Voiko olla sinkku mies, mutta silti nainen ajoittain kainalossa? Nainen on siis toistaiseksi ystäväni, mutta tarviihan sitä poikamiehenäkin läheisyyttä ja hellyyttä eli lämpimiä halauksia ja kylki kyljessä istumista.
Kymysys:
13
299
Vastaukset
- vastaaja2
Jos sovit selvästi naisen kanssa tuollaisesta järjestelystä.
Olet hirviö, jos annat naisen ymmärtää, että teillä on syvempikin suhde ja sitä ei ole.- Naisasialooseri1
Mikäs se nainen on joka antaa kamupojan ymmärtää vastaavaa tai ainakin, että hänellä olisi mahdollisuus syvempään suhteeseen?
Ja toisinpäin tuota ongelmaa ei ole ellei tasoero ole tarpeeksi miehen eduksi.
Relax, voit olla, jos nainen kainalossasi on samaa mieltä. Vaikka olen sinkkumies en halua elää täysin ilman läheisyyttä eikä suurin osa sinkkunaisistakaan halua. Sinkku"suhteissa" pelisääntöjen sopiminen on aika haastavaa toisinaan.
- JustTollasia
Kaikki miehet aina on. :(
Ei niihin voi luottaa.- mielikuvitusta
Aina pitää pullistella kikkelillä.
Vaihteeksi jotain muuta joskus :)
- Sinkku_on_nussimaton
Voi, jos et nussi, sillä sinkku on nussimaton. Nussijat eivät ole oikeita sinkkuja.
- pankaa.nussikaa
Ei onnistu pelkkä läheisyys ja halailu. Kokeilin joskus ja alkoi pillua tekee mieli kun toinen on siinä lähellä.
- exkeittiöekspertti
Ap ei ole käsittänyt olennaisinta. Mies ei kaipaa läheisyyttä tahi hellyyttä, nuo on vain keinoja kostuttaa torttu itse aktia varten.
- että.silleen
Mitenkähän sun vastauksi ei yllätä mua.
Kuitenkin minä saatan luottaa kavereihini niin... että leffaan menossa ollessamme saatamme nojailla toisiimme aulassa jonottaessa, kuin parit yleensäkin.
Leffaa katsellessa istua miehen kainalossa tai siis hänen käsivartensa on mun olkapääni ylitse. Kadulla kävellä joskus käsikädessä jonkun frendin kanssa... jutellen niitänäitä keskenämme jne...
Baarissa kävellä suoraan jonkun tutun luo ja halata, kun pitkästä aikaa tavataan. Ihan luonnollista frendien välistä läheisyyttä... ikinä en menis halaileen puolituttua, jonka tunne skaalasta en olis varma... jos haluan pitää hänet myös jatkossa yhä pelkkänä ystävänäni.
Kas vain... mun vaistoni osui kuin osuikin oikeaan, player! =) - exkeittiöekspertti
että.silleen kirjoitti:
Mitenkähän sun vastauksi ei yllätä mua.
Kuitenkin minä saatan luottaa kavereihini niin... että leffaan menossa ollessamme saatamme nojailla toisiimme aulassa jonottaessa, kuin parit yleensäkin.
Leffaa katsellessa istua miehen kainalossa tai siis hänen käsivartensa on mun olkapääni ylitse. Kadulla kävellä joskus käsikädessä jonkun frendin kanssa... jutellen niitänäitä keskenämme jne...
Baarissa kävellä suoraan jonkun tutun luo ja halata, kun pitkästä aikaa tavataan. Ihan luonnollista frendien välistä läheisyyttä... ikinä en menis halaileen puolituttua, jonka tunne skaalasta en olis varma... jos haluan pitää hänet myös jatkossa yhä pelkkänä ystävänäni.
Kas vain... mun vaistoni osui kuin osuikin oikeaan, player! =)En nyt mikään varsinainen player, enempi nautiskelija.
Minä halailen vain panoja, hellittelyt jätän homoille.
- Karvamuna-
Ei oikeastaan voi. Itsellä on seksisuhde naiseen ja pelkkä halaus niin alkaa meikää jo panettaa.
- 15p19
Ei tuo ole ystävyyttä, enempikin (alkavaa) seurustelua. Ystävien kanssa ei halailla paitsi korkeintaan tavatessa/erotessa ja silloinkin vain jos ollaan samaa sukupuolta eikä istuta kylki kyljessä ellei ole ihan pakko niin istua.
Ketjusta on poistettu 7 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.
Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.34285921 Eurolla 35 euroa, 1.5x minimikerroin, 0x kierrätys ja minimitalletus vain 5e!
Noniin nyt pamahti sitten VB:ltä älyttömän kova tarjous ensitallettajille. Euron panoksella 35 euroa jos kokkishown voit12551Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill692318- 1791945
epäonnen perjantain rikos yritys
onpa epäselvä kuva, tuolla laadullako keskustaa tarkkaillaan lego hahmotkin selvempiä161522Yllätyspaukku! Vappu Pimiä rikkoi vaikean rajapyykin yllättävässä bisneksessä: "Nyt hymyilyttää...!"
Wau, onnea, Vappu Pimiä, upea suoritus! PS. Pimiä tänään televisiossa, ohjelmatietojen mukaan hän on Puoli seiskassa vie91361- 1121327
Suomessa ei ole järkeä tarjota terveyspalveluita joka kolkassa
- Suomen väestötiheys 1.1.2022 oli 18,3 asukasta maaneliökilometriä kohden. - Uudenmaan maakunnassa asuu keskimäärin 181781305RÖTÖSHERRAT KIIKKIIN PUOLANGALLA.
Puolankalaisilla tehtävä ryhmäkanne itsensä yleintäneistä rötöstelijöista, sekä maksattaa kunnan maksama tyhmän koplan j601300Kirjoitin sinulle koska
tunnen sinua kohtaan niin paljon. Sydäntäni särkee, kun kätken ihastumisen, kaipauksen, sinua kohtaan tuntemani lämmön j421207