Onkohan tätä jo kysytty... Ootteko käynneet uimassa tänä vuonna ulkosalla? Oliks lämmintä vettä? Mun on tarkoitus heittää talviturkki pois huomenna, ellei sitten ukkosta tai sada.
Ootteko käynneet jo uimassa?
17
152
Vastaukset
- xcvbxcb
ihan tässä pitää rueta onanoimaan kun niin kiihottavaa tekstiä taas. runkutirunkuti saatana!!!
Mää kävin vappuna jäiden seassa uimassa. Ja nyt helteillä lähes joka päivä, joskus kaksikin kertaa. :)
- sgfh
ahaa. työnsitkö vappuna mitään vittuusi? tai työnsikö joku muu jotain vappuvittuusi?
sgfh kirjoitti:
ahaa. työnsitkö vappuna mitään vittuusi? tai työnsikö joku muu jotain vappuvittuusi?
Joo, tamppoonin!
Ihka ite laitoin. :)
- 16+17
Eilen kävin pihlajasaaressa uimassa, taululla luki, että vesi olisi 14. Tuntui ihan pirun kylmältä ;D
En ui. Viimeksi järvessä ja uimahallissa joskus 10 vuotta sitten.
- 7+17
Kävin pari viikkoa sitten meressä. Oli kylmää vettä. Oliskohan nyt jo lämmennyt?
- etsitaan
Ei tuntunut erityisen kylmältä. Aamusta ja keskellä päivää ilma oli täällä etelässä vielä melko viileää ja aattelin, että taitaa olla todella kylmät merivedet, mut aurinko alkoi pilkottaa kahden pintaan ja ilmakin lämpeni, eikä vesi tuntunut yhtään kylmältä.
- Atm5
Ei oikein uiminenkaan huvita kun ei saa pimppaa.
Yli 5 vuotta ainakin on aikaa siitä kun uimahalliskaan on tullut käytyä. Tuskin tämäkään vuosi on sen suhteen poikkeus että uimavedessä kävisin.
- disa-9
Miksi sinkkumiehet eivät käy uimarannoilla? Siellähän jos missä näkee naisia ja myös kauniita sinkkunaisia. Vaikkei uskaltaisi tehdä mitään aloitteita, niin eikö sekin ole jo jotakin, että voi rauhassa katsella? Jos laittaa aurinkolasit päähänsä, niin kukaan ei näe, ketä tarkalleen ottaen katselet.
Itse käyn uimassa järvivesissä kesäisin jopa päivittäin esim. kotimatkalla töistä kotiin. Pyyhe ja uikkarit kulkee repussa kätevästi. - Atm5
"Miksi sinkkumiehet eivät käy uimarannoilla?"
Varmaan siksi kun ei meillä hiljaisilla miehillä ole mitään mahdollisuutta saada kontaktia näihin sinkkunaisiin. Siinä vain v-käyrä nousee kun näkee naisia bikinit päällä samalla tietäen ettei yhdestäkään tule itselle seurustelukumppania tai edes kesäheilaa. - lifemocker
21.5. taisin käydä
- lottamari<3
Heinäkuussa jos on helteitä, niin voisi mennä mereen, ellei sitten ole leväongelma taas niin kuin helteellä aina tuppaa olemaan. Uusi uimapuku on tosin vielä hankkimatta ja joku teltta pitäisi hankkia, mihin mahdun, kun olen lihonnut niin mahottomasti. Liikkuminen pistää nälättämään, joten uimaan olisi pian päästävä painoa pudottamaan tai muuten minusta tulee kelluva ihralautta.
- Jygfgvhjkkljhgffvj
Minä myös haluan uida meressä paljon... Kun on tuuli ja isot aallot!!
- lottamari<3
Jygfgvhjkkljhgffvj kirjoitti:
Minä myös haluan uida meressä paljon... Kun on tuuli ja isot aallot!!
Aallokossa on raskasta uida, jos ne on kovat, mutta pienet menettelee ja ne antavat vähän vastusta kropalle. Meressä virkistyy ihan eri tavalla kuin järvi tai jokikuravedessä. Järvellä on kiva soudella, suudella ja kalastaa :D
- en ole
siellä koirat pesevät pe....
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 226636
Jouluinen bonus VB:ltä 250 ilmaiskierrosta 0x kierrätys min 20e talletuksella
No nyt pätkähti! Ainutlaatuinen tarjous VB:ltä. 250 ilmaiskierrosta peliin Blue Fortune, 0x kierrätys ja minimitalletus04687- 613726
Kirjoita yhdellä sanalla
Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin2292948Minua nainen harmittaa, että en pääse sun rahoihin käsiksi
En pysty myöskään pilaamaan elämääsi niin kauan kun sulla on fuck off pääomaa. Harmittaa myös etten tiedä kuinka paljon342732Onko muita oman polkunsa kulkijoita
Jotka ei oikein pärjää kenenkään kanssa eli on niin omat ajatukset ja omat mielenkiinnon kohteet yms. On tavallaan sella452516Sydän karrella
Jos yritän olla niin rehellinen kuin pystyn paljastamatta mitään tärkeää. Ensiksi mä huomasin sun tuijottavan mua. Ihme262415- 401783
Olet hyvin erilainen
Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja731767- 251685