Millainen on sopivankokoinen peppu?

sopiva peppu?

99

3415

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ttuueioww

      Kyllä 4 ja 5 ovat parhaat. 3 ja 6 myös menettelee vielä.

    • lifemocker

      2-4

    • tttdhdhthd

      Numerot 2-7 ovat kaikki ihan ok, tosin 2 alkaa olla hieman liian pieni ja 7 hieman liian iso

    • PeppuMies sen ties..

      7 eteenpäin liian paljon laardia, ei ole enää muotoja eikä sellaista pehmeyttä josta tykkään. Läsi on höllyvää ja kupuraista, rumaa!

    • lksdnvn

      Ilman muuta 3-4 eli small tai medium. Paljon riippuu vyötärö-lantio-suhteesta. Jos on sellaiset geenit, että vyötärö pysyy mininä, peppu voi vähän kasvaakin.

    • pienipäisiä naisia

      Pää saisi olla isompi kuin perse tai tissi, melkein koomista jos pää ja tissi on samankokoisia tai että tissi jopa isompi kuin pää :D

    • Aito mies

      3-6 . Mun silmään miellyttää eniten kapea vyötärö ja pyöreä peppu :)

      Sellaisen kun vielä löytäis. Lisänä vielä pitkät miel vaaleat hiukset ja perhekeskeiset arvot :)

    • sinkku-

      2,3,4 kelpaa mulle.

    • erkki-setä

      Ni missäs on kaikki miehet, jotka tykkää että yli 45kg nainen on läski?

      Tuolla olisi nyt alle läskirajan peppu tarjolla, se on peppu numero 1.

      Ihailkaa nyt!!!!!

      • 11+12

        Numero 2 todennäköisesti painaisi vähemmän kuin nro 1, jos olisivat saman pituisia. Kolmonenkin saattaisi olla kevyempi. Ykkönen ei ole anorektisen laiha, vaan vartalotyypiltään miesmäinen. Siinä on eroa.


      • Naeekkone

        Haista sinä sanonko mikä..

        Sorppa mut harvalla alta 165cm ja 50kg perse sentää näyttää tolta nro 1. Ei oma ainakaan.. ihan on ton 2-3 välimaastoa vaikka vaaka näyttää sen 47.. ;)

        En tunne ketää hoikkaa kaveria joilla olis anorektinen perse. Ihanaa kun joku isompi nainen leikkii setää ja haluaa haaveilla ettei kellää pienemmällä vois takapuolta olla olemassa. Joillain ne vähät läskit menee persuuksiin ja jää laudaks tai toistepäin ja saa kokoonsa nähden isot rinnat ja pienemmä pepun..


    • .....

      2-6

      4 paras

    • neljävitonen m

      Kai olen yli-ikäinen (45) vastaamaan, kun mua ei kiinnosta "peppu" pätkän vertaa. Naisessani pitää olla, mitä ottaa kiinni - ja peppu kuulostaa aivan liian sievistelevältä nimityksenäkin. So'n per-se. Ja per-seen lisäksi naisella pitää olla kunnon munkit. Sellaiset kuin naisellani onkin :)

    • aksngo

      2-7, 5 ehkä paras...

    • Rico Suave

      3-6 on parasta. 2 ja 7-8 ehkä menee, jos tyyppi on muuten loistava.
      Peppu on tärkeä osa fysiikkaa, ja vyötärö-lantio suhde ja pyöreys ja kiinteys on siinä olennaista.

    • persaukset rivissä

      2-4 sopivimmat, 5 ja 6 menettelee. Ykkösellä ei ole minkäänlaista persausta, seiskasta eteenpäin järkyttävän suuria, pinta alaa lienee jalkapallokentän verran kun leveyttä ja pyöreyttä on suorastaan kauhistuttava määrä :P

    • tawtewtaew

      Ite tykkään seiskasta, en tykkää pienistä yhtään

    • Pyyhkimään!

      Siinä oli oiva rivi paskaisia perseitä.

    • 7-10

      7-10

    • 6-9, menee. Tarkemmasti jos katsotaan niin 7-8.

    • D.S.

      2-6 kaikkein parhaat.

      Periaate on tämä: "Mitä muodokkaampi sen parempi ja mitä pienempi sen parempi!" 150 cm:n nainen, jolla on kapea vyötärö ja muskalikas peppu - aivan kuolattavan ihana! Ja sinne väliin ison miehen kalu. Upean näköistä! Ihan rupeaa testosteroni vuotamaan suusta kun ajatteleekin.

    • ManseGainer

      Perseet 4 - 8 on hyviä. Pelkkä perse ei ole niin tärkeä vaan kokonaisuus. Naiset, joilla rasva varastoituu pakaroihin ja reisiin ovat omaan silmään sopivalla tavalla kurvikkaita.

    • jorma tms.

      6-7-8.
      7 paras.

    • Trctfcyfc

      4-6 upeita, täydellisiä.
      2-3,7 menettelevät.
      8 huono, muttei oksettava.
      1,9-10 kuvottavia.

      6 on kaikista paras, mutta ongelmaksi voi koitua sen säilyvyys.
      Jos ajattelee naimisiinmenoa ja sitä, että seksiä meinataan harrastaa seuraavat 20 vuotta, niin 4 on varmin valinta.
      Toki treenillä 5 ja jopa 6 pysyy kasassa, mutta avioliitossa naisella on tapana repsahtaa.

    • 2.4.6

      2-4-6

    • Peppumies-

      1-6 sitten on liikaa volyymia ;-)

      • huijuiji

        Peppumies on nimimerkki ja kuitenkin sanoo 1. olevan parempi kuin 7. ??
        Miten peppumies voi 1. edes tykätä, kun naisella ei peppua ole.


      • Peppumies-
        huijuiji kirjoitti:

        Peppumies on nimimerkki ja kuitenkin sanoo 1. olevan parempi kuin 7. ??
        Miten peppumies voi 1. edes tykätä, kun naisella ei peppua ole.

        Heh, ei ne ole järjestyksessä mutta kyllä toi ykkönenkin käy :-P

        Sittenkö vasta on peppumies jos tykkää läskipersuuksista? Tä. Tykkään tollasista ja piste. Kaikista noista 1-7.

        Vaimolla numero 4. :-P

        Rinnoilla ei ole mitään väliä jos taas ei ole jotku 10 litran tonkat.


      • Peppumies-
        Peppumies- kirjoitti:

        Heh, ei ne ole järjestyksessä mutta kyllä toi ykkönenkin käy :-P

        Sittenkö vasta on peppumies jos tykkää läskipersuuksista? Tä. Tykkään tollasista ja piste. Kaikista noista 1-7.

        Vaimolla numero 4. :-P

        Rinnoilla ei ole mitään väliä jos taas ei ole jotku 10 litran tonkat.

        1-6 siis.....


      • koala6
        Peppumies- kirjoitti:

        1-6 siis.....

        Kuka nyt on läskiperseistä puhunutkaan?
        Puhuttiin kuitenkin perseistä ja 1. ei ole perse.
        Kuten kuvakin sanoo: Non-existent=olemassa olematon, eli persettä ei ole.

        Rinnoissa on itselläni vaatimuksena se, etteivät ole huomiotaherättävän erikoiset nännit, väri, riippuvuus, sijainti tai muoto.
        Pienet rinnat kelpaavat mainiosti.


    • nro 4

      Kokonaisuden harmonia, koon lisäksi pepun muoto, timmeys ja kapeahko vyötäro vaikuttaa aisiaan, sekä reisien muoto ja myös niiden sisäpinnan muodostama kaari. Edestä tai takaa katsoen pieni avoin kolmio aivan reisien yhtymäkohdassa ylhäällä on nam.

      Mikäli vain yksi "pitkälle yhteiselle matkalle" tulisi valita, niin se olisi nro 4. Myös nätti pienen pyöreä pepu tuolla 2 ja joka on kehonsa solakkudessa harmonisen nätti ja sitten hieman muodokkaampi 5:n.

      Sitten reaalissa toisinaan käy niin, että kipinät voivat sinkoilla lujaa oiken mainion "pakkauksen" kanssa vaikka hän ei olisikaan ns. ideaalissa, mutta on aivan vastustamaton kokonaisuus, henkisesti ja fyysisesti.

      Aito ihmissuhde on se kaikkein oleellisin asia, mutta tokihan kumppanin tulee olla myös fyysisesti mieluisa.

      Ps. On hyvä havaita, että 4:n kohdalla myös kauniit sukkanauhaliivit vaikuttavat kokonaisuuteen ja korostavat kaunista herkku-pebaa.

      Myös asujen väri osin vaikuttaa vaikutelmaan. Itse asiassa kaikkien tulisi olla pukeutuneina samalla tavalla, timmeihin farkkuihin tai samanlaisiin alusasuihin - bikineihin.

    • bgvfd

      2-9 menettelevät kaikki, 1 ja 10 ovat ihan hirveitä. Parasta peppua mietties täytyy verrata myös muuhun kroppaan. Mielestäni parhaita ovat 6 ja 4

    • juippi5

      Kuutosen ja seiskan välissä on mun mielestä melkoinen harppaus. Tohon väliin mahtuis parikin just sopivaa herkkuperse kokoa.

    • 6+18

      2-6 parhaat. 1 liian luiseva ja 7 jo hiukan liian iso.

      • pikkupeppuu

        Kyllä niitä "anorektisia peppuja" on itse olen 170kg ja 65kg ja mulla on 1-2 tyypin perse.. :( mutta onneksi on edes d rinnat.. Vaikka mieluummin haluaisin muodokkaan perseen.


      • Yvgugvugvugv
        pikkupeppuu kirjoitti:

        Kyllä niitä "anorektisia peppuja" on itse olen 170kg ja 65kg ja mulla on 1-2 tyypin perse.. :( mutta onneksi on edes d rinnat.. Vaikka mieluummin haluaisin muodokkaan perseen.

        Rintoihin pystyy toki vaikuttamaan, mutta aika vähän.
        Peppu taas on osittain synnynnäinen, mutta niin on miehen hauiksetkin.
        Eli pepusta saa pyöreän ja kauniin kunnon treenillä, jos vain haluaa hyvän pepun.

        Älä huolehdi, jos haluat hyvän pepun, niin treenaa SJMV-maastaveto, maastaveto, takakyykky, askelkyykky, bulgarialainen kyykky, mäkijuoksut, lenkkeily ja erilaisia naisten lantio ja jalkaliikkeitä, joilla saadaan lantioon leveyttä.


    • D.A.H.

      7 Big boooty lover ! No ass, no Class. Peppua pitää olla!

    • 17-12

      6 --> siitä ylöspäin kaikki on hyviä

    • ylpeelesbo69

      8 on ehkä paras ja sit 9 :)
      Mie kylläkin oon muija, mutta kun naisista oon kiinnostunu, nii enköhän miekii tähän saa vastata:P

    • mies 20v

      Naisilta näyttää 4-6. Sellainen pyöreä peppu ja hoikka vyötärö ja isot rinnat niin täydellinen ihanne nainen on jos on vielä kauniit pyöreät kasvot paksuilla huulilla ja ruskeilla silmillä.

    • 4-6 paras

      Toi 1 ja noi valtavat oksettaa. Miten voi olla noin lauta peppu naisella kuin kuvassa 1.

    • ei osaa sanoa tarkal

      2-7 on kaikki kivan näköisiä. Ykkönenkin menis vielä, mutta toi kasi ja sitä isommat ovat jo liian isoja mun makuuni. Mä en osaa päättää mikä on paras, koska pepun ihanuuteen vaikuttaa muutkin asiat kuin sen koko. Sellainen pienehkö kiinteä pystypeppu kapealla vyötäröllä on ihanne. Periaatteessa 2 tai 3 on tosi ihania, mutta toi vähän isompi 6:kin näyttää hotilta. Eli joku noista kolmesta on mun mielestä paras...4:kin on tosi hotti kyl... :D

      • jatkoa...

        Täytyy vielä sanoa, että tuollaisen pienehkön (mutta silti muodokkaan) pepun omistajalla jotenkin olettaisin olevan tiukka pímppi ja se on kuitenkin erittäin tärkeä asia. Ehkä siksi pidän enemmän piehenköistä pepuista. Lautapeppu on kuitenkin vähän huono juttu eli ei sillä tavalla pieni jos sais valita.


    • Mies 30 v.

      7-9. 5 ja 6 ovat myös ihan ok.

      • J. Niska-Hartia

        Ei sopivuutta tiedä kuin kokeilemalla. Kuva ei riitä. Tuos tytöt tänne, niin testataan.


    • sdfgdffg

      4-6.

    • fdsfdsvcxfds

      1. 3
      2. 6
      3. 2 (voi olla myös liian pieni, jolloin ei pääse listalle)
      4. 4

      Loput roskaa.

    • mies30wasdadf

      Numero 5 on paras nam nam nam :)

    • adult1

      On miehilläkin ilot ei voi muuta sanoa. Kasvakaa aikuiseksi

      • lifemocker

        tuskinpa lapsetkaan nyt vastakkaisen sukupuolen perseitä kauheasti katsovat ;)


      • Adult1
        lifemocker kirjoitti:

        tuskinpa lapsetkaan nyt vastakkaisen sukupuolen perseitä kauheasti katsovat ;)

        Niinpä heh..mutta kasvakaa aikuiseksi..oikeasti.


    • peppufani1

      Tiny =2 , Small=3, Medium=4.

      Small=3 on mielestäni paras pylly.

    • ekekdkdkdkdke

      Parhaat ovat mielestäni 4,5,6. Niiden lisäksi hyväksyisin muitta mutkitta 2 ja 3. Seitsemäskin on tavallaan aika seksikäs, iso kun mikäkin, mutta aika hyvän muotoinen. Itse asiassa 7 on ihan jees, hyväksyisin myös. Ensimmäinen kuva valitettavasti ei saa viisaria värähtämään. Jättikokoiset ovat jo liikaa meikäläiselle.

      Olen enemmän peppumies, joten tiedän mistä puhun.

    • ei tässä muuta

      2 ja 3 mun makuun
      koska olen huomannut että jos suhteessa isompi ei harrasta liikuntaa mietnkään erityisesti ja sitten kun alkaa seurustella niin se vähä liikuntakin jää ja peppu leviää entisestään
      joten 2 ja 3 niin on jonkin verran varaa lihota ja voi vielä katsella, mutta ei tarvitse

    • LillaLitenSmå

      Numero 6 on mielestäni väärässä paikassa tuossa listalla jos noiden pitäisi olla koon mukaan järjestyksessä. Mutta en ole peppumies vaan ihan hetero nainen niin ehkä en ole asiantuntija näissä asioissa.

    • ¦ÓÔy▬

      5-9 parhaat, pienellä irvistämisellä saa laajennettua kattamaan 4-10. paras on 7, ja 6, 8 ovat erinomaiset varavaihtoehdot.

    • Nasdaq

      Mulle tulee sanasta "peppu" mieleen äiti, joka pesee lapsensa pyllyä lavuaarissa. Hauis pingottaa. Hänen hiuksensa roikkuvat lapsen selällä, ja hän on silminnähden väsynyt.

      Hän on siinä kuin runoilija, runossaan ikimuistettava. Runon nimi on Perse.

      Koska siinä on jotain ateenalaista, niin olkoon. Muuten sanaa peppu käyttävät vain homomiehet, eli ihmiset, jotka eivät tiedä perseestä mitään.



      (reps)

    • beeba

      Kun suhteuttaa muuhun kroppaan, parhaat ovat 4 ja 6. Nro 3 on kans ok, kakkonen menee. Kasi on must parempi kuin nro 7. Vitosel on muuhun kroppaan nähden liian iso. Ykönen ja kaks viimeistä.. aika kauheita...

    • ölcvlönxcv

      Perinteinen mittarihan on, että naisen pepun pitää mahtua miehen pikkurillien väliin kun mies muodostaa kummankin käden pikkusormestaan ja peukalostaan "L:n" ja painaa peukalonpäät yhteen.

      • jnh6b5vg4fcd

        Et voi olla tosissasi.. En oo tosta koskaan kuullut, mut kokeilin sitä äsken ja eihän nyt juuri kellään oo niin pientä percettä, joitain todella laihoja anorektikkoja lukuunottamatta...


      • Hah, hyvä kun mun toinen pakarakaan mahtuisi tuohon "perinteiseen mittariin"


      • fanisi
        rosa-m.m kirjoitti:

        Hah, hyvä kun mun toinen pakarakaan mahtuisi tuohon "perinteiseen mittariin"

        Ei sul niin levee peba voi olla.... Taisit vitsailla...


      • fanisi kirjoitti:

        Ei sul niin levee peba voi olla.... Taisit vitsailla...

        No saatoin hieman liioitella mutta joka tapauksessa tuo mittari on ihan älytön :D


      • fanisi
        rosa-m.m kirjoitti:

        No saatoin hieman liioitella mutta joka tapauksessa tuo mittari on ihan älytön :D

        Ok, mut tiesitkö, että Suomessa on tuhansia, mahdollisesti kymmeniä tuhansia miehiä, jotka haluaisivat nähdä sinun perceesi..?


      • toinen fanittaja
        fanisi kirjoitti:

        Ok, mut tiesitkö, että Suomessa on tuhansia, mahdollisesti kymmeniä tuhansia miehiä, jotka haluaisivat nähdä sinun perceesi..?

        Minäkin olen yksi heistä ;) ;)


      • urhea sotelliitti

        Kai tässä tarkoitetaan, että pikkurillit taitetaan maksimiasentoon, muutenhan leveys jäisi jollekin lapsen tasolle?


      • rosa on hot ;)
        toinen fanittaja kirjoitti:

        Minäkin olen yksi heistä ;) ;)

        Samoin! Olis kiva nähdä rosa sun peppus ja muitakin paikkoja. Onko sulla Alastonsuomessa ehkä kuvia? Voit myös ottaa kameralla ja lähettää meidän iloksi esim. Aijaa:n kautta ;)


      • rosa on hot ;) kirjoitti:

        Samoin! Olis kiva nähdä rosa sun peppus ja muitakin paikkoja. Onko sulla Alastonsuomessa ehkä kuvia? Voit myös ottaa kameralla ja lähettää meidän iloksi esim. Aijaa:n kautta ;)

        Jestas sentään, no, onhan minulla ollut alastonsuomessa pari kolme kuvaa mutta poistin ne mieheni mieliksi, eli katsotaan nyt... =D


      • Problem solved
        jnh6b5vg4fcd kirjoitti:

        Et voi olla tosissasi.. En oo tosta koskaan kuullut, mut kokeilin sitä äsken ja eihän nyt juuri kellään oo niin pientä percettä, joitain todella laihoja anorektikkoja lukuunottamatta...

        Mulla mahtuu ainakin läppärin ruutu leveydeltään ihan hyvin pikkurillien väliin. Isoperseisten naisten kannattaa valita isokätinen mies.


    • peppufani69

      Ah, tämä threadi nostettiin taas. On tossa monta hyvää peppua. Ehkä se viimeisin ei kelpais...tai no ehkä kovassa puutteessa sekin menis.

      Mutta tuossa on paljon muitakin muuttujia kuin itse peppu. Vyötärön kapeus ja kuvaustilanteessa ollut vaatetus.

    • Da Truth

      Eka ihan kauhee olematon miesperse, hyi. Toka jo ihan hyvä pieni söpö peppu ja siitä etiä päin kutoseen on priimaa. Sitten tulee nää isot fetissiperseet jotka menis jossain pervossa mielessä eksotiikan kaipuussa nää pari isoa, mutta ihan viimenen on oksettava ja toisik viimenen on ruma kans, vaikka onkin housut tiellä.

      Ehdottomasti paras on tuo Medium. Nam. Täydellinen.

    • vanhempimies1

      Kyllä nuo 3 ja 8 ovat kauniit peput.

    • paras

      7,10 ovat parhaat

    • ileppmoh
      • biboi

        Miehen peppu vielä mut kyl niin laittaisin tota itekin ;)


    • Tosiaija
    • peky

      6, 7, 8

    • lsfjkljgeriojge

      Linjakas sopusuhtainen porrasperä on paras :P

      Nuo leveät ja hurjan suuret perceet on kauheita, tuonne sopisi varmaan rekka-auton vaihdelaatikko poikittain jakamaan voimaa jaloille :D

    • öäljh-

      Ei ole mitään yhtä oikeaa kokoa, vaan se riippuu täysin naisen muusta vartalosta. Toki absoluuttisesti liian isoksi tai pieneksi voi mennä. Pieni pylly voi näyttää upealta kapean vyötärön jatkeena, mutta ei niin hyvältä leveän vyötärön kanssa. Leveä vyötärö vaatii vähän isompaa varustusta alavartalossakin.

      • öäljh-

        Aloitusviestin kuva on siksi juuri huono, että kaikki paitsi ykköskuva sisältää tiimalasivartalomallin. Myös noista läskeistä näkee, että laihdutuksen jälkeen he olisivat vartalotyypiltään sitä ideaalimatskua.


    • misterkarhut
      • ömdvlö

        Jep. Ei kaikki diggaa gettoperzeitä. Itse asiassa jos oikein asian ytimeen mennään, eivät edes nämä gettoperzeitä hehkuttavat wannabeafrot diggaa niistä.


    • xxx11

      7 ylivoimaisesti paras, 8 ja 9 kanssa oikein sopivia.

    • vartalo1

      kaikki muut, paitsi 1 on miehen- näköinen vartalo

    • mies 31v

      3-4 loistavia tapauksia, joista 4 varmaan mieluiten vaikkakin kisa on tiukka. 2 Kävisi vielä oikein hyvin, jonka jälkeen seuraavaksi mieluisin on 5. Näiden ulkopuolelta mennään sitten liian pieniin tai isoihin.

    • Ihana pylly
    • 10..

      10 on paras

    • Seksikäs
    • mikshu

      Tietenkin toi Medium, ehdottomasti!! Ei liian iso eikä liian pieni, vaan juuussstt right :)

    • Jagdpanther

      4 on paras ja 6 on kakkonen.

    • 15+19

      Parhaimmat peput joita olen päässyt kourimaan, on olleet eri kokoisia mutta yhteistä niissä on ollut se, että niissä on ollut pehmeitä muotoja. Kun on ottanut lanteista kiinni tai vähän taaempaakin ;) niin kourat on ollut täynnä pehmeitä muotoja mutta luut on kuitenkin tuntuneet kaiken sen alla. Kun toiset peput on sellaisia, että muodoista huolimatta ne on tavallaan kovia. Vähän outo selittää :D

      Kuvista arvioituna 3 ja 7, ehkä myös 2 ja 6. Ehkä myös 4.

    • Hyvä ihminen

      Mikä ihme kysymys? Peppu kun peppu, jos muuten natsaa. Mitä tekee pelkällä kauniilla naisen pepulla, jos pärstävärkki eikä muut ruumiinosat miellytä?

    • jokuvaan1223

      2 & 3

      Onneksi omaltani löytyy sopiva.

    • hegsu

      Väliltä 1-6 kelpaa kaikki kunhan luonne on kohdallaan. Se on kuitenkin tärkein.
      Nelonen paras.

    • pepuista tietävä

      lola wallinkoskella on aika seksikäs pepa

    • aewrawetaw

      Seiska ja nelonen

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kenen kanssa haluaisit suhteeseen?

      Laita omasi ja hänen nimensä ensimmäinen kirjain 😊
      Ikävä
      116
      2556
    2. Eläkeläisiltä leikataan jo asumistukeakin, osalla loppuu kokonaan!

      https://yle.fi/a/74-20102928 Hallitus varmaan vihaa eläkeläisiä, nyt ollaan kajoamassa eläkeläisten asumistukeenkin, os
      Maailman menoa
      451
      2276
    3. Maanantai päivää

      On tää yhdenlainen paikka... No huomenta nyt kuitenkin. 🐺❤️🖤🫤☕
      Ikävä
      102
      1708
    4. Mies, riittääkö sulle näkemään vilauksen musta?

      Etkö halua ottaa minua kiinni?
      Ikävä
      72
      1563
    5. Mikä kaivatussasi on

      parasta?
      Ikävä
      41
      1211
    6. Ollaan samanlaisia

      Samannäköisiäkin? Herkkiä, pohdiskelevia, syvästi tuntevia? Aistin kuvienkin perusteella paljon samankaltaisuutta. Siksi
      Ikävä
      87
      1175
    7. Pelkään sua.

      Ja haluan ihan älyttömästi. Voiko näin kirjoittaa naiselle.
      Ikävä
      62
      1172
    8. Palstasuden aamu

      Hyvää huomenta. Alkaa vähitellen tervehtymistä tapahtua. 😊🤗☕🐺
      Ikävä
      219
      1145
    9. Kaipaatko vielä häntä?

      Entistä kumppaniasi?
      Suhteet
      192
      1092
    10. Ken leikkiin ryhtyy

      Se leikin kestäköön. Ei mulle tarvitse kiukutella jos en lähde leikkiin mukaan. Eiköhän se oo molemmille helpoin kun lop
      Ikävä
      92
      1066
    Aihe