Eilen väiteltiin frendien kaa ja olin sitä mielt että ujot miehet on homoi kun ei ne uskalla lähestyä????
Onx kaikki ujot miehet homoi?
7
129
Vastaukset
- pimbleman.
Mitä nyt taas? Ollaan ollaan.
- ujomies..
Onx me homoj, no ei olla!
- andodanoan
Ei kun te ootte vaan liian rumia. Vaan yhden asian perässä olevat miehet jaksaa panostaa teihin.
Ei. Ujoilta puuttuu vain itsevarmuutta, ja he miettivät liikaa ja eivät siksi toimi.
- Frank Provost
Haluamme parempia provoja
- joku mies.
En ole homo. Ei vaan jaksa enään naisten tylyä asennetta joten en enään lähesty naisia. Naiset voi haistaa vaikka pas.kan. Kaikki naiset katsoo vaan ulkonäköä, joten tavis ei voi kelpaa ja siksi ei jaksa enään lähestyä.
- sgsgsgdsdg
No onpas taas hölmöä. Ujo on ujo, koska ei uskalla lähestyä. Ei siihen homous liity millään tavalla. Homot miehet varmaan uskaltavat lähestyä naisia aika helpostikin, koska homoille naisten lähestyminen on vähän sama asia kuin heteromiehille toisen heteromiehen lähestyminen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.663132Kesä, kesä!
Veikkaan, ettet juuri nyt ikävöi minua, ehket enää koskaan? Näkemättömyys on laimentanut tunteet, ja katselet iloisena k91841- 1111730
Miksi sanotaan että Suomella on suuri armeija, tykistö jne.
Asioita tarkemmin seuranneet tietävät että tuolla Ukrainassa palaa kuukaudessa sen verran mitä Suomella on kokonaisuudes2241239- 1271032
- 98978
- 60944
Miksi nuori ottaa hatkat? Rajut seuraukset: seksuaalinen hyväksikäyttö, väkivalta, huumeet...
Lastensuojelu on kriisissä ja nuorten ongelmat kasvussa Suomessa. Hatkaaminen tarkoittaa nuoren luvatta poistumista omil67926Shokki! Suuri seikkailu -kisassa todellinen jättiyllätys - Tämä muutos järkyttää varmasti monia!
No nyt on kyllä aikamoinen ylläri, peli todellakin kovenee…! Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde/shokki-suuri-seik6855- 84849