Hei vaan kaikille! Päätin aloittaa kesän ajaksi paaston. Tarkoitus olisi olla ihan vaan vesipaastolla, mutta välillä ajattelin tehdä kevyitä kasvissosekeittoja sekä smoothieita. Syynä paastolle on ns. puhdistautuminen sekä ajatusten keskittäminen muihin asioihin kuin ruokaan. Minulla on ollut pientä ahmimistaipumusta, joten haluaisin ikään kuin vieroittatua lohtusyömisen tavasta ja aloittaa normaalin syömisen opettelun paaston jälkeen. Enkä sitä nyt pahaksi näe, vaikka paino vähän putoaisikin ;). Heinäkuun loppuun asti olisi paastoa tarkoitus pitää ja tänne tulen kommentoimaan vointia yms. Vaakaa en tällä hetkellä omista,mutta heti kun saan sen hommattua niin ilmoitan tulosiakin. Tervetuloa seuraamaan! :)
Kesäpaasto
3
214
Vastaukset
- ootko ny tosissas???
Paaston aikana ruuansulatus on levossa,3-4 ensimmäistä päivää pahimmat,kunnes fyysinen näläntunne loppuu.Väärällä mehulla,varsinkin jollain smoothieilla ja sosekeitoilla se tulee aivan varmana takasin,taas olet nälissäs ja alkupisteessä.Ja todennäköisesti sorrut mässäilemäänkin.Ja kukaan,vaikka olis miten terve,ei voi paastota 2kk!!!Oletan että ootkin joku hassunhauska vitsinvääntäjä (muka) tai sitten sulla ei oo minkäänlaista tietämystä,ja oletat että tollanen paasto sujuu ku kekkosen rock'n roll.Mene kirjastoon,lainaa parikin kirjaa paastosta,ja lue ne ennenku alat toteuttaan moista hölmöyttä...
- Vesipaastolla ollut
Joo oon vähän samaa mieltä.. Oo mielummin 10 päivän vesipaastolla. Mitään järkeä ei ole olla 2kk litkuilla. Sitäpaitsi nykyään on vaikee löytää oikeesti HYVIÄ mehuja ymym..
- Älä aloita...
2kk vesi"paastolla" jossa välillä sosekeittoja ja smoothieita?!
Ei se oo paasto jos syöt, mutta ei 2 kk paastossakaan ole mitään järkeä.. Toivottavasti tää on trolli...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Helena Koivu menettänyt lapsensa. Onko Mikko Koivulla oma laki?
Voiko olla totta että äidiltä viedään lapset ja ei mitään syytä ole edes kerrottu äidille itselleen.?5877696Hannu Pikkarainen ehdottomaan vankeuteen
KKO tuomitsi 1 v 9 kk. Tämä ei ole Hannulle ilon päivä.3342916Pikkunaiselle terkkuja
Olet parasta koko maailmassa! Kaikkein ihmeellisin. Olisitpa täällä. 🧡 harmaasusi3912089- 1281307
- 311253
Kuvataiteilija Johanna Oras lataa mielipiteensä Miina Äkkijyrkästä Farmilla: "Miinahan oli..."
Oho! Johanna Oras ottaa kantaa kollega-Äkkijyrkän Farmi-puuhiin. Farmi Suomi -realityssä koettiin v. 2024 todellinen yl41179Kuka on mystinen heppamies?
Nyt tänne vinkkejä siitä kuka on Martinan seurassa viihtyvä hevosmiljonääri. On tullut jo muutamia nimiä esiin keskustel1041057- 911053
Olet vieläkin täällä
Tunnen energiasi. Tunnen että ajattelet minua. En aio koskaan enää ottaa sinuun yhteyttä. Voit ottaa minuun, jos itse h641023- 44892