Omistan elisa viihteen ja käytän modeemin kautta pöytäkoneeseeni nettiä. Pari viikkoa sitten netti alkoi sammuilla eikä se nykyään toimi yhtään . Tietokone ei tunnista yhteyttä ja näytössä lukee vain tunnistetaan..... Eikä mitään tapahdu, olen kokeillut kaikkea ja kaapeli toimii muiden tietokoneiden kanssa eikä siinä ole vikaa. Sama juttu tapahtuu kun yritän käyttää iphoneani yhteyspisteenä, eli näyttöön tulee edelleen teksti tunnistetaan....
Apua !!!!
3
214
Vastaukset
Hei,
Onko yhteystekniikkana ADSL, Kaapelimodeemi vai kuituyhteys? Oletteko resetoineet modeemia? Olitteko siis testanneet modeemia toisella tietokoneella ja silloin toimi ok? Mikäli yhteys toimii toisella laitteella normaalisti jää vika itse tietokoneen asetuksiin. Suosittelen tarkistamaan koneen asetukset läpi, nin ongelman pitäisi ratketa.
Matias / Elisan Palstatiimi
http://palsta.elisa.fi- Asetuksett
Juu kyseessä on ADSL-modeemi. siis modeemi toimii muissa tietokoneissa moitteettomasti ja vika löytyy siis tietokoneesta. En vain keksi missä asetuksissa on vikaa sillä mikään ei tunnu auttavan..
- Ideaa?
Olisiko kellään ideaa mikä asetuksiksissa on vikana?..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "974309Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella293243No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452360- 351358
- 10979
- 141958
- 6904
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12842Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124786- 11780