vesipaaston päiväkirjani - lue

vesipaasto tyttö

kesää kaikille! ajattelin kokeilla huomisesta lähtien parin viikon vesipaastoa. ajatuksena laihdutus ja ruokailutapojen muutos. pituutta on 170cm ja painoa 71kg. vettä ainakin se pari litraa päivässä. kirjottelen tänne aina joka päivän jälkeen. lets do it!

14

127

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Tuun viikon päästä mukaa

      Samaa oon suunnitellut,mutta toistaseks motivaatiota ollu vaan suunnitteluun.Seuraan sun päivityksiä ja yritän jos se sitte sais mut myös alottamaan. :)

      • Vesipaasto tyttö

        tuu ihmeessä mukaan vähän myöhemmin. kiva jos seurailet tätä mun vesipaastoa! :)


    • vesipaasto tyttö

      nyt on ensimmäinen päivä vesipaastolla ohi. ei olo eikä mieli poikennu mitenkään normaalista päivästä. pää vaan oli vähän kipee illalla mutta se meni nopeesti ohi. eli ihan hyvä fiilis!

      • Mukaan jo aika pian!

        Vautsi! :) Hienoo! :) Kauanko aattelit paastota?Ja oliko kuinka paljon pudonnu paino?Tällä viikolla jo voisin tulla mukaan,ku on tota ylipainoo kertyny,eikä näillä helteillä muutenkaan oo nälkä.Mun pitäisi saada 10 kg pois... T:Mary


      • vesipaasto tyttö
        Mukaan jo aika pian! kirjoitti:

        Vautsi! :) Hienoo! :) Kauanko aattelit paastota?Ja oliko kuinka paljon pudonnu paino?Tällä viikolla jo voisin tulla mukaan,ku on tota ylipainoo kertyny,eikä näillä helteillä muutenkaan oo nälkä.Mun pitäisi saada 10 kg pois... T:Mary

        joo tuu mukaan! :) aattelin paastota vedellä 10 päivää. riippuu tietenkin paljon olosta ja sitä rataa. en oo vielä käyny puntarilla mutta keskiviikkoaamuna käyn. lähtöpainohan oli 71kg.


    • vesipaasto tyttö

      toinen päivä vesipaastolla ohi. tämäkin päivä oli yllättävän helppo, ruokaa ei tehny juurikaan mieli. nyt illasta taas päätä vähän särkee mutta eiköhän tämäkin mene ohi. maha on myöskin tuntunu vähän tyhjältä kun ei oo ruokaa syönyt mutta ei oo haitannu nukkumista tai muuta elämää. sammasta vaan kielessä, ei kiva.

      • Kohta mukana

        Mistä sä saat itsekurin paastoomiseen?Mä kun meen heti sietämättömän kiukkuseks nälkäsenä.Ne 3-4 ekaa päivää pahimmat,ei pitkä aika,mut silti...Yritän asennoitua,vähentänyt syömisiäni,ja pari päivää muutenkin vain kukkakaalia ja ananasmurskaa,että jo vaikka parin päivän päästä mukana!Sun asenne on kannustava.Sulle niin helppoo,ni mitenkä mä sitte etukäteen lietsoisin itseeni flippaamaan. Mary


      • vesipaasto tyttö
        Kohta mukana kirjoitti:

        Mistä sä saat itsekurin paastoomiseen?Mä kun meen heti sietämättömän kiukkuseks nälkäsenä.Ne 3-4 ekaa päivää pahimmat,ei pitkä aika,mut silti...Yritän asennoitua,vähentänyt syömisiäni,ja pari päivää muutenkin vain kukkakaalia ja ananasmurskaa,että jo vaikka parin päivän päästä mukana!Sun asenne on kannustava.Sulle niin helppoo,ni mitenkä mä sitte etukäteen lietsoisin itseeni flippaamaan. Mary

        itseasiassa mää yritin vesipaastota syksyllä useemman kerran ja aina ratkesin ja epäonnistuin. se kun päättää että aion olla niin sen tekee. ja mua auttaa jaksamaan se kun miettii sitä saavutusta minkä vesipaastolla voi saavuttaa. sitten välttää ruoan näkemistä. aika tälläsiä pieniä juttuja vaan.. joo määki luin että ensimmäiset päivät ois vaikeimpia. niistä pitää vaan selvitä väkisillä! paljon sulla on nyt painoa ja pituutta? kyllä sääki onnistut, kirjottele vaikka tänne aina. se on vaan mieli joka puhuu että tarvitsee ruokaa :)


    • vesipaasto tyttö

      kolmas päivä ohi. vähän huimannu jos on nopeesti noussut ylös. vesi ei kyllä maistu mitenkään hirveen kivalle mutta minimimäärä menee alas. tänäänkään ei tehnyt ruokaa mieli paitsi karkkihimo oli illalla iso. onneksi itsekuri kesti.

      • Mary mukana!!!

        Nonii,mulla tänään eka päivä takana! :) Vesipaaston alotin myös,ku eihän tällasella helteellä maistukkaan kun vesi.Aattelin et hölmöö vaan suunnitella,sillähän ei mitään tapahdu,asenne vaan ehkä valmiimpi. Pituutta 168 ja painoo 72.Laihtuminen mulla eka tavote,ja sitten terveemmät elämäntavat.


    • abcd8

      Entäs jos syö purkkaa? Siinähän on kaloreita mutta eihän sen pitäisi vesi paastoamiseen vaikuttaa? Toinen päivä paastoa menossa

      • Mary mukana!

        Toinen vesipaastopäivä,litran pienentyny eilisestä,jee! :) Ei tää vaikeeta ookkaan,vaikka melkeen jo näin itteni syömässä koiranruokaa tai vessapaperia. :D Asenne ennakkoon et kyllä mä pystyn kun muutkin,auttoi kummasti,ja siitä kiittäminen ketjun alottajaa,pari lausetta herätti ja tsemppas. :)


    • vesipaasto tyttö

      neljäs päivä takana. vähän on huipannut ja kieli valkosena sammaksesta. kuulemma iho ja hengityskin vähän haisee.. ruokaa on tehny jonkin verran mieli. ihon kunto on parantunu yllättävän paljon, vautsi!

    • abcd8

      Minulla menossa kolmas päivä ja nyt alkaa vasta tuntua paremmalle! Sanotaan, että ne kolme ensimmäistä päivää ovat hirveitä, oikeastaan vain kaksi ensimmäistä päivää. Sitten sitä alkaa jo tottua. Eilen teki hirveästi mieli kaikkea hyvää mutta kun menee aikaisemmin nukkumaan keho menee lepotilaan, eikä olekkaan enää niin nälkä! Nukkukaa ihmiset paljon tämän paaston aikana!

      Ps. Ainiin unohdin kokonaan. Paastoni siis alkoi 4.6 enkä mitannut edes lähtöpainoa, mutta tänään aamulla vaaka näytti 51,3kg ja tarkoitus olisi paastota kymmenenteen (10.6) päivään! Mutta jos hyvältä tuntuu ja hyvältä näyttää niin jatkan vielä toisen viikon! Olo on jo nyt todella puhdistunut

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      39
      1631
    2. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1341
    3. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      9
      1289
    4. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      1
      1285
    5. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      42
      1277
    6. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      4
      1253
    7. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      0
      1234
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      1
      1210
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      2
      1170
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      1
      1146
    Aihe