Mä olen hyvän näköinen ja naiset on mulle vain pelinappuloita, mä leikin niillä. Ja se on hienoa, mä voin pettää ilman mitään tunnontuskia koska olen karaistunut MIES joka ei piipittäjiä kuuntele.
Taswa-arvo on perseestä!! Mies on ylin!!!!
Mä olen paras
10
1202
Vastaukset
- t.t.t.
yrität vittuilla, mutta se ei tepsi. *lällällällälieruu*
- Linda
olkoon!! Pidä toi. Olet oikeilla jäljillä. Hauskaa loppuelämää.
- naikkonen
Kaikki tuo mitä kirjoitit, sinä et ole. Sinä haluaisit olla. Hanki elämä!
- valistaja
Opettelisit ensimmäiseksi vaikka yhdyssanat. Kylmä totuus on, että tyhmiä ja hyvännäköisiä miehiä käytetään vain seksiin: todellisuudessa sinulla leikitään, mutta sinun annetaan ymmärtää että asia olisi toisinpäin. Sua viedään kuin pässiä narusta.
- N39v.
tosiaan taswa-arvo on per....tä, mutta tasa-arvo OK? Näinköhän tarkoitit;).
- nainen23
ehkä oot....ja joku päivä sä kuolet.
- Niina
Hmmm..samaa mieltä edellisten kirjoittajien kanssa. Tahtoisin tosin oppia ymmärtämään, mistä tuollaiset kieroutumat tunnepuolella voivat johtua? Kerropa=)
- carla
No eipä tällä "miehellä" ainakaan kovin suuria älynlahjoja ole, siis ihan kirjoitustyylistä päätellen. Taisi poika olla vain hieman huppelissa.
- töpö
Niin tais olla pikkasen humalassa.Sitä yleensä yliarvioi itseään.Ulkonäkö ei korvaa puuttuvia aivoja..
- niinpä
Tosielämässä olet niitä miehiä,joita kukaan ei tikullakaan koskisi!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Virkamiehille tarvitaan tuntuvat palkankorotukset
Naistenpäivänä on syytä muistuttaa, että virkamiehen euro on vain 80 senttiä. Palkat tulee saattaa samalle tasolle yksi403771Riikka Purran kaudella nousi bensan hinta yli 2 euron
Muistatteko kuinka edellisen vasemmistohallituksen aikana, ns. Marinin aikakaudella, bensiiniä sai 1,3 euron litrahinnal333364- 692968
Olisipa saanut sinuun
Tutustua paremmin. Harmi että aloin lopulta jännittämään kun näytit tunteesi niin voimakkaasti ja lähestyit niin voimaak912820- 351828
Mitäs nyt sijoittajat?
Pörssit laskevat maailmalla Iranin sodan takia ja muutenkin ovat olleet Trumpin vallan alla epävarmat. Ainoa, mikä on no831816- 241659
- 281597
- 291579
Olisitpa se hellä
Ja herkkä minkä kuvan sain sinusta irl. Haluaisin että elämässäni olisi sellainen joka arvostaa minua juuri sellaisena k231564