Suomen paras hevipumppu on tehnyt paluun!
Joko olette kuulleet N.E.FILES CD:n?
Helvetin hyvää perinteistä hardrockia!
T: Fani jo vuodesta 1984 lähtien. n.50 keikkaa tullut nähtyä.
ZERO NINE !!!!!
4
383
Vastaukset
- Bornis Korpela
Aika on jo ajanut ohi tästä "pumpusta". Zerojen kulta-aika jäi 80-luvulle. Rahapulassa olevat muusikot näköjään suostuvat häpäisemään itsensä sukkahousuhevin kierrätysyrityksillä.
Jokunen 80-luvulla teini-ikäänsä elänyt saattaa tähän höyrähtää, kuuluu samaan sarjaan Bogart co:n ym. sen ajan naurettavuuksien kanssa.- jaron raven
kyllä vieläkin on iskussa, tuli nimittäin tampereella nähtyä ja kovassa kunnossa on bändi.
bogartit nyt on paskaa mutta zero nine jyrää kympillä.
Tosiaankin Tampereella kesällä Tammerfestissä heittivät todella mainion keikan! Silloin tuli nähtyä ja kuultua myös Kilpi, Niskalaukaus, Kotipelto sekä Peer Günt. Soittotaito on kyllä todella mahtava nykyisillä Oulun pojilla. :)
- Anonyymi
Keitäkä Zero Ninessä soitti aivan alkuaikoina? Olivat ko mahdollisesti mukana Eero Kylmänen ja Kari Väänänen?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 449261
- 785792
Jouluinen bonus VB:ltä 250 ilmaiskierrosta 0x kierrätys min 20e talletuksella
No nyt pätkähti! Ainutlaatuinen tarjous VB:ltä. 250 ilmaiskierrosta peliin Blue Fortune, 0x kierrätys ja minimitalletus14800Minua nainen harmittaa, että en pääse sun rahoihin käsiksi
En pysty myöskään pilaamaan elämääsi niin kauan kun sulla on fuck off pääomaa. Harmittaa myös etten tiedä kuinka paljon414286- 583804
Onko muita oman polkunsa kulkijoita
Jotka ei oikein pärjää kenenkään kanssa eli on niin omat ajatukset ja omat mielenkiinnon kohteet yms. On tavallaan sella553536Sydän karrella
Jos yritän olla niin rehellinen kuin pystyn paljastamatta mitään tärkeää. Ensiksi mä huomasin sun tuijottavan mua. Ihme313399- 472618
- 342162
- 401950