Women who say that men only want to have sex, are women who have nothing else to offer.
Päivän mietelause
7
128
Vastaukset
- lottamari<3
Sex first :)
- Hbdty
Men who only want sex have nothing else to offer.
- greg
It's not charity, bitch.
- Älä syytä miehiä
Tämäkin voi pitää paikkansa mutta tällaisia miehiä on erittäin vähän ja hekin ovat nuoria kolleja. Sen sijaan naisia jotka valittavat että miehet haluaa vaan seksiä, tuntuu olevan foorumit täynnä.
Mertarannan sanoin....– Ja Ruotsin puolustajiin lyödään hirveää painetta tällä hetkellä! Sinne lyödään sellaista painetta, että kavereiden kädet tärisevät kuin ensimmäisillä treffeillä sillä nuorella miehellä, joka kyseli, että joko saa pitää kädestä, joko saa pitää kädestä?!?!?
- lottamari<3
Olen aina sanonut, että Mertarantaa kannattaa kuunnella, se mies on erotiikan asiantuntija...ja niin seksikäs että. Antsaa voisi kuunnella rakastellessakin :D
- TheTruth00
Ikävää naisena todeta, mutta aloittajan toteamus pitää usein varmasti paikkansa. Mutta siihenkin on elämässä törmännyt, että vastakkaisessa sukupuolessa ei löydy sille muulle tarjottavalle vastaanottajia.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1901955
- 1131053
- 1091035
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa20757- 52704
Kauhavan häiriköijistä
Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä32633ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann42608Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m174556Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..45528- 9482