Netin kautta tilattava laihdutuskapseli nimeltään Konjak-Glucomannan. Onko jollain kokemusta siitä ? Tällä ei ole mitään tekemistä toisen Konjakin kanssa. Kannattaako pistää suuhunsa ?
efsan glucomannan laihdutuskapseli
10
331
Vastaukset
- user
Normi konjakkia oon käyttäny (sis.gluconannaanikuitua) suosittelen kyllä! Tiputin n. Kuukaudessa n.6 kg
- kohtalontoveri
Hei!
Minä ilmoitin, etten ota viimeiset 3 kk lähetys. Tämä tuotte on täysi hujaus, olen liiotellut pilleri lasissa, siitä tulee, kyllä, liimainen klöntti, joka vastaa pikku lusikallinen tilaa, siinä ei ole mitään höytyä. Olen kokellut käyttää pillerit ohjeiden mukana- tulos 0 !!!
Tiedän, että monet vievät asia polisille ja kuluttajaviranomaisille ja eivat maksaa laskuut lainkaan ( lue Suomi 24). Minähan ilmoitan, että otan tämä 3 kk paketiin ja hoidan lasku, mutta, hyvät ihmiset, en halua myrkyttää itseeni sen enempään ja en otan seuraavan lähetys 124 eu. Televisio ohjelman tutkijat etsivat ko. Kanadan firma , mutta sitä ei ole olemassakaan. Ja miksi, jos pillerit tehtyy Suomessa pitäisi sotkeutaa tähään Kanada???
Ja kuinka VOISI TUTUSTUA , jos paketti ei saa edes avataa, vain ihaila sitä avamattomaana14 päivää ja lähetää koskettamana takaisiin,vaikka teillä ei edes palautus sopimusta postissa. Allekirjoitettuna saa lähettää takaisiin 25 eu postikulut, mutta ei sekaa takaa, että te ette velotatte siltti koko summa, koska sopimus mukaan te ilmoitatte "Määräaikaistilaus sisältää tilausehtojen mukaisesti 6 kuukauden tuotteet toimitettuna kahdessa erässä, kummankin toimituksen yhteydessä tulee lasku 3 kuukauden annoksesta (3 * 39,90 € = 119,70 € toimituskulut 4,90 €)."
Minä sain tabletit puhelin myyjän kautta, joka vaikutti, ettei tämä sitoutuu mihinkään ja en voi lukea ehdot.
Jos asia ei selviytyy,- minä olen seuraavana jonottamaan kuluttajaviranomaisille. - Pakene!
ÄLKÄÄ HYVÄT IHMISET TILATKO NETIN KAUTTA SIKAKALLIITA KAPSELEITA!! Joudutet kuseen niiden kanssa,peruuttaminen mahdotonta! Käykää luontaistuotekaupassa,saatte asiantuntevaa apua ja näte itse,mistä maksat!
Hei
Tämä koskee varmaan noita tilauksia, joissa sitoudutaan tilaamaan tuotteita ikuisuuteen asti. En itsekään suosittele näitä.
Iherbistä saat kuitenkin huomattavammin edullisemmin vitaamiinituoteita itsellesi, postituskulutkin ovat paljon edullisempia kuin Suomessa, itse tilaan sieltä kaiken. D-vitamiinit, ZMA, reservatoli, ... kaikki on halvempaa ja laatu samaa tai parempaa. Postituskulutkin ovat huomattavampia edullisempia kuin Suomessa.
Koodilla LBM560 saat ensimmäisestä tilauksestasi huomattavia alennuksia, 10 taalaa yli 40 taalan tilauksesta. Ensimmäsen tilauksen jälkeen voit mainostaa omaa koodiasi ja saada itsellesi bonuksia
http:\\anumaaret.123kotisivu.fi- iherb toimii
mustikka23 kirjoitti:
Hei
Tämä koskee varmaan noita tilauksia, joissa sitoudutaan tilaamaan tuotteita ikuisuuteen asti. En itsekään suosittele näitä.
Iherbistä saat kuitenkin huomattavammin edullisemmin vitaamiinituoteita itsellesi, postituskulutkin ovat paljon edullisempia kuin Suomessa, itse tilaan sieltä kaiken. D-vitamiinit, ZMA, reservatoli, ... kaikki on halvempaa ja laatu samaa tai parempaa. Postituskulutkin ovat huomattavampia edullisempia kuin Suomessa.
Koodilla LBM560 saat ensimmäisestä tilauksestasi huomattavia alennuksia, 10 taalaa yli 40 taalan tilauksesta. Ensimmäsen tilauksen jälkeen voit mainostaa omaa koodiasi ja saada itsellesi bonuksia
http:\\anumaaret.123kotisivu.fiItsekin kannatan tätä edullista nettiverkokauppaa
- kohtalotoveri1
Onko kenelläkään tietoa, jos jättää laskun maksamatta - niin tuleeko käräjäoikeus-juttu niinkuin Glucomannan uhkaisi. Mistä maasta tulee perintälasku?
- helppoa :)
Itse oon tilannut useasta paikasta näitä samalla periaatteella toimivia kapseleita, jotka toimii. Muutamasta paikasta saanut jopa ilmaiseksi. Peruuttaminen ei oo mahdotonta, jos osaa käyttää nettiä sen verran että laittaa sähköpostia laskussa tulevaan osoitteeseen.
Seuraavassa linkissä koottuna kaikki luotettavat ja toimivat firmat
http://www.hyvaolo.com/2013/04/mita-on-konjak-laihdutusvalmiste.html - 1319
Juu hei tilatessa mitä tahansa niin muistakaa katsoa että myyjällä on yhteystiedot, nimi, postiosoite ja sähköposti ainakin niin ei tule takkiin. Glucoa saa sitäpaitsi halvemmalla jenkkilästä vaikka postitus kestääkin parisen viikkoa : http://www.iherb.com/now-foods-glucomannan-575-mg-180-capsules/6673#p=1&oos=1&disc=0&lc=en-us&w=glucomannan&rc=131&sr=null&ic=2?rcode=enu197 . Tuota käyttänyt jo kaksi purkkia.
- sutjakka
Olen taistellut muutaman viikon glucomannan.fi firman kanssa sähköpostitse. Tein kuluttajariitalautakunnalle valituksen netissä sekä rikosilmoituksen poliisille. Poliisi ei ottanut kantaa koko asiaan. Soitin pari päivää sitten kuluttaja-asiamiehelle joka ilmoitti, että asiasta on tehty päätös , joten laskua ei tarvitse maksaa. Heidän mukaan asia ei voi edes mennä perintätoimistolle.
- smoree
Kannattaa ehdottomasti tilata iherbistä, saa edullisesti ja turvallisesti eikä tarvitse sitoutua mihinkään. Käyttämällä koodia SUV762 saa ensikertalaiset 5 dollaria alennusta. Voi myös tilata tämän linkin kautta:
http://www.iherb.com/now-foods-glucomannan-575-mg-180-capsules/6673?rcode=suv762
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1031615
Terveystalon lääkärit ylilaskuttaneet
Tämän pörriäiset osaavat, laskuttamisen. Terveystalo myöntää asian. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011134269.html "K1251424En kai koskaan saa sinua
Koska et usko että riitäisit minulle. Olet aina pitänyt itseäsi liian risana ja heikkona. Katkot korkeutesi, ja poraat k821260- 621143
The Summit Suomi: Maxie avaa hyytävästä tilanteesta kuvauksissa: "Veri roiskui ja tajusi, että..."
Oletko seurannut The Summit Suomea? Tykkäätkö vai et tai mitä mieltä ylipäätään olet sarjasta? Moni katsoja on kaikonnut101028Saran ökytyyli käänsi katseita.
On nyt kyllä Sara kasvoistaan, kuvan perusteella todellakin pyöristynyt ainakin kuvan perusteella.111989Työttömille lusmuille luvassa lisää keppiä
Hallitus aikoo kiristää velvoitteiden laiminlyönnistä seuraavia työttömyysturvan karensseja ensi vuodesta alkaen. Hall212791Tiedän kaiken sinusta ja kaikesta
Tiedän miten kärsit. Tiedän millanen oikeesti oot. Tiedän miksi valehtelit, tiedän miksi satutit mua. Tiedän mitä tapaht57763- 122733
Miksi ihmeessä?
Erika Vikman diskattiin, ei osallistu Euroviisuihin – tilalle Gettomasa ja paluun tekevä Cheek20698