Onkohan tätä jo kysytty... Ootteko käynneet uimassa tänä vuonna ulkosalla? Oliks lämmintä vettä? Mun on tarkoitus heittää talviturkki pois huomenna, ellei sitten ukkosta tai sada.
Ootteko käynneet jo uimassa?
17
196
Vastaukset
- xcvbxcb
ihan tässä pitää rueta onanoimaan kun niin kiihottavaa tekstiä taas. runkutirunkuti saatana!!!
Mää kävin vappuna jäiden seassa uimassa. Ja nyt helteillä lähes joka päivä, joskus kaksikin kertaa. :)
- sgfh
ahaa. työnsitkö vappuna mitään vittuusi? tai työnsikö joku muu jotain vappuvittuusi?
sgfh kirjoitti:
ahaa. työnsitkö vappuna mitään vittuusi? tai työnsikö joku muu jotain vappuvittuusi?
Joo, tamppoonin!
Ihka ite laitoin. :)
- 16+17
Eilen kävin pihlajasaaressa uimassa, taululla luki, että vesi olisi 14. Tuntui ihan pirun kylmältä ;D
En ui. Viimeksi järvessä ja uimahallissa joskus 10 vuotta sitten.
- 7+17
Kävin pari viikkoa sitten meressä. Oli kylmää vettä. Oliskohan nyt jo lämmennyt?
- etsitaan
Ei tuntunut erityisen kylmältä. Aamusta ja keskellä päivää ilma oli täällä etelässä vielä melko viileää ja aattelin, että taitaa olla todella kylmät merivedet, mut aurinko alkoi pilkottaa kahden pintaan ja ilmakin lämpeni, eikä vesi tuntunut yhtään kylmältä.
- Atm5
Ei oikein uiminenkaan huvita kun ei saa pimppaa.
Yli 5 vuotta ainakin on aikaa siitä kun uimahalliskaan on tullut käytyä. Tuskin tämäkään vuosi on sen suhteen poikkeus että uimavedessä kävisin.
- disa-9
Miksi sinkkumiehet eivät käy uimarannoilla? Siellähän jos missä näkee naisia ja myös kauniita sinkkunaisia. Vaikkei uskaltaisi tehdä mitään aloitteita, niin eikö sekin ole jo jotakin, että voi rauhassa katsella? Jos laittaa aurinkolasit päähänsä, niin kukaan ei näe, ketä tarkalleen ottaen katselet.
Itse käyn uimassa järvivesissä kesäisin jopa päivittäin esim. kotimatkalla töistä kotiin. Pyyhe ja uikkarit kulkee repussa kätevästi. - Atm5
"Miksi sinkkumiehet eivät käy uimarannoilla?"
Varmaan siksi kun ei meillä hiljaisilla miehillä ole mitään mahdollisuutta saada kontaktia näihin sinkkunaisiin. Siinä vain v-käyrä nousee kun näkee naisia bikinit päällä samalla tietäen ettei yhdestäkään tule itselle seurustelukumppania tai edes kesäheilaa. - lifemocker
21.5. taisin käydä
- lottamari<3
Heinäkuussa jos on helteitä, niin voisi mennä mereen, ellei sitten ole leväongelma taas niin kuin helteellä aina tuppaa olemaan. Uusi uimapuku on tosin vielä hankkimatta ja joku teltta pitäisi hankkia, mihin mahdun, kun olen lihonnut niin mahottomasti. Liikkuminen pistää nälättämään, joten uimaan olisi pian päästävä painoa pudottamaan tai muuten minusta tulee kelluva ihralautta.
- Jygfgvhjkkljhgffvj
Minä myös haluan uida meressä paljon... Kun on tuuli ja isot aallot!!
- lottamari<3
Jygfgvhjkkljhgffvj kirjoitti:
Minä myös haluan uida meressä paljon... Kun on tuuli ja isot aallot!!
Aallokossa on raskasta uida, jos ne on kovat, mutta pienet menettelee ja ne antavat vähän vastusta kropalle. Meressä virkistyy ihan eri tavalla kuin järvi tai jokikuravedessä. Järvellä on kiva soudella, suudella ja kalastaa :D
- en ole
siellä koirat pesevät pe....
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1251268
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait89924- 94904
Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede23857Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat286750- 94730
- 109646
- 34638
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.50581Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.
Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet131558