Miksi nainen on suunniteltu menemään pilalle raskaana ollessaan?

muodonmuutos...

59

968

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Llllapseton

      Onko sulla joku parempi ehdotus? Vauvankasvatus käsilaukussa? Tai vauvalaboratoriot joissa kasvatetaan lapsia? Silloin lapsi ei saisi kehitykseelleen tärkeitä asioita mitä kohdussa saa.

      Minusta raskaanaolevien naisten arvostelu on jatkumoa naisten alistamiseen. Se on henkistä väkivaltaa sekä naista kohtaan että myös syntyvää lasta kohtaan.

      Miltä lapsesta mahtaa tuntua kun saa vanhempana kuulla että hänen alkukehityksensä vaiheita on julkisesti kauhisteltu. Ja varmasti raskaanaoleva äitikin kokee tuosta stressiä, mikä välittyy vauvaan.

      Mutta on niitäkin joiden mielestä raskaanaoleva nainen on kaunis ja jopa seksikäs.

      Tällaisen keskustelut saattavat vaikuttaa jopa nuorten naisten lastentekohalukkuuteen.

      Raskaana olevat pitäisi jättää rauhaan!

      Voi myös ihan rauhassa syyttää itseäsi, olet myös mennyt syntymään kyseisellä tavalla ja kasvanut äitisi vatsassa.

      • "Mutta on niitäkin joiden mielestä raskaanaoleva nainen on kaunis ja jopa seksikäs."
        Mun mielestä se on juuri noin. Upeita useimmat silloin ovat :)


      • Linnuista mallia

        Heh, muniminen :) Toisaalta, nyt kun aloin miettimään enemmän, niin sopis kyllä mulle. Muutaman pikku munan pyöräyttäminen kuulostaa huomattavasti mukavammalta kuin yhdeksän kuukuden mittainen raskaus ja vuorokauden mitainen synnytys. Saiskohan tätä ideaa jotenkin kehiteltyä? :)


      • Dino Rex

      • Vienuhlaskon Rauska
        Dino Rex kirjoitti:

        Raskaus usein tekee http://pleieri.blogspot.com/2013/04/kympin-nainen.html ulkonäöstä sellaisen, että hän ei enää aikaisempaan tasoonsa pääse. Osilla miehillä on sairaalloiset perversiot raskaana oleviin sekaantumiseen kuten tässäkin viestiketjussa nähdään. Huolestuttava perversio on myös http://pleieri.blogspot.com/2013/05/ruma-lihava-nainen.html tapaisiin sotasikoihin keskittyvä läskifetismi.

        Dino Rex puhuu taas täyttä asiaa.


      • fröbelin frööpeli

        Kuittailu raskaana oleville naisille on vain jatkumoa naisten miehiä kohtaan suuntaamaan henkiseen väkivaltaan.


      • =))))

    • 5+7

      Oikea luonnon tarkoittama tapa olisi se, että raskaaksi tultaisiin nuorena. Teiniäitien vartalo palautuu huomattavasti paremmin raskauden jälkeen. Nykyään kun ensisynnyttäjien keski-ikä alkaa olla jo reilusti päälle 30 vuotta, raskaus on todella aika lopullinen niitti sille mitä nainen aikaisemmin oli. Paluuta ei enää ole, mikä varmaan osaltaan selittääkin sitä miksi lapsia halutaan tehdä yhä vanhempana (=halutaan elää villiä nuoruutta mahdollisimman pitkään).

      • ulgyuogu

        No eikö myöskin miten kanssa hoitaakin itseänsä ja millaiset elämäntavatkin? Ei ala mässyttämään kaikkea sipsiä, karkkia, limua, pullaa, pizzaa jne. ja vaan loikoilemaan sohvalla.


      • Joopa joo...

        Mene katsomaan niitä teiniäitejä ja heidän "palautumistaan" jonnekin kehitysmaihin, joissa tytöt naitetaan jo 12 -vuotiaina (nuorempinakin) ja saattaa olla muutama mukelo synnytettynä 15 -vuotiaana. Se nyt vain on niin, että raskaus ja synnyttäminen on melkoinen rääkki vartalolle ja "pilaa" sen. Kaikki nuorena äidiksi tulleet länsimaalaiset hyvinvointivaltioidenkin naiset näyttää yleensä vanhemmilta kuin muut ikäisensä, eli ei se nuori vartalokaan palaudu entiselleen.

        Vielä suurempi haittahan nuo teiniraskaudet ja synnytykset tosin on sen vuoksi, että se nuoren tytön vartalo ei ole kuitenkaan sukukypsyydestään huolimatta valmis kantamaan lasta ja synnytykseen, koska ei ole vielä itsekään täysikasvuinen - ja monet teiniäidit kuolevat synnytyksiin (vauva myös), tai vammautuvat pahasti.

        Minusta on paljon parempi elää se "villi nuoruus" ja vasta kolmekymppisenä kun alkaa olla sitä henkistä kypsyyttäkin (ainakin toivottavasti) perustaa perhe, kun se kerta nykyään mahdollista on, eikä tarvi tulla raskaaksi heti ensi -panosta... Ja jos ulkonäkö menee siinä, niin sitten menee. Sehän on sun oma valinta, mitä arvokkaana pidät.


      • pojsdfopj
        Joopa joo... kirjoitti:

        Mene katsomaan niitä teiniäitejä ja heidän "palautumistaan" jonnekin kehitysmaihin, joissa tytöt naitetaan jo 12 -vuotiaina (nuorempinakin) ja saattaa olla muutama mukelo synnytettynä 15 -vuotiaana. Se nyt vain on niin, että raskaus ja synnyttäminen on melkoinen rääkki vartalolle ja "pilaa" sen. Kaikki nuorena äidiksi tulleet länsimaalaiset hyvinvointivaltioidenkin naiset näyttää yleensä vanhemmilta kuin muut ikäisensä, eli ei se nuori vartalokaan palaudu entiselleen.

        Vielä suurempi haittahan nuo teiniraskaudet ja synnytykset tosin on sen vuoksi, että se nuoren tytön vartalo ei ole kuitenkaan sukukypsyydestään huolimatta valmis kantamaan lasta ja synnytykseen, koska ei ole vielä itsekään täysikasvuinen - ja monet teiniäidit kuolevat synnytyksiin (vauva myös), tai vammautuvat pahasti.

        Minusta on paljon parempi elää se "villi nuoruus" ja vasta kolmekymppisenä kun alkaa olla sitä henkistä kypsyyttäkin (ainakin toivottavasti) perustaa perhe, kun se kerta nykyään mahdollista on, eikä tarvi tulla raskaaksi heti ensi -panosta... Ja jos ulkonäkö menee siinä, niin sitten menee. Sehän on sun oma valinta, mitä arvokkaana pidät.

        Jokainen perustelee asioita kuten itse parhaaksi näkee. Henkilökohtaisesti en jaksa innostua näistä kolmekymppisistä synnyttäjistä. Siinä on jotain negatiivisia tunteita herättävää (inhottavaa on turha vahva sana, mutta siihen suuntaan) kun naiset muuttuvat yhtäkkiä biologisen kellonsa uhriksi. Perhe pitää perustaa nuorena tai sitten ei ollenkaan, imho. Jos 30 vuotiaana tulee raskaaksi luonnostaan, niin hyvä, mutta sellainen suunnitelmallisuus ja kenties pettyminen biologisten faktojen edessä on jotenkin...


      • Joopa joo...
        pojsdfopj kirjoitti:

        Jokainen perustelee asioita kuten itse parhaaksi näkee. Henkilökohtaisesti en jaksa innostua näistä kolmekymppisistä synnyttäjistä. Siinä on jotain negatiivisia tunteita herättävää (inhottavaa on turha vahva sana, mutta siihen suuntaan) kun naiset muuttuvat yhtäkkiä biologisen kellonsa uhriksi. Perhe pitää perustaa nuorena tai sitten ei ollenkaan, imho. Jos 30 vuotiaana tulee raskaaksi luonnostaan, niin hyvä, mutta sellainen suunnitelmallisuus ja kenties pettyminen biologisten faktojen edessä on jotenkin...

        Minusta se nyt vaan on parempi elää nuoruutensa ja "juosta juoksut" niin ei sitten harmita myöhemmin. Myös olisi hyvä olla koulut käytynä ja ammatti - työpaikkakin ja vakaa talous ennenkuin lapsia aletaan tuoda tähän maailmaan. Suunnitelmallisuus perheen perustamisessa on nimenomaan hyväksi, sillä se on melkoinen vastuu mikä siinä lapsen mukana tulee. Ei teini pysty vielä sitä tajuamaan, että siinä ollaan kiinni sitten lain mukaan se 18 -vuotta, ja tosiasiassa loppuelämä.


      • laskndfalb
        Joopa joo... kirjoitti:

        Minusta se nyt vaan on parempi elää nuoruutensa ja "juosta juoksut" niin ei sitten harmita myöhemmin. Myös olisi hyvä olla koulut käytynä ja ammatti - työpaikkakin ja vakaa talous ennenkuin lapsia aletaan tuoda tähän maailmaan. Suunnitelmallisuus perheen perustamisessa on nimenomaan hyväksi, sillä se on melkoinen vastuu mikä siinä lapsen mukana tulee. Ei teini pysty vielä sitä tajuamaan, että siinä ollaan kiinni sitten lain mukaan se 18 -vuotta, ja tosiasiassa loppuelämä.

        En usko siihen, että saman ihmisen kannattaisi tai tarvitsisi sekä juosta juoksuja että leikkiä perheenäitiä/-isää. Kun ensin elää 15-vuotisen biletyskauden ja sitten pitäisi siirtyä 15-vuotiseen vastuullisen vanhemmuuden vaiheeseen, monelle tuleekin tenkkapoo. Kun on liiaksi jo tottunut tiettyyn elämäntyyliin ei kyseessä enää olekaan pelkästään "nuoruuden vaihe". Ja seuraukset on luettavissa avioerotilastoista. Tämä kuuluu tähän moderniin itsekkyyden ja hedonismin aikaan, mutta vaikka se muotia onkin ja myöhäisen vanhemmuuden kannattajat ovat selvässä enemmistössä yhteiskunnassa, ei se välttämättä ole ainoa mahdollinen ja oikea kehityssuunta.


      • Aidosti ihmettelevä
        pojsdfopj kirjoitti:

        Jokainen perustelee asioita kuten itse parhaaksi näkee. Henkilökohtaisesti en jaksa innostua näistä kolmekymppisistä synnyttäjistä. Siinä on jotain negatiivisia tunteita herättävää (inhottavaa on turha vahva sana, mutta siihen suuntaan) kun naiset muuttuvat yhtäkkiä biologisen kellonsa uhriksi. Perhe pitää perustaa nuorena tai sitten ei ollenkaan, imho. Jos 30 vuotiaana tulee raskaaksi luonnostaan, niin hyvä, mutta sellainen suunnitelmallisuus ja kenties pettyminen biologisten faktojen edessä on jotenkin...

        Oletko teini-ikäinen vai muuten vain noin epäkyspsä?


      • Aidosti ihmettelevä
        Aidosti ihmettelevä kirjoitti:

        Oletko teini-ikäinen vai muuten vain noin epäkyspsä?

        Ja toisekseen, aloittajan kaltaiset "nainen menee pilalle" -tyyppiset ajatukset ovat loistava mittari siihen, onko mies kypsä isäksi. Jos näitä ajatuksia tällä tasolla on, vastaus on negatiivinen. Lapsi on jotain vähän suurempaa kuin pari ylikiloa tai turvonneet pohkeet. Aikuinen mies sen ymmärtää kyllä. Parisuhdeseksikin on opittu ihan käytännössä, eikä netin opastuksella, joten pikkupojat kasvakaa vaan rauhassa.


      • tasdtisai
        Aidosti ihmettelevä kirjoitti:

        Ja toisekseen, aloittajan kaltaiset "nainen menee pilalle" -tyyppiset ajatukset ovat loistava mittari siihen, onko mies kypsä isäksi. Jos näitä ajatuksia tällä tasolla on, vastaus on negatiivinen. Lapsi on jotain vähän suurempaa kuin pari ylikiloa tai turvonneet pohkeet. Aikuinen mies sen ymmärtää kyllä. Parisuhdeseksikin on opittu ihan käytännössä, eikä netin opastuksella, joten pikkupojat kasvakaa vaan rauhassa.

        Olen aidosti näin epäkypsä tai sitten kypsä. Ihan miten sen ottaa. Elämänkatsomukseni on aika selvä. Omalta osaltani katson jo olevani liian vanha isäksi, ts. valitsin omaksi tiekseni sen "juoksujen juoksun" enkä aio perhettä enää perustaa, vaan elän (toivottavasti) elämäni loppuun vain omista itsekkäistä lähtökohdistani huolehtien. MIelestäni tämä on aitoa ja rehellistä eikä siinä ole mitään pahaa naistenkaan kohdalla. Ei perhettä ole pakko tai syytä perustaa vain periaatteesta. Olen juuri siinä iässä, että ikäiseni sinkkunaiset alkavat olla "epätoivoisia". Se ei todellakaan ole viehättävää. Näille naisille tekisi mieli sanoa suoraan, että olisitte saatana tehneet ne lapset silloin kun se oli järkevää, niin ei nyt tarvitsisi itkeä asiasta.


      • Joopa joo...
        laskndfalb kirjoitti:

        En usko siihen, että saman ihmisen kannattaisi tai tarvitsisi sekä juosta juoksuja että leikkiä perheenäitiä/-isää. Kun ensin elää 15-vuotisen biletyskauden ja sitten pitäisi siirtyä 15-vuotiseen vastuullisen vanhemmuuden vaiheeseen, monelle tuleekin tenkkapoo. Kun on liiaksi jo tottunut tiettyyn elämäntyyliin ei kyseessä enää olekaan pelkästään "nuoruuden vaihe". Ja seuraukset on luettavissa avioerotilastoista. Tämä kuuluu tähän moderniin itsekkyyden ja hedonismin aikaan, mutta vaikka se muotia onkin ja myöhäisen vanhemmuuden kannattajat ovat selvässä enemmistössä yhteiskunnassa, ei se välttämättä ole ainoa mahdollinen ja oikea kehityssuunta.

        Ne "bilehileet" on erikseen, ja niitä on niissäkin jotka ovat tehneet lapsia hyvinkin nuorina... Lapset vain tahtoo olla joko mummulla hoidossa tai huostaanotettuna. Se jos lapsen saattaa maailmaan nuorena ei todellakaan tee tytöstä tai pojasta vastuullista ja valmista vanhempaa. Ne nuorten pariskuntien lapset kun on yleensä vahinkoja - niin julmaa kuin se onkin lasta tuolla tavalla nimittää... Ja isukkihan noista suhteista yleensä lähtee lätkimään aika liukkaasti.

        En minä tarkoittanut mitään älytöntä kännäämistä ja ympäriinsä panemista, vaan ihan vain että pitää normaalilla tavalla hauskaa ystävien kanssa - matkustelee yms... Elää jonkin aikaa vain itseään varten, kun se mahdollista on.

        Kyllä ainakin omassa tuttavapiirissä juuri ne nuorena lapsia tehneet on niitä, jotka on eronneet. Näillä nuorina synnyttäneillä myös tahtoo olla "mallina" se, että jokaiselle miehelle jonka kanssa suhteessa pitempään ollaan, tehdään ainakin yksi muksu, joten niitä eri isille tehtyjä on melkoinen liuta... Aika usein myös heidän suustaan tulee aika katkeraa tekstiä siitä, kuinka helppoa lapsettomilla on, kun ei ole kiinni lapsissa.

        Minusta siinä ei vaan ole paljon järkeä saati vastuuntuntoa, että tehdään lapsia sellaiseen tilanteeseen, että hädin tuskin edes pystytään itseään elättämään. Kaikki kun maksaa ja on nykyään hirveän kallista... Juuri perheen perustamisessa suunnitelmallisuus on pelkästään järkevää, sillä se on suurin vastuu minkä ihminen voi saada. En itse jaksa paljon ymmärtää näitä "oho - mä oon raskaana!" "lapsia ei tehdä, vaan niitä saadaan" kun oikeasti ehkäisy unohtui... -tyylisesti toimivia ihmisiä, eikä se nyt mistään kypsyydestä ja valmiudesta vanhemmaksi todellakaan kerro... MUTTA jokainen tavallaan...


      • Aidosti ihmettelevä
        tasdtisai kirjoitti:

        Olen aidosti näin epäkypsä tai sitten kypsä. Ihan miten sen ottaa. Elämänkatsomukseni on aika selvä. Omalta osaltani katson jo olevani liian vanha isäksi, ts. valitsin omaksi tiekseni sen "juoksujen juoksun" enkä aio perhettä enää perustaa, vaan elän (toivottavasti) elämäni loppuun vain omista itsekkäistä lähtökohdistani huolehtien. MIelestäni tämä on aitoa ja rehellistä eikä siinä ole mitään pahaa naistenkaan kohdalla. Ei perhettä ole pakko tai syytä perustaa vain periaatteesta. Olen juuri siinä iässä, että ikäiseni sinkkunaiset alkavat olla "epätoivoisia". Se ei todellakaan ole viehättävää. Näille naisille tekisi mieli sanoa suoraan, että olisitte saatana tehneet ne lapset silloin kun se oli järkevää, niin ei nyt tarvitsisi itkeä asiasta.

        No se nyt on vaan maailman luonnollisin asia haluta lisääntyä. Siinä ei ole mitään väärää. Toivottavasti kukaan ei vaan vahingossakaan tee sitä sinun kanssasi. Kuulostat tunnevammaiselta. En osaa kuvitella, että kaikki naiset haluaisivat juuri sinun kanssasi niitä lapsia, joten miksi ihmeessä asialla on sinulle merkitystä? Ai niin, siis kaikkien muidenkin tulisi elää samanlaista elämää kuin sinä. Minun puolestani jokainen saa lisääntyä tai olla lisääntymättä missä iässä haluaa. Mitähän tunnelukkoja sinulla on, kun tuntemattomien naisten vauvahaaveet noin paljon häiritsee.


      • lkxnzcvkln
        Aidosti ihmettelevä kirjoitti:

        No se nyt on vaan maailman luonnollisin asia haluta lisääntyä. Siinä ei ole mitään väärää. Toivottavasti kukaan ei vaan vahingossakaan tee sitä sinun kanssasi. Kuulostat tunnevammaiselta. En osaa kuvitella, että kaikki naiset haluaisivat juuri sinun kanssasi niitä lapsia, joten miksi ihmeessä asialla on sinulle merkitystä? Ai niin, siis kaikkien muidenkin tulisi elää samanlaista elämää kuin sinä. Minun puolestani jokainen saa lisääntyä tai olla lisääntymättä missä iässä haluaa. Mitähän tunnelukkoja sinulla on, kun tuntemattomien naisten vauvahaaveet noin paljon häiritsee.

        Taas alkaa kääntyä omituisen aggressiiviseksi tuo tyyli. Sinun mielestäsi jokainen saa lisääntyä tai olla lisääntymättä oman makunsa mukaan, mutta sitten kuitenkaan minä en saisi olla tiettyä mieltä asiasta. Omat johdot on jo muuten poikkaistu eli ei ole lapsia tulossa (kiitos vaan huolenpidostasi). Ja asialla on minulle merkitystä yleisellä tasolla.


      • Aidosti ihmettelevä
        lkxnzcvkln kirjoitti:

        Taas alkaa kääntyä omituisen aggressiiviseksi tuo tyyli. Sinun mielestäsi jokainen saa lisääntyä tai olla lisääntymättä oman makunsa mukaan, mutta sitten kuitenkaan minä en saisi olla tiettyä mieltä asiasta. Omat johdot on jo muuten poikkaistu eli ei ole lapsia tulossa (kiitos vaan huolenpidostasi). Ja asialla on minulle merkitystä yleisellä tasolla.

        Hyvä kuulla että olet asian näin ratkaissut!

        Kyse ei ole siitä, ettetkö omaisi oikeutta mielipiteeseen, mutta vihaan ikäsyrjintää ja ahdasmielistä ajattelua. Mielipiteesi siitä, että 30-vuotiaan naisen ei kannata lisääntyä ja pitäisi saada lapset silloin ja silloin on hyvin yksisilmäistä. Asia on verrattavissa siihen, että tuomitsisin piuhojen katkaisusi, koska jokaisella on velvollisuus lisääntyä. Kyse on toisten elämänvalintojen tuomitsemisesta, mikä on mielestäni väärin (ei pelkkä mielipide). Tämä siis silloin, kun valinnasta ei ole kenellekään mitään haittaa (esim. valintasi olla lisääntymättä tai raskauden lykkääminen yli 30-vuotiaaksi).


      • lknasdfkln
        Aidosti ihmettelevä kirjoitti:

        Hyvä kuulla että olet asian näin ratkaissut!

        Kyse ei ole siitä, ettetkö omaisi oikeutta mielipiteeseen, mutta vihaan ikäsyrjintää ja ahdasmielistä ajattelua. Mielipiteesi siitä, että 30-vuotiaan naisen ei kannata lisääntyä ja pitäisi saada lapset silloin ja silloin on hyvin yksisilmäistä. Asia on verrattavissa siihen, että tuomitsisin piuhojen katkaisusi, koska jokaisella on velvollisuus lisääntyä. Kyse on toisten elämänvalintojen tuomitsemisesta, mikä on mielestäni väärin (ei pelkkä mielipide). Tämä siis silloin, kun valinnasta ei ole kenellekään mitään haittaa (esim. valintasi olla lisääntymättä tai raskauden lykkääminen yli 30-vuotiaaksi).

        En ole tuominnut, vaan systemaattisesti kertonut mitä mieltä itse olen asiasta.


      • Aidosti ihmettelevä
        lknasdfkln kirjoitti:

        En ole tuominnut, vaan systemaattisesti kertonut mitä mieltä itse olen asiasta.

        "Perhe pitää perustaa nuorena tai sitten ei ollenkaan, imho." Öö, jos et itse edes ole perustamassa perhettä, miksi sinulla on tarve kertoa muille milloin heille on oikea hetki?

        Ihmetyttää vain ihmiset, joilla on vahva negatiivinen mielipide asioihin, jotka eivät heitä edes kosketa. Mutta joo, jos ei ole muuta mietittävää, niin siinä kun kertoilet muille milloin ihmisten pitää lisääntyä. Itse uskon yksilönvapauteen tässä(kin) asiassa.


      • pasdnpi
        Aidosti ihmettelevä kirjoitti:

        "Perhe pitää perustaa nuorena tai sitten ei ollenkaan, imho." Öö, jos et itse edes ole perustamassa perhettä, miksi sinulla on tarve kertoa muille milloin heille on oikea hetki?

        Ihmetyttää vain ihmiset, joilla on vahva negatiivinen mielipide asioihin, jotka eivät heitä edes kosketa. Mutta joo, jos ei ole muuta mietittävää, niin siinä kun kertoilet muille milloin ihmisten pitää lisääntyä. Itse uskon yksilönvapauteen tässä(kin) asiassa.

        imho = In My Humble/Honest Opinion = mielipiteeni asiasta on...

        Siis kerroin oman kantani asiaan. Ihmisillä on mielipiteitä ja keskustelussa niin netissä kuin kasvotustenkin niitä mielipiteitä on tapana tuoda esiin.


      • Aidosti ihmettelevä
        pasdnpi kirjoitti:

        imho = In My Humble/Honest Opinion = mielipiteeni asiasta on...

        Siis kerroin oman kantani asiaan. Ihmisillä on mielipiteitä ja keskustelussa niin netissä kuin kasvotustenkin niitä mielipiteitä on tapana tuoda esiin.

        Aivan. Ymmärrän että sanot mielipiteesi. Se mitä ihmettelin liittyy siihen, miksi sinulla on niin vahva mielipide asiasta, joka ei itseäsi kosketa.

        Vähän samaan tapaan kuin paavi kertoo ihmisille, millä tavalla näiden tulisi harrastaa seksiä..


    • yksi äippä

      Oletko täys idiootti vai muuten vaan kusta pää täynnä?!"!!Nainen usein todella hehkeä raskauden aikana.Hiukset paksuuntuu ja iho puhdistuuu.Sisällä kasvava uusi elämä antaa naiselle aivan uuden hehkun.Yleensäkin ottaen se raikkaus ja terveellisyys, onnellisuus näkyy silloin todella ulospäin.Muistan itseni raskaana kuin kaunis olin, myös mieheni mielestä.

      • rayery

        Ha ha! =D Yleensä raskaana oleville tulee finnejä ja he näyttävät hikisiltä, naama punoittaa ja muutenkin isot vatsat eivät miellytä kovin monet silmää. Niin että se siitä.


    • laphuuik

      No siis hei , älytkää nyt, joku katkera mies kirjoittaa. Peräkammarinpoika joka siellä tuskailee kun ei ole saanut naista eikä lapsiakaan. Huomannut että elämä menee vaan ohi eikä lapsista ja perheestä tietoakaan :D

    • lifemocker

      toihan on levittäny persettään heti sen jälkeen kun alkoi seurustelemaan sen mustan miehen kanssa. ne kun pitää niistä "gettoperistä"

      • Joopa joo...

        Olipa typerä ja rasistinen kommentti! Sitäpaitsi - Kanye West on tunnetusti tissimies... Ja Kim on ollut mustien miesten kanssa jo ennen Kanyetakin, eikä perse silloin levinnyt... Johtuisiko siitä, että Kim tuli raskaaksi melkein heti "kättelyssä" - eli on ollut melkein koko Kanyen kanssa seurustelun ajan raskaana, että kiloja alkoi nyt karttua...


      • ldslönpn
        Joopa joo... kirjoitti:

        Olipa typerä ja rasistinen kommentti! Sitäpaitsi - Kanye West on tunnetusti tissimies... Ja Kim on ollut mustien miesten kanssa jo ennen Kanyetakin, eikä perse silloin levinnyt... Johtuisiko siitä, että Kim tuli raskaaksi melkein heti "kättelyssä" - eli on ollut melkein koko Kanyen kanssa seurustelun ajan raskaana, että kiloja alkoi nyt karttua...

        Mitään rasismia tuossa ei kyllä ollut, mutta muuten ihan ok pointti.


      • Joopa joo...
        ldslönpn kirjoitti:

        Mitään rasismia tuossa ei kyllä ollut, mutta muuten ihan ok pointti.

        Ai "gettoperä" ei ole yhtään rasistinen nimitys, saati sitten oletus siitä että "ne mustat miehet" tykkää juuri takapuolista? Ihan kuin mustalla miehellä ei voisi olla yksilöllisiä mieltymyksiä ja vain valkoinen mies kykenee olemaan peppumies, tissimies, säärimies tai vaikka kaikkia yhtäaikaa...

        Muuten se gettoperäkään ei edes tarkoita varsinaisesti mitään hehtaaripersettä, vaan esim. Rihannan takapuoltakin on kutsuttu gettoperäksi, vaikka hänellähän on pieni takapuoli. Tuolla termillä kuvataan yleensä pyöreätä takapuolta - sellaista joita nykyään käydään hakemassa jopa plastiikkakirurgeilta. Kummasti se on ihan ok. mutta sitten jos mustalla naisella tai mustan miehen vaikka valkoisellakin naisella sattuu sellainen luonnostaan olemaan se onkin ominaisuus jolle pitää keksiä joku rasistis -sävytteinen nimi.

        Se oli muuten jonkun tyhjäpäisen naistenlehden toimittaja joka Rihannan takapuolta tuolla nimellä kutsui, eikä siitä oikein hyvää tykäytty, vaan se nosti melkoisen äläkän maailmalla, juuri rasistisen vivahteensa vuoksi ja toimittaja taisi saada kenkää.


      • hgfkfjhö
        Joopa joo... kirjoitti:

        Ai "gettoperä" ei ole yhtään rasistinen nimitys, saati sitten oletus siitä että "ne mustat miehet" tykkää juuri takapuolista? Ihan kuin mustalla miehellä ei voisi olla yksilöllisiä mieltymyksiä ja vain valkoinen mies kykenee olemaan peppumies, tissimies, säärimies tai vaikka kaikkia yhtäaikaa...

        Muuten se gettoperäkään ei edes tarkoita varsinaisesti mitään hehtaaripersettä, vaan esim. Rihannan takapuoltakin on kutsuttu gettoperäksi, vaikka hänellähän on pieni takapuoli. Tuolla termillä kuvataan yleensä pyöreätä takapuolta - sellaista joita nykyään käydään hakemassa jopa plastiikkakirurgeilta. Kummasti se on ihan ok. mutta sitten jos mustalla naisella tai mustan miehen vaikka valkoisellakin naisella sattuu sellainen luonnostaan olemaan se onkin ominaisuus jolle pitää keksiä joku rasistis -sävytteinen nimi.

        Se oli muuten jonkun tyhjäpäisen naistenlehden toimittaja joka Rihannan takapuolta tuolla nimellä kutsui, eikä siitä oikein hyvää tykäytty, vaan se nosti melkoisen äläkän maailmalla, juuri rasistisen vivahteensa vuoksi ja toimittaja taisi saada kenkää.

        No ei, gettoperä ei tosiaankaan ole rasistinen termi. Ja stereotypia ei automaattisesti ole myöskään rasismia.


      • Joopa joo...
        hgfkfjhö kirjoitti:

        No ei, gettoperä ei tosiaankaan ole rasistinen termi. Ja stereotypia ei automaattisesti ole myöskään rasismia.

        Ghetto nyt on termi, joka ei ole kovin positiivisesti värittynyt, ja liitetään juuri vähemmistöihin.

        Stereotypia ei ole ehkä automaattisesti rasismia, mutta...

        http://fi.wikipedia.org/wiki/Yleistys


      • ghetto booty girl
        Joopa joo... kirjoitti:

        Ai "gettoperä" ei ole yhtään rasistinen nimitys, saati sitten oletus siitä että "ne mustat miehet" tykkää juuri takapuolista? Ihan kuin mustalla miehellä ei voisi olla yksilöllisiä mieltymyksiä ja vain valkoinen mies kykenee olemaan peppumies, tissimies, säärimies tai vaikka kaikkia yhtäaikaa...

        Muuten se gettoperäkään ei edes tarkoita varsinaisesti mitään hehtaaripersettä, vaan esim. Rihannan takapuoltakin on kutsuttu gettoperäksi, vaikka hänellähän on pieni takapuoli. Tuolla termillä kuvataan yleensä pyöreätä takapuolta - sellaista joita nykyään käydään hakemassa jopa plastiikkakirurgeilta. Kummasti se on ihan ok. mutta sitten jos mustalla naisella tai mustan miehen vaikka valkoisellakin naisella sattuu sellainen luonnostaan olemaan se onkin ominaisuus jolle pitää keksiä joku rasistis -sävytteinen nimi.

        Se oli muuten jonkun tyhjäpäisen naistenlehden toimittaja joka Rihannan takapuolta tuolla nimellä kutsui, eikä siitä oikein hyvää tykäytty, vaan se nosti melkoisen äläkän maailmalla, juuri rasistisen vivahteensa vuoksi ja toimittaja taisi saada kenkää.

        http://img689.imageshack.us/img689/7245/3141.jpg

        http://1.bp.blogspot.com/-2KRX_zsdyFE/Tzs0Q5r5QmI/AAAAAAAAAB0/5pg8-YrAMXQ/s1600/ghetto booty.jpg

        Kyllä tuo nimitys ghettoperä eli ns. "ghetto booty" tarkoittaa rotuun katsomatta tietynlaista takalistoa. Tuo viittaus ghettoihin johtuu ihan siitä yksinkertaisesta syystä, että jenkeissä tuollaisiin peppuihin törmää harvemmin jossain yläluokan suosimilla asuinalueilla. Valitettavasti jenkkiläiset ghetot ja slummit ovat yleensä pääasiassa tummaihoisten asuttamia, ja musiikkivideoiden rap- artistit usein myös tummaihoisia. Noiden miesten musiikkivideoissa on yleensä juuri isoperseinen nainen sheikkaamassa sitä ghettoperäänsä. Ehkäpä siitä tuo stereotypia syntyy, että tummat miehet ovat peppumiehiä.


      • Joopa joo...
        ghetto booty girl kirjoitti:

        http://img689.imageshack.us/img689/7245/3141.jpg

        http://1.bp.blogspot.com/-2KRX_zsdyFE/Tzs0Q5r5QmI/AAAAAAAAAB0/5pg8-YrAMXQ/s1600/ghetto booty.jpg

        Kyllä tuo nimitys ghettoperä eli ns. "ghetto booty" tarkoittaa rotuun katsomatta tietynlaista takalistoa. Tuo viittaus ghettoihin johtuu ihan siitä yksinkertaisesta syystä, että jenkeissä tuollaisiin peppuihin törmää harvemmin jossain yläluokan suosimilla asuinalueilla. Valitettavasti jenkkiläiset ghetot ja slummit ovat yleensä pääasiassa tummaihoisten asuttamia, ja musiikkivideoiden rap- artistit usein myös tummaihoisia. Noiden miesten musiikkivideoissa on yleensä juuri isoperseinen nainen sheikkaamassa sitä ghettoperäänsä. Ehkäpä siitä tuo stereotypia syntyy, että tummat miehet ovat peppumiehiä.

        No minähän sanoin jo, että sillä kuvataan yleensä ottaen pyöreätä takapuolta, olipa se sitten minkä värisen naisen takapuoli hyvänsä... Kuitenkin nimitys juontaa mustiin ja latinoihin, eikä välttämättä ole sävyltään positiivinen. Kai se vähän riippuu missä asiayhteydessä termiä käytetään.

        Kuitenkin "lifemocker" onnistui käyttämään sitä minun mielestäni rasistis -sävytteisesti. En tiedä onko hänen ajatusmaailmansa kallellaan siihen suuntaan - toivon että ei. Yleensä en ole pitänyt hänen kommenttejaan mitenkään loukkaavina, mutta tuo "se musta mies" ja gettoperä sen yhteydessä oli minun mielestäni juuri rasistisen puolelle kääntyvää kommentointia....


      • jep4
        Joopa joo... kirjoitti:

        No minähän sanoin jo, että sillä kuvataan yleensä ottaen pyöreätä takapuolta, olipa se sitten minkä värisen naisen takapuoli hyvänsä... Kuitenkin nimitys juontaa mustiin ja latinoihin, eikä välttämättä ole sävyltään positiivinen. Kai se vähän riippuu missä asiayhteydessä termiä käytetään.

        Kuitenkin "lifemocker" onnistui käyttämään sitä minun mielestäni rasistis -sävytteisesti. En tiedä onko hänen ajatusmaailmansa kallellaan siihen suuntaan - toivon että ei. Yleensä en ole pitänyt hänen kommenttejaan mitenkään loukkaavina, mutta tuo "se musta mies" ja gettoperä sen yhteydessä oli minun mielestäni juuri rasistisen puolelle kääntyvää kommentointia....

        Just näin. Musta on muutenkin jotenkin huvittavaa kun ihmiset eivät ymmärrä että miksi on rasistisen kuuloista kun valkoihoinen sanoo tummaihoisesta jotain stereotyyppista mutta se ei kun tummaihoinen vaaleaihoisesta.

        Ei sanat ole mitään yksinkertaisia joko-tai -merkityksellisiä, niillä on oma sävynsä joka juontaa historiasta. Myös konsekti kuuluu ottaa huomioon, ihan niin kuin silloinkin kun kirjoitat virallisen kirjeen niin et voi käyttää murresanoja, vaikka ne samaa teoriassa tarkoittavatkin.

        Ihme jengiä. En tiiä sitten tarviiko kaiken olla mustavalkoista jotta sen ymmärtää. Onko vivahteidentaju joillakin vaan olematon?

        Mutta tod näk sadan vuoden päästä tilanne on toinen, kun surulliset räikeän epätasa-arvon ajat ovat kauempana takana.


      • jeps1
        Joopa joo... kirjoitti:

        No minähän sanoin jo, että sillä kuvataan yleensä ottaen pyöreätä takapuolta, olipa se sitten minkä värisen naisen takapuoli hyvänsä... Kuitenkin nimitys juontaa mustiin ja latinoihin, eikä välttämättä ole sävyltään positiivinen. Kai se vähän riippuu missä asiayhteydessä termiä käytetään.

        Kuitenkin "lifemocker" onnistui käyttämään sitä minun mielestäni rasistis -sävytteisesti. En tiedä onko hänen ajatusmaailmansa kallellaan siihen suuntaan - toivon että ei. Yleensä en ole pitänyt hänen kommenttejaan mitenkään loukkaavina, mutta tuo "se musta mies" ja gettoperä sen yhteydessä oli minun mielestäni juuri rasistisen puolelle kääntyvää kommentointia....

        Just näin. Musta on muutenkin jotenkin huvittavaa kun ihmiset eivät ymmärrä että miksi on rasistisen kuuloista kun valkoihoinen sanoo tummaihoisesta jotain stereotyyppista mutta se ei kun tummaihoinen vaaleaihoisesta.

        Ei sanat ole mitään yksinkertaisia joko-tai -merkityksellisiä, niillä on oma sävynsä joka juontaa historiasta. Myös konsekti kuuluu ottaa huomioon, ihan niin kuin silloinkin kun kirjoitat virallisen kirjeen niin et voi käyttää murresanoja, vaikka ne samaa teoriassa tarkoittavatkin.

        Ihme jengiä. En tiiä sitten tarviiko kaiken olla mustavalkoista jotta sen ymmärtää. Onko vivahteidentaju joillakin vaan olematon?

        Mutta tod näk sadan vuoden päästä tilanne on toinen, kun surulliset räikeän epätasa-arvon ajat ovat kauempana takana.


    • hipu1

      miehet kadeja miehelle joka on päässy panemaan paksuksi:)

    • Koeputkiaikuinen.

      Lapsen voi myös adoptoida tai kloonata.

    • idiootti2

      Niin just saatana naisten ei pitäs hankkia koskaan lapsia koska muuten lössähdetään 100 kiloisiki norsuiksi! Piuhat vaan poikki niin ei lapsiakaan tule! Näin loppus elämä planeetalta, sehän se parasta oliskin!

    • kikskiks

      peräkammarin runkut ollu taas kirjottelemassa :D

    • fjdskfjg

      Maailma on ylikansoitettu ja Suomalaisissa ei ole mitään mitä maailma kaipaisi, maailma ei varmasti kaipaa euroopan alkoholisoituneinta kansaa, länsieuroopan väkivaltaisinta kansaa, itsemurhatilastojen kärkisijoille sijoittuvaa kansaa jne.
      Miksi Suomalaisten pitäisikään lisääntyä enää? Maailmalla on parempiakin kansoja joista on oikeasti hyötyä ihmiskunnalle. Mitä hyötyä Suomalaisesta on ihmiskunnalle?
      Minä en ainakaan tee yhtään jälkikasvua tällaiseen maahan ja maailmaan.

      • :(((

        Sinäpäs vasta rasisti olet.


      • fjdsk...
        :((( kirjoitti:

        Sinäpäs vasta rasisti olet.

        Miten voin olla rasisti kun itsekin kuulun tähän ryhmään eli syntymäsuomalaisiin?
        Näkemykseni on kokemukseni tulosta.


      • 19+19
        fjdsk... kirjoitti:

        Miten voin olla rasisti kun itsekin kuulun tähän ryhmään eli syntymäsuomalaisiin?
        Näkemykseni on kokemukseni tulosta.

        Rasismi ei ole sama asia kuin ksenofobia. Ts. rasismi ei edellytä toiseutta.


    • Ai niin provo olikin

      Jo se on hiuksenhieno kauneuden ja "pilaantumisen" raja kun se tapahtuu kuvakulmaa vaihtamalla (onko se ylhäältä alas tissivakoon vai alhaalta ylös raskausvatsaa pitkin) tai ilmettä vaihtamalla (kunnon poseeraushymy punaisella matolla kunnon meikeillä tai paparatzin ottama snapsho, kun menet ostamaan maitoa kaupasta).

      Taidat olla aavistuksen pinnallinen kauneus käsitteesi kanssa.

    • rivo-ritva

      Älä missään nimessä ikinä lisäänny.

      Suosittelen sinulle vasektomiaa ennen ensimmäistäkään yhdyntää.

    • ..........

      Syitä:

      -Tiinettä naarasta on turhaa panna, koska hän ei voi tulla tiineeksi uudestaan tiineysaikana

      -Uros ei halua elättää toisen uroksen pentuja

    • Sencured

      "Maailma on ylikansoitettu ja Suomalaisissa ei ole mitään mitä maailma kaipaisi, maailma ei varmasti kaipaa euroopan alkoholisoituneinta kansaa, länsieuroopan väkivaltaisinta kansaa, itsemurhatilastojen kärkisijoille sijoittuvaa kansaa jne.
      Miksi Suomalaisten pitäisikään lisääntyä enää? Maailmalla on parempiakin kansoja joista on oikeasti hyötyä ihmiskunnalle. Mitä hyötyä Suomalaisesta on ihmiskunnalle?"

      kirjoittaa joku tuolla edellä.

      Tälle annan 10 pistettä, niin totta kuin totta voi olla.

      Lukekaa tatä ketjua ja tehkää johtopäätöksenne, lukekaa koko Suomi24-foorumia.
      Täällä tiivistyy koko suomalaisen alikehittyneen alkukantaiselle tasolle jääneen
      rodun kuva.

      (Sorry jos kirjoitan kömpelösti, suomen kielen käyttö vähän kankeaa mulla.)

      Siis suomalaiset: älkää lisääntykö, pleace!
      Ryypätkää itsenne hengiltä, tappakaa toisenne, hävitkää maan päältä, mitä vaan kun teistä vaan päästään!

      • vahva itsenäinen n

        Sencured...täytyy varmaa ilmottaa sinne vankimielisairaalaan et yks niiden hulluista on karkuteillä ja trollaa palstoilla.Kaiken lisäksi jääny ne punaset ja siniset napit ottamatta tai ottanu kerralla koko purkin.Säälittävää et ihmisellä voi olla pää noin sumea ja tyhjää täynnä


      • :))

        Äläpä viitsi esittää ulkomaalaista. Kyllä sun kielenkäytöstä huomaa, että ihan suomalainen olet itsekin... Paskempaa on tuo englannin kirjoittaminen, vaikka vain muutaman sanan kirjoitit... Mutta noudata toki tuota omaa neuvoasi, ja jätä lisääntymättä. :)


    • no..........

      Raskaana ollessaan naisen kehoon kertyy nestettä - se saa joka paikan turpoamaan, myös naaman! Itsekin olin melkein tunnistamattoman näköinen raskaana ollessani, naama näytti ihan kamalan läskiltä. Onneksi raskauden jälkeen kaikki palautui normaaliksi kun nesteet kehosta lähti veke, joten loppuelämäksi se raskaus ei vaikuta - siis jos ei läskiä tule paljon lisaa. Voi olla, että tuo nesteen kertyminen on joku luonnon tapa et muut miehet ei kiinnostu raskaana olevasta naisesta.

    • 14+13

      Laittamasi Kimin alkukuvat ovat (räikeän selkeästi)photoshopattuja. Oikeasti Kim on ollut todella leveää mallia jo ennen raskautta. Ota huomioon että ennen raskautta hoikka ja timmi nainen ei leviä samoissa mittasuhteissa. Järjenkäyttö on sallittua.

      • 14+13

        Niin ja jos nuo mammuttirinnat on ongelma, tottakai jo valmiiksi isot rinnat kasvavat ja venyvät tätimittoihin kun niihin kerääntyy paljon painavaa maitoa.


    • Anonyymi

      Yli 13 vuoden avioliiton aikana en voinut synnyttää, minulla on keskenmeno, vaikka tulisin raskaaksi, kaikki lääkärit eivät voineet auttaa minua, kunnes siskoni ohjasi minut tohtori DAWNin luo, joka auttoi minua ja tulin raskaaksi ja nyt minä sinulla on kaunis tyttövauva,
      Hän auttaa myös monia ystäviäni, jotka ohjasin hänelle, tohtori DAWN on siunaus jokaiselle, joka ottaa häneen yhteyttä,
      *Jos haluat tulla raskaaksi.
      *Jos haluat lopettaa keskenmenon. *raharituaali ilman ihmisuhreja.
      *Jos haluat saada takaisin rakastajasi.
      *Jos haluat miehesi/vaimosi takaisin.
      *Jos haluat saada takaisin varastetun omaisuutesi tai rahasi.
      *Jos haluat hoitaa minkä tahansa sairauden,
      Ota häneen yhteyttä WhatsAppissa: +2349046229159

    • Anonyymi

      Siinä onkin syvällinen jumalallinen viisaus takana, jota nykyihmisistä ei moni ole tähän päiväänkään mennessä hiffannut. :)

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Monenko kanssa olet harrastanut seksiä

      tänä aikana kun olet kaivattuasi kaipaillut?
      Ikävä
      119
      2681
    2. Timo Soini tyrmää Tynkkysen selitykset Venäjän putinistileiristä

      "Soini toimi ulkoministerinä ja puolueen puheenjohtajana vuonna 2016, jolloin silloinen perussuomalaisten varapuheenjoht
      Maailman menoa
      256
      1155
    3. Melkein lähetin viestin.

      Onneksi tulin järkiini. Mukavaa kesää
      Ikävä
      91
      1129
    4. Taas kuoli kuortaneella

      Mitä tapahtui kuhinoilla kun auton alle jäi ja kuoli 66.
      Kuortane
      8
      1084
    5. Nainen voi rakastaa

      Ujoakin miestä, mutta jos miestä pelottaa näkeminenkin, niin aika vaikeaa on. Semmoista ei varmaan voi rakastaa. Miehelt
      Ikävä
      79
      1011
    6. Kalateltta fiasko

      Onko Tamperelaisyrittäjälle iskenyt ahneus vai mistä johtuu että tänä vuonna ruuat on surkeita aikaisempiin vuosiin verr
      Kuhmo
      12
      940
    7. Sulla on nainen muuten näkyvät viiksikarvat naamassa jotka pitää poistaa

      Kannattaa katsoa peilistä lasien kanssa, ettet saa ihmisiltä ikäviä kommentteja.
      Ikävä
      63
      933
    8. Rakastan sinua

      Olen tiennyt sen pitkään mutta nyt ymmärsin että se ei menekään ohi
      Ikävä
      30
      906
    9. IS Viikonloppu 20.-21.7.2024

      Tällä kertaa Toni Pitkälä esittelee piirrostaitojansa nuorten pimujen, musiikkibändien ja Raamatun Edenin kertomusten ku
      Sanaristikot
      41
      842
    10. Ikävöimäsi henkilön ikä

      Minkä ikäinen kaipauksen kohteenne on? Onko tämä vain plus 50 palsta vai kaivataanko kolme-neljäkymppisiä? Oma kohde mie
      Ikävä
      37
      809
    Aihe