mikä on kaveripoika?

naiset tietää?

ketkä sellaisia on?

24

517

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Ei hiffaa

      Miehiä on kai useampaa tyyppiä. Olen ruvennut sillä tavalla ajattelemaan. Itse kuulun ihmisryhmään, joka ei tutustu naisiin kaverimielessä. En ole viettänyt naisten kanssa aikaa kahdestaan, kuin treffeillä, yöelämässä tai parisuhteessa. Ja jos olenkin viettänyt, kiinnostukseni naisen seuraa kohtaan on kadonnut, kun olen huomannut, että kipinää ei ole.

      Tottakai naisia on aina pyörinyt kaveripiireissä sisaruksina, muiden tyttöystävinä ja erilaisisten tapahtumien yhteydessä, mutta kavereiksi en ole heitä ikinä ajatellut.

      • Ketä kiinnostaa

        No se riippuu naisesta. Ei jollain akateemisella tiukkapipolla voi olla kuin enintään kaveripoikia.


      • Isä ja insinööri

        Lastentarha on täynnä kaveripoikia?


    • himis..

      Kaveripoika on lifemockerin, monten, runontajan, anssin ym tapainen ätmi, josta naiset ei koskaan kiinnostu sex mielessä.

      • Unohtamatta

        deftiä ja Ratikkakuskia.


      • Listaa voisi jatkaa
        Unohtamatta kirjoitti:

        deftiä ja Ratikkakuskia.

        Ikisinkulla eli miesvm:llä.


    • Hullu ukko

      Minä.

    • Kaveripoika on sellanen, joka on liian samanlainen kiltti tossu kuin itse. Eli toisten miellyttäjä. Henkilö, jolla ei ole omaa elämää. Henkilö, joka tulee aina kun pyydetään. Henkilö, johon ei tunne seksuaalista eikä henkistä vetoa. Henkilö, jolla ei ole omaa elämää.

      Vastapainoksi, tiettyihin naisiin puree mies, joka on aina "varattu". Se tosin harvoin johtaa mihinkään, jossei ko. mies ole pelimies.

      Siispä, sopivassa suhteessa kaikkea. Jokaisen elämä on hänen omansa. Elämässä pitää tehdä tilaa sille, mitä haluaa, mutta tilaa ei tule raivata kokonaan tyhjäksi ;)

      Miksi ihmistä kiinnostaisi ihminen, jonka elämässä ei ole sisältöä? Ihminen itsekään voi silloin olla itsestään kiinnostunut?

      • S Etämies12

        hehhee suttikse kaveripoika on Porin prikaatin kollit=O)


    • 1+13

      Kaveripoika on kaveri josta ei voisi olla kiinnostunut muussa mielessä kuin kaverina. Hän voi olla komea kuin mikä tai ihan tavan tallaaja. Sellainen hengenheimolainen jonka kanssa juttu luistaa, mutta hänen kanssaan ei halua muuta kuin sen hyvän kaverisuhteen. Kaveripoika ajattelee kaveritytöstä samalla tavalla.

    • Oasis

      Sellainen mies, jonka kanssa ei ole muuta kuin kamukemiaa, kamuja mitenkään vähättelemättä.

      Itsellänikin on miespuolinen ystävä, kenen kanssa ei ole koskaan ollut mitään säpinää. Hän on minulle tavallaan kuin isoveli, jolle voi kertoa kaiken täysin luottamuksella. Hän on minua kymmenisen vuotta vanhempi, olemme yhteyksissä harvakseltaan, mutta silti on aina kun jatkaisi juttua edellisestä ja hän jaksaa kuunnella ehkä jopa hieman isälliseen tyyliin.

      Ja hän ei ole sellainen mies, joka olisi kaveripoika kaikille naisille vaan hän on naimisissa oleva perheellinen mies eli "kaveripoika" ei tarkoita sitä, ettäkö olisi tuomittu olemaan aina vain pelkkä kaveri naisille.

      • Istanbulin kaaosis

        Onx sill äijäl päässä fetsi?


      • Oasis
        Istanbulin kaaosis kirjoitti:

        Onx sill äijäl päässä fetsi?

        Ei ole.


      • Kumiankka Alve
        Oasis kirjoitti:

        Ei ole.

        Kipa? Turbaani?


      • Oasis
        Kumiankka Alve kirjoitti:

        Kipa? Turbaani?

        Ei mitään noista :)

        Ihan tavallinen suomalainen mies, sattuu vain asumaan ulkomailla.


      • lihapölkyn putsaaja
        Oasis kirjoitti:

        Ei mitään noista :)

        Ihan tavallinen suomalainen mies, sattuu vain asumaan ulkomailla.

        jaah.....mut onx sen äijän pää pudonnut persialaisella torilla?


      • Oasis
        lihapölkyn putsaaja kirjoitti:

        jaah.....mut onx sen äijän pää pudonnut persialaisella torilla?

        Mikä ihmeen pääfetissi sulla on?


    • Palstan väki

      Kaveripoika on nössö mies jossa ei ole naiselle mitään haastetta. Ja kemia (LUE: eroottinen vetovoima) puuttuu..

    • Mun "kaveripoika"on ihan suosittu mies naisten keskuudessa, seurustelumielessä, mutta hänellä on myös paljon naispuolisia kavereita. Mies, joka osaa jutella naisten kanssa eli tulee hyvin juttuun just naispuolisten kanssa, jopa paremmin ehkä kuin miesten. Mut sit just mun kanssa on vaan kaveri, kuten muutaman muunkin naisen kanssa. Toisten naisten kanssa taas paljonkin molemmin puolista kemiaa, mikä mm. meidän väliltä taas puuttuu.

    • Jokainen mies on jollekin naiselle vain kaveripoika, eli naista ei kiinnosta sutinointi, mutta mies ei halua kuulla sitä ääneen sanottuna. Samalla tavalla kuin varaskaan ei tykkää jos varkaaksi sanotaan. Jos itseä ei nainen kiinnosta pätkääkään seksuaalisessa mielessä, kaveripojan status on ihan ok, kun on jotain muuta yhteistä. Sitten tulis vaikeuksia, jos kiinnostaa, mutta nainen ohjaa pal zonelle. Onneksi ei koskaan ole käynyt niin, jotenkin masentava ajatus.

    • 1980 luvulla naisen kaveripoika pääosiltaan oli homo ja suuri trendi juppinaisten maailmassa

    • Anonyymi

      Ajattelee, että on poikaystävä, mutta todellisuudessa on vain terapeutti, taksi ja talonmies naiselle.

    • Anonyymi

      Kaveripoika eli shemale-ainesta. Ei mulla muuta ja katkeroitunut ätmi olet jos muuta väität. Totuudet tiskiin.

    • Anonyymi

      Itse voisin ajatella "kaveripoikana" no ei ei poikia, miestä, ystävänä, jonka kanssa kaikki sujuu ja on se joku juju siinä välillä, mutta ei seurustella.
      Kumpikin kun on sinkkuja, voi pyytää sitä toista siihen kylkeen kun on tarve.
      Voi nukkua, ja mitä vaan yhdessä. Voi luottaa siihen toiseen täydellisesti, molemmin puoliin. Eli oikeastaan niinkuin se paras ystävä, mutta silti enemmän kuin vaan ystävä, mutta vähemmän kuin puoliso. Joissain tapauksissa voi olla jopa intiimiä kanssa käymistäkin joskus, kunhan kaikki sovitaan yhdessä.
      Tämä ei todellakaan toimi kaikilla. Siinä pitää olla se yks tietty erityinen juttu kahden ihmisen välillä.

    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikko Leppilampea epäillään seksuaalisesta ahdistelusta

      Tämä on ilon päivä 😁
      Kotimaiset julkkisjuorut
      155
      4557
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      117
      4165
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      25
      2750
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      28
      1901
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      23
      1764
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      15
      1669
    7. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      22
      1660
    8. Hermo mennyt sotealueeseen?

      Nyt hammaslääkäriaika peruttiin neljännen kerran. Perumiset alkoi tammikuussa. Nyt uusi aika elokuulle!????
      70 plus
      93
      1596
    9. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      30
      1573
    10. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      18
      1521
    Aihe