Milloin uskottomuus on hyväksyttyä?

kaksin ja niin yksin

Onko uskottomuus milloinkaan hyväsyttävissä?

Minun avioliittoni on kestänyt kohta 17v ja yhdessä olemme olleet noin 20 vuotta. Elämä on meitä kantanut hyvin; maallista mammonaa olemme saaneet kerätyksi ja lapset ovat tasapainoisia ja kodin kylmästä ilmapiiristä ei heissä näy jälkeäkään.

Avioelämämme on melkein kokonaan loppunut. Minua on "käytetty" kerran tänä vuonna aviollisten oikeuksien tai velvotteiden toimeenpanossa. Kaipaan läheisyyttä, hellyyttä ja rakkautta. Olen yrittänyt puhua miehelleni, ettei aviomme ole oikea liitto, vaan kaveruussuhde. Muutoin meillä menee hyvin, ei ole rahahuolia, ei juopottelua eikä väkivaltaa. Mieheni ei puhu mistään suhteeseen liittyvistä asioista, ei toiveista, ei mikä mättää. Seksistä jos yritän puhua niin hän sulkeutuu kokonaan. En kuitenkaan painosta häntä, mutta en myöskään ole tehnyt kuin tuon yhden aloitteen tänä vuonna. Hän ei ole tehnyt yhtäkään.

Olen kuitenkin terve nainen ja pidän ulkonäöstäni huolta, en ole ylipainoinen. Mielestäni jokaisen yksilön oikeuksiin kuuluu tyydyttävä seksielämä. Jos emme sitä yhdessä pysty toteuttamaan, niin onko toisella oikeus hakea sitä jostakin muualta?

Soloseksistä ei saa hellyyttä.

15

2330

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Yksin ja niin kaksin

Olen mies ja elän avioliitossa.
      Vaimo ei suostu kommunikoimaan kanssani.
      Hän tarjoaa kyllä seksiä muttei vuoropuhelua meidän kahden kesken.
      Olen ratkaissut asiani niin että minulla on suhde erääseen eronneeseen naiseen.
      Hänen kanssa saan jutella asioista.
      Seksikin on paljon mielekkäämpää hänen kanssa.
      Vaimon kanssa seksi on nykyisin pakollinen kuvio. Ei muuta.
      Joten hanki itseäsi tyydyttävä suhde.
      Terveisiä
      J

• niina

Mitäs jos vaatisitte enemmän parisuhteiltanne ja kumppaneiltanne. Tuskin hekään tahtovat elää tuossa tilanteessa. Pettäminenkin on hyväksyttävää vasta sitten, kun sitä ei enää kutsuta pettämiseksi.

Mikä ihmeen pakko se on olla liitossa joka ei tee ketään onnelliseksi (siis olettaen että ei ole mikään kriisi menossa vaan se on aina sellaista). Luusereiksi kutsutaan niitä, jotka eivät ota vastuuta onnestaan vaan kaipaavat ja toivovat että elämä heittäisi eteen jotain helppoa onnea.

Enkä usko avioliittoon elämänmittaisena instituutiona, jos sitä vaan mennään naimisiin ja jätetään vastuu parisuhteen hoidosta kohtalolle. Avioliiton ei pitäisi olla minkäänlainen elinikäinen lupaus, jota ei kunniasyistä, omaisuuden takia tai muuten vaan voisi rikkoa - huono, onneton, rakkaudeton liitto ei aja kenenkään etua eikä oikeastaan edes ole mikään liitto. Ja minkä tähden eroa pelätään? Onko se muka pahempi kuin pettäminen ero?

No, itsepähän tiedätte toiveenne - miksi niitä toiveita on muka niin mahdotonta lähteä toteuttamaan?!

• kaksin- yksin...
        niina kirjoitti:

Mitäs jos vaatisitte enemmän parisuhteiltanne ja kumppaneiltanne. Tuskin hekään tahtovat elää tuossa tilanteessa. Pettäminenkin on hyväksyttävää vasta sitten, kun sitä ei enää kutsuta pettämiseksi.

Mikä ihmeen pakko se on olla liitossa joka ei tee ketään onnelliseksi (siis olettaen että ei ole mikään kriisi menossa vaan se on aina sellaista). Luusereiksi kutsutaan niitä, jotka eivät ota vastuuta onnestaan vaan kaipaavat ja toivovat että elämä heittäisi eteen jotain helppoa onnea.

Enkä usko avioliittoon elämänmittaisena instituutiona, jos sitä vaan mennään naimisiin ja jätetään vastuu parisuhteen hoidosta kohtalolle. Avioliiton ei pitäisi olla minkäänlainen elinikäinen lupaus, jota ei kunniasyistä, omaisuuden takia tai muuten vaan voisi rikkoa - huono, onneton, rakkaudeton liitto ei aja kenenkään etua eikä oikeastaan edes ole mikään liitto. Ja minkä tähden eroa pelätään? Onko se muka pahempi kuin pettäminen ero?

No, itsepähän tiedätte toiveenne - miksi niitä toiveita on muka niin mahdotonta lähteä toteuttamaan?!

Tiedän, että ero on yksi ratkaisu kylmään liittoomme. Minä olen siitä vastuussa, että voin huonosti ja minun pitää tehdä asian eteen jotakin, ehkä erota.Olemme siitä myös usein puhuneet, mutta mies ei halua erota, vaan haluaa jatkaa. Hän aloitti keväällä terapian, joka olisi toimiessaan antanut hänelle helpotusta kommunikointiin ja omien tunteiden tunnistamiseen. Pari kertaa hän kävi, mutta jätti sen kesken, koska pelkäsi leimautuvansa mieleltään epänormaaliksi. Minä uskoin keväällä, että hän saa omat tunteensa hallintaansa ja sitten olisi meidän suhteemme vuoro. Mutta mitään meitä ei ole ollut vuorossa.

Olen kuitenkin jatkanut lasten 9 ja 16 tähden, yrittäen unohtaa omat ajatukseni onnellisemmasta elämästä.

Tiedän senkin, että minun olisi jo aika ajatella itseäni, eikä vain olla ja elää muita varten. Etenkään kun mieskään ei taatusti ole onnellinen vaikkei ilmaise sitä mitenkään.

• Aikki
        kaksin- yksin... kirjoitti:

Tiedän, että ero on yksi ratkaisu kylmään liittoomme. Minä olen siitä vastuussa, että voin huonosti ja minun pitää tehdä asian eteen jotakin, ehkä erota.Olemme siitä myös usein puhuneet, mutta mies ei halua erota, vaan haluaa jatkaa. Hän aloitti keväällä terapian, joka olisi toimiessaan antanut hänelle helpotusta kommunikointiin ja omien tunteiden tunnistamiseen. Pari kertaa hän kävi, mutta jätti sen kesken, koska pelkäsi leimautuvansa mieleltään epänormaaliksi. Minä uskoin keväällä, että hän saa omat tunteensa hallintaansa ja sitten olisi meidän suhteemme vuoro. Mutta mitään meitä ei ole ollut vuorossa.

Olen kuitenkin jatkanut lasten 9 ja 16 tähden, yrittäen unohtaa omat ajatukseni onnellisemmasta elämästä.

Tiedän senkin, että minun olisi jo aika ajatella itseäni, eikä vain olla ja elää muita varten. Etenkään kun mieskään ei taatusti ole onnellinen vaikkei ilmaise sitä mitenkään.

Miksi sinä et mennyt mukaan terapiaan miehesi tueksi ja itsesikin tähden?? Sehän on mahdollisuus löytää ulos umpikujasta kun omat konstit alkaa loppua. Se olisi välittämistä, puolison vastuun kantamista ja rakastamisen taidon ylläpitämistäkin.
        Ero ja pettäminen edustavat pakoa todellisuudesta sekä toivon menettämistä, niin itsen kun toisenkin suhteen. Miksi menettää toivo, kun voi tietoisesti valita toisinkin?
        Kahden ihmisen välinen kylmyys johtuu molemmista ihmisistä yhtä paljon, joten molempien pitää myös haluta muutosta, jotta asiat muuttuisivat positiivisempaan suuntaan.

"Pettäminen" on sallittua silloin kun kaksi aikuista ihmistä päättää yhdessä antaa itselleen ja toisilleen yhtäläisen oikeuden muihinkin seksikumppaneihin.

• Toivo
        kaksin- yksin... kirjoitti:

vastaava tilanne kuin sinulla, eli siis seksielämä ei toimi, tosin vaimoni on se haluton osapuoli.
        Minä olisin varmaankin eronnut aikaa sitten mikäli ei lapsia yhteisiä lapsia olisi.
        Tiedän ettei vaimoni haluaisi erota vaikka ei ole enää seksielämästä tai muustakaan hellyydestä kiinnostunut.
        Minulle on tätänykyä kuitenkin tärkeintä lasten hyvinvointi ja haluan olla heidän kasvamisessa mukana, joten nielen puutteet seksin osalta.
        Seksielämämme oli aikoinaan varsin vilkasta ja luulin sen olevan toimivaa molemmin puolin, nykyisin tuntuu siltä kuin vaimolle seksi kuului suhteeseen vain lasten aikaan saamiseksi ja perheen perustamiseksi ja kun lapsikiintiö tuli täyteen ei seksiä enää tarvita.
        Yhtä kaikki, suhteemme toimii muuten perheenä hyvin ja olen tullut siihen tulokseen, että jatkan lasten takia siihen asti kunnes he alkavat elämään omaa elämäänsä ja mietin eromista sitten uudestaan, ties vaikka omat halunikin häviäisivät siihen mennessä, jolloin sekin asia olisi taas tasapainossa. Kuitenkin mikäli silloin koen eläväni vielä puutteessa, niin voisin ajatella itseänikin ja tekemään tarvittavia toimenpiteitä sen suhteen.

Suosittelisin sitä samaa sinullekin.

• voi vaatia
        niina kirjoitti:

seksiä. Sitä seksiä ja toiseen kohdistuvaa mielenkiintoa pitää jokaisen itse älytä antaa ja osoittaa. Ei se mulkku käskemällä seiso, eikä mielenkiinto herää toisen vaatimuksesta. Pikemminkin päin vastoin. Jos tarkkailet miestäsi jonkin aikaa, niin varmasti huomaat ne asiat, jotka hänessä mahdollisesti vielä saavat aikaan jotain liikettä. Sitten vaan kierosti kimppuun.

• Höhhöh!

Eroa, äläkä petä! Minä en ymmärrä sitä, että pitää väkipakolla kärvistellä suhteessa ja vielä pettää päälle! Eikö olisi helpompaa erota ja etsiä uusi kumppani? Silloin ei tarvitse kärvistellä, eikä tarvitse pettää! Yksinkertaista!

• Kansanparantaja

Kaikissa parisuhteisiin liittyvissä ongelmissa tälläkin palstalla aina tarjotaan eroa ensimmäiseksi ratkaisuksi. Se onkin hyvin helppo ratkaisu, jos ajatellaan vain hetkellistä onnellisuutta, mutta monesti pikaisessa erossa ( ollaan kauhean rakastuneita) varsinaiset ongelmat ja niiden kestävät ratkaisut jäävät kokonaan havaitsematta. Kun kusee housuihinsa pakkasella, niin onhan siinä hetken lämmin olo, mutta kyllä se totuuskin sitten pian valkenee.

Näyttää siltä, että keskustelun aloittajalla on kaikkiaan elämä hyvässä järjestyksessä. Mies on sopuisa ja talouskin näyttää olevan hyvässä järjestyksessä, mutta seksihommissa on hieman laimeutta. Tässä tilanteessa hätiköity ero ei ollenkaan takaa tulevaa onnea uudessa suhteessa.

Jos ihminen elää turvatuissa olosuhteissa vaikka sitten vähän viileämpääkin elämää, niin ei siinä niin mahdottoman innokkaasti halua erotakaan. Jos se uusi seksin alueella taitava mies sattuisi olemaan luonteeltaan hankala ja vielä vähävarainen, niin miten naisen elämä silloin kokonaisuutena paranisi? Parantuneesta seksistä hän joutuisi silloin maksamaan melkoisen hinnan. Mukavaan elämään ( ei taloudellisia murheita) sopuisan miehen rinnalla tottunut nainen ei ihan helposti lähde pelkän panomiehen matkaan, sillä muilla elämänalueilla elämä saattaisi muodostua paljon entistä huonommaksi.

Nopeaa eroa parisuhdeongelmiensa ratkaisuissa voi suositella vain sellaisille ihmisille, joilla ei ole kasvuikäisiä lapsia eikä mitään kiinteää omaisuutta ( asuvat vuokra-asunnossa). He voivat vaihtaa kumppania ihan kulloisenkin tunnetilan mukaan, sillä yhteinen omaisuus ei voi silloin puolittua. Rahattomilla ihmisillä on aina olemassa sekin mahdollisuus, että uudella kumppanilla onkin omaisuutta, jolloin uuden paremman panomiehen lisäksi vaihto-operaatio poikii myös taloudellista hyvinvointia. Näissä tapauksissa ero vanhasta varattomasta kumppanista onkin todella kannattavaa.

Jos hyvässä taloudellisessa asemassa oleva nainen haluaisi vaihtaa kumppania, niin hänen täytyy siinä operaatiossa pitää mielessä myös taloudelliset asiat. Hänen täytyy valita aktiivinen seksikumppaninsa sellaisten miesten joukosta, joilla on sen verran omaisuutta, että naisen elämä vaihto-operaation jälkeenkin on taloudellisesti yhtä turvattua kuin aikaisemminkin. Jos nainen saa erossa puolet oman asuntonsa arvosta ja uusi kumppani saa myös puolet omasta asunnostaan, niin silloinhan he voivat yhdessä taas ostaa samanveroisen asunnon ja pystyvät jatkamaan hyvissä olosuhteissa seksuaalisesti vilkasta yhteiselämäänsä. Varattoman seksihurjastelijan kanssa eläminen saattaisi muodostua naiselle taloudellisesti tukalaksi, joten hätiköiden eroa ei tietenkään kannata tehdä. Parempi on katsoa kuin katua.

Olen omassa tuttavapiirissäni seuraillut kavereideni ( miesten) avioeroja, ja lähes kaikilla homma on mennyt täysin pieleen. Nuoremman kumppanin kanssa on alkuhuuman jälkeen ilmennyt sellaisia vaikeuksia, joita mies ei osannut ottaa ollenkaan huomioon siinä hypnoosivaiheessa. Jos uudella puolisolla on ollut alaikäisiä lapsia, niin siitä tilanteesta on tullut täydellinen helvetti. Omien ja vieraiden lasten komentosuhteen ovat erilaisia, joten monissa tapauksissa lasten kanssa touhuaminen muodostuu erittäin ongelmalliseksi. Lapset osaavat erinomaisesti käyttää hyväkseen tätä epäselvää tilannetta, ja kusettavat uusia vanhempiaan täysin säälimättömästi.

Moni eronnut kaverini onkin minulle kertoillut, että jos nyt saisi ottaa muutaman askeleen taaksepäin, niin hän olisi panostanut siihen vanhaan suhteeseen, sillä siinä ongelmat olivat jo tuttuja ja niihin oli löydetty jonkinlaiset ratkaisumallit. Pienellä hienosäädöllä olisi ehkä saatu ihmeitä aikaan, mutta ero uuden ihanan naisen innoittamana oli kuitenkin ollut houkuttelevampi vaihtoehto. Totuus oli kuitenkin paljastunut hyvin pian.

• Maiju
        Kansanparantaja kirjoitti:

Kaikissa parisuhteisiin liittyvissä ongelmissa tälläkin palstalla aina tarjotaan eroa ensimmäiseksi ratkaisuksi. Se onkin hyvin helppo ratkaisu, jos ajatellaan vain hetkellistä onnellisuutta, mutta monesti pikaisessa erossa ( ollaan kauhean rakastuneita) varsinaiset ongelmat ja niiden kestävät ratkaisut jäävät kokonaan havaitsematta. Kun kusee housuihinsa pakkasella, niin onhan siinä hetken lämmin olo, mutta kyllä se totuuskin sitten pian valkenee.

Näyttää siltä, että keskustelun aloittajalla on kaikkiaan elämä hyvässä järjestyksessä. Mies on sopuisa ja talouskin näyttää olevan hyvässä järjestyksessä, mutta seksihommissa on hieman laimeutta. Tässä tilanteessa hätiköity ero ei ollenkaan takaa tulevaa onnea uudessa suhteessa.

Jos ihminen elää turvatuissa olosuhteissa vaikka sitten vähän viileämpääkin elämää, niin ei siinä niin mahdottoman innokkaasti halua erotakaan. Jos se uusi seksin alueella taitava mies sattuisi olemaan luonteeltaan hankala ja vielä vähävarainen, niin miten naisen elämä silloin kokonaisuutena paranisi? Parantuneesta seksistä hän joutuisi silloin maksamaan melkoisen hinnan. Mukavaan elämään ( ei taloudellisia murheita) sopuisan miehen rinnalla tottunut nainen ei ihan helposti lähde pelkän panomiehen matkaan, sillä muilla elämänalueilla elämä saattaisi muodostua paljon entistä huonommaksi.

Nopeaa eroa parisuhdeongelmiensa ratkaisuissa voi suositella vain sellaisille ihmisille, joilla ei ole kasvuikäisiä lapsia eikä mitään kiinteää omaisuutta ( asuvat vuokra-asunnossa). He voivat vaihtaa kumppania ihan kulloisenkin tunnetilan mukaan, sillä yhteinen omaisuus ei voi silloin puolittua. Rahattomilla ihmisillä on aina olemassa sekin mahdollisuus, että uudella kumppanilla onkin omaisuutta, jolloin uuden paremman panomiehen lisäksi vaihto-operaatio poikii myös taloudellista hyvinvointia. Näissä tapauksissa ero vanhasta varattomasta kumppanista onkin todella kannattavaa.

Jos hyvässä taloudellisessa asemassa oleva nainen haluaisi vaihtaa kumppania, niin hänen täytyy siinä operaatiossa pitää mielessä myös taloudelliset asiat. Hänen täytyy valita aktiivinen seksikumppaninsa sellaisten miesten joukosta, joilla on sen verran omaisuutta, että naisen elämä vaihto-operaation jälkeenkin on taloudellisesti yhtä turvattua kuin aikaisemminkin. Jos nainen saa erossa puolet oman asuntonsa arvosta ja uusi kumppani saa myös puolet omasta asunnostaan, niin silloinhan he voivat yhdessä taas ostaa samanveroisen asunnon ja pystyvät jatkamaan hyvissä olosuhteissa seksuaalisesti vilkasta yhteiselämäänsä. Varattoman seksihurjastelijan kanssa eläminen saattaisi muodostua naiselle taloudellisesti tukalaksi, joten hätiköiden eroa ei tietenkään kannata tehdä. Parempi on katsoa kuin katua.

Olen omassa tuttavapiirissäni seuraillut kavereideni ( miesten) avioeroja, ja lähes kaikilla homma on mennyt täysin pieleen. Nuoremman kumppanin kanssa on alkuhuuman jälkeen ilmennyt sellaisia vaikeuksia, joita mies ei osannut ottaa ollenkaan huomioon siinä hypnoosivaiheessa. Jos uudella puolisolla on ollut alaikäisiä lapsia, niin siitä tilanteesta on tullut täydellinen helvetti. Omien ja vieraiden lasten komentosuhteen ovat erilaisia, joten monissa tapauksissa lasten kanssa touhuaminen muodostuu erittäin ongelmalliseksi. Lapset osaavat erinomaisesti käyttää hyväkseen tätä epäselvää tilannetta, ja kusettavat uusia vanhempiaan täysin säälimättömästi.

Moni eronnut kaverini onkin minulle kertoillut, että jos nyt saisi ottaa muutaman askeleen taaksepäin, niin hän olisi panostanut siihen vanhaan suhteeseen, sillä siinä ongelmat olivat jo tuttuja ja niihin oli löydetty jonkinlaiset ratkaisumallit. Pienellä hienosäädöllä olisi ehkä saatu ihmeitä aikaan, mutta ero uuden ihanan naisen innoittamana oli kuitenkin ollut houkuttelevampi vaihtoehto. Totuus oli kuitenkin paljastunut hyvin pian.

eroa tarjotaan kysymykseen, että milloin pettäminen on hyväksyttyä. Vastaus tuohon on, että ei koskaan. Mikäli tuota joutuu kysymään täällä niin silloin ei ole muuta vaihtoehtoa kuin erota.

• nainen
        Kansanparantaja kirjoitti:

Eroa tyrkytetään vastauksesi joka ongelmaan ja pahin ongelma kaikista on muka pettäminen. Itse ajattelen, että ero on periksiantamista ja juuri sitä pettämistä "parhaimmillaan". Aina tulee joku, joka on parempi kuin oma kumppani, mutta VAIN vähän aikaa.

• ...

...

• Hellu

Onkohan miehesi epävarma omista kyvyistään? Ikä? Onko erektiovaikeuksia? Onko 50:n kriisi?

Mitä tapahtui, kun alkoi seksi vähenemään? Jokin syy täytyy olla, koska Teillä menee hyvin kummiskin...

Olin puoli vuotta ilman ja totuin siihen. Sitten yksi mies sytytti suudelmalla. Naisellisuuteni heräsi ja hän rakasteli kanssani noin joka 7. viikko. Ei ole paljon, mutta jäin koukkuun, koska oli niin ihanaa. Hänkin oli ja on naimisissa.

• Kaksin ja niin yksin

on tapahtunut pikku hiljaa. Mitään järisyttävää
        seksiä en ole koskaan kokenut mieheni kanssa, mutta en milloinkaan ole sitä hänelle sanonut tai sitä moittinut. Olen kysynyt myös seisokkiongelmista, mutta närkästyneenä hän sanoo: varmasti pelaa, muttei ole vaan tilaisuutta.

Tilaisuuden menettämisen voin selittää sillä, että nukumme eri huoneessa hänen kuorsauksestaan johtuen. Mielestäni tilaisuuksia kyllä löytyy jos vain haluaa ja käyttää vähän mielikuvitusta. Minusta hän ei vaan halua ja syytä en osaa sanoa, koska minäkään en sitä ole saanut tietää. Kuorsauksen poistamiseksi hän ei ole halunnut tehdä mitään. Luultavasti se pelastaakin hänet enimmiltä vaimon lähestymisyrityksiltä, eikä hänen tarvitse kieltäytyä, minkä hän muutoin tekisikin.

Olen kuullut kuinka aikuisillakin aviopareille on onnellinen seksielämä, joka on vain parantunut kun kokemusta on tullut enemmän. Olen muutamia vuosia sitten yrittänytkin keksiä jotakin vaihtelua, mutta mieheni ei innostunut siitäkään. Hän halusi olla vain sängyssä ja nopeasti toimittaa "asiansa" turhia vehtaamatta ja vaimon toiveita (vaatimuksia) kuuntelematta.

Omituinen yhtälö tulikin mieleeni:D
        Ilman seksiä - onko se avioliitto?
        Huonoa seksiä - onko silloin huono avioliitto?
        Hyvää seksiä - onko erottava ja etsittävä rakastaja?

Olen käynyt silloin tällöin ulkona ja kyllä hihaan on tarttunut useinkin viehättäviä herrasmiehiä, mutta minusta ei vain ole ollut siihen, että alkaisin pettäjäksi.

• nix
        Kaksin ja niin yksin kirjoitti:

on tapahtunut pikku hiljaa. Mitään järisyttävää
        seksiä en ole koskaan kokenut mieheni kanssa, mutta en milloinkaan ole sitä hänelle sanonut tai sitä moittinut. Olen kysynyt myös seisokkiongelmista, mutta närkästyneenä hän sanoo: varmasti pelaa, muttei ole vaan tilaisuutta.

Tilaisuuden menettämisen voin selittää sillä, että nukumme eri huoneessa hänen kuorsauksestaan johtuen. Mielestäni tilaisuuksia kyllä löytyy jos vain haluaa ja käyttää vähän mielikuvitusta. Minusta hän ei vaan halua ja syytä en osaa sanoa, koska minäkään en sitä ole saanut tietää. Kuorsauksen poistamiseksi hän ei ole halunnut tehdä mitään. Luultavasti se pelastaakin hänet enimmiltä vaimon lähestymisyrityksiltä, eikä hänen tarvitse kieltäytyä, minkä hän muutoin tekisikin.

Olen kuullut kuinka aikuisillakin aviopareille on onnellinen seksielämä, joka on vain parantunut kun kokemusta on tullut enemmän. Olen muutamia vuosia sitten yrittänytkin keksiä jotakin vaihtelua, mutta mieheni ei innostunut siitäkään. Hän halusi olla vain sängyssä ja nopeasti toimittaa "asiansa" turhia vehtaamatta ja vaimon toiveita (vaatimuksia) kuuntelematta.

Omituinen yhtälö tulikin mieleeni:D
        Ilman seksiä - onko se avioliitto?
        Huonoa seksiä - onko silloin huono avioliitto?
        Hyvää seksiä - onko erottava ja etsittävä rakastaja?

Olen käynyt silloin tällöin ulkona ja kyllä hihaan on tarttunut useinkin viehättäviä herrasmiehiä, mutta minusta ei vain ole ollut siihen, että alkaisin pettäjäksi.

kävi niin että minut ajettiin uskottomuuteen (20 yhdessäolovuotta ) Se tosin tapahtui neljän selibaattivuoden jälkeen kun vihdoin tajusin olevani nainen. Muistan iltaisin sanat "ei nyt" "ei kiinnosta" jopa valheellisen selityksen impotenssista samat kuorsaukset ym. Minä olin niin perhanan sokea etten älyny miehelläni olevan toisia suhteita. En polttanut siipiäni lähtemällä toisen matkaan vaan sain elämäni takaisin. Mies on ollut jo ex vuoden tämän tapahtuman jälkeen ja mutuaman vapaan vuoden jälkeen löysin kumppanin jonka kanssa menin vasta uusiin naimisiin. Tarinan opetus on että sinullakin on elämä.

• Positiivinen

Kokeile kuitenkin ensin jutella miehesi kanssa seksiin liittyvistä asioista,jos mies ei innostu,niin kysy haittaako sitten vieraissa käynti. Luulisi ainakin jonkinlaista reaktiota tulevan.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Suomalainen tutkimus paljasti oudon asian vasemmistolaisista - he häpeävät itseään

Kyllä, asia on faktaa. Suomalainen tutkimus osoittaa, että vasemmistolaisina itseään pitävät kansalaiset häpeävät itseää
      Maailman menoa
      138
      3799
    2. Sosialismia Tampereella: Virallinen ilmiantolinja avautuu kaupungissa

Nyt siis mennään mansessa ihan justiinsa samaan malliin kuin entisessä Neuvostoliitossa, jossa saattoi ilmiantaa naapuri
      Maailman menoa
      336
      2944
    3. Tätä et nähnyt tv:ssä: Frederik paljastaa - Totuus "haisevasta jäynästä" pehtoorille Farmilla

Frederik veti ns. herneen nenään ja päätti kostaa pehtoorille. Mitäs mieltä olet Frederikin "aamutoimista"? Lue jutt
      Tv-sarjat
      8
      1845
    4. Ellen Jokikunnas paljastaa kyynelehtien Ralph-pojasta: "Apua..."

Ellen Jokikunnaksen ja hänen puolisonsa Jari Raskin perheestä ja taloprojektista Italiassa kertova Unelmia Italiassa -sa
      Suomalaiset julkkikset
      5
      1588
    5. Oho! Vappu Pimiä teki "röyhkeän" teon - Onko sopivaa paljastaa tämä MasterChef-sarjasta?

Vappu Pimiä on astunut MasterChef Suomi -keittiöön ja liittynyt ohjelman legendaariseen tuomaristoon Helena Puolakan ja
      Tv-sarjat
      4
      1069
    6. Mun kaikkialta häviäminen

Ei liity sinuun. Muista se. ❤️ Mua kiusataan enkä mä enää jaksa.
      Ikävä
      71
      914
    7. Kaste tulisi tehdä apostolisella tavalla Ap. t. 2:38 mukaan

Apostolit eivät kastaneet kolminaisuuden nimellä vaan Jeesuksen alkuperäisen käskyn mukaisesti: Ap. t. 2:38 Niin Pietar
      Kaste
      38
      854
    8. Onko teillä

minkä tyyppisiä seksifantasioita kaivattunne kanssa?
      Ikävä
      44
      754
    9. Kuhmossa rallit alkoi ennen aikojaan

Paettiin polliisia törkeästi? Se tuo rallikiima on näemmä saavuttanu paikalliset tommi mäkiset kiljupäissään auton rat
      Kuhmo
      22
      698
    10. Inhottaa ajatus siitä

Miten monia olet pannut.
      Ikävä
      56
      697
    Aihe