Mieheni on lihvava sohvaperuna

mansikka meiju

Miten saan hänet normaalin ihmisen näköiseksi?

Jätkä on kuin norsu, partakin aina ajamatta ja haisee hieltä.

Olen itse melko tavallinen nainen, mutta pidän kunnostani hyvää huolta.

34

371

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • sklfjreiogjre

      Minkä takia naisten on aina yritettävä muokata miestä muunlaiseksi kuin hän on? Olisit valinnut sellaisen miehen joka ei ole norsu, jolla on aina parta ajettu eikä haise hieltä. Nyt valitsin kuitenkin tuollaisen, sopeudu siihen tai vaihda miestä.
      Miehen vaihtokaan tosin ei auta koska naiset eivät osaa olla tyytyväisiä mihinkään vaan aina on pelkkää valittamista joka asiassa...

      • hengenpelastus

        Taukki, tietysti nainen valitsi 10-20 vuotta sitten siistin, hoikan, kivan miehen. Joka nyt on 20-40 kg lihavampi ja muutenkin retuperällä.

        Jos et uskalla vaatia mitään, et saa mitään. Sanot jonakin rauhallisena iltana että miehellä on puoli vuotta aikaa laittaa itsensä kuntoon joka edes hiukan muistuttaa sitä mihin rakastuit. Muuten lähdet hoikkaa miestä etsimään. Joko tehoaa tai ero tulee, ihan sama kunhan oma elosi kohentuu.


    • isot on ongelmat

      Häää-Häää!Sun mies on DUMBO!!! Variksetkin nauraa sille "kraahaha,Kraaahahaha..."

    • Sitä saa mitä tilaa:

      .

      "Sitä saa mitä tilaa"

      Har!

      .

    • nhlkhl

      Mies tarvitsee naisen isolla N:llä joka saa hänet nostettua sohvalta ja liikkumaan. Hän kyllä liikkuisi kanssasi jos kanssasi olisi kiva urheilla. Olet jotenkin tehnyt miehen elämästä tylsää ja harmaata, joten hän on jäänyt sohvan pohjalle.

      Mikä on se muutos entisen, hyväkuntoisen ja nykyisen sohvaperunamiehen välillä? SINÄ! Jätä siis hänet että hän löytää taas ilon ja terveyden elämäänsä.

      • TrÖÖÖÖt!

        Niinkö se menee parisuhteessa? Ihmisestä tulee tahdoton ja toisen ohjailtava?
        Kaikki on toisen syytä ja vika?

        Hyvä kysymys: miksi äijästä tuli norsu?
        Vieläkin parempi, mikä motivoisi hänet ylös sohvalta?
        Onko hän vain vihdoin antanut periksi omalle perilaiskalle luonteelle vai
        onko kotona kaikki ollut niin kauan hyvin, ettei yksinkertaisesti enää tarvitse yrittää?Voi vain norsuilla?

        Kyllä jokaisen pitää parisuhteessakin säilyttää oma identiteetti ja yrittää.Oma ulkonäkö VAIN toisen vuoksi? Vai oma ulkonäkö itseään ja toista varten?
        Hyvä ja huoliteltu ulkonäkö piristää myös itseään.

        Aina ei tarvitse olla 100% nättinä, mutta haittaava sohvailu kertoo jotain.
        Masennus? Laiskuun? Luovutus?


    • Keiju!!!!

      Ei ole sinun tehtäväsi ja anna jätkän vain paisua kuin pullataikina, jospa itse joskus havahtuisi. Jatka sinä terveellistä elämääsi ja katsele ympärillesi - eroa - ja jatka katselua yms. siihen liittyvää. Lihava sohvaperuna, joka haisee, ei todellakaan ole mies.

      • homo-omo

        Sama juttu jos nainen lihoaa. Ei se ole miehen syytä vaan kyllä vika on silloin 100%:sti naisessa. Mutta käykääpä tuossa toisessa melkein samannimisessä ketjussa kurkkaamassa mitä naiset ovat mieltä asiasta. Niinpä. Mies lihoo miehen vika, nainen lihoo miehen vika. Ylläri?


      • aina naisen syy
        homo-omo kirjoitti:

        Sama juttu jos nainen lihoaa. Ei se ole miehen syytä vaan kyllä vika on silloin 100%:sti naisessa. Mutta käykääpä tuossa toisessa melkein samannimisessä ketjussa kurkkaamassa mitä naiset ovat mieltä asiasta. Niinpä. Mies lihoo miehen vika, nainen lihoo miehen vika. Ylläri?

        "Mies lihoo miehen vika, nainen lihoo miehen vika."

        Kylläpä se näillä palstoilla on toisinpäin. Kumpi tahansa lihookin, aina naisen vika, ja vain ja ainoastaan naisen vika.


    • lottamari<3

      Parhaat naurut sai taas täältä tänään :)))

      Taidan ottaa fillarini ja lähteä polkemaan tuonne ulos kuumaan, että pysyn edes hoikkana, jos en muuta, näämmä vain sillä on merkitystä...

      -sotasika, voi jessus :)))

      • lottamari:.!1#%?+

        .

        "Vilkuta mulle pyörän päältä"

        Har!

        .


    • Palstan naiset

      Olet Voopotin?

      • Ei tuo ole minä, mun mies on hyvässä kuosissa. Kehtaan väittää, että moni nainen pitää näkemästään minun lisäksi, kun hän astelee näkökenttään. Kaukana norsusta tai hikisestä possusta. :)

        Oikeen nami ukkeli, ei mitään valittamista ulkokuosissa.


      • himatuikku kirjoitti:

        Ei tuo ole minä, mun mies on hyvässä kuosissa. Kehtaan väittää, että moni nainen pitää näkemästään minun lisäksi, kun hän astelee näkökenttään. Kaukana norsusta tai hikisestä possusta. :)

        Oikeen nami ukkeli, ei mitään valittamista ulkokuosissa.

        Ja tää väite perustuu siihin, mitä naiset kertoo ja millaisia kuvia linkittelee niistä miehistä joita mielellään tsiikailee.


    • lifemocker

      vaikka tämä provo onkin niin parisuhteissa tulisi keskustella sen kumppanin kanssa ;)

    • niin-

      Mä käyn salilla ja usein suihkussa mut ei naiset minusta ole kiinnostuneita.

      • "Mä käyn salilla ja usein suihkussa mut ei naiset minusta ole kiinnostuneita"

        -Omasta kunnostaan ja hygieniastaan huolta pitämisen pitäisi olla ITSESTÄÄN SELVYYS, sukupuoleen katsomatta.

        Eikä se salilla käyminen korreloi 1:1 menestyksen kanssa naisrintamalla. Kyllä siinä yleensä moni muu seikka painaa huomattavasti enempi. ;)


    • Kiritoitus taitto

      Mikä se semmoinen lihvava on?

      • Mitä luultavimmin:.!

        .

        Se on mitä luultavimmin uhvo-mies

        Har!

        .


    • ^^a

      Sitä, joko hyväksyy muutokset kumppanissaan, tai sitten ei. Muutokset ovat kuitenkin enemmän ja vähemmän väistämättömiä. Parempi elää todellisuudessa, kuin haavemaailmassa.

    • ....................

      No mun mies on muuten vaan sohvaperuna, käy sentäs salilla mutta muuten siitä ei saa mitään irti. En enää viitsi ees yrittää vaan ole alkanut käymään yksin enemmän kavereiden luona ja harrastuksissa. Kyllähän se parisuhde kärsii (jota ei kohta ees ole) jos vaan sohvalla istutaan kaiken aikaa, mut jos on itse yrittänyt kaikkensa et sais toisen liikkeelle eikä tämä onnistu niin siinä vaiheessa ei voi ku syyttää itseään jos nainen lähtee litomaan....

      • Makuuhaavat:.!1#%?+

        .

        Saattaa olla että parisuhde kärsii jos joutuu hoitamaan sohvaperunan makuuhaavoja

        Har!

        .


    • Ei varmaan tule ajatelleeksi tilaansa parisuhteen kannalta eli pitää pitää sinua itsestään selvyytenä.

      Sano suoraan hänelle mitä ajattelet. Joko saa tai ei saa itseensä ryhtiä sen jälkeen, mutta voit tehdä omat johtopäätöksesi.

    • Jospa kokeilisit olemalla vähemmän ilkeä, yleensä toisen ilkeily vaan saa jäämään entistä syvemmälle sinne sohvan sisään. Oletan, että aloituksen tyylillä saatat olla miehelles turhan hyökkäävä ja näin masennat tai saat vittuuntumaan ja vähät piittaamaan sun ajatuksistasi hänen muodoistaan? Vai? Eli kokeile vähemmän hyökkäävää asennetta, se voi jopa toimia.

      Joskus perseelle potkiminen ja vittuilu saa ihmisen sisuuntumaan ja nousemaan kapinaan, näyttääkseen että mähän pystyn. Mutta aika usein se saa myös piut paut vähät viis veisaamaan ja piruuttaan ei tee sitäkään vähää enää, jos vittuillaan. On sika sitten koko rahan edestä kerta ei hyvällä osaa asiaa esittää.


      Eli en tiiä miten olet asiasi ilmaissut ukollesi, mutta ilmeisesti jotenkin niin ettei sun sana motivoi.

      • Ja toki vaikka jokaisella on vastuu itsestään, niin parisuhde on myös toisen tukemista ja tarvittaessa kannustamistakin. Ainakin mun mielestä. Jos toisen lyttää, se voi maksaa parisuhteen.


      • himatuikku kirjoitti:

        Ja toki vaikka jokaisella on vastuu itsestään, niin parisuhde on myös toisen tukemista ja tarvittaessa kannustamistakin. Ainakin mun mielestä. Jos toisen lyttää, se voi maksaa parisuhteen.

        Näin on mutta vastuuta itsestään ei saa myöskään ulkoistaa kumppanille, ettei hänestä tule huoltajaa.


      • bravo.bravi kirjoitti:

        Näin on mutta vastuuta itsestään ei saa myöskään ulkoistaa kumppanille, ettei hänestä tule huoltajaa.

        Siksi mä sanoinkin, että vaikka jokaisella on vastuu itsestään. Huoltajuus on sitten eri asia, kun mitä mä tässä hain kommentillani.

        Kumppanilla on myös vastuu olla painamatta toista alas vaikeissa asioissa, jos oikea kumppani haluaa olla. Kiusankappale ja mielipahantuottaja ei kuulosta kumppanille ollenkaan. Sana kumppani kertoo jo riittävästi mitä kumppanin tulis olla. Se että toista tukee ja kannustaa ei ole huoltajuutta. Se on kumppanuutta. :)


      • himatuikku kirjoitti:

        Siksi mä sanoinkin, että vaikka jokaisella on vastuu itsestään. Huoltajuus on sitten eri asia, kun mitä mä tässä hain kommentillani.

        Kumppanilla on myös vastuu olla painamatta toista alas vaikeissa asioissa, jos oikea kumppani haluaa olla. Kiusankappale ja mielipahantuottaja ei kuulosta kumppanille ollenkaan. Sana kumppani kertoo jo riittävästi mitä kumppanin tulis olla. Se että toista tukee ja kannustaa ei ole huoltajuutta. Se on kumppanuutta. :)

        Jos kumppanillekin pitäisi olla huoltaja, jäisi pariutumatta ikuisiksi ajoiksi. Lasten huoltajuus riittää oikein komeesti :p


      • bravo.bravi kirjoitti:

        Jos kumppanillekin pitäisi olla huoltaja, jäisi pariutumatta ikuisiksi ajoiksi. Lasten huoltajuus riittää oikein komeesti :p

        Varmaan jäisi joo. Onhan niitä pareja joista toinen on toisen holhooja. Ihan vapaaehtoisesti. :)

        Sitten on kaikki semmoiset sairaudet vielä erikseen, jotka vaatii kumppanilta aitoa välittämistä ja huolenpitoa, kun se toinen osapuoli ei itse kykene huolehtimaan asioistaan. On ne nyt sitten pääkopan vaivoja tai muita fyysisiä kyvyttömyyksiä toimittaa jotain asiaa. Tai ihan vaan uusavuttomuus. :)


      • himatuikku kirjoitti:

        Varmaan jäisi joo. Onhan niitä pareja joista toinen on toisen holhooja. Ihan vapaaehtoisesti. :)

        Sitten on kaikki semmoiset sairaudet vielä erikseen, jotka vaatii kumppanilta aitoa välittämistä ja huolenpitoa, kun se toinen osapuoli ei itse kykene huolehtimaan asioistaan. On ne nyt sitten pääkopan vaivoja tai muita fyysisiä kyvyttömyyksiä toimittaa jotain asiaa. Tai ihan vaan uusavuttomuus. :)

        Uusavuttomasta puolisosta pitäis saada lapsilisä, kannattais edes taloudellisesti. Mielenkiintoista selvittää Kelassa, että on se ihan umpipatalaiska sohvaperuna. Ei osaa eikä viitti mtn. Perunatkin pitää sille kuoria :)


      • bravo.bravi kirjoitti:

        Uusavuttomasta puolisosta pitäis saada lapsilisä, kannattais edes taloudellisesti. Mielenkiintoista selvittää Kelassa, että on se ihan umpipatalaiska sohvaperuna. Ei osaa eikä viitti mtn. Perunatkin pitää sille kuoria :)

        Semmonen lisä minkä puoliso maksaa itse eli otetaan toisen puolison hyväksi puolison tililtä. Yhteiskunnan ei pidä maksaa "lapsilisää" uusavuttomasta puolisosta, koska itsehän on jokainen puolisonsa valinnut. Eli oikeastaan, kenenkään ei pidä maksaa jos ite tekee vääriä valintoja. ;)


      • himatuikku kirjoitti:

        Semmonen lisä minkä puoliso maksaa itse eli otetaan toisen puolison hyväksi puolison tililtä. Yhteiskunnan ei pidä maksaa "lapsilisää" uusavuttomasta puolisosta, koska itsehän on jokainen puolisonsa valinnut. Eli oikeastaan, kenenkään ei pidä maksaa jos ite tekee vääriä valintoja. ;)

        Näinpä, yhteiskunta on muutenkin velkavetoisessa tilassa nyt. Mut olisin mielelläni päivän Kelan virkailijana vastaanottamassa hakemuksia lisästä, mitä maksetaan puolison uusavuttomuudesta. Harkinnanvaraisena etuutena sen saaminen edellyttää tietenkin tarpeen todistamista. Voisivat olla värikkäitä kuvauksia millä kaikilla tavoilla (mies) voikin olla uusavuton. Niistä vois vaikka oppia, laiskan luovuus laiskotteluun on loputon =)


    • pottu.

      Aloittaja on läski ja nyt sitä potuttaa kun sen miehestä on tullut läski.

      • Läskiys:.!1#%++?!

        .

        Läskiys tulee silmille???????

        Har!

        .


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Monenko kanssa olet harrastanut seksiä

      tänä aikana kun olet kaivattuasi kaipaillut?
      Ikävä
      111
      2423
    2. Timo Soini tyrmää Tynkkysen selitykset Venäjän putinistileiristä

      "Soini toimi ulkoministerinä ja puolueen puheenjohtajana vuonna 2016, jolloin silloinen perussuomalaisten varapuheenjoht
      Maailman menoa
      258
      1107
    3. Melkein lähetin viestin.

      Onneksi tulin järkiini. Mukavaa kesää
      Ikävä
      86
      1064
    4. Taas kuoli kuortaneella

      Mitä tapahtui kuhinoilla kun auton alle jäi ja kuoli 66.
      Kuortane
      7
      995
    5. Nainen voi rakastaa

      Ujoakin miestä, mutta jos miestä pelottaa näkeminenkin, niin aika vaikeaa on. Semmoista ei varmaan voi rakastaa. Miehelt
      Ikävä
      79
      991
    6. Kalateltta fiasko

      Onko Tamperelaisyrittäjälle iskenyt ahneus vai mistä johtuu että tänä vuonna ruuat on surkeita aikaisempiin vuosiin verr
      Kuhmo
      11
      904
    7. Sulla on nainen muuten näkyvät viiksikarvat naamassa jotka pitää poistaa

      Kannattaa katsoa peilistä lasien kanssa, ettet saa ihmisiltä ikäviä kommentteja.
      Ikävä
      63
      873
    8. Rakastan sinua

      Olen tiennyt sen pitkään mutta nyt ymmärsin että se ei menekään ohi
      Ikävä
      28
      861
    9. IS Viikonloppu 20.-21.7.2024

      Tällä kertaa Toni Pitkälä esittelee piirrostaitojansa nuorten pimujen, musiikkibändien ja Raamatun Edenin kertomusten ku
      Sanaristikot
      39
      776
    10. Ikävöimäsi henkilön ikä

      Minkä ikäinen kaipauksen kohteenne on? Onko tämä vain plus 50 palsta vai kaivataanko kolme-neljäkymppisiä? Oma kohde mie
      Ikävä
      32
      759
    Aihe