Kymysys:

kysyjä.

Voiko olla sinkku mies, mutta silti nainen ajoittain kainalossa? Nainen on siis toistaiseksi ystäväni, mutta tarviihan sitä poikamiehenäkin läheisyyttä ja hellyyttä eli lämpimiä halauksia ja kylki kyljessä istumista.

13

318

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • vastaaja2

      Jos sovit selvästi naisen kanssa tuollaisesta järjestelystä.
      Olet hirviö, jos annat naisen ymmärtää, että teillä on syvempikin suhde ja sitä ei ole.

      • Naisasialooseri1

        Mikäs se nainen on joka antaa kamupojan ymmärtää vastaavaa tai ainakin, että hänellä olisi mahdollisuus syvempään suhteeseen?

        Ja toisinpäin tuota ongelmaa ei ole ellei tasoero ole tarpeeksi miehen eduksi.


    • Relax, voit olla, jos nainen kainalossasi on samaa mieltä. Vaikka olen sinkkumies en halua elää täysin ilman läheisyyttä eikä suurin osa sinkkunaisistakaan halua. Sinkku"suhteissa" pelisääntöjen sopiminen on aika haastavaa toisinaan.

    • JustTollasia

      Kaikki miehet aina on. :(
      Ei niihin voi luottaa.

      • mielikuvitusta

        Aina pitää pullistella kikkelillä.
        Vaihteeksi jotain muuta joskus :)


    • Sinkku_on_nussimaton

      Voi, jos et nussi, sillä sinkku on nussimaton. Nussijat eivät ole oikeita sinkkuja.

    • pankaa.nussikaa

      Ei onnistu pelkkä läheisyys ja halailu. Kokeilin joskus ja alkoi pillua tekee mieli kun toinen on siinä lähellä.

    • exkeittiöekspertti

      Ap ei ole käsittänyt olennaisinta. Mies ei kaipaa läheisyyttä tahi hellyyttä, nuo on vain keinoja kostuttaa torttu itse aktia varten.

      • että.silleen

        Mitenkähän sun vastauksi ei yllätä mua.
        Kuitenkin minä saatan luottaa kavereihini niin... että leffaan menossa ollessamme saatamme nojailla toisiimme aulassa jonottaessa, kuin parit yleensäkin.
        Leffaa katsellessa istua miehen kainalossa tai siis hänen käsivartensa on mun olkapääni ylitse. Kadulla kävellä joskus käsikädessä jonkun frendin kanssa... jutellen niitänäitä keskenämme jne...

        Baarissa kävellä suoraan jonkun tutun luo ja halata, kun pitkästä aikaa tavataan. Ihan luonnollista frendien välistä läheisyyttä... ikinä en menis halaileen puolituttua, jonka tunne skaalasta en olis varma... jos haluan pitää hänet myös jatkossa yhä pelkkänä ystävänäni.
        Kas vain... mun vaistoni osui kuin osuikin oikeaan, player! =)


      • exkeittiöekspertti
        että.silleen kirjoitti:

        Mitenkähän sun vastauksi ei yllätä mua.
        Kuitenkin minä saatan luottaa kavereihini niin... että leffaan menossa ollessamme saatamme nojailla toisiimme aulassa jonottaessa, kuin parit yleensäkin.
        Leffaa katsellessa istua miehen kainalossa tai siis hänen käsivartensa on mun olkapääni ylitse. Kadulla kävellä joskus käsikädessä jonkun frendin kanssa... jutellen niitänäitä keskenämme jne...

        Baarissa kävellä suoraan jonkun tutun luo ja halata, kun pitkästä aikaa tavataan. Ihan luonnollista frendien välistä läheisyyttä... ikinä en menis halaileen puolituttua, jonka tunne skaalasta en olis varma... jos haluan pitää hänet myös jatkossa yhä pelkkänä ystävänäni.
        Kas vain... mun vaistoni osui kuin osuikin oikeaan, player! =)

        En nyt mikään varsinainen player, enempi nautiskelija.

        Minä halailen vain panoja, hellittelyt jätän homoille.


    • Karvamuna-

      Ei oikeastaan voi. Itsellä on seksisuhde naiseen ja pelkkä halaus niin alkaa meikää jo panettaa.

      • Just noin, vain homot halailee panematta.


    • 15p19

      Ei tuo ole ystävyyttä, enempikin (alkavaa) seurustelua. Ystävien kanssa ei halailla paitsi korkeintaan tavatessa/erotessa ja silloinkin vain jos ollaan samaa sukupuolta eikä istuta kylki kyljessä ellei ole ihan pakko niin istua.

    Ketjusta on poistettu 7 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      165
      1566
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      104
      921
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      743
    4. 51
      635
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      16
      605
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      537
    7. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      45
      488
    8. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      157
      476
    9. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      185
      422
    10. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      26
      419
    Aihe