Kerronpa koko tarinan. Aikanaan 18v sitten teininä poika haki minut yllättäin kotoa kävelylle. Josta sitten seurasi yli vuoden yhteinen seurustelusuhde. Molemmat lähdettiin eri suuntiin ja tavallaan unohdettiin toisemme. Poika meni naimisiin ja hankki perheen, samoin minä vaikka lapsia ei minulla ole. Kummallakin nyt ero takana ja kuinka ollakkaan törmättiin yhteisen nuoruuden ystävän synttärijuhlissa. Mies on edelleen komea ja pitkä nyt vaan yh isä ja minä taasen olen eroni jälkeen seurustellut yli vuoden. Synttäreiltä lähdettiin yhtämatkaa pois, sain autokyydin kotiovelle. Edelleen siis seurustelen ja nyt myös tekstaillaan ja soitellaan tämän ex poikakaverin kanssa. Minun nykyinen ei pidä sopivana kaveeramista exän kanssa ei edes kaveripohjalla puheluita tai vanhojen muistelua kävelylenkillä. Nyt olisi hyvät neuvot tarpeen.
Sekaisin ....
4
257
Vastaukset
- lifemocker
no ei tietenkään ole sopivaa sun alkaa lämmittelemään välejä exään! eihän siitä nyt mitään hyvää voi seurata!
et taida välittää kovin paljon nykyisestäsi? - muista kumi.
Anna pil.lua sille kun kuitenkin haluat sitä. Naiset on aina valmiita petämään.
- it takes 2 to tango
Ja miehetkö ei muka ole...?
- Maaret32
No mistään pettämisestä ei ole kysymys vaan kun ollaan nuorina jo tunnettu ja nyt tavattiin niin en vaan ymmärrä miksi se niin on muka uhkaavaa minun nykysuhteelle. Uhkaavaa vain miehen mielestä kun taas ei olleenkaan uhkaavaa hänen omat nuoruuden ystävänsä vaikka naisia niissäkin on.
En ole pettänyt en edes ole aikonut pettää. Riitelyä en vaan jaksais tästä asiasta. Ehkä kirjotin tämän väärälle sivullekin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Eutanasia - miksi eläimelle sallitaan armokuolema, mutta ihmiselle ei?
Olen pitkään ihmetellyt yhtä asiaa Suomessa. Kun koira kärsii parantumattomasta sairaudesta ja kovista kivuista, eläinlä3711665Sanna Marin vetänyt leukoja 11 kertaa
Tästähän oli joskus polemiikkia, kun muistaakseni lupasi kymmenen tai jotain vedellä. No nyt niin on, ainakin omien san324609Sosiaalidemokratia romahtanut kautta maailman
nuoret eivät enää kannata järjetöntä aatetta, joten demarien täytyy hakea kannattajia mamuista. Ruotsin sos.demit jo kie2462792Miksi Seta ja Sofia Virta ei vaadi muslimeita kunnioittamaan priden-arvoja?
Kuten tiedetään niin islam ei hyväksy sitä mitä pride edustaa. Seta-pomo Mikkonen nosti hirveän äläkän kun yksi tepsin1382529- 991537
Farmi Suomi: Kokeeko Frederik, 81, saman kohtalon kuin ikämies Danny?
Danny, musiikkineuvos Ilkka Lipsanen, nähtiin mukana Farmi Suomi -realityssä v. 2024. Danny teki yllätysratkaisun ja tuo81005- 82800
40 vuotta töitä paiskinut ja 3 vuotta työttömänä mamuna Suomessa, sama eläke
Jokin mättää. Eläkettä ei pidä maksaa lainkaan mamuille jos työhistoriaa ei ole vähintään 10 vuotta takana.201771- 10698
En luota sinuun
en edelleenkään yhtään tiedä oletko lintu vai kala vai kalavale. Ja ilmeisesti haluat pitää sen niin, syitä voi vain arv59683