Ootteko käynneet jo uimassa?

etsitaan

Onkohan tätä jo kysytty... Ootteko käynneet uimassa tänä vuonna ulkosalla? Oliks lämmintä vettä? Mun on tarkoitus heittää talviturkki pois huomenna, ellei sitten ukkosta tai sada.

17

147

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • xcvbxcb

      ihan tässä pitää rueta onanoimaan kun niin kiihottavaa tekstiä taas. runkutirunkuti saatana!!!

    • Mää kävin vappuna jäiden seassa uimassa. Ja nyt helteillä lähes joka päivä, joskus kaksikin kertaa. :)

      • sgfh

        ahaa. työnsitkö vappuna mitään vittuusi? tai työnsikö joku muu jotain vappuvittuusi?


      • sgfh kirjoitti:

        ahaa. työnsitkö vappuna mitään vittuusi? tai työnsikö joku muu jotain vappuvittuusi?

        Joo, tamppoonin!

        Ihka ite laitoin. :)


    • 16+17

      Eilen kävin pihlajasaaressa uimassa, taululla luki, että vesi olisi 14. Tuntui ihan pirun kylmältä ;D

    • En ui. Viimeksi järvessä ja uimahallissa joskus 10 vuotta sitten.

    • 7+17

      Kävin pari viikkoa sitten meressä. Oli kylmää vettä. Oliskohan nyt jo lämmennyt?

      • etsitaan

        Ei tuntunut erityisen kylmältä. Aamusta ja keskellä päivää ilma oli täällä etelässä vielä melko viileää ja aattelin, että taitaa olla todella kylmät merivedet, mut aurinko alkoi pilkottaa kahden pintaan ja ilmakin lämpeni, eikä vesi tuntunut yhtään kylmältä.


    • Atm5

      Ei oikein uiminenkaan huvita kun ei saa pimppaa.

    • Yli 5 vuotta ainakin on aikaa siitä kun uimahalliskaan on tullut käytyä. Tuskin tämäkään vuosi on sen suhteen poikkeus että uimavedessä kävisin.

    • disa-9

      Miksi sinkkumiehet eivät käy uimarannoilla? Siellähän jos missä näkee naisia ja myös kauniita sinkkunaisia. Vaikkei uskaltaisi tehdä mitään aloitteita, niin eikö sekin ole jo jotakin, että voi rauhassa katsella? Jos laittaa aurinkolasit päähänsä, niin kukaan ei näe, ketä tarkalleen ottaen katselet.

      Itse käyn uimassa järvivesissä kesäisin jopa päivittäin esim. kotimatkalla töistä kotiin. Pyyhe ja uikkarit kulkee repussa kätevästi.

    • Atm5

      "Miksi sinkkumiehet eivät käy uimarannoilla?"

      Varmaan siksi kun ei meillä hiljaisilla miehillä ole mitään mahdollisuutta saada kontaktia näihin sinkkunaisiin. Siinä vain v-käyrä nousee kun näkee naisia bikinit päällä samalla tietäen ettei yhdestäkään tule itselle seurustelukumppania tai edes kesäheilaa.

    • lifemocker

      21.5. taisin käydä

    • lottamari<3

      Heinäkuussa jos on helteitä, niin voisi mennä mereen, ellei sitten ole leväongelma taas niin kuin helteellä aina tuppaa olemaan. Uusi uimapuku on tosin vielä hankkimatta ja joku teltta pitäisi hankkia, mihin mahdun, kun olen lihonnut niin mahottomasti. Liikkuminen pistää nälättämään, joten uimaan olisi pian päästävä painoa pudottamaan tai muuten minusta tulee kelluva ihralautta.

      • Jygfgvhjkkljhgffvj

        Minä myös haluan uida meressä paljon... Kun on tuuli ja isot aallot!!


      • lottamari<3
        Jygfgvhjkkljhgffvj kirjoitti:

        Minä myös haluan uida meressä paljon... Kun on tuuli ja isot aallot!!

        Aallokossa on raskasta uida, jos ne on kovat, mutta pienet menettelee ja ne antavat vähän vastusta kropalle. Meressä virkistyy ihan eri tavalla kuin järvi tai jokikuravedessä. Järvellä on kiva soudella, suudella ja kalastaa :D


    • en ole

      siellä koirat pesevät pe....

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kenen kanssa haluaisit suhteeseen?

      Laita omasi ja hänen nimensä ensimmäinen kirjain 😊
      Ikävä
      125
      2741
    2. Eläkeläisiltä leikataan jo asumistukeakin, osalla loppuu kokonaan!

      https://yle.fi/a/74-20102928 Hallitus varmaan vihaa eläkeläisiä, nyt ollaan kajoamassa eläkeläisten asumistukeenkin, os
      Maailman menoa
      478
      2462
    3. Maanantai päivää

      On tää yhdenlainen paikka... No huomenta nyt kuitenkin. 🐺❤️🖤🫤☕
      Ikävä
      102
      1857
    4. Mies, riittääkö sulle näkemään vilauksen musta?

      Etkö halua ottaa minua kiinni?
      Ikävä
      79
      1641
    5. Pelkään sua.

      Ja haluan ihan älyttömästi. Voiko näin kirjoittaa naiselle.
      Ikävä
      66
      1297
    6. Mikä kaivatussasi on

      parasta?
      Ikävä
      45
      1281
    7. Ollaan samanlaisia

      Samannäköisiäkin? Herkkiä, pohdiskelevia, syvästi tuntevia? Aistin kuvienkin perusteella paljon samankaltaisuutta. Siksi
      Ikävä
      87
      1225
    8. Palstasuden aamu

      Hyvää huomenta. Alkaa vähitellen tervehtymistä tapahtua. 😊🤗☕🐺
      Ikävä
      219
      1155
    9. Kaipaatko vielä häntä?

      Entistä kumppaniasi?
      Suhteet
      193
      1116
    10. Ken leikkiin ryhtyy

      Se leikin kestäköön. Ei mulle tarvitse kiukutella jos en lähde leikkiin mukaan. Eiköhän se oo molemmille helpoin kun lop
      Ikävä
      92
      1086
    Aihe