Kaverille rakkauden tunnustaminen sanomalla. Kyllä vai ei?

20vuotias rakastunut

Olen ollut jo jonkin aikaa umpirakastunut kaveriini. Onko kuinka epäromanttista kahdenollen vain kertoa tämä hänelle.

Itse kun olen ajatellut että nämä pitäisi tehdä oikea-aikaisella suudelmalla, mutta pokkaa ei ole tippaakaan.

Eli naiset miten minun "pitäisi" toimia?

8

283

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kerro hänelle mitä tunnet hänessä ja kehut naistasi. Sen jälkeen toimit!

      • apapappapaapap

        Tuntuu niin antikliimaksiselta vain kertoa se hänelle. Vaikka olenkin mies niin haluan tehdä vaikutuksen tältäkin osin, romantiikkaa kun on suonet täynnä :D.

        Mutta eipä tule mieleen muita keinoja kuin suoraan sanominen.


    • 18+14

      No ole miääs ja suutele sitä! :) Järjestä joku romanttinen hetki jolloin ootte kahestaan ja kerää rohkeutes, hyvin se menee!

    • apapapapapapapap

      Ajattelin että jonkun leffan jälkeen (kotona katsoen, eikä mitään ällöromantiikkaa) voisin tilanteen tullen suudella häntä jos tuntuu siltä että samalla aaltopituudella mennään. Tai jos menee pupu pöksyyn niin kerron hänelle miten tunnen häntä kohtaan :).

      Alkuun voisin tietenkin "vahingossa" hipaista vaikka hänen reittä kun otan jotakin syötävää ja näin tunnustella hänen reaktiota. Sillä välillä tuntuu että hän on kiinnostunut ja flirttailee, mutta taas jonain toisena päivänä tuntuu että hänen persoonaan kuuluu flirttaileva olemus.

      Kait tässä pitäisi miehistyä kuten sanoit :D. Vieläkin mietityttää; suoraan suudella vai kertoa tunteista.

      • onnellinen--

        Kahdestaan leffan katsominen kotona/kämpillä on aivan loistava ajatus. Sellaisesta yhdessäolosta lähti liikkeelle omakin, ihana parisuhteeni :)
        Kutsu tyttö luoksesi, käykää yhdessä vuokraamassa/valitsemassa leffa joka molempia miellyttää, tehkää vaikka päivällä yhdessä jotain ruokaa / käykää syömässä, jutelkaa, naurakaa, tutustukaa hieman syvemmin. Ole kiinnostunut, esitä kysymyksiä, vastaa itse rehellisesti (jne liibalaaba) viettäkää siis kaksistaan aikaa ja pitäkää hauskaa!
        Illemmalla kotio katsomaan valitsemaanne elokuvaa. Varattuna kaikenlaista herkkua, karkkia tai sipsejä ym. Ehdottomasti samalle sohvalle tmv. lähekkäin istumaan, voit vaikka itse "syöttää" herkkuja tytölle (jos hän tämän ottaa ollaan jo aika selvillä vesillä ;)) kosket vähän huulia. Ja muita tuollaisia kevyitä, viattomia hipaisuja, katsekontaktia, positiivista mieltä ja varovaisia hymyjä. Vie käsi hartioille kun siltä tuntuu (olet siis jo tähän mennessä kuulostellut miten toinen reagoi kosketukseesi), se on jo selvä romanttinen ele, ei kuitenkaan niin hätkähdyttävä kuin suora suudelma. Tästä tyttö voi nojautua sinua vasten, olkaa vain lähekkäin, katsokaa elokuvaa, tutustukaa lähempään kosketukseen. Voi sanoa, että tukee sydämentykytyksiä! Voit vaikka kuiskutella siitä tunteitasi vienosti, omasta mielestäni tällainen asteittainen lähestyminen on toisen kunnioittamista ja selkeä merkki, että annat tilaa ja aikaa, ja etenette yhteisillä ehdoilla. Suora tunteiden töksäytys tai suudelma... No, voihan sekin toimia, mutta tässä oma visioni!
        Toinen vaihtoehtohan on, että tyttö torjuu lähestymisesi jossain vaiheessa, mutta hei, olettepahan viettäneet hienon päivän ja ollaan yhä kavereita!
        Tsemppii B)


      • aappapappapaap
        onnellinen-- kirjoitti:

        Kahdestaan leffan katsominen kotona/kämpillä on aivan loistava ajatus. Sellaisesta yhdessäolosta lähti liikkeelle omakin, ihana parisuhteeni :)
        Kutsu tyttö luoksesi, käykää yhdessä vuokraamassa/valitsemassa leffa joka molempia miellyttää, tehkää vaikka päivällä yhdessä jotain ruokaa / käykää syömässä, jutelkaa, naurakaa, tutustukaa hieman syvemmin. Ole kiinnostunut, esitä kysymyksiä, vastaa itse rehellisesti (jne liibalaaba) viettäkää siis kaksistaan aikaa ja pitäkää hauskaa!
        Illemmalla kotio katsomaan valitsemaanne elokuvaa. Varattuna kaikenlaista herkkua, karkkia tai sipsejä ym. Ehdottomasti samalle sohvalle tmv. lähekkäin istumaan, voit vaikka itse "syöttää" herkkuja tytölle (jos hän tämän ottaa ollaan jo aika selvillä vesillä ;)) kosket vähän huulia. Ja muita tuollaisia kevyitä, viattomia hipaisuja, katsekontaktia, positiivista mieltä ja varovaisia hymyjä. Vie käsi hartioille kun siltä tuntuu (olet siis jo tähän mennessä kuulostellut miten toinen reagoi kosketukseesi), se on jo selvä romanttinen ele, ei kuitenkaan niin hätkähdyttävä kuin suora suudelma. Tästä tyttö voi nojautua sinua vasten, olkaa vain lähekkäin, katsokaa elokuvaa, tutustukaa lähempään kosketukseen. Voi sanoa, että tukee sydämentykytyksiä! Voit vaikka kuiskutella siitä tunteitasi vienosti, omasta mielestäni tällainen asteittainen lähestyminen on toisen kunnioittamista ja selkeä merkki, että annat tilaa ja aikaa, ja etenette yhteisillä ehdoilla. Suora tunteiden töksäytys tai suudelma... No, voihan sekin toimia, mutta tässä oma visioni!
        Toinen vaihtoehtohan on, että tyttö torjuu lähestymisesi jossain vaiheessa, mutta hei, olettepahan viettäneet hienon päivän ja ollaan yhä kavereita!
        Tsemppii B)

        Kiitoksia vastauksesta.

        Mukava nähdä ettei suunnitelmani kuullosta ihan tuulesta temmatulta :).

        Lisäystä vielä että kyseinen nainen on kaakkoisaasiasta (itsekin asun kyseisessä maassa myös) niin suora suudelma olisi "liikaa", kulttuuri ei ole yhtä suorasukainen ihastumisten suhteen kuin suomessa.


    • Kysy ensin

      Kysy saatko suudella. Älä tee yllättävää hyökkäystä äläkä tunnusta odottamatta palavaa rakkautta. Nainen arvostaa, että annat hänelle mahdollisuuden kieltäytyä. Aika varmaan hän on odottaa, että ottaisit tuon askelen.

      • apaapapapa

        Joillekin naisille tämä on kuulemma ei ei, tilanteen lässäyttäjä.

        Olen itse ajatellut kysyä että onko hän ajatellut että meistä voisi tulla enemmän kuin kavereita ja jos hän sanoo että kyllä niin tilanteen tullen tuleivaisuudessa suutelen häntä.

        Tänäänkin pidin hänen käsistä kiinni kun niitä elokuvissa paleli, silti en osaa olla varma oliko tuo flirttailua :I.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Nesteen bensapumput pois, tilalle latausasemat

      Näin se maailma muuttuu, kun Suomessakin liikenneasemat lopettavat polttoaineiden myynnin ja tarjoavat enää sähköä autoi
      Maailman menoa
      179
      1468
    2. Mietin sinua nainen

      Ikävöin sinua enemmän kuin voin myntää. Ajattelin et laitan sinulle viestriä (kirjoitin jo puhelimeen viestin) Sitten
      Ikävä
      55
      1012
    3. Härsilällä jännät paikat, saako hän 30 päiväsakkoa Rasmuksen tapauksesta

      Syyttäjä vaatii peräti kolmekymmentä päiväsakkoa Härsilälle, vaikka todistajan mukaan Rasmus aloitti nuhjaamisen, jossa
      Lapua
      63
      761
    4. Kyllä suoraan

      Sanottua vi.tu.taa. Miksi en toiminut silloin. Sama kun olisi heittänyt smagardin menemään.
      Ikävä
      35
      735
    5. Nainen, viime aikoina olen itkenyt sinua yhä useammin

      Niin kuin juuri äsken. Aamulla näin myös unta sinusta. Koskin unessa hiuksia päälaellasi, ja pyytelin sitä heti anteeksi
      Ikävä
      51
      697
    6. Voisitko nainen kertoa mulle

      Tykkäätkö sä musta, vai unohdanko koko jutun? Mä en viitti tulla sinne enää, ettei mua pidetä jonain vainoajana, ku sun
      Suhteet
      111
      680
    7. Ne alkaa aina yhdeltä

      jos mies et ole sattunut huomaamaan!
      Ikävä
      81
      669
    8. Haluan sinua mies

      Saat minut kuumaksi.
      Ikävä
      36
      644
    9. Voitaisiinko harjoitella rakas

      Näiden tekoa? 👶👶👶👶👶👶
      Ikävä
      68
      627
    10. Täällä iImenee vihamielisyys kristinuskoa kohtaan

      Ei taida sielunvaellus-/jälleensyntymisväellä olla omasta asiastaan mielekästä sanottavaa, kun pitää kiivaasti hyökätä e
      Hindulaisuus
      303
      597
    Aihe