Olen ikäistäni nuoremman näköinen

ja se haittaa..

Usein väitetään, että naiselle on eduksi näyttää ikäistään nuoremmalta. Minä todella näytän ikäistäni monta vuotta nuoremmalta ja se on ollut pikemmin huono juttu parisuhteen etsimisen kannalta. Olen 41-vuotias sinkkunlady ja minua luullaan usein 7-8 vuotta nuoremmaksi kuin olen. En ole mikään kaunotar enkä ollut sitä edes nuorena. Mielummin aika tavis. Mutta olen pienikokoinen ja hentorakenteinen ja terveellisten elämäntapojen ja liikunnan ansiosta hyvin säilynyt ikäisekseni. Nyt moni ajattelee, että sehän on hyvä juttu ikäiselleni ja miesseuraa varmaan löytyy. Niin kyllä löytyykin ensin. Monet miehet kiinnostuvat minusta aluksi ja haluavat tutustua paremmin. Koska luulevat minua paljon nuoremmaksi. Mutta kun ilmaisen heille oikean ikäni, niin kiinnostus lopahtaa varsin pian ja miehet ovat silminnähden pettyneitä, kun olenkin oikeasti vanhempi kuin miltä näytän. Näin käyttäytyvät sekä ikäiseni, minua hieman vanhemmat ja hieman nuoremmat miehet. Kaikille todellinen ikäni näyttää olevan pettymys. Siksi oikeastaan harmittaa, että olen ikääni nuoremman näköinen. Olen kai ikuinen pettymys miehille.

9

151

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ATM:lle jämät

Vanhalla naisella ei tee mitään. Olet jo niin kulunut eri miesten käyttäessä sinua, että et kelpaa enää miehille kuin korkeintaa irtopilluksi.

Emme me miehet ihastu ja rakastu toisen miehen nussimisiin jätteisiin.

• Mies1985

No voihan siitä silti olla hyötyä nettideiteissä sun muissa. Miehet pääsevät siis pettymään heti aluksi siihen ikään, mutta piristyvät sitten ulkonäöstä.

On tuo silti parempi kuin olla 41 ja näyttää siltä tai vanhemmalta.

• lottamari<3

Ehkä saat kehuja siitä, että olet jo noin vanha, mutta näytät nuorelta ja hehkeältä ja varmasti joku könsikäs sinulta on kysynyt mikä on nuoren olemuksesi salaisuus. Siitä se juttu lähtee ja kohta huomaat, että mies on korviaan myöten rakastunut sinuun, eikä välitä vaikka olisit sata vuotias, kun silmäsi hehkuvat, huulesi rusottavat ja vartalosi on notkea kuin nuoren varsan :)

Ota nuorempi mies, niin pysyt nuorena ja yhtä kauniina jatkossakin. Narsku miehet ovat asennevammaisia ja haluavat vain nuorta lihaa niistä ei kannata olla moksiskaan, mutta oikea tavis mies tahtoo oikeasti rakastua ja kokea intohimoista kiimaa kauniiseen vaimokkeeseensa :)

Asenne on ikää paljon tärkeämpi, positiivisuus ja mielenkiinto elämää kohtaan näillä on iän kumoava vaikutus.Jotkut ovat jo alkujaan vanhoja, toiset taas eivät koskaan vanhene. Negatiivinen nuori nainen tai mies ei jaksa viehättää ketään kauaa.

• miinus 15

Eikös naiset aina valehtele näissä lukumäärä asioissa?

• Mulla on miehenä vähän sama ongelma. Tai ehkä miehelle se ei muuten olisi ongelma, mutta lapsilukuni on ehdottoman täysi, siis elämäntlanteet ei mätsää nuorempien kanssa. Oman ikäiset naiset taas tuntuvat tädeiltä minusta. Vaikka en sitä koskaan ääneen sano, niin naiset vaistoavat sen ja sitten tulee itsetunto-ongelmia.

Jos menee kaikessa valtavirran mukana, niin tottakai silloin on enemmän tarjontaa, mitstä valita. Jos poikkeat olemukseltasi jollain tavalla polulta, niin kohdejoukko pienenee.

• 6+9

Kuulers nyt, luulen että ongelmasi on se että haet liian nuorta miestä, joku 45-v kaljamaha äijä olisi ikionnellinen jos saisi nuorelta näyttävän 41 vuotiaan naisen

• Ikisinkku M

Onko lapsia? Sehän nimittäin vaikuttaa naisella aika paljon, ainakin 5v per lapsi on lapsellisella naisella ulkonäössä lapsilisää usein vaikka toki geenitkin vaikuttaa. Älä harmittele, aina paree noinpäin kuitenkin ja vaikka itsellä vähän samaa ongelmaa oli se silti kiva aamullakin nuoren naisen kanssa rupatella huoltsikan kassalla kun jutteli kuin kaverille eikä millekään sedälle.

• vanha sydän

Mistähän taikurinhatusta vetäisit tuon lapsilisäasian, hohhoijaa...

Itse olen 42, 1 aikuinen lapsi, ja minua luullaan yleisesti 26-28 vuotiaaksi.
        Sekä naiset että miehet. Paperit pitää yleensä näyttää, useimmiten ovat olleet naispuoleisia vieläpä nämä, jotka eivät millään meinaa uskoa ikääni.

Kolmikymppisenä minua luultiin monissa tilanteissa alaikäiseksi.

Aloittajan kanssa olen samaa mieltä, että ei ole välttämättä mikään kiva juttu näyttää runsaasti nuoremmalta mitä on.
        Mutta enpä jaksa siitä(kään) isompaa ongelmaa elämääni tehdä.
        Eiköhän sitä jossain vaiheessa rupsahda..

• Taas tuli todistettua

Siinä taas näkee, kuinka jumittuneita miehet ovat pinttyneisiin ajatustapoihinsa. Ihminen voi oll iältään nuori, mutta fyysisesti rapakunnossa. Silti kuvitellaan, että sellainen voi saada esimerkiksi terveitä lapsia, vaikka vieressä olisi toinen, joka on useamman vuoden vanhempi, mutta fyysisesti huomattavasti paremmassa kunnossa. Miehen logiikka vaan kusee, MOT.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.

Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.
      Terveys
      347
      8709
    2. 1 Eurolla 35 euroa, 1.5x minimikerroin, 0x kierrätys ja minimitalletus vain 5e!

Noniin nyt pamahti sitten VB:ltä älyttömän kova tarjous ensitallettajille. Euron panoksella 35 euroa jos kokkishown voit
      Pitkäveto
      1
      2561
    3. Viiimeinen viesti

Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill
      Suhteet
      69
      2338
    4. Mikä olisi sinun ja kaivattusi

Tarinan kertovan elokuvan nimi?
      Ikävä
      179
      1945
    5. epäonnen perjantain rikos yritys

onpa epäselvä kuva, tuolla laadullako keskustaa tarkkaillaan lego hahmotkin selvempiä
      Kajaani
      16
      1532
    6. Yllätyspaukku! Vappu Pimiä rikkoi vaikean rajapyykin yllättävässä bisneksessä: "Nyt hymyilyttää...!"

Wau, onnea, Vappu Pimiä, upea suoritus! PS. Pimiä tänään televisiossa, ohjelmatietojen mukaan hän on Puoli seiskassa vie
      Suomalaiset julkkikset
      9
      1381
    7. Onko kaivattusi täysin vietävissä ja

vedätettävissä?
      Ikävä
      112
      1337
    8. Suomessa ei ole järkeä tarjota terveyspalveluita joka kolkassa

- Suomen väestötiheys 1.1.2022 oli 18,3 asukasta maaneliökilometriä kohden. - Uudenmaan maakunnassa asuu keskimäärin 18
      Maailman menoa
      179
      1307
    9. RÖTÖSHERRAT KIIKKIIN PUOLANGALLA.

Puolankalaisilla tehtävä ryhmäkanne itsensä yleintäneistä rötöstelijöista, sekä maksattaa kunnan maksama tyhmän koplan j
      Puolanka
      60
      1300
    10. Kirjoitin sinulle koska

tunnen sinua kohtaan niin paljon. Sydäntäni särkee, kun kätken ihastumisen, kaipauksen, sinua kohtaan tuntemani lämmön j
      Ikävä
      42
      1217
    Aihe