Voiko olla sinkku mies, mutta silti nainen ajoittain kainalossa? Nainen on siis toistaiseksi ystäväni, mutta tarviihan sitä poikamiehenäkin läheisyyttä ja hellyyttä eli lämpimiä halauksia ja kylki kyljessä istumista.
Kymysys:
13
318
Vastaukset
- vastaaja2
Jos sovit selvästi naisen kanssa tuollaisesta järjestelystä.
Olet hirviö, jos annat naisen ymmärtää, että teillä on syvempikin suhde ja sitä ei ole.- Naisasialooseri1
Mikäs se nainen on joka antaa kamupojan ymmärtää vastaavaa tai ainakin, että hänellä olisi mahdollisuus syvempään suhteeseen?
Ja toisinpäin tuota ongelmaa ei ole ellei tasoero ole tarpeeksi miehen eduksi.
Relax, voit olla, jos nainen kainalossasi on samaa mieltä. Vaikka olen sinkkumies en halua elää täysin ilman läheisyyttä eikä suurin osa sinkkunaisistakaan halua. Sinkku"suhteissa" pelisääntöjen sopiminen on aika haastavaa toisinaan.
- JustTollasia
Kaikki miehet aina on. :(
Ei niihin voi luottaa.- mielikuvitusta
Aina pitää pullistella kikkelillä.
Vaihteeksi jotain muuta joskus :)
- Sinkku_on_nussimaton
Voi, jos et nussi, sillä sinkku on nussimaton. Nussijat eivät ole oikeita sinkkuja.
- pankaa.nussikaa
Ei onnistu pelkkä läheisyys ja halailu. Kokeilin joskus ja alkoi pillua tekee mieli kun toinen on siinä lähellä.
- exkeittiöekspertti
Ap ei ole käsittänyt olennaisinta. Mies ei kaipaa läheisyyttä tahi hellyyttä, nuo on vain keinoja kostuttaa torttu itse aktia varten.
- että.silleen
Mitenkähän sun vastauksi ei yllätä mua.
Kuitenkin minä saatan luottaa kavereihini niin... että leffaan menossa ollessamme saatamme nojailla toisiimme aulassa jonottaessa, kuin parit yleensäkin.
Leffaa katsellessa istua miehen kainalossa tai siis hänen käsivartensa on mun olkapääni ylitse. Kadulla kävellä joskus käsikädessä jonkun frendin kanssa... jutellen niitänäitä keskenämme jne...
Baarissa kävellä suoraan jonkun tutun luo ja halata, kun pitkästä aikaa tavataan. Ihan luonnollista frendien välistä läheisyyttä... ikinä en menis halaileen puolituttua, jonka tunne skaalasta en olis varma... jos haluan pitää hänet myös jatkossa yhä pelkkänä ystävänäni.
Kas vain... mun vaistoni osui kuin osuikin oikeaan, player! =) - exkeittiöekspertti
että.silleen kirjoitti:
Mitenkähän sun vastauksi ei yllätä mua.
Kuitenkin minä saatan luottaa kavereihini niin... että leffaan menossa ollessamme saatamme nojailla toisiimme aulassa jonottaessa, kuin parit yleensäkin.
Leffaa katsellessa istua miehen kainalossa tai siis hänen käsivartensa on mun olkapääni ylitse. Kadulla kävellä joskus käsikädessä jonkun frendin kanssa... jutellen niitänäitä keskenämme jne...
Baarissa kävellä suoraan jonkun tutun luo ja halata, kun pitkästä aikaa tavataan. Ihan luonnollista frendien välistä läheisyyttä... ikinä en menis halaileen puolituttua, jonka tunne skaalasta en olis varma... jos haluan pitää hänet myös jatkossa yhä pelkkänä ystävänäni.
Kas vain... mun vaistoni osui kuin osuikin oikeaan, player! =)En nyt mikään varsinainen player, enempi nautiskelija.
Minä halailen vain panoja, hellittelyt jätän homoille.
- Karvamuna-
Ei oikeastaan voi. Itsellä on seksisuhde naiseen ja pelkkä halaus niin alkaa meikää jo panettaa.
- 15p19
Ei tuo ole ystävyyttä, enempikin (alkavaa) seurustelua. Ystävien kanssa ei halailla paitsi korkeintaan tavatessa/erotessa ja silloinkin vain jos ollaan samaa sukupuolta eikä istuta kylki kyljessä ellei ole ihan pakko niin istua.
Ketjusta on poistettu 7 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1651566
- 104921
- 75743
- 51635
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa16605ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann40537Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..45488Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m157476Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä
Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;185422- 26419