Seurustelin tyttöystäväni kanssa vähän reilu 2 vuotta. Matkalla oli ylä- ja alamäkiä. Hän jätti minut viime lauantaina eli 5 päivää sitten. Eilen minulla oli mahdollisuus korjata tilannetta mutta tyrin sen erittäin pahasti ja sain hänet varmistumaan erosta.
Suhteessamme on ollut ongelmana minun mustasukkaisuuteni. Katsoin joskus salaa kännykkää yms. mutta aina asian tunnustin. En kestänyt sitä syyllisyyttä. Varsinkin humalassa oli aina pakko katsoa onko sinne joku mies lähetellyt viestejä. Jos ei ollut, laitoin kännykän takaisin ja aloin nukkumaan. Jos oli viestejä niin en voinut olla hiljaa vaan aloin raivoamaan tyttöystävälleni ja herätin tämän ja valvotin tätä niin pitkään kunnes itse väsähdin.
Tein tämän saman asian eilen. Vaikka hetkeä aiemmin oli tilanne jonka avulla olisin voinut saada tämän takaisin. Haluan muuttua ja pystyn muuttumaan.
Mitä teen? Miten voin jatkaa elämää? En kestä tätä ilman häntä!
Olen maailman tyhmin ihminen
7
607
Vastaukset
- lifemocker
mitäs kaikkea muuta sä teit mustasukkaisuuspäissäs?
- idioottiukko
Loukkasin häntä töksäyttelemällä välillä rumia sanoja yms. Huorittelua ei sentään ollut. Ainoa iso asia oli tuo kännykän rämplääminen ja hereillä pitäminen. Hereillä pitämistä ei tapahtunut monesti, mutta kännykkää tuli räpläiltyä melkein jatkuvasti. En tajua miksi olin niin typerä? Onko mulla mahdollisuutta muuttua? Voinko saada hänen luottamustaan enää koskaan takaisin?
- lifemocker
jep psykiatrille mars
- PB851
Keskusteluapua joltain ammatti-ihmiseltä mustasukkaisuuteen. Netistä löytyy myös hyvää lääkäri faktaa mustasukkaisuudesta, läheisriippuvaisuudesta jne. Kantsii hei pysähtyy miettiin niitä omia OIKEITA syytä moiseen käytökseen. Parasta sulle! Jaksamista eron aiheuttamiin tunteisiin. Satsaa ittees.
- öfslää
Antoiko naisesi aihetta mustasukkaisuuteen? Vai oliko nämä epäilysi aina ihan aiheettomia? Oletko aiemmissa suhteissa ollut yhtä mustasukkainen?
Jos luottamus tyttöystävääsi kohtaan on seurustelunne aikana horjunut niin nämä jäävät monesti taustalle kummittelemaan ja painamaan mieltä.
Mutta jos tyttöystäväsi on ollut avoin ja luottamuksen arvoinen niin kannattaa miettiä mistä nämä mustasukkaisuuden tunteet kumpuavat. - Anonyymi
Äijä meitsi osti tänää gigantist telkkarin nii oli aiva paska
- Anonyymi
Minä olen tyhmä koska mulla on niin pienet Munat
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1516294
- 481743
Klaukkalan onnettomuus 4.4
Klaukkalassa oli tänään se kolmen nuoren naisen onnettomuus, onko kellään mitään tietoa mitä kävi tai ketä onnettomuudes381404- 451018
Ukraina ja Zelenskyn ylläpitämä sota tuhoaa Euroopan, ei Venäjä
Mutta tätä ei YLE eikä Helsingin Sanomat kerto.3241009Kolari Klaukkala
Kaksi teinityttö kuoli. Vastaantulijoille ei käynyt mitenkään. Mikä auto ja malli telineillä oli entä se toinen auto? Se45913Ooo! Kaija Koo saa kesämökille öky-rempan:jättimäinen terde, poreallas... Katso ennen-jälkeen kuvat!
Wow, nyt on Kaija Koon mökkipihalla kyllä iso muutos! Miltä näyttää, haluaisitko omalle mökillesi vaikkapa samanlaisen l13899Kevyt on olo
Tiedättekö, että olo kevenee kummasti, kun päästää turhista asioista tai ihmisistä irti! Tämä on hyvä näin <384866Toivoisin, että lähentyisit kanssani
Tänään koin, että välillämme oli enemmän. Kummatkin katsoivat pidempään kuin tavallisesti toista silmiin. En tiedä mistä14857Olisinpa jo siellä, otatkohan minut vastaan
Olisitpa lähelläni ja antaisit minun maalata sinulle kuvaa siitä kaikesta ikävästä, tuskasta, epävarmuudesta ja mieleni75845