Toinen Kahden kuukauden läskinpolttohaaste!

Ylimääräistä15kg

Hei kaikille! Tämä on Kahden kuukauden läskinpolttohaaste! ketjun uusinta kierros. Mukaan saa tulla uusiakin. Tavoitteena on polttaa kaloreita ja pudottaa painoa kahden kuukauden aikana. Kukin saa laittaa oman tavoitteen kahden kuukauden ajalle ja hakea tukea laihdutukseen ketjusta.

Tervetuloa mukaan!

Omissa tiedoissani on kokonaistavoitteeni mutta kahdelle kuukaudelle laitan tavoitteeksi ainakin sen 5 kiloa.

Lisätkää omat tietonne listaan ja kopioikaan edellisten tiedot niin saadaan kokonaistieto ketä on mukana ja miten on mennyt. Mukaan saa tietenkin tulla myös ilman listausta ja eikä kenenkään tarvitse laittaa listaan sellaisia tietoja joita ei tunne hyväksi ilmoittaa. Älkää ottako tästä ylimääräistä stressiä! :)

Ylimääräistä15kg L: 72,1kg/166cm, Nyt: 70,0kg (-2,1 kg), Tav: 57kg (-15,1 kg)

47

345

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • pippuri

      Olen mukana vaikkei edellisellä kerralla lähtenyt kuin kilo, joka tosin on pysynyt poissa. Tavoite on tuo 10 kiloa, mutta jos kesän aikana saisi edes viisi. Syksyllä voi sitten hyvillä mielin jatkaa. Yritän kuitenkin lenkkeillä tai pyöräillä, kun on näin hyvät ilmatkin. Tosin puutarhan hoito on ehkä päällimmäisenä. Viehän sekin jotain kaloreja, mutta maisemat eivät kovin paljon muutu matkalla. Tosin tämä kuumuus tekee sen, että minulle tulee turvotusta ihan liian keran kanssa. Pitää vain muistaa tai paremminkin malttaa juoda vettä.

      Oikein paljon tsemppiä taas Ylimääräistä15kg:lle, hienoa kun jaksat olla ekana.

      Ylimääräistä15kg L: 72,1kg/166cm, Nyt: 70,0kg (-2,1 kg), Tav: 57kg (-15,1 kg)
      Pippuri L:76/170cm; Nyt 75 (-1), tav 65 kg (-10 kg)

    • Ylimääräistä15kg

      Mites on mennyt pippuri? Itellä ei oikein tuo liikunta oo maistunu ku on niin kuuma.. Ruokailun suhteen on kuitenkin mennyt hyvin. Aattelin tuota painoa ilmoitella n. viikon välein.

    • Ylimääräistä15kg

      Pakko laittaa ku oon niin onnellinen :)

      Ylimääräistä15kg L: 72,1kg/166cm, Nyt: 69,6kg (-2,8 kg), Tav: 57kg (-15,1 kg)
      Pippuri L:76/170cm; Nyt 75 (-1), tav 65 kg (-10 kg)

      Paino kyllä tulee nousemaan viikonlopun aikana mutta oon painanu näin paljon viimeks joulukuun alussa :D

    • Pippuri

      Ei ole mennyt huonosti, kun ei ole tullut lisää vaikka olin perjantaina kesäjuhlissa. Olen edelleen mukana. Nyt näyttää liikuminen tosin huonolta kun niksautin selkäni enkä pysty liikkumaan kuin mummomaisesti.
      No ehkä tämä tästä, ilmoittelen taas myöhemmin tilanteen.

    • Ylimääräistä15kg

      Pieni nousu tuli viikonlopun aikana. Nyt olenkin flunssassa niin jää liikunta nyt kokonaan pois ainakin viikoksi. Ilmoittelen kuitenkin tilannettani :)

      Hoksasin laskeneeni painonlaskun väärin edellises viestis :D :D :D

      Ylimääräistä15kg L: 72,1kg/166cm, Nyt: 69,7kg (-2,4 kg), Tav: 57kg (-15,1 kg)
      Pippuri L:76/170cm; Nyt 75 (-1), tav 65 kg (-10 kg)

      • kiinteyttäjätyttö

        Tulen mukaan! Olen 157cm pitkä tyttö ja painoa on vain 37kg, mutta tarkoituksena olisi päästä pömppömahasta eroon kuntoilemalla ja saada sen tilalle lihasta. Eli en ole millään kitudietillä, vaan yritän opetella terveellisempiä elämäntapoja ja liikuntaa. :) Pitäisi koulun loppuun mennessä saada kroppaa kiinteämmäksi (pienentämällä rasvaprosenttia ja sitä rasvaa saisi lähteä n. 3kg) Sen tilalle saisi tulla sitten paljon lihasta ja paino voisi nousta ainakin 40 kiloon, jotta olisin lähempänä

        Ja minulta löytyy ikää 14-vuotta. Tiedän mitä teen, enkä ole anorektikko. Tällä vältän sen, etten murrosiässä tai aikuisena pyöristy ylipainoiseksi pullukaksi. Jakun suvussani on etenkin keskivartaloon kohdistuvaa lihavuutta niin se ei auta asiaa. :/


      • kiinteyttäjätytto
        kiinteyttäjätyttö kirjoitti:

        Tulen mukaan! Olen 157cm pitkä tyttö ja painoa on vain 37kg, mutta tarkoituksena olisi päästä pömppömahasta eroon kuntoilemalla ja saada sen tilalle lihasta. Eli en ole millään kitudietillä, vaan yritän opetella terveellisempiä elämäntapoja ja liikuntaa. :) Pitäisi koulun loppuun mennessä saada kroppaa kiinteämmäksi (pienentämällä rasvaprosenttia ja sitä rasvaa saisi lähteä n. 3kg) Sen tilalle saisi tulla sitten paljon lihasta ja paino voisi nousta ainakin 40 kiloon, jotta olisin lähempänä

        Ja minulta löytyy ikää 14-vuotta. Tiedän mitä teen, enkä ole anorektikko. Tällä vältän sen, etten murrosiässä tai aikuisena pyöristy ylipainoiseksi pullukaksi. Jakun suvussani on etenkin keskivartaloon kohdistuvaa lihavuutta niin se ei auta asiaa. :/

        Tuosta viestistä oli kadonnut yksi sana. Eli siis lähempänä normaalipainoa.


    • Ylimääräistä15kg

      En näe siinä mitään estettä mikset voisi tulla mukaan. Olet kyllä reippaasti alipainoinen mutta tavoitteesi on kuitenkin lisätä liikuntaa ja opetella terveellisiä elämäntapoja. Liikunnassa on hyvä muistaa kohtuus ja etenkin lihasharjoituksissa on muistettava pitää niitä lepopäiviä. Lihaksien kehitys vaatii sitä ja kunnollista ravintoa. Pelkällä salaatilla ei lihakset kasva. Lihaksia ei tuo myöskään 100 vatsalihaksen teko päivässä vaan niiden rasittaminen pitkällä aika tähtäimellä.

      Harrastatko mitään urheilulajia tai onko lihasharjoitukset sinulle tuttuja? Tietävätkö vanhempasi tavoitteistasi? Älä käsitä tätä väärin mutta mielestäni voisit näyttää vanhemmillesi kyseistä ketjua tai ottaa puheeksi tavoitteesi. Voisin laatia jos haluat lihaskuntoharjoituksen joita tein ikäisenäsi kun harrastin kilpavoimistelua.

      Kullostipa tekstini saarnalta :D itse sairastin anoreksiaa kun olin 9 vuotias. Ruoka ei yksin kertaisesti vain maistunut minulle. Nyt meinaa maistua liiankin hyvin :D :D

      • kinteyttajatyttö

        En harrasta enää mitään liikuntaa tai urheilulajia. Yritän vain syödä tarpeeksi proteiinia jotta se yhdistettynä lihasharjoitteluun tuottaisi tulosta. Enää vain pitäisi sitä rasvaakin polttaa...


    • Pippuri

      Sinulla Ylimääräistä15kg oli erittäin hyvä vastaus Kiinteyttäjätytölle!
      Ja todella pitää syödä 'kunnolla', joka tarkoittaa myös sekä proteiinia että hiilihydraatteja.
      Mielestäni tuon ikäinen, joka on on kevyt, ei pitäisi muuten katsoa liikaa syömisiään muuten kuin, ettei syö liikaa rasvaa, valkoisia jauho- ja sokerituotteita. Kunhan vain syö terveellisesti.
      Minä olen nyt ollut alkuviikon selkäni vuoksi sairiksella, joten en hirveästi ole liikkunut, onneksi ei ole tullut lisää painoa. Laitan vasta maanantaina omat tietoni. Ja nyt näyttää jo siltä, että pystyy suht normaalisti liikkumaan.

    • Ylimääräistä15kg

      Viikko oltu liikkumatta ja niin menee vielä tämä viikko. Streptokokki kurkussa ei oikein pystynyt alkuviikosta syömään mitään ja antibioottikin kestää vielä ens perjantaihin. Olen ymmärtänyt nyt oikein kunnolla miten ateriarytmi vaikuttaa nälkään ja hyväskän himoon. Antibioottini on sellainen että pitää olla kaksi tuntia ennen ja puoli tuntia jälkeen syömättä lääkkeenoton yhteydessä. Pystyisipä sitä vielä noudattamaan kuurin jälkeenkin. :)

      Liikunnasta huolimatta paino on vähän laskenut:

      Ylimääräistä15kg L: 72,1kg/166cm, Nyt: 69,4kg (-2,7 kg), Tav: 57kg (-15,1 kg)
      Pippuri L:76/170cm; Nyt 75 (-1), tav 65 kg (-10 kg)

    • Pippuri

      Onneksi minulla on hyvä suunta vaikkei kovin nopea ;)
      Ylimääräistä15kg L: 72,1kg/166cm, Nyt: 69,4kg (-2,7 kg), Tav: 57kg (-15,1 kg)
      Pippuri L:76/170cm; Nyt 74,5 (-1,5), tav 65 kg (-10 kg)

    • Ylimääräistä15kg

      Pakko tulla jakamaan ettei vaan jää keneltäkään väliin :D

      Tehtiin poikaystävän kanssa todella täyttävä päivällinen. Näin kesän "helteillä" ei yhtään tehnyt mieli lihaa joten päätettiin kokeilla banaanilättyjä ja niiden kanssa syötiin raejuustoa ja maitoa. Ei jaksanut syödä kuin 4 pientä lättyä ja n.50g raejuustoa maitolasi. Tuli aivan täyteen :D

      Lättyjen ohje: 2 isoa banaania (me laitettiin kolme pientä), 4 kanamunaa ja ripaus leivinjauhetta (me laitettiin puol teelusikallista). Tee joko sauvasekoittimella tai tehosekoittimella tasainen seos ja paista pienissä erissä vähäisellä rasvamäärällä.

      Ite paistoin kaksi pientä lättyä kerralla eli yksi lätty oli n.1/4 pannusta.

      Annos riitti 2 hengelle ja jäi vähän ylikin. Tehdä voi vaikka aamupalalksi ja loput jättää päivälliselle tai iltapalaksi :)

    • Ylimääräistä15kg

      Nyt taidan mennä joko aivan liian pienillä kaloreilla tai tauti on karkoittanut kaikki nesteet kehostani pois. Paino oli nyt nimittäin 68,8kg eli vuorokaudessa lähtenyt 0,6kg. Ei hyvä.. Taitaa juhannuksen jälkeen paino nousta sitten 2kg ku tulee tankattua nestettä itseeni :D

    • Lihava tyttö

      Mulla tavoitteena 5 kiloa

      nykyinen paino: 53
      Pituus:160
      Ikä:14

      • ylimääräistä15kg

        Hei ja tervetuloa mukaan!


    • Pippuri

      Olen ensi viikon mökillä, eikä siellä ole puntaria, joten laitan tietoni sen jälkeen.
      Hyvää Juhannusta muille ryhmässä oleville!

    • serafiina

      Moikka,

      haluaisin liittyä mukaanne :) Tarkoitus aloitella terveempiä elämäntapoja. Lähtötilanteen tarkentelen maanantaina, mutta noin 71 kg, 163cm, tavoite 65 kg. Kevään aikana sain pois 2 kiloa, mutta tarkennellaan maanantaina, kun tästä kohta hilppasen Juhannuksen viettoon ;)

      Serafiina

    • Cirkkku

      Minäki liityn mukaan! :) Lähtötilanne 157cm/56,3kg, tavoite kahden kuukauden päästä 49kg :) Eli siis noin 7kg pois pitäisi saada.Tuosta lähtöpainosta en tosin ole ihan varma kun 10 päivää sitten mittasin sen, mutta huomenna aamulla olisi uusi punnitus, hui :o Tulen sitten kertomaan onko paino noussut/laskenut ja kuinka paljon :)

    • Ylimääräistä15kg

      Hei ja tervetuloa mukaan kaikille!

      Juhannus juhlittu ja se näkyi tämän aamun painossakin. Pientä nousua onneksi vaan. :D Tänään aloitetaankin liikkuminen sairastelun jälkeen. :)

      Ylimääräistä15kg L: 72,1kg/166cm, Nyt: 70,1kg (-2 kg), Tav: 57kg (-15,1 kg)
      Pippuri L:76/170cm; Nyt 74,5 (-1,5), tav 65 kg (-10 kg)

    • kuuskiloa

      Hei! Liityn mukaan. Olen 159 cm ja paino noin 66kg. Tavoite on 60kg, aikarajaa ei ole, mieluusti kuukausissa. Olen nyt tabletin varassa, joten leikkaa-liimaa jonon jatkoksi ei nyt onnistu, laitan sitten oikealla tietokoneella käydessäni.
      Yritän keventää ruokavaliotani ja erityisesti välttää herkkuja ja liian monenlaisen syömistä turhaan yhdellä aterialla. Nuo ovat heikoimmat kohtani syömisessä ja niistä kertyy turhia kaloreita.

    • Ylimääräistä15kg

      Hei kaikille!

      Lisätkää itsenne listalle. En tiedä ketkä ovat vielä mukana. Painokin lähtenyt kivasti laskuun vaikka en ole liikuntaa ehtinyt vielä harrastaa. Tästä taas huomaa kuinka ruokavaliolla on suuri merkitys. :)

      Ylimääräistä15kg L: 72,1kg/166cm, Nyt: 69,1kg (-3 kg), Tav: 57kg (-15,1 kg)
      Pippuri L:76/170cm; Nyt 74,5 (-1,5), tav 65 kg (-10 kg)

    • Pippuri

      Lomalta takaisin ja jippii, lähti jopa puoli kiloa, kun luulin tulleen paljonkin lisää. Juhannus ja loma kun olivat välissä. Tuio helle varmaan sotki sen verran ruokahaluja, että vain vesi maistui.

      Ylimääräistä15kg L: 72,1kg/166cm, Nyt: 69,1kg (-3 kg), Tav: 57kg (-15,1 kg)
      Pippuri L:76/170cm; Nyt 74 (-2), tav 65 kg (-10 kg)

    • Pippuri

      Paino edelleen samoissa kuin viimeksi, hyvä edes näin. Viikonloppu ei mennyt ihan niin kuin kuvittelin ja liikkuminen oli lasten lasten kanssa vähän eri asia kuin yksin. No hyvä kuitenkin näin.
      Ylimääräistä15kg L: 72,1kg/166cm, Nyt: 69,1kg (-3 kg), Tav: 57kg (-15,1 kg)
      Pippuri L:76/170cm; Nyt 74 (-2), tav 65 kg (-10 kg)

    • Hei!

      Mukana ollaan :) Itselleni olen asettanut tavoitteen syyskuun loppuun 3-4 kg pois painosta, ei siis kova vauhti mut mut mulle toivottavasti sopiva. Liikkuminen on hieman hankalaa ja haasteellista selässä olevien murtumien ja käsimurtuman vuoksi, mut hiljalleen :) Heinäkuussa viikonreissu, toivottavasti ei tuo hirveää takapakkkia

      Lähtömitat 169/79 kg ja toivottavasti syyskuun loppuun 76-75 kg, kalorien laskennan aloitan uudestaan nyt sitä apuna käyttäen kilojen kimppuun, mittaus max 2x vko

      Stemppiä kaikille mukana oleville

    • Ylimääräistä15kg

      Tervetuloa mukaan!

      Viime viikon alku meni hyvin mutta loppu viikosta rupesin löysäämään aivan liikaa ja niinpä pääsi motivaatio katoamaan. Painossa näkyy pientä nousua mutta täytyy kyllä sanoa että pahemminkin olisi voinut paino nousta :D Nyt vaan uudestaan itseäni niskasta kiinni ja kevyttä liikuntaa kehiin. Tällä vauhdilla saavutan tavoitepainoni huhti-toukokuussa. Yritän kuitenkin päästä siihen jo tämän vuoden puolella. :)

      kma78 lisää itsesi listaan jos jatkat mukana. :)

      Ylimääräistä15kg L: 72,1kg/166cm, Nyt: 69,8kg (-2,3 kg), Tav: 57kg (-15,1 kg)
      Pippuri L:76/170cm; Nyt 74 (-2), tav 65 kg (-10 kg)

      • Ylimääräistä15kg L: 72,1kg/166cm, Nyt: 69,8kg (-2,3 kg), Tav: 57kg (-15,1 kg)
        Pippuri L:76/170cm; Nyt 74 (-2), tav 65 kg (-10 kg)
        kma78 L. 79kg / 169 cm, tavoite 76-75 (- 3 -4kg)


    • Ylimääräistä15kg

      Mikä muuten motivoi teitä projektin aikana? Mietin vain että ei taida itsellä olla tämän hetkiset motivaatiot tärkeitä koska pääsen lipsumaan.. Taidankin askarrella itselleni motivaatiotaulun. Ehkä löydän sen punaisenlangan jonka avulla pääsen maaliin :)

    • Pippuri

      Paras motivaatio on ehkä se, että tulevaisuudessa jaksaa yleensä kävellä ja hengittää. Kun katselee lihavia ihmisiä, huomaa, miten vaikeasti ne hengittävät. Ja se taas vaikuttaa kaikkeen muuhun tekemiseen tai paremminkin tekemättä jättämiseen.
      Itselläni on pari lasten lasta ja lisää tulossa, joten niidenkin kehitystä olisi kiva seurata terveenä.

    • Hei!

      Motivaato mistä sen saa??? Itselleni hankin askelmittarin josta näkyy kulutetut kalorit ja käytän apuna myös kalorien laskentaa. Näillä keinoilla saan motivaatiota itselleni :) Stemppiä meille kaikille!

    • 17+7

      Motivaatio-ongelmat taitaakin olla se aivan suurin kompastuskivi laihdutuksessa. Kun tulee se hetki, kun paino junnaa paikallaan, mitään ei tapahdu, mitään uusia tuloksia ei tule... Tulee nopeasti se "hälläväliä" fiiflis ja sitä lankeaa takaisin vanhoihin tapoihinsa. Useimmiten alkaen vielä siitä, että "no vähäsen vain lipsun, huomenna taas jatketaan..."

      Niinpä.

      Sinnikkyyttä, hampaitten yhteenpuremista, uskoa ja luottamusta itseensä ja onnistumiseensa vaikka väkisin. Vaikka ne itkupotkuraivarit jos siltä tuntuu. Hyväksyä se tosiasia, että mielialan laskujakin tulee, ja että kykenee olemaan itselleen armollinen.

      Tällaisina hetkinä kun se motivaatiolasku tulee, ja tekee väkisinkin mieli aukaista se jääkaapin ovi... itse olen toiminut näin: Otan esille sen pahimman mahdollisen valokuvan itsestäni. Liimaan sen jääkaapin oveen. Lisään tekstin: Pysähdy ja muista: Tätätkö sinä taas haluat? Rakasta itseäsi, ansaitset parempaa!

      Silloin kun ei mistään muualta enää sitä motivaatiota riitä, niin tuo toimii itselleni. Jos ei muita ole ympärillä potkimassa perseelle, niin se tahdonvoima on löydyttävä itsestä. Minä teen tämän itseni takia, en muiden. MINÄ olen se joka määrää, MINÄ olen se joka tekee ne valinnat. Tämä on MINUN elämäni.

    • Pippuri

      Totta turiset 17 7 !
      Vaikka itselläni ei paino putoa siten kuin haluaisin, ei onneksi tule lisääkään. Parempi sekin.
      Eli ei ole tapahtunut mitään sitten viime viikon ja olen ensi viikosta lähtien 3 viikkoa lomalla, joten puntari ei ole saatavilla.

      Tilanne tällä hetkellä:
      Ylimääräistä15kg L: 72,1kg/166cm, Nyt: 69,8kg (-2,3 kg), Tav: 57kg (-15,1 kg)
      Pippuri L:76/170cm; Nyt 74 (-2), tav 65 kg (-10 kg)
      kma78 L. 79kg / 169 cm, tavoite 76-75 (- 3 -4kg)

    • Hei!

      Ensimmmäinen viikko takana ja pudotusta 0,600 g eli 78,4 kg, olen tyytyväinen, viikko oli mulle muuutoin kaikilta osin raskas. Hiljalleen eteenpäin.

      Tilanne tällä hetkellä:
      Ylimääräistä15kg L: 72,1kg/166cm, Nyt: 69,8kg (-2,3 kg), Tav: 57kg (-15,1 kg)
      Pippuri L:76/170cm; Nyt 74 (-2), tav 65 kg (-10 kg)
      kma78 L. 79kg / 169 cm, tavoite 76-75 (- 3 -4kg) nyt 78,4 kg (-600 g)

    • Ylimääräistä15kg

      Hei!

      Olen nyt reissussa eikä käytössä ole sama vaaka. Tämän talon vaaka näytti tänään aamulla 70.3kg! Kyllä hieman ketutti mutta en ole kuitenkaan viime viikolla hirveästi liikkunut. Tuli yksi päivä kova rintakipu niin päätin ottaa vähän kevyemmin. Mietin että vedinkö liian niukalla/huonolla ruokavaliolla ja sen takia tuli rintakipua. Menen käymään lääkärissä jos tulee vielä. Aikaisemmin ei kuitenkaan ole ollut mitään sydänoireita ja olen astmaatikko niin saattoi olla kyllä ihan astmakohtauskin tuo. Tästä syystä myös päätin olla stressaamatta koko painonpudotusta ja katsoa nyt vaan mitä syön ja miten se vaikuttaa painoon. :) Aion elokuun alussa aloittaa taas uuden ketjun. Mennään kaksi kuukautta kerralla. :)

      Laitan torstaina "painotaulukkoon" oman osani. Tykkään käyttää mielummin samaa vaakaa tämän osalta. Senttejä on kyllä lähtenyt että onko sitten tullut lihasta tilalle(toivottavasti on näin). :D

    • Hei!
      Mulle tuli mieleeni sellainen asia tähän painonpudotukseen kun kuukautiset, kuinka ne teillä naispuolen edustajilla vaikuttavat? Mulla paino nousee noin 1,5-2 kg ja tasaantuu viikon sisällä kierron loputtua. Olen päättänyt sen etten kuukautisten aikaan ota stressiä painon mittauksesta vaan vasta sen jälkeen. Toki tarkkailen painoa tuolloinkin. Nyt ois pian muutaman päivän reissu edessä, odotan kovin :) Liikunta on nyt menneellä viikolla jäännyt vähämmälle, ihan omasta syystäni, nyt parannan asiaa. Viikon mittaus poikkeuksellisesti huomenna, arvelin pientä nousua :(

    • Ylimääräistä15kg

      Huomenta!

      Itsellä välillä nousee mutta vällillä pysyy paino samana kuukautisten aikana.

      Nyt paino noussut ihan huonosta ruokavaliosta ja en ole liikkunut yhtään. :( Kävin vaihtamassa sykemittariin patterin jospa se innostaisi liikkumaan.

      Ylimääräistä15kg L: 72,1kg/166cm, Nyt: 70,1kg (-2 kg), Tav: 57kg (-15,1 kg)
      Pippuri L:76/170cm; Nyt 74 (-2), tav 65 kg (-10 kg)
      kma78 L. 79kg / 169 cm, tavoite 76-75 (- 3 -4kg) nyt 78,4 kg (-600 g)

    • Ylimääräistä15kg

      Sainpas liikuttua tänään!! Tein kirjastosta lainaamani Inch loss combat-dvd:ltä mainworking. Aikaa meni 37,13min ja poltin sykemittarin mukaan 293kcal. En tiedä onko tuo hyvä vai huono mutta tulipahan liikuttua!! :D

    • Ylimääräistä15kg

      Tänään tehty 2 kpl 20min kävelylenkkiä ekalla poltin 124kcal ja toisella 171kcal. En tiedä miksi tokalla kiekalla poltin mukamas enemmän koska kävelin saman reitin ja aikaa meni yhtä kauan. Ylihuomenna yritän hölkätä. Tänään oli niin tuskallisen kuuma että päätin kävellä rivakasti. :D

      Mites teillä on liikunta mennyt?

    • Ylimääräistä15kg

      Tämän päivän liikunnat: Aamulla kävelylenkki 5,13km, 51:45min ja 421kcal. Nyt illalla vielä inch loss combat 32:05min ja 300kcal.

      Hyvin lähtenyt tämän viikon liikunnat käyntiin. Sykemittari innostaa lähteen liikkeelle. Huomenna yritän vielä käydä aamusta hölkkäämässä (en ole vielä tämän vuoden puolella hölkännyt) ja sitten parin päivän tauko liikunnasta. Ensi viikoksi yritän kehittää jonkinlaista lihaskuntotreeniä ihan omana juttuna. Toteutan sen ehkä kuntopiirinä mutta katsotaan mitä löydän. Yritin pari viikkoa sitten yhtä kuntoplussan lihastreeniä mutta se ei tuntunut kovin mielekkäältä parin kerran jälkeen niin ajattelin koota oman. Katsotaan miten käy. :)

      • Ylimääräistä15kg

        Tämän päivän aamulenkiksi tuli käveltyä 7,4km ja aikaa meni 1h 19min. Kyseessä päällystämätön tie maalla kun oon vierailees. Katsotaan kävisinkö vielä huomenna vetääs samanlaisen. Maanantaina jälleen puntarille. Jännittää!!


    • Ylimääräistä15kg

      Nyt ihmiset loppurutistus!

      Ylimääräistä15kg L: 72,1kg/166cm, Nyt: 69,5kg (-2,6 kg), Tav: 57kg (-15,1 kg)
      Pippuri L:76/170cm; Nyt 74 (-2), tav 65 kg (-10 kg)
      kma78 L. 79kg / 169 cm, tavoite 76-75 (- 3 -4kg) nyt 78,4 kg (-600 g)

    • Ylimääräistä15kg

      Eilinen lenkki oli lyhyt mutta tuli käveltyä 2,22km, aikaa meni 22:38min ja 162kcal. Tänään olis tarkoitus tehdä 5km lenkki ja lihaskuntoa. Ajattelin myös yrittää hölkätä osan lenkistä mutta katsotaan mitä jalanpohjat sanoo lenkkareista. Viimeksi rupes särkemään jalanpohjia liikaa että oli pakko kävellä. Katsotaan kuinka käy.. :)

    • Ylimääräistä15kg

      Huhuu? Onko täällä enää muita kuin minä?

      Päätin nyt kuitenkin vain kävellä lenkin eli 5,04km, 50:20min ja 391kcal. Lisäksi tein koko keholle lihaskunto treenin (päästin jalat vähän helpommalla). Huomisen pidän ehkä vapaana liikunnasta. Ehkä pieni 15min kävely mutta ei sen kummempaa.

    • onsk

      Hei löysin tän vast nyt mut vois kyl tulla täs vaihees mukaa :D ku alkaa vähä tukallalt tuntuu.. joo sama ongelma et se -15kg olis jees ku pituutta 175 ja painoo lähemmäs 80... 65 kg näyttäis hyvält! ;)

      • Ylimääräistä15kg

        Hei! Tervetuloa mukaan! Ole mukana ketjussa. Teen 3.8. uuden ketjun samanlaisella tyylillä mennään eli katsotaan kuinka paino tippuu 2kk aikana. Laitan ketjunloppuun uuden ketjun nimen kun sen olen tehnyt.


    • Ylimääräistä15kg

      Huomenta kaikille!

      Tänään päätän ketjun sillä lähden reissuun loppu viikoksi niin en ehdi välttämättä tehdä uutta ketjua. Lisään uuden ketjun nimen heti kun saan sen luotua. Tässä kuintenkin tämän päivän paino :D Oli iso yllätys kun kävin vaa'alla uutta ketjua varten :D :D Eli 1,3kg lähtenyt kahdessa kuukaudessa. Paremminkin olisi voinut mennä jos olisin liikkunut säännöllisemmin ja katsonut tarkemmin syömisiä mutta olen tyytyväinen kuitenkin tilanteeseen. Hitaasti hyvä tulee ja nämä ovat niitä pysyviä tuloksia :D

      Ylimääräistä15kg L: 72,1kg/166cm, Nyt: 68,7kg (-3,4 kg), Tav: 57kg (-15,1 kg)
      Pippuri L:76/170cm; Nyt 74 (-2), tav 65 kg (-10 kg)
      kma78 L. 79kg / 169 cm, tavoite 76-75 (- 3 -4kg) nyt 78,4 kg (-600 g)

    • Ylimääräistä15kg

      Hei! Uusi ketju on Haasta itsesi muiden tuella 2kk!

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 175
      5156
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      126
      4643
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      30
      2976
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      31
      1955
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      23
      1794
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      16
      1737
    7. Hermo mennyt sotealueeseen?

      Nyt hammaslääkäriaika peruttiin neljännen kerran. Perumiset alkoi tammikuussa. Nyt uusi aika elokuulle!????
      70 plus
      108
      1726
    8. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      22
      1720
    9. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      30
      1633
    10. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      18
      1561
    Aihe