Timo Kotipelto

pisara

Siinä vasta upea ääninen laulaja.Muutenkin karismaa löytyy.

Kaikkea hänestä on tullut luettua, mut missään ei ole onko jätkä nainut mies? ;)

Mulla 7 levyä, joissa kyseinen mies tulkitsee, ja parhaimmistoa on, mitä tiedän :)

10

8052

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • edd

      Coldness ainakin valmistui synkissä tunnelmissa, Straton "hajoaminen" ja pitkän parisuhteen päättyminen.......Jossain Soundissa muistaakseni moista jutteli...

      • deadly

        Stratovarius oli kyllä hyvä mutta ei mitään ilman kotipeltoa...kun stratovarius hajosi ei minua haitannut yhtään koska kotipelto teki oman bändin....Kotipelto on kaikista solisteista ehdoton ykkönen heavyn saralla....!!!!!!!


      • pisara
        deadly kirjoitti:

        Stratovarius oli kyllä hyvä mutta ei mitään ilman kotipeltoa...kun stratovarius hajosi ei minua haitannut yhtään koska kotipelto teki oman bändin....Kotipelto on kaikista solisteista ehdoton ykkönen heavyn saralla....!!!!!!!

        No voi, ikävää sinällään, et parusuhde on loppunut.
        Vaikka, T Kotipelto on kyllä jotenkin iskeytynyt mun tajuntaan :)...
        Sen ääni on siis niin jumalainen. Tässä vanhoilla päivillä on tarvinut ihastua johonkin "artistiin" ;) (34v)

        Ja ei, Stratovariusta ei ole ilman Kotipeltoa, eikä myöskään ilman Tolkkia (joka ikävä kyllä sairastaa)...

        Onneks joo, Kotipelto tekee musiikkia ilmankin.
        Mutta mua harmittaa ihan kympillä, etteivät jätkät kyenneet yhdessä jatkamaan, sillä bändi on /oli niin hyvä.
        Mikään bändi ei livenä ole koskaan kuulostanut niin hyvältä...sitä ihmettelen edelleen, ne osaa siis ihan oikeasti! Kotipellon laulukin, ei mitään valittamista!!


      • -Nixu-
        pisara kirjoitti:

        No voi, ikävää sinällään, et parusuhde on loppunut.
        Vaikka, T Kotipelto on kyllä jotenkin iskeytynyt mun tajuntaan :)...
        Sen ääni on siis niin jumalainen. Tässä vanhoilla päivillä on tarvinut ihastua johonkin "artistiin" ;) (34v)

        Ja ei, Stratovariusta ei ole ilman Kotipeltoa, eikä myöskään ilman Tolkkia (joka ikävä kyllä sairastaa)...

        Onneks joo, Kotipelto tekee musiikkia ilmankin.
        Mutta mua harmittaa ihan kympillä, etteivät jätkät kyenneet yhdessä jatkamaan, sillä bändi on /oli niin hyvä.
        Mikään bändi ei livenä ole koskaan kuulostanut niin hyvältä...sitä ihmettelen edelleen, ne osaa siis ihan oikeasti! Kotipellon laulukin, ei mitään valittamista!!

        Juupa juu... spekulointi on kivaa.

        Strato on hajonnu... eipäs...onpas...eipäs. No varmuuttahan ei ole saatu vieläkään.
        Kotipelto on tehnyt soolojuttuja jo paljon ennen Straton ympärillä sattuneita juttuja viime vuoden lopulla, eikä hänellä tietääkseni ole mitään vakinaista bändiä, studiomuusikoita ja muissa bändeissä soittavia ammattimuusikoita levyllä vieraillut.

        Höpö höpö, ettei ole livenä kuulostanut hyvältä! (makuasia, tiedän) Satuitkos olemaan läsnä viimeisimmällä Tavastiana keikalla?

        Ei ollenkaan paha, että olet "vanhoilla päivilläsi" ihastunut johonkin artistiin. Mun vaimoni on ollut ihastunut Kotipeltoon siitä lähtien kun näki hänet ensimmäisen kerran joskus 1999 tms. Niin, ja hän on nyt yli 40 v.
        Ja mitä Kotipellon parisuhteeseen tulee, niin Elements Pt II ilmestymisen aikoihinhan hänelle ilmeistyi kultainen rengas nimettömään ja pitkäaikainen parisuhde taisi tosiaan päättyä tuossa viime vuoden loppupuolella.

        Viime sunnuntaina kun häntä näin kaupassa, niin kainalossa oli nätti vaaleaverikkö, joten eipä ole Timon tarvinnut yksin olla.
        Ja Timolle vinkki, jos tätä satut lukemaan: vaaleat hiukset eivät sovi sinulle, tekee sinusta niin "valjun" näköisen. Se tummempi, punertava sävy sopii sinulle!

        -Nixu-

        P.S. Audi oli kivan näköinen!


      • pisara
        -Nixu- kirjoitti:

        Juupa juu... spekulointi on kivaa.

        Strato on hajonnu... eipäs...onpas...eipäs. No varmuuttahan ei ole saatu vieläkään.
        Kotipelto on tehnyt soolojuttuja jo paljon ennen Straton ympärillä sattuneita juttuja viime vuoden lopulla, eikä hänellä tietääkseni ole mitään vakinaista bändiä, studiomuusikoita ja muissa bändeissä soittavia ammattimuusikoita levyllä vieraillut.

        Höpö höpö, ettei ole livenä kuulostanut hyvältä! (makuasia, tiedän) Satuitkos olemaan läsnä viimeisimmällä Tavastiana keikalla?

        Ei ollenkaan paha, että olet "vanhoilla päivilläsi" ihastunut johonkin artistiin. Mun vaimoni on ollut ihastunut Kotipeltoon siitä lähtien kun näki hänet ensimmäisen kerran joskus 1999 tms. Niin, ja hän on nyt yli 40 v.
        Ja mitä Kotipellon parisuhteeseen tulee, niin Elements Pt II ilmestymisen aikoihinhan hänelle ilmeistyi kultainen rengas nimettömään ja pitkäaikainen parisuhde taisi tosiaan päättyä tuossa viime vuoden loppupuolella.

        Viime sunnuntaina kun häntä näin kaupassa, niin kainalossa oli nätti vaaleaverikkö, joten eipä ole Timon tarvinnut yksin olla.
        Ja Timolle vinkki, jos tätä satut lukemaan: vaaleat hiukset eivät sovi sinulle, tekee sinusta niin "valjun" näköisen. Se tummempi, punertava sävy sopii sinulle!

        -Nixu-

        P.S. Audi oli kivan näköinen!

        lainaus mun edellisestä.
        "Mikään bändi ei livenä ole koskaan kuulostanut niin hyvältä..."

        Niin että en ole väittänyt ettei kuulostaisi hyvältä, päinvastoin.
        Tässä juurikin mainitsen, että eipä ole mikään muu bändi vetänyt niin hyviä live keikkoja...(tai on kai, mut mä en ole koskaan nähnyt)
        T Kotipellon omia keikkoja en ole nähnyt.

        Ja eiköhän toi ole aika normaalia vireille miehille, ettei ne kauaa jaksa yksin keikkua :))
        Ilman naista mies hyytyy ;)


      • PikkuMikko
        pisara kirjoitti:

        lainaus mun edellisestä.
        "Mikään bändi ei livenä ole koskaan kuulostanut niin hyvältä..."

        Niin että en ole väittänyt ettei kuulostaisi hyvältä, päinvastoin.
        Tässä juurikin mainitsen, että eipä ole mikään muu bändi vetänyt niin hyviä live keikkoja...(tai on kai, mut mä en ole koskaan nähnyt)
        T Kotipellon omia keikkoja en ole nähnyt.

        Ja eiköhän toi ole aika normaalia vireille miehille, ettei ne kauaa jaksa yksin keikkua :))
        Ilman naista mies hyytyy ;)

        Itsellänikin on kyseisen herran Coldness -abumi hyllyssä, ja olen sitä myös kuunnellut unohtamatta Stratoa.

        Eläkeläisten (http://www.humppa.com) nettipäiväkirjasta löyty Wackenin keikan selostuksesta seuraavaa:
        "Meidän lavallamme keekoili paraikaa Timo Kotipelto yhtyeineen, eikä ollut hääviä. Valkoisessa farkkutakissa, hoitoaineelle tuoksuva tukka hulmuten kaveri esitti ihan pokkana iskelmämusiikkia hevifestareilla. Ei se sähkökitaran vähän lujemmalle laittaminen tai korkealta laulaminen vielä mitään heviä tee. Iskelmää se oli ja sillä siisti. Ja paskaa iskelmää vielä. Olisivat hommanneet paikalle vaikka Fredin. On oikeasti hevi jätkä ja laulaa todella korkealla äänellä. Kappaleetkin olisivat olleet parempia."

        Kyllähän Kotipeltoa kuuntelee, saisi vain oppia ääntämään englantia kunnolla.
        "Iigelhart", heh..


      • -Nixu-
        pisara kirjoitti:

        lainaus mun edellisestä.
        "Mikään bändi ei livenä ole koskaan kuulostanut niin hyvältä..."

        Niin että en ole väittänyt ettei kuulostaisi hyvältä, päinvastoin.
        Tässä juurikin mainitsen, että eipä ole mikään muu bändi vetänyt niin hyviä live keikkoja...(tai on kai, mut mä en ole koskaan nähnyt)
        T Kotipellon omia keikkoja en ole nähnyt.

        Ja eiköhän toi ole aika normaalia vireille miehille, ettei ne kauaa jaksa yksin keikkua :))
        Ilman naista mies hyytyy ;)

        Niinhän siinä kävi, että kiireisenä luin vaan n. joka toisen sanan ja sain juuri päinvastaisen käsityksen sanomastasi. ANTEEKSI!
        Onneksi en haukkunut sinua ihan pystyyn kommentistasi.
        Sori, sori....

        -Nixu-


      • pisara
        -Nixu- kirjoitti:

        Niinhän siinä kävi, että kiireisenä luin vaan n. joka toisen sanan ja sain juuri päinvastaisen käsityksen sanomastasi. ANTEEKSI!
        Onneksi en haukkunut sinua ihan pystyyn kommentistasi.
        Sori, sori....

        -Nixu-

        Eli ei ole niin vakavaa, et anteeksi pitäis pyydellä :)
        Jos olisitkin pistänyt mut oikeen matalaksi, niin vastaukseni olis varmaan ollut kans hieman "kireempi" :)

        Pieni lisäys, mä olen siis ihastunut T Kotipellon ääneen, en henkilöön :)
        Ja periaatteessa se sais kyllä laulaa mulle vaikka iskelmiä:) mielellään puhtain hiuksin ;)


      • Wanker
        PikkuMikko kirjoitti:

        Itsellänikin on kyseisen herran Coldness -abumi hyllyssä, ja olen sitä myös kuunnellut unohtamatta Stratoa.

        Eläkeläisten (http://www.humppa.com) nettipäiväkirjasta löyty Wackenin keikan selostuksesta seuraavaa:
        "Meidän lavallamme keekoili paraikaa Timo Kotipelto yhtyeineen, eikä ollut hääviä. Valkoisessa farkkutakissa, hoitoaineelle tuoksuva tukka hulmuten kaveri esitti ihan pokkana iskelmämusiikkia hevifestareilla. Ei se sähkökitaran vähän lujemmalle laittaminen tai korkealta laulaminen vielä mitään heviä tee. Iskelmää se oli ja sillä siisti. Ja paskaa iskelmää vielä. Olisivat hommanneet paikalle vaikka Fredin. On oikeasti hevi jätkä ja laulaa todella korkealla äänellä. Kappaleetkin olisivat olleet parempia."

        Kyllähän Kotipeltoa kuuntelee, saisi vain oppia ääntämään englantia kunnolla.
        "Iigelhart", heh..

        No eläkeläiset on niiiiin paska soitin ja laulu " orkesteri " että niillä ei ole pienintäkään varaa morkata Timppaa ja Stratoa. Huh huh! Äijät soittaa ite jotain hellvetin humpan paskaa päin hellvettiä ni ei siinnä sillon ole paljon varaa arvostella varsinkin taitavia ammattimuusikoita. miten nää eläkeläiset pääsi johonki suomen eurovisailu karsintoihin? No siellä oli kyllä muutenkin sellasta sian paskaa muukin porukka että sopii joukkoon. Tosin poikkeuksena oli Monday jolla olis ollu mahdollisuuksia oikeesti pärjätäkkin viisuissa koska lauloivatten enklanniksi ja biisi oli ihan ok.

        Toi eläkeläisten kommentti alko kyllä mättää nyt huolella , vai ikelmää Strato soittaa...... ja oma soitto on kyllä ihan peräaukosta......ihan siiitä anaalirrauhasen kupeesta näillä eläkeläisillä.

        Hyi helvetti haistakaa perse ja kaikkea pahaa


        Strato GO GO!


    • kylähullu

      hyvä laulaja, kehnohko säveltäjä

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Istuva kansanedustaja epäiltynä pahoinpitelystä ja ampuma-aserikoksesta

      Seiskan tietojen mukaan Timo Vornanen on epäiltynä pahoinpitelystä ja ampuma-aserikoksesta eikä kenellekään taatusti tul
      Maailman menoa
      430
      3075
    2. Timo Vornanen kilahti

      Mikähän sille kansanedustajalle polisiisi miehelle on noin pahasti mennyt hermot , että tulevaisuudensa pilasi totaalise
      Kotka
      106
      2431
    3. Tollokin tajuaa että Timo Vornanen

      oli joutunut äärimmäiseen tilanteeseen ampuessaa yhden laukauksen katuun. Ei poliisi tee tuollaista hetken mielijohteest
      Maailman menoa
      367
      2227
    4. Pullonpalautusjärjestelmä muuttuu - paluu menneisyyteen

      EU suuressa viisaudessaan on päättänyt, että pulloja pitää kierrättää. Jos oikein ymmärsin, nykyisen järjestelmänmme ti
      Maailman menoa
      158
      2005
    5. Sininen farmari - Ford Focus- YFB-842 on poliisilta kadoksissa Kauhajärvellä

      https://alibi.fi/uutiset/poliisilta-poikkeuksellinen-vihjepyynto-autossa-oleva-henkilo-on-avuntarpeessa/?shared=29255-2d
      Lapua
      7
      1827
    6. Onko oikeudenmukaista? Yhdellä taholla yllättävä valta-asema Tähdet, tähdet -voittajan valinnassa!

      Näinpä, onko sinusta tämä oikein? Viime jaksossakin voittaja selvisi vain yhden äänen erolla ja tänä sunnuntaina ensimm
      Tv-sarjat
      23
      1267
    7. 166
      1255
    8. No kerros nyt nainen

      Kumpi mielestäsi oli se joka väärinkäsitti kaiken? Nyt voi olla jo rehellinen kun koko tilanne on jo lähes haihtunut.
      Ikävä
      97
      1176
    9. Persukansanedustaja Timo Vornanen ammuskellut Helsingissä

      Poliisi siviiliammatiltaan, luvallinen ase mukana baarissa tällä hemmetin valopääpersulla. Meni eduskunnasta suoraan baa
      Haapavesi
      71
      1082
    10. Nainen, mietit miten minä jaksan

      En voi hyvin. Nykyään elämäni on lähinnä selviytymistä tunnista ja päivästä toiseen. Usein tulee epävarma olo, että mite
      Ikävä
      88
      957
    Aihe