efsan glucomannan laihdutuskapseli

pamaku

Netin kautta tilattava laihdutuskapseli nimeltään Konjak-Glucomannan. Onko jollain kokemusta siitä ? Tällä ei ole mitään tekemistä toisen Konjakin kanssa. Kannattaako pistää suuhunsa ?

10

276

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • user

      Normi konjakkia oon käyttäny (sis.gluconannaanikuitua) suosittelen kyllä! Tiputin n. Kuukaudessa n.6 kg

    • kohtalontoveri

      Hei!
      Minä ilmoitin, etten ota viimeiset 3 kk lähetys. Tämä tuotte on täysi hujaus, olen liiotellut pilleri lasissa, siitä tulee, kyllä, liimainen klöntti, joka vastaa pikku lusikallinen tilaa, siinä ei ole mitään höytyä. Olen kokellut käyttää pillerit ohjeiden mukana- tulos 0 !!!
      Tiedän, että monet vievät asia polisille ja kuluttajaviranomaisille ja eivat maksaa laskuut lainkaan ( lue Suomi 24). Minähan ilmoitan, että otan tämä 3 kk paketiin ja hoidan lasku, mutta, hyvät ihmiset, en halua myrkyttää itseeni sen enempään ja en otan seuraavan lähetys 124 eu. Televisio ohjelman tutkijat etsivat ko. Kanadan firma , mutta sitä ei ole olemassakaan. Ja miksi, jos pillerit tehtyy Suomessa pitäisi sotkeutaa tähään Kanada???
      Ja kuinka VOISI TUTUSTUA , jos paketti ei saa edes avataa, vain ihaila sitä avamattomaana14 päivää ja lähetää koskettamana takaisiin,vaikka teillä ei edes palautus sopimusta postissa. Allekirjoitettuna saa lähettää takaisiin 25 eu postikulut, mutta ei sekaa takaa, että te ette velotatte siltti koko summa, koska sopimus mukaan te ilmoitatte "Määräaikaistilaus sisältää tilausehtojen mukaisesti 6 kuukauden tuotteet toimitettuna kahdessa erässä, kummankin toimituksen yhteydessä tulee lasku 3 kuukauden annoksesta (3 * 39,90 € = 119,70 € toimituskulut 4,90 €)."
      Minä sain tabletit puhelin myyjän kautta, joka vaikutti, ettei tämä sitoutuu mihinkään ja en voi lukea ehdot.
      Jos asia ei selviytyy,- minä olen seuraavana jonottamaan kuluttajaviranomaisille.

    • Pakene!

      ÄLKÄÄ HYVÄT IHMISET TILATKO NETIN KAUTTA SIKAKALLIITA KAPSELEITA!! Joudutet kuseen niiden kanssa,peruuttaminen mahdotonta! Käykää luontaistuotekaupassa,saatte asiantuntevaa apua ja näte itse,mistä maksat!

      • Hei

        Tämä koskee varmaan noita tilauksia, joissa sitoudutaan tilaamaan tuotteita ikuisuuteen asti. En itsekään suosittele näitä.

        Iherbistä saat kuitenkin huomattavammin edullisemmin vitaamiinituoteita itsellesi, postituskulutkin ovat paljon edullisempia kuin Suomessa, itse tilaan sieltä kaiken. D-vitamiinit, ZMA, reservatoli, ... kaikki on halvempaa ja laatu samaa tai parempaa. Postituskulutkin ovat huomattavampia edullisempia kuin Suomessa.

        Koodilla LBM560 saat ensimmäisestä tilauksestasi huomattavia alennuksia, 10 taalaa yli 40 taalan tilauksesta. Ensimmäsen tilauksen jälkeen voit mainostaa omaa koodiasi ja saada itsellesi bonuksia

        http:\\anumaaret.123kotisivu.fi


      • iherb toimii
        mustikka23 kirjoitti:

        Hei

        Tämä koskee varmaan noita tilauksia, joissa sitoudutaan tilaamaan tuotteita ikuisuuteen asti. En itsekään suosittele näitä.

        Iherbistä saat kuitenkin huomattavammin edullisemmin vitaamiinituoteita itsellesi, postituskulutkin ovat paljon edullisempia kuin Suomessa, itse tilaan sieltä kaiken. D-vitamiinit, ZMA, reservatoli, ... kaikki on halvempaa ja laatu samaa tai parempaa. Postituskulutkin ovat huomattavampia edullisempia kuin Suomessa.

        Koodilla LBM560 saat ensimmäisestä tilauksestasi huomattavia alennuksia, 10 taalaa yli 40 taalan tilauksesta. Ensimmäsen tilauksen jälkeen voit mainostaa omaa koodiasi ja saada itsellesi bonuksia

        http:\\anumaaret.123kotisivu.fi

        Itsekin kannatan tätä edullista nettiverkokauppaa


    • kohtalotoveri1

      Onko kenelläkään tietoa, jos jättää laskun maksamatta - niin tuleeko käräjäoikeus-juttu niinkuin Glucomannan uhkaisi. Mistä maasta tulee perintälasku?

    • helppoa :)

      Itse oon tilannut useasta paikasta näitä samalla periaatteella toimivia kapseleita, jotka toimii. Muutamasta paikasta saanut jopa ilmaiseksi. Peruuttaminen ei oo mahdotonta, jos osaa käyttää nettiä sen verran että laittaa sähköpostia laskussa tulevaan osoitteeseen.
      Seuraavassa linkissä koottuna kaikki luotettavat ja toimivat firmat
      http://www.hyvaolo.com/2013/04/mita-on-konjak-laihdutusvalmiste.html

    • 1319
    • sutjakka

      Olen taistellut muutaman viikon glucomannan.fi firman kanssa sähköpostitse. Tein kuluttajariitalautakunnalle valituksen netissä sekä rikosilmoituksen poliisille. Poliisi ei ottanut kantaa koko asiaan. Soitin pari päivää sitten kuluttaja-asiamiehelle joka ilmoitti, että asiasta on tehty päätös , joten laskua ei tarvitse maksaa. Heidän mukaan asia ei voi edes mennä perintätoimistolle.

    • smoree

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      110
      8216
    2. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      39
      2529
    3. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      121
      2243
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      22
      1909
    5. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      15
      1644
    6. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      11
      1479
    7. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      16
      1442
    8. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      14
      1389
    9. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      15
      1262
    10. Kristityt "pyhät"

      Painukaa helvettiin, mä tulen sinne kans. Luetaan sitten raamattua niin Saatanallisesti. Ehkä Piru osaa opetta?!.
      Kristinusko
      12
      1173
    Aihe