Moi!
Missä ootte tavannu ja ensikerran tutustuneet kumppaniinne? Onko sellaiset pankkijonossa -kerronnat totta? :)
gallup: missä tapasitte?
22
2184
Vastaukset
- tyttönen
irc-miitissä tavattiin ja rakkautta ensisilmäyksellä meiningillä, vaikka se kuinka kliseiseltä kuulostaakin :)
- tanssija
Vanhojentanssikurssilla 17 -kesäisinä. Mieheni oli parini. Tunnettiin ja kaveerattiin vuoden verran, ennen kuin alettiin seurustelemaan.
Nyt oltu tiiviisti yhdessä seitsemisen vuotta. Ja hyvin menee. - M46
Leirintä -alueella. Satuttiin paistamaan makkaraa samalle nuotiolle. Kylmä ehti tulla ennen kuin toinen uskalsi toiselleen ehdottaa jotain jatkoa huomisesta. Mutta kannatti!
- Herne
Me tapasimme baarissa, joten sieltäkin voi näköjään löytää muutakin kuin vaan yhden illan seuraa... Meillä oli yhteinen kaveri, ja tämä kaveri sitten esitteli meidät toisillemme baarissa. Muutaman satunnaisen tapaamisen jälkeen sitten alettiin soitella ja mentiin treffeille... ja siitä se lähti.
- krisu*
..mieheni soitti väärään numeroon (lankapuhelinten aikaan) ja satuin olemaan kotona ja minulla oli aikaa, niin jostain syystä aloimme juttelemaan ja siitä lähti. Naimisissa jo 17 v.
- heh
viisi vuotta sitten. Kyseessä oli sellainen lähiöräkälä johon ihmiset tyylliin matti ja mervi voivat häpeämättä mennä. Olin siellä ensimmäistä (ja viimeistä) kertaa, samoin nykyinen mieheni. Mies oli krapulaa tasoittamassa, hänen kaveri asui niissä lähitaloissa. Minä odotin siinä terassilla että eräs tuntematon nainen toisi kadonneen lompakkoni. Nainen tuli ja meni, ja nyk. mieheni oli siinä viereisessä pöydässä ja alkoi juttelemaan. Oli ainoa kuka ei ollut niin kännissä :) Nähtiin uudelleen ja siitä se alkoi...olipa postiviiviset kokemukset spurgupaikasta!!
- hanna
Baarissa. Yhteisten tuttujen kautta satuttiin samaan pöytään. Tanssittiin illan aikana hitaita ja mies oli kysellyt seuraavana päivänä yhteisiltä tutuiltamme puhelinnumeroani. Sattui vielä niin, että hän asui naapuritalossa. Nyt asummekin sitten saman katon alla kolmatta vuotta (ja talvihäitä odotellessa).
- Kkk
Kaverini laittoi joskus ihan älyttömiä viestejä mtv3 tekstikanavan chattiin ja nykyinen ukkokultani sitten hulluudenpuuskassa vastasi niistä yhteen. No se ei sillä kertaa kummempaa tulosta tuottanut, mutta prin päivän päästä kun kaverini kanssa yritettiin päästä kaupunkiin, kaverini sai päähänsä soittaa tälle miehelle ja pummata häneltä kyydin (tajutonta).
Mies suostui puolen tunnin painostuksen jälkeen. Joten siis tapasimme ensimmäisen kerran hänen parkkipaikallaan. Autossa kaverini yritti iskeä miestä mutta se homma hyytyi lyhyeen.
Sit kahden päivän päästä pyysin miehen meillä käymään (kaverini kuorsasi sohvalla), katsoimme piirrettyjä aamuyöhön kunnes suutelimme 9.6.2000 klo 04:32 (suurin piirtein). Siitä lähtien olemme olleet erottamattomat.
Tanttojen kauhistukseksi kerrottakoon että tuolloin 9.6.2000 olin 14-vuotias ja mies 23-vuotias. Tuosta saa joku taas varmaan rytmihäiriöitä. - Mursu
Me tavattiin leirintäalueen aidan toisella puolella, baarissa.
Matkailu avartaa! - muusikko
Tapasin avopuolisoni jousikvartetissa, musiikin siivittämänä rakastuimme toisiimme.. tästä aikaa useita vuosia, nykyään esiinnymme enemmän kahdestaan. :)
- Mellys
Matkalla baarin jälkeen hiukopalalle, ja siitä se lähti.
- Lady Pink
Baarissa ne kaikki on tavattu. Olisin varmaan neitsyt ilman ravintoloita.
- Mussukka
Löysin kultani teksti-tv:ltä. Siinä kävi vielä silleen hassusti että sivu oli tallentunut vähäksi aikaa telkkariin, ilmeisesti pikkusiskoni vierailun ansiosta. Siinä pääsivun hakua odotellessani ruutuun ilmestyi mitä ihanin teksti jonka olen lukenut. Otin äkkiä numeron ylös ja laitoin vain että olipas siinä mukava viesti, ja hyvää päivän jatkoa. Tällä hetkellä ollaan 8kk asuttu yhdessä ja suunnitellaan perheen perustamista =)
- ella
Lähdetiin tässä taannoin kaverin kanssa baariin yhtäkkiä lauantai iltana, mielikin hieman apeana. No kuinka kävikään yhtäkkiä komea mies seisoo vieressäni baaritiskillä katseemme kohtasi tutustuttiin, juteltiin ja tanssittiin koko ilta nyt seurustelemme suhteemme on tosi upea. Rakkauden tunne häntä kohtaan kasvaa kokoajan....
- Sari
Tekstitelkussa törmättiin, mulla oli ilmoitus mihin mies vastasi :-) Ensikerran tavattiin kahvilassa, ja se taisi olla rakkautta ensisilmäyksellä, kirjaimellisesti :-)
- girl82
nykyinen avopuolisoni asui naapurissani, kun muutin silloin uuteen asuntooni. Aika hyvä flaksi kävi kerrankin meikäläisellä :)
- n40
n. 5 vuotta sitten, katseet kohtasivat usein ja monena päivänä peräkkäin. Helppo oli hänen tulla juttelemaan kun näimme kadulla ja siitä lähti yhteinen polkumme. Eikä aina niin tasaistakaan vaan ylä- ja alamäkiä on ollut, mutta mielenkiintoista.
- yhdistää
Kahvilassa virittyi juttua kolmeksi tunniksi ja nyt on menossa kahdeksas vuosi, ei tosin enää kahvilassa.
- m24
1. Baarissa, etsin naista iskettäväksi
2. Festareilla, etsin naista iskettäväksi
3. Festareilla, nainen hymyili vieressä ja aloitettiin juttelu
4. Harrastusryhmän bileissä, joita olin kuokkimassa
5. Baarissa, seurustelevien kaveriemme kautta samassa pöydässä
- töpö
kotileissä joskus kauan sitte..
- minä
Tapasimme mieheni kotona:)Siellä oli pirskeet.
- Syren
Heh, vaikka tässä nyt katu-uskottavuus menisikin, niin tunnustan, että tutustuin mieheeni deitti.net:issä... :) Pyörin siellä tappaakseni aikaa tylsänä päivänä, ja silmiin sattui mielenkiintoinen nimimerkki, ja mielenkiintoinen viesti. En ollut koskaan aiemmin vastaillut tuollaisiin ilmoihin, mutta jostain syystä sillä kertaa päätin. Ja siitä ratkaisusta olen erittäin onnellinen. 6.12.2002 sitten odottelin miestä Helsingin rautatieasemalla ja kieltämättä tuli muutamaan otteeseen mietittyä, että mihinköhän sitä on taas sotkeuduttu. :) Mutta sitten kun herra paikalle saapui, ja Kiasman kahvilaan jutustelemaan siirryimme, niin voin sanoa, että niistä hetkestä alkaen olen ollut täysin hänen lumoissaan. Puoli vuotta siinä sitten kesti, ennen kun asiat järjestyivät, herra pääsi yli sitoutumiskammostaan, ja pääsimme aloittamaan elämän parina. Tämän teimme niinkin romanttisessa paikassa kuin asematunnelin Hesburgerissa, jossa olimme kahvilla, selvittelemässä tunteitamme. :) Nyt jo jonkin aikaa kihlaparin elämää takana, ja voin sanoa, että olen elämäni suurimmassa kiitollisuudenvelassa deitti.net:in perustajille. :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Virkamiehille tarvitaan tuntuvat palkankorotukset
Naistenpäivänä on syytä muistuttaa, että virkamiehen euro on vain 80 senttiä. Palkat tulee saattaa samalle tasolle yksi383662Riikka Purran kaudella nousi bensan hinta yli 2 euron
Muistatteko kuinka edellisen vasemmistohallituksen aikana, ns. Marinin aikakaudella, bensiiniä sai 1,3 euron litrahinnal273219- 652855
Olisipa saanut sinuun
Tutustua paremmin. Harmi että aloin lopulta jännittämään kun näytit tunteesi niin voimakkaasti ja lähestyit niin voimaak822677- 351748
Mitäs nyt sijoittajat?
Pörssit laskevat maailmalla Iranin sodan takia ja muutenkin ovat olleet Trumpin vallan alla epävarmat. Ainoa, mikä on no801680- 281507
- 151485
Olisitpa se hellä
Ja herkkä minkä kuvan sain sinusta irl. Haluaisin että elämässäni olisi sellainen joka arvostaa minua juuri sellaisena k231474- 281468