Olen huomannu tämän päivän aikana oireita ehkä virtsatietulehduksesta(?!). Tulee aivan mieletön tarve virtsata, mutta sitten ei tulekkaan mitään. Sattuu kovasti ja tunne vain jatkuu. Tätä on parin minuutin välein! Kamalinta mitä oon kokenut.. Onko tämä siis virtsarakontulehdus? En ole ollut kylmässä, enkä yhdynnässäkään pariin kuukauteen. Voiko se aiheuttaa tämän kun viimeisen parin viikon aikana olen juonut päivässä n. 1.5 litraa, kun ennen join 2dl-5dl päivässä. Liittyykö mitenkään..? Pieni paniikki iski kun olen nyt Saksassa vieraassa kaupungissa, enkä puhu saksaa hyvin ja lääkäriin pitäis päästä. Mutta pitää kysyä apua perheeltä jonka luona asun.. Vastailkaa pian olenko nimennyt taudin oikein?
apua pian!
siiri
2
730
Vastaukset
En ole asian tuntija mutta virtsatulehdukseltahan tuo kuulostaa. Itellä se on ollut vain kerran ja tuollaisia oireita oli. Menin heti lääkäriin enkä jäänyt silloin arvuuttelemaan ettei kerkeä mennä pahaksi.
Toivottavasti nyt saat itsesi lääkäriin :) - minä:)
Se on virtsatietulehdus ja oireesi kuullostavat just siltä, joten kipinkapin lääkäriin! Se nimittäin menee hoitamattomana munuaisiin ja sitten onkin paljon pahempi juttu!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Virkamiehille tarvitaan tuntuvat palkankorotukset
Naistenpäivänä on syytä muistuttaa, että virkamiehen euro on vain 80 senttiä. Palkat tulee saattaa samalle tasolle yksi614659Riikka Purran kaudella nousi bensan hinta yli 2 euron
Muistatteko kuinka edellisen vasemmistohallituksen aikana, ns. Marinin aikakaudella, bensiiniä sai 1,3 euron litrahinnal954365- 733815
Olisipa saanut sinuun
Tutustua paremmin. Harmi että aloin lopulta jännittämään kun näytit tunteesi niin voimakkaasti ja lähestyit niin voimaak963737Mitäs nyt sijoittajat?
Pörssit laskevat maailmalla Iranin sodan takia ja muutenkin ovat olleet Trumpin vallan alla epävarmat. Ainoa, mikä on no1182772- 352558
- 372462
- 242439
- 382439
Olisitpa se hellä
Ja herkkä minkä kuvan sain sinusta irl. Haluaisin että elämässäni olisi sellainen joka arvostaa minua juuri sellaisena k232304