Ulkonäkö,ulkonäkö

Noku...

Tämä aikojen alusta mielessä ollut kysymys.. Miksi miehiä aina kiinnostaa ulkonäkö? Toetysti jos on vierekkäin kaunis,hyvännäköinen ja (hieman) rumempi nainen vierekkäin.Kumpikaan ei saisi tehdä elettä tai ilmettä, eikä puhua. Ja toinen pitäisi valita sanoisin ainakin 90% miehistä valitsevan hemaisevamman.Mutta koittakaa joskus tutustua niihin hieman pulskiimpiinkin ja "ei niin näyttäviin" naisiin.Heillä voi todella olla sitä jotain, mikä kolahtaa....

9

2424

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • w-b

Mut kun niitten pulskien kanssa ei voi käydä edes kävelyllä, kun ne rupee puuskuttaan jo sadan metrin päässä ja alkaa valittaa.

• Ensivaikutelma ratkaisee

Yhtälaillahan se nainen valitsee tossa tilanteessa sen komeamman miehen.

• nina

ÄÄÄH, kuunnelkaa itseänne! Onko ihme???? Hieman itseluottamusta, eikä aina pelkkää itsensä vähättelyä. voivoi kuin mä oonkin ruma...ei se voi musta kiinnostua, kun mä oon niin ruma.
      Kuka nyt on pinnallinen? Ja haluatteko te oikeasti tavata ihmisen, joka pitää teistä siksi, että olette hyvännäköisiä?
      Ei kumppaneita/kiinnostuksen kohteita valita siten, että istutaan vierekkäin ilmeittä.
      Oman kokemuksen perusteella "lihavissa" tai "rumissa" ei ole muuta vikaa kuin negatiivisuus ja huono itsetunto.
      Älkää pilatko mahdollisuuttanne tavata se ihana nainen/mies sillä, että itkette kuinka rumia olette. KAUNEUS ON KATSOJAN SILMISSÄ.

• Oppia ikä kaikki

Samaa rutinaa..
        "lihavissa" tai "rumissa" ei ole muuta vikaa kuin negatiivisuus ja huono itsetunto. "

Olet joko tosi nuori tai vain naivi? Lue tyhmä.

• turiset

Jos terveellä tavalla viestittää pitävänsä itsestä, niin muutkin pitävät. Ruttuturpaa ikävä edes lähestyä..

• Megan

Ruma ja pulska on kaks eri asiaa. Joku näyttävä kaunis pulska voi lyödä laudalta mennen tullen jonku hoikemman ja vähemmän kauniin. Pikemminki vierekkäin kaks hoikkaa, toinen vain kaunis ja toinen vähemmän kaunis ja sit toine vaihtoehto vierekkäin kaks pulskaa joista toinen kaunis ja toinen vähemmän kaunis, on vähän parempi lähtökohta.

• mie

Eiköhän kaikki (miehet ja naiset) valitsisi tuollaisessa tilanteesa sen paremman näköisen.
      Kauneus on sitten onneksi katsojan silmässä.
      Henh.koht. miehenä valitsen mieluummin laihemman kuin pulskan, kun itse olen "luuviulu"!

• darwinette

Yleensä kumppanukset ovat fyysisiltä ominaisuuksiltaan ja/tai viehättävyydeltään jokseenkin tasavertaisia, ja tämä on myös yksi biologisen valinnan muotoja. Tiedä sitten, miten valintakriteerit ovat meihin sisäänrakennettuina. Harvoin näkee pariskuntaa, joista toinen on ylivertaisen kaunis ja toinen auttamattoman ruma - näistä ei se ruma valitsisi kaunista sen enempää kuin toisinkaan päin. Näin uskallan väittää. Miettikääpä tuntemianne pariskuntia; eivätkö vain olekin usein aika lailla saman"tasoisia"?

• luuseri

Kyllä naisetkin tuntuvat katsovan vain ulkonäköä. Itse ole periaatteessa melkein kaikkea sitä mitä naiset haluavat, mutta ei ole flaksi käynyt, kun en ole ulkoisesti täydellinen.
      Pidän lapsista ja haluaisin lapsen. Rakastan ylikaiken eläimiä, etenkin kissoja ja koiria. En ole sovinisti enkä juntti. Arvosta naisia. En ole väkivaltainen (Vastustan väkivaltaa). Alkoholin käyttö on lähes olematon. Annan säännöllisesti rahaa erilaisiin keräyksiin.
      Melkein itken kun kuulen eläinrääkkäyksistä.

Eli, toisinsanoen olen monien naisten mieleen. Naiset sanovat: sisäinen kauneus on tärkeintä.
      Missä niitä naisia sitten on? Ne naiset ovat sellaisten miesten luona jotka ovat komeita, hyväkroppaisia, huumorintajuisia jne. Jopa kaaikenmaailman junteilla ja sovinisteilla on naisia. Täytyy varmaan ruveta idiootiksi öykkäriksi. Sitten varmaan alkaisi hommat luistamaan.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kelekkakisat

Mikä vakava onnettomuus sattunut kisoissa. On peruttu koko kisat. Pelastuskopteri näytti käyvän paikalla.
      Nivala
      35
      11447
    2. Aivan kauheaa

Veikö koskiuoma taas ihmishengen? Se pitää kieltää!
      Imatra
      63
      9900
    3. Onko kaivattusi

…mielestäsi älykäs, tai kenties tyhmä? Oma mielipide.
      Ikävä
      149
      5597
    4. Kuinka pitkä välimatka

on teidän kotien välillä?
      Ikävä
      144
      3794
    5. Epäilen ettet edes

Kehtaisi liikkua kanssani.
      Ikävä
      75
      3750
    6. Virkamiehille tarvitaan tuntuvat palkankorotukset

Naistenpäivänä on syytä muistuttaa, että virkamiehen euro on vain 80 senttiä. Palkat tulee saattaa samalle tasolle yksi
      Maailman menoa
      37
      3635
    7. Oletko huomannut

Yhden muutoksen?
      Ikävä
      40
      3388
    8. Riikka Purran kaudella nousi bensan hinta yli 2 euron

Muistatteko kuinka edellisen vasemmistohallituksen aikana, ns. Marinin aikakaudella, bensiiniä sai 1,3 euron litrahinnal
      Maailman menoa
      24
      3183
    9. Jäikö meidän välit

Mielestäsi Kesken?
      Ikävä
      65
      2815
    10. Olisipa saanut sinuun

Tutustua paremmin. Harmi että aloin lopulta jännittämään kun näytit tunteesi niin voimakkaasti ja lähestyit niin voimaak
      Ikävä
      79
      2603
    Aihe