Miehet on jotenkin ylivarovaisia seurassani

outo nainen

Mikähän siinäkin sitten on syynä, mutta olen jotenkin huomannut eräänlaista eroa siinä, miten miehet, niin tutut kuin tuntemattomatkin suhtautuvat minuun verrattuna suhtautumiseen ystäviini.

Jotenkin vaan on niin, että kavereitteni seurassa miehet ovat käytökseltään paljon rennompia ja -voisiko sanoa- hulluttelevampia kuin minun seurassani. Toki minulla myös juttu useimmiten luistaa miesten kanssa ja hauskaa on, mutta kuitenkin jotenkin miehet tuntuvat olevan jotenkin pitävän etäisyyttä ja olevankotenkin varautuneita ja varovaisia seurassani.

Tympii vaan jotenkin,että ihan kuin minua pidettäisiin jonain tosikkona, jonka seurassa ei voi olla rennosti ja pitää hauskaa. Ja varsinkaan kun en edes tiedä mistä tällainen johtuu.

15

236

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ....

      Sä oot vaan semmonen.

    • Loose women

      Sun pitää ryypätä enemmän.

    • 16+9

      Ehkä et ole bimbo.

    • voisiko olla

      Jos ne vaistoaa sinusta arkuutta miehiä kohtaan, niin pelkäävät säikkäyttävänsä sinut pois. Eli mitä rennompi olet itse, sitä rennompia ovat seurassasi myös toiset.

      • ap.

        Tuo vaikuttaa aika todennäköiseltä vaihtoehdolta, kun asiaa tarkemmin ajattelen.
        Ja etenkin sitten, kun minulle itselleni kä helposti vähääkään tuntemattomammassa seurassa niin, että jos huomaan sen toisen osapiuolen (-puolten) käyttäytyvän jotenkin pidättyvästi, niin en sitten minäkään osaa olla rennosti ja osoittaa, että ei minun seurassani tarvitse olla kuin jossain virallisella vastaanotolla (pahimmillaan).

        Eli jonkinlainen itseään ruiokkiva kierre siis. Kumpikin vaistoaa, että se toinen osapuoli käyttäytyy pidättyvästi, niin sitä varmaan ihan vaistomaisesti alkaa myös hillitä omaa käytöstään liikaakin ihan huomaamattaan


    • 20+12

      sun pitää flirttailla enemmån, katsekontakti on tärkeä, samoin mies kiinnittää huomiota jos esim näpräät hiuksiasi kun puhut hänelle se on merkki kiinnostuksesta. Hyvä flirtti on myös ns haaraaliike jossa suljet ja auot jalkojasi puhuessasi miehelle, se on ikäänkuin viesti että huvittaisko päästä tänne jalkojen väliin

      • ap.

        "Hyvä flirtti on myös ns haaraaliike jossa suljet ja auot jalkojasi puhuessasi miehelle, se on ikäänkuin viesti että huvittaisko päästä tänne jalkojen väliin"

        (tekeekö muka joku nainen oikeasti noin)

        Hah. Taitais tulla miehen mieleen lähinnä, että tossa on nainen joka on seonnut ja hourailee olevansa kuntosalilla. Tai sitten nainen, jolla on -sanoisimmeko- erinäisiä hygieenisiä ongelmia, kun noin kovasti täytyy tuuletella paikkoja.


      • 14+7
        ap. kirjoitti:

        "Hyvä flirtti on myös ns haaraaliike jossa suljet ja auot jalkojasi puhuessasi miehelle, se on ikäänkuin viesti että huvittaisko päästä tänne jalkojen väliin"

        (tekeekö muka joku nainen oikeasti noin)

        Hah. Taitais tulla miehen mieleen lähinnä, että tossa on nainen joka on seonnut ja hourailee olevansa kuntosalilla. Tai sitten nainen, jolla on -sanoisimmeko- erinäisiä hygieenisiä ongelmia, kun noin kovasti täytyy tuuletella paikkoja.

        huomaa ettet tiedä flirttailusta mitään ja et osaa antaa oikeita merkkejä miehille. Älä sitten ihmettele jos kukaan ei kiinnostu kun mökötät vaan tylsänä etkä käytä kv flirttailumerkkejä. Haarojen availu tarkoittaa sitä että haluaisi miehen sinne ja tämän mies osaa tulkita


      • ap.
        14+7 kirjoitti:

        huomaa ettet tiedä flirttailusta mitään ja et osaa antaa oikeita merkkejä miehille. Älä sitten ihmettele jos kukaan ei kiinnostu kun mökötät vaan tylsänä etkä käytä kv flirttailumerkkejä. Haarojen availu tarkoittaa sitä että haluaisi miehen sinne ja tämän mies osaa tulkita

        No, en minä kyllä ole missään baareissa noteerannut naisten mitään haarojenavailujumppia harjoittavan miesseurassa. SE olisi jo liian tyrkkyä jäädäkseen huomaamatta.


      • Nojoojoo
        14+7 kirjoitti:

        huomaa ettet tiedä flirttailusta mitään ja et osaa antaa oikeita merkkejä miehille. Älä sitten ihmettele jos kukaan ei kiinnostu kun mökötät vaan tylsänä etkä käytä kv flirttailumerkkejä. Haarojen availu tarkoittaa sitä että haluaisi miehen sinne ja tämän mies osaa tulkita

        No eikä tarkoita, eivätkä naiset tuollaista tietoisesti harrasta. Kyllä huomaa että olet joku naiseton atm.


      • ap.
        Nojoojoo kirjoitti:

        No eikä tarkoita, eivätkä naiset tuollaista tietoisesti harrasta. Kyllä huomaa että olet joku naiseton atm.

        "No eikä tarkoita, eivätkä naiset tuollaista tietoisesti harrasta. Kyllä huomaa että olet joku naiseton atm."

        No joo. olen kyllä ihan nainen. Ja vannon ja vakuutan että en todellakaan vetele mitään
        jalkojenlevittelyvenytyksiä miesseurassa.. (Miksi mä näen seluni silmissä naisen joka baarissa huitelee menemään, kuin jossain kuntosalin reidenlähentäjälaitteessa)


    • nihilismus

      Ehkä käyttäydyt jotenkin hallitusti ja hillitysti. Itse ainakin olen vähemmän rento sellaisten naisten seurassa.

    • Backdoor man

      Olet takakireä muija, jonka pitäisi saada kunnolla munaa, että rentoutuisit.

    • Sä et vaan osaa antaa sellaista hyväksyvää signaalia miehelle. Toiset on ongelmissa kun antavat tahtomattaan ja miehet käy päälle. Vain känniörvelöt yrittävät iskeä naista, joka ei jollain tavalla ilmaise hyväksyntää.

    • Itku pitkästä ilosta

      Ei se välttämättä johdu mistään, mitä teet, enkä sinuna alkaisi muuttamaan itseäni mitenkään. Todennäköisesti syy on ulkonäössäsi, sillä miehet on älyttömän pinnallisia ja tekee tulkintoja vain ja ainoastaan ulkonäön, ei käytöksen perusteella. En siis missän nimessä tarkoita, että olet ruma, mutta tietyt kasvojenpiirteet on vaan sellaset, että miehet niistä joko innostuu tai ei ja huom innostuu siis seksuaalisessa mielessä. On niitä sellaisiakin, jotka on enemmän vakavissaan ja arvostaa esim keskustelutaitoja, eikä ole vain lyhytaikaisen hauskan perässä.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      165
      1606
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      104
      931
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      753
    4. 51
      635
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      17
      618
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      547
    7. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      45
      498
    8. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      159
      497
    9. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      26
      429
    10. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      188
      428
    Aihe