eipä ihme että ootte sinkkuja, voisitte laihduttaa ne 20 ylimäärästä kiloanne pois niin ehkä joku teidät saattaa kelpuuttaa pidemmäks aikaa kun yheks yöks..
kaikki sinkkumiehet on rumia
6
1115
Vastaukset
- Uncle Heinrich
Sä mut olet pystynyt näkemään? Älä nyt koko maailmalle kerro et mä oon tälläinen 70kiloinen trimmikroppainen plösö... Hysss!
Örp Söpö kuin sika lihakoukussa! ;) - hehe
Ilmankos mä olen sinkku kun kaikki naiset luulee mua pariutuneeksi ;-)
- mielipidepoliitikko
Eiköhän asia ole niin, että "kauneus/komeus on katsojan silmissä".
Ei kukaan ole luonteeltaan tai elämäntavoiltaan sellainen, että voisi olla kaikille samanaikaisesti mieleinen.
Ja ulkonäön EI pitäisi merkitä NIIN paljoa, että jos ihmisen luonne miellyttää niin hänen kanssaan ei voisi olla edes kirje/mailinvaihto-ystävä, jos hän sattuu muuten olemaan "poikkeava".
Ja (yleensä?) ihmiset yrittävätkin sitäpaitsi löytää sellaisen kumppanin, jonka kanssa olisi hänellä olisi edes jotain yhteistä (esim. joku harrastus, tai elämäntavat )
Olettaisin myös ihmisten hakevan seurustelukumppanikseen (sinua) empaattisempaa henkilöä.
Minulle ainakin tietynlainen luonne ja (terveelliset)elämäntavat ovat jotakuinkin tasapainossa ulkonäön kanssa mitä tulee seurustelukumppanin haussa käyttämiini kriteereihin.
Että jos jatkossa tutustuisit ihmisiin sosiaalisesti huomataksesi kuinka mukava hän mahdollisesti on, etkä tuomitsisi muita "heidän selkänsä takana"- pelkän liikavatsan (tai muun "ulkonäkökriteerin" )takia ensin.
Erilaisuus on rikkaus, jokaiselle on jossain se joku josta hän pitää JA päinvastoin.Kaikki vaan valitettavasti eivät koskaan löydä omaansa.Ja toiset eivät halua sitoutua - kuka mistäkin syystä. - Yks sinkkumies
Mutta kun ei ole tarkoituskaan kelvata pidemmäksi aikaa. Enkä usko, että minä olisin 63 kiloisena yhtään haluttavampi kuin 83 kiloisena, koska pituutta on 182 cm.
- eräs nainen
Minä ainakin pidän miehistä,joilla on jotain luittensa ympärillä,liian laihoista miehistä en
pidä.Se on totta että eiköhän se kauneus ole katsojan silmissä,kuin myöskin se että tulee
juttuun on hauskaa yhdessä ja kemiat pelaa,ei siihen niinkään merkaa se onko lihava,sopiva vai laiha.- eräs nainen
mutta siitä huolimatta minulle sopii se pikkasen
pyöree kuin kukkakeppi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomalainen tutkimus paljasti oudon asian vasemmistolaisista - he häpeävät itseään
Kyllä, asia on faktaa. Suomalainen tutkimus osoittaa, että vasemmistolaisina itseään pitävät kansalaiset häpeävät itseää1383819Sosialismia Tampereella: Virallinen ilmiantolinja avautuu kaupungissa
Nyt siis mennään mansessa ihan justiinsa samaan malliin kuin entisessä Neuvostoliitossa, jossa saattoi ilmiantaa naapuri3362954Tätä et nähnyt tv:ssä: Frederik paljastaa - Totuus "haisevasta jäynästä" pehtoorille Farmilla
Frederik veti ns. herneen nenään ja päätti kostaa pehtoorille. Mitäs mieltä olet Frederikin "aamutoimista"? Lue jutt81865Ellen Jokikunnas paljastaa kyynelehtien Ralph-pojasta: "Apua..."
Ellen Jokikunnaksen ja hänen puolisonsa Jari Raskin perheestä ja taloprojektista Italiassa kertova Unelmia Italiassa -sa51598Oho! Vappu Pimiä teki "röyhkeän" teon - Onko sopivaa paljastaa tämä MasterChef-sarjasta?
Vappu Pimiä on astunut MasterChef Suomi -keittiöön ja liittynyt ohjelman legendaariseen tuomaristoon Helena Puolakan ja41079- 71934
Kaste tulisi tehdä apostolisella tavalla Ap. t. 2:38 mukaan
Apostolit eivät kastaneet kolminaisuuden nimellä vaan Jeesuksen alkuperäisen käskyn mukaisesti: Ap. t. 2:38 Niin Pietar38864- 44774
- 65731
Kuhmossa rallit alkoi ennen aikojaan
Paettiin polliisia törkeästi? Se tuo rallikiima on näemmä saavuttanu paikalliset tommi mäkiset kiljupäissään auton rat22708