luonnehtisit poliittisen suuntautumisesi?
Eli oletko konservatiivi, sosialisti, kepulainen vai peräti viherpipertäjä?
Hähä! :D
Miten
12
86
Vastaukset
- Fewfkemwkjefmkwef
Olen Edistyksellinen.
Uskon sosiaaliseen ja laajaan arvopohjaan, yksilöturvaan, kollektivismiin mutta en kaiken kukintaan tai ylettömiin yksilöoikeuksiin. Haluan valtaa alueille mutta vaikuttaa globaalistikin olematta nurkkakuntainen. En pidä hedonismia tai yksinkertaistettua vahvimmanmallia oikeana, mutta en myöskään usko että vähemmistöoikeudet ovat mitenkään itsestäänselviä tai että kulttuuria voi polkea ja luoda väkisin. En pidä uskontoja tarpeellisena yhteisöille mutta toivon uudenlaista henkistä suhtautumista elämään ja olemiseen tällä planeetlla ja koen että arjessa henkisiä arvoja väheksytään yleisesti. Olen valmis palkitsemaan kaikkia jotka yrittävät parantaa ympäristönsä laatua ja vastaavasti rankaisemaan niitä jotka käyttäytyvät millä tahansa tasolla tuhoavasti.
Olen Edistyksellinen.- vili.
Olet siis liberaali.
Liberalismi = Yksilön oikeuksien ja sanavapauden tukahduttaja
Hähä! :D vili. kirjoitti:
Olet siis liberaali.
Liberalismi = Yksilön oikeuksien ja sanavapauden tukahduttaja
Hähä! :DVapaa ajattelematon
- LaillisuusWoimat:.
.
"LaillisuusWoimat ja Aitosuomalaisuus"
Siinä ne tärkeimmät kriteerit
. - Kyöstix
Sitoutumaton.
- Ratikkakuski.
Seuraan Kataisen lippua työväenministerinä niinkauan, kun ei tarvitse tehdä muuta, kuin höpista taloustieteellistä potaskaa palastalla
HE-hee ;-)- Eh-hee:.!1#%?+
.
"Mutta ethän syyllisty himasteluun??????"
har!
. - Ratikkakuski.
Eh-hee:.!1#%?+ kirjoitti:
.
"Mutta ethän syyllisty himasteluun??????"
har!
.Äläs nyt! kokoomuksen yksiköpäällköiden kerho järjestää meille virikkeitä työajaksi
pleikkaeita yms.-Minä sai läppärin ja makuuseslongin sekä jenkkiijääkaapin juominensa
Tarkemmin ajateltuani olen oikeastaan kaikkea noita. Mottojani tuolta pohjalta olisivat: Perhe tärkein, töitä ja hyvinvointia kaikille, suomalaista lähiruokaa tullit ulkomaiselle ruoalle sekä elämme luonnosta, luonto kuuluu lapsille.
- kiltti mies
Minulla on aina ollut Kokoomuksen jäsenkirja.
En missään tapauksessa konservatiivi, sosialisti, kepulainen enkä viherpiipertäjäkään.
Kaikkein vähiten piipertävä konservatiivi ja kepulainen.
Voisin olla vaikka Tony Blairin kolmannen tien työväenpuoluelainen, sellaisena kun juttu 90-luvun puolivälissä alkoi (The Blair Revolution). Kolmas tie = ei perinteistä demari- eikä konservatiivimeininkiä, jotka kumpikin oli fakkiutuneet omiin kaavoihinsa.- Stiff Upper Lip
Et oo tosissas, ne on kuitenkin kaikki olevinaan yläluokkaisia ja katsovat kaikkia alaspäin. Vaikka ei olisi muuten syytä, niin perinteet velvoittaa.
Pantteri ei pääse pilkuistaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Päivän Riikka: polttoöljyn hinta räjähti
Näyttää tuo putinismi ilmenevän persuissa myös Suomen yrittäjien kampittamisena. Polttoöljy on se katalyytti, joka pitää362141Mökkejä ostellaan nyt ihan hulluna!
Tyypilliset lainamäärät on yli 500 000€ mökkejä ostellessa eli erityisesti tuollaiset miljoonamökit on nyt suomalaisten591955Helsingin yllä valopalloja
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/1508be00-28c9-4156-83dc-0be5e7aa3066 "Helsingin taivaalla lensi lauantaina puolen yön1211900HÄLYYTYS!!
Ukraina se hyökkää jo Suomen maaperälle. https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/645b83ce-e074-4f00-8b99-245d01b38a363771612Kovasti on hävittäjiä ilmassa. Nytkö se alkoi?
Onko nyt sota ?? `Vai harjoituksiako vain? Hävittäjät pörrää kovasti.1031611Helsingin yllä lensi yöllä jotain outoa puolen yön aikaan valopalloja
Poliisi on saanut tapauksesta yhden havaintoilmoituksen. Valopalloja oli noin parikymmentä ILtalehdessä on video tapah1241444Millainen on naisellinen nainen
Nyt kun taas mennään keikkuen kesään, niin millainen nainen on naisellinen? Pukeutuminen, olemus, puhetapa, jne. Vilma n1821072Raamatullinen kaste
Seurakunnassamme kastettiin mm eräs muslimi, joka oli tullut uskoon. Hän oli ollut Suomessa viitisen vuotta. Hän oli lu53947- 73875
- 27869