Voiko poika meikata?

...

Joo, eli oon yläaste ikänen poika ja oon miettinyt jonkin sortin gootti meikkiä. Eli näyttääks se iha tyhmält jos poika on meikannu (suht selvästi)?

8

266

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • meikki poika

Miksi muka ei voisi? Ote oon samaa ikäluokkaa ja oon poika.ite tykkään meikata suht rajusti. (mustat silmän ympärykset, vaalea meikkivoide jne.)

• En suosittelis. :S

"Voiko poika meikata?" VOI MUTTA EI KANNATA.
      Tosin riippuu myös paljon pojan iästä, tyylistä ja paljonko ajattelit meikata ja mitä tuotteita käyttää.
      Poikia jotka meikkaa voi joutua koulukiusatuiksi.
      Itse olen nuori aikuinen mutta olen huomannut että aikuiset miehet iljeksii muita miehiä jotka meikkaa. :D Tarkotan tällä siis että jos oot kouluikäinen niin se kiusaaminen ei välttämättä lopu koulun jälkeenkään.
      Nimittäin tuli muutama päivä sitten ryhmässä puheeksi yhden miehen päivittäinen meikkaus ja tämä miespuolinen ryhmäläinen joka oli taustalla heti sanoi äänekkäästi "HYI VITTU OIKEESTIKKO?!" ja naamalla oli sellanen "iljestynyt viha" ilme.

• ...

Juu, eli oon harkinnu meikkaamista punkin ja gootin välimaastoon.
        esimerkiksi voisin sanoa vaikka
        Billie Joe Armstrong (green dayn laulaja)
        Oon siirtymässä uuteen kouluun joten muodon muutoksen tekisin täs kesällä.

• Kyllä

Ehdottomasti voi! Meikki ei ole naisten etuoikeus ja pieni ehostus voi jopa komistaa miestä silmissä!

• ...

No... Pieni ja pieni, mut kiva et joku on tota mieltä vaihteeks. Yleensä kaikki aina valittaa.

• Believe your heart

Monet julkkismiehetkin käyttää meikkiä esim Michael Monroe ja Johnny Depp.
      Se on sun päätös, mutta mun mielestä meikit on tyttöjen juttu.

• kannustan

Voi meikata. Tosin varoitan koulukiusaajista. Joillakin pojilla on nimittäin niin voimakas maskuliinisuuden osoittamisen tarve, että vähänkin "erilaisia" kiusataan. Ole rohkeasti se mitä haluat olla:)

• wertuerss

Kunhan ei ole mitään tyttöjen meikkiä tai jotain vitun typerää.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nyt tajusin mitä haet takaa

En epäile etteikö meillä olisi kivaa missä vaan. Se on iso hyppy henkisellä tasolla sinne syvempään päätyyn, kuten tiedä
      Ikävä
      40
      3007
    2. Kaksi tyttöä putosi

Minkä takia ne tytöt katolle oli kiivenny?
      Helsinki
      70
      2507
    3. Mitä haluaisit tänään sanoa kaivatullesi?

Onko sydämelläsi jotain?
      Ikävä
      174
      2334
    4. Kukapa se Ämmän Kievarissa yöllä riehui?

En ole utelias, mutta haluaisin tietää, kuka riehui Ämmän Kievarissa viime yönä?
      Suomussalmi
      33
      2028
    5. Kiitos kun sanoit ikävästi minulle, herkälle

Sait kesälomani pilattua😔
      Ikävä
      18
      1436
    6. Salilla oli toissapäivänä söpö tumma

Nuori nainen, joka katseli mua. Hymyili kun nähtiin kaupan ovella sen jälkeen
      Ikävä
      41
      1366
    7. Naiselle mieheltä

Huomasin tuossa, että jääkaapissani on eräs sinun ostamasi tuote edelleen avaamattomana. Arvaatko mikä?
      Ikävä
      22
      1363
    8. Eiii...

Etkä! 😘
      Ikävä
      13
      1249
    9. Kaipaan niin....

Aaawww mikä kaipuun tunne iski ja lujaa🥺😭❤️
      Ikävä
      10