Hiacen yms. jälkeen on meinaan mukavaa piristystä noihin normaaleihin jätkänhumppaan, saarenmaan valssiin yms. nähden

        Että ei ookaan karaoke-versioon sanoitettu biisiä uudelleen.
        Pointti on siinä, että sinä et vain osaa laulaa, etkä ymmärrä musiiikista yhtään mitään. Sen vuoksi esität vaan tuollaisia renkutuksia, ja kun saat aplodeja, kuvittelet olevasi hyväkin laulaja. Voin kertoa sinulle salaisuuden, karaokessa taputetaan kaikkein huonoimmillekin esiintyjille. Ja niin pitää ollakin.


      • gtertg rte
        Kumma juttu kirjoitti:

        Että ei ookaan karaoke-versioon sanoitettu biisiä uudelleen.
        Pointti on siinä, että sinä et vain osaa laulaa, etkä ymmärrä musiiikista yhtään mitään. Sen vuoksi esität vaan tuollaisia renkutuksia, ja kun saat aplodeja, kuvittelet olevasi hyväkin laulaja. Voin kertoa sinulle salaisuuden, karaokessa taputetaan kaikkein huonoimmillekin esiintyjille. Ja niin pitää ollakin.

        Koita itse sanoa samaan aikaan "aaaa" ja "silmi" pystykö?

        Et pysty, edes Robin ei siihen pysty.. en ole ollut Robinin livekeikalla, en tiedä miten hän siinä on tuon laulanut...

        Mutta pointti on siinä että kaikkia kappaleita ei maailman paraskaan laulaja voi laulla 100% oikein ja jotkut kappaleet kuten toi Celin Dionin biisi, sen laulaa lähes kuka vaan oikein


      • Ei voi oikeasti
        gtertg rte kirjoitti:

        Koita itse sanoa samaan aikaan "aaaa" ja "silmi" pystykö?

        Et pysty, edes Robin ei siihen pysty.. en ole ollut Robinin livekeikalla, en tiedä miten hän siinä on tuon laulanut...

        Mutta pointti on siinä että kaikkia kappaleita ei maailman paraskaan laulaja voi laulla 100% oikein ja jotkut kappaleet kuten toi Celin Dionin biisi, sen laulaa lähes kuka vaan oikein

        olla olemassa ketään noin urpoa, ainakaan vapaalla jalalla, joten voit jo lakata tuon trollailun.


      • wgt wrrws
        Ei voi oikeasti kirjoitti:

        olla olemassa ketään noin urpoa, ainakaan vapaalla jalalla, joten voit jo lakata tuon trollailun.

        Koita, laita ihmeessä video jos pystyt siihen

        Uskallan lydä vaikkapa 100€ vetoa että edes Robin itse ei tuohon kykene


      • No mitä
        wgt wrrws kirjoitti:

        Koita, laita ihmeessä video jos pystyt siihen

        Uskallan lydä vaikkapa 100€ vetoa että edes Robin itse ei tuohon kykene

        ihmettä täällä sitten oikein laulamisesta vöyhötöt, jos ei siihen alkuperäinen levyttäjäkään pysty.
        URPO!


      • Pystyy toki, mutta e
        No mitä kirjoitti:

        ihmettä täällä sitten oikein laulamisesta vöyhötöt, jos ei siihen alkuperäinen levyttäjäkään pysty.
        URPO!

        Pystyy toki, mutta ei livenä

        Eli pointti on se, että on aivan turha hurrata tai ylistää "laullajaa" joka laulaa laulun täydelisessti, jos biisi on sellainen että sen vetäminen täydellisesti ei vaadi juuri mitään taitoa


    • Mikä pointti???

      Siis mikä pointti tässä on?

      Tottakai helppo kappale on helpompi laulaa "täydellisesti oikein" kuin pirun vaikea kappale...

      En usko että tuo Frontside Ollie on läheskään vaikein kappale

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Nesteen bensapumput pois, tilalle latausasemat

      Näin se maailma muuttuu, kun Suomessakin liikenneasemat lopettavat polttoaineiden myynnin ja tarjoavat enää sähköä autoi
      Maailman menoa
      179
      1488
    2. Mietin sinua nainen

      Ikävöin sinua enemmän kuin voin myntää. Ajattelin et laitan sinulle viestriä (kirjoitin jo puhelimeen viestin) Sitten
      Ikävä
      55
      1022
    3. Härsilällä jännät paikat, saako hän 30 päiväsakkoa Rasmuksen tapauksesta

      Syyttäjä vaatii peräti kolmekymmentä päiväsakkoa Härsilälle, vaikka todistajan mukaan Rasmus aloitti nuhjaamisen, jossa
      Lapua
      63
      761
    4. Kyllä suoraan

      Sanottua vi.tu.taa. Miksi en toiminut silloin. Sama kun olisi heittänyt smagardin menemään.
      Ikävä
      35
      755
    5. Nainen, viime aikoina olen itkenyt sinua yhä useammin

      Niin kuin juuri äsken. Aamulla näin myös unta sinusta. Koskin unessa hiuksia päälaellasi, ja pyytelin sitä heti anteeksi
      Ikävä
      51
      707
    6. Voisitko nainen kertoa mulle

      Tykkäätkö sä musta, vai unohdanko koko jutun? Mä en viitti tulla sinne enää, ettei mua pidetä jonain vainoajana, ku sun
      Suhteet
      111
      690
    7. Ne alkaa aina yhdeltä

      jos mies et ole sattunut huomaamaan!
      Ikävä
      81
      669
    8. Haluan sinua mies

      Saat minut kuumaksi.
      Ikävä
      36
      654
    9. Voitaisiinko harjoitella rakas

      Näiden tekoa? 👶👶👶👶👶👶
      Ikävä
      71
      634
    10. Täällä iImenee vihamielisyys kristinuskoa kohtaan

      Ei taida sielunvaellus-/jälleensyntymisväellä olla omasta asiastaan mielekästä sanottavaa, kun pitää kiivaasti hyökätä e
      Hindulaisuus
      304
      609
    Aihe