1. Hermostuneisuus, jos polttaa niin jatkuva tupakilla käynti on varma merkki tai käsien tärinä.
2. Yleensä jos seksiä on ollut suhteessa paljon niin se vähenee lopulta olemattomiin.
3 Tyypillinen mä muka nukuin juttu. Kuinka moni nukkuu päivässä monta tuntia? varsinkin nuori ?
4 Kännykän piilottelu/salavastaaminen vessassa yms. paikassa.
5 Luota intuitioosi se kertoo sinulle paljon.
6 SE esittää sulle outoja kysymyksiä. Kerro kaverille mitä teet oikeasti ja toiselle toista jolloin voit itse päätellä mitä on tekellä.
7 Yöllliset poissa olot..
Kaikki ei tietenkään ole varmaa mutta olen kokenut saman jo kaksi kertaa..
Pettämisen varmat merkit
39
1928
Vastaukset
- Taka½
Ikävää, että olet joutunut mahdollisesti petetyksi. Lisäisin listaan pari tyypillistä juttua:
"Nää on kaverin kortsut" ja "Nukahdin kaverin sohvalle". Kokemusta on.- elämä on paskaa
Itellä lähes täydellisen sama :(:(
- 1234.
1. Etäinen mies.
2. ADHD levottomuus, aina tekemässä. Kuin turbohiiri.
3. Viittaa usein seksiin, silloinkin kuin toista jo ällöttää.
4. Vauhtilajit ja vaarallisuus.
5. Ei aloita koskaan keskustelua sukupuolitaudeista ja niiltä suojautumisesta. Vakuuttaa olevansa terve, niinhän ne kaikki vakuuttavat.
6. Menestyy työssä. Voi olla uraohjus tai renttu.
7. Itsekäs mies. Voi polttaa ja käydä baareissa, laivalla.
8. Komea ja puunaa itseään. Trendimerkkivaatteet. Hiukset viimeisen päälle. Pumppaa lihaksiaan.
9. Voi olla älykäs omalla alallaan ja harrastuksissa, muissa asioissa voi olla epälooginenkin.
10. Kuvittelee olevansa melkein jumalan asemassa, ja määrää kaiken. Hallitsee.- järki hoi!!!
Mitä ihmettä? Ai adhd-tapaukset pettävät vamasti? Samaten vauhtilajien harrastajat, työssään menestyjät ja älykkäät, mutta joissain asioissa epäloogiset ? Eli jos joku on älykäs ja uskoo jumalaan tai on kommunisti, pettää siis aiva varmasti?
ei vi***ttu mikä lista.... - adhd neito
järki hoi!!! kirjoitti:
Mitä ihmettä? Ai adhd-tapaukset pettävät vamasti? Samaten vauhtilajien harrastajat, työssään menestyjät ja älykkäät, mutta joissain asioissa epäloogiset ? Eli jos joku on älykäs ja uskoo jumalaan tai on kommunisti, pettää siis aiva varmasti?
ei vi***ttu mikä lista....Nauroin samaa, ei adhd:ta sairastavat sen enempää petä kuin muutkaan.
- herätkää
adhd neito kirjoitti:
Nauroin samaa, ei adhd:ta sairastavat sen enempää petä kuin muutkaan.
Ikävää ettei teillä maalaisjärki leikkaa yhtään. Ei kyse ollut adhd:tä sairastavista todellakaan. Vaan sellaisista levottomista tyypeistä noin muuten.
- huhhuh...
järki hoi!!! kirjoitti:
ei vi***ttu mikä lista....Kyllä menestyvissä miehissä on pettäjiä myös, tuskin heitä kaikkia niputat samaan. Miksi et ajattele mitä todella yritetään sanoa, etkä vedä omia nopeita johtopäätöksiä pelkästään.
Kyllä mielisairas on joskus epälooginen esim. narsisti. Älykkäitä psykopaatteja on (esim. matemaattisesti älykäs), voi olla toisessa asiassa tyhmä virheitä tekevä ja on tunnekylmiä pettäjiä. Ajattele itse, älä valita ja hauku aina muita. Käytä oikeasti järkeä lukiessasi! Kiroilu vasta sivistynyttä on juu... - väärin tulkittu
adhd neito kirjoitti:
Nauroin samaa, ei adhd:ta sairastavat sen enempää petä kuin muutkaan.
Mitä jos menisit muualle nauramaan, itselläni ei ole tapana nauraa muille. Tosi kypsää toimintaa.
- sekin että
huhhuh... kirjoitti:
Kyllä menestyvissä miehissä on pettäjiä myös, tuskin heitä kaikkia niputat samaan. Miksi et ajattele mitä todella yritetään sanoa, etkä vedä omia nopeita johtopäätöksiä pelkästään.
Kyllä mielisairas on joskus epälooginen esim. narsisti. Älykkäitä psykopaatteja on (esim. matemaattisesti älykäs), voi olla toisessa asiassa tyhmä virheitä tekevä ja on tunnekylmiä pettäjiä. Ajattele itse, älä valita ja hauku aina muita. Käytä oikeasti järkeä lukiessasi! Kiroilu vasta sivistynyttä on juu...Oikeastaan oikein jos pettävät teitä, kun haukutte muita ja ymmärrätte väärin kaiken lukemanne. Ei oikeastaan kiinnosta enää.
- ada sd
huhhuh... kirjoitti:
Kyllä menestyvissä miehissä on pettäjiä myös, tuskin heitä kaikkia niputat samaan. Miksi et ajattele mitä todella yritetään sanoa, etkä vedä omia nopeita johtopäätöksiä pelkästään.
Kyllä mielisairas on joskus epälooginen esim. narsisti. Älykkäitä psykopaatteja on (esim. matemaattisesti älykäs), voi olla toisessa asiassa tyhmä virheitä tekevä ja on tunnekylmiä pettäjiä. Ajattele itse, älä valita ja hauku aina muita. Käytä oikeasti järkeä lukiessasi! Kiroilu vasta sivistynyttä on juu..."Kyllä menestyvissä miehissä on pettäjiä myös, t"
No shit?
Lue silti otsikko, "pettämisen varmat merkit" ? Menestynyt?
Ei vi***ttu edelleenkin!
Ja joskus on, joskus on, jos jo jos, Tässä puhutaan varmoista merkeistä ja kaikenmaailman pässit listaa asioita, jollainen pettäjä _voi_ olla. Nii-in, pettäjällä voi olla esimerkiksi kaksi jalkaa tai lippalakki!!
- sis8
tuo kymmpi on totta myöskin..
- tert4re
Luin läpi sekä aloittajan että jäljempänä kirjoittavan "1234":n listat ja...
Aloittajan kertomista merkeistä ei mikään sopinut exään. 1234:n listalta vain työssä menestyminen ja siinä yhteydessä älykkyys merkkivaatteet. Ja nämä ominaisuudethan sopivat myös "pettämättömiin" miehiin... Joten omasta kokemuksesta voin sanoa, että ei voi tietää... Pitkän salasuhteen paljastuttua olin totaalisen pihalla, koska miehen käytös tms ei ollut muuttunut mihinkään vuosien saatossa.- 5+7
Mä olen alkanut epäillä että mies pettää. Käy kuulemma uimassa töiden jälkeen mutta uikkarit ei ole märät kotiin tullessa ja pyyhekin kuiva. Pyyhe ei myöskään tuoksu millekään vaikka luulisi se järviveden tuoksuvan jollekin. Eilen meni uimaan ja pyyhe ei ollut edes mukana. Suihkussa ei käy uintireissun jälkeen kun kuulemma uinti riittää peseytymiseksi. Nyt eilen pyysi minua siistimään alapäätään. Miksi?ei ainakaan minun takia koska seksimme on kutistunut olemattomiin.
- huokaus1
No kun se idea listoissa on, ettei niitä tuijota joka sanalla. Vaan suhteuttaa tilanteeseen ja tyyppiin. Toivotonta...
- sis8
5 7 Se koittaa hallita sua joka on tyyppillinen merkki eli toinen joka siistii itsensä on jo kierrossa. Ja jos seksi on poistunut niin luota vaistoosi sekin kertoo sinulle jotakin..
- viisaaat
Alapään siistiminen ja vähäinen seksi on varma merkki, että uusi pano.
Kokemusta on, valitettavasti.- valehtelua ja peittelyä
Juu, meillä tuo vieressä nukkuva horisko lopetti karvojen ajelun heti kun kärähti
- minulla tällaista
Kuinka monelle mies on muuttunut hyvin raivoisaksi ja haukkuu huoraksi ja nimittelee ja uhkailee, jopa avioerolla? Haikailee kavereiden kanssa matkoille ja ilmoittaa edellispäivänä, että huomenaamulla on lento?
- asfsd sdf
No eikös tuo ole tavallaan helppo tilanne? Ainoa järkevä teko on erota joka tapauksssa, vaikka ei pettäisikään.
Itse en kattelisi vaimolta tuollaista käytöstä sekuntiakaan. Than sama pettäiskö vai ei niin lentäis kuin leppäkeihäs.
- eronnut nainen
Hermostuneisuus, kärtyisyys, stressin valittaminen, raha ym huolista valittaminen ilman syytä. Tai oli näin jälkeenpäin ajateltuna. Maksaahan se naisen pyörittäminen ravintoloissa ym. Ei ollut koskaan kiinnostunut seksistä. Loppuaikoina tavaroitteni piilottelu kotona, sormus jäänyt vahingossa töihin. Puhelinta ei piilotellut mutta kaikki naiset "kavereita", ei tiedä miksi paita tuoksuu hajuvedelle. Ihan normaalia perhe-elämää vaikka ties kuinka monta naista ehti pyörittää. Ei myöntänyt mitään vaikka selvät merkit. Käryn käytyä itki polvillaan ja vannoi rakkautta. Meni niin hyvin että perheenlisäytä harkitsimme, matkustelimme, en voinut todellakaan kuvitella että eli kaksoiselämää. Kovasti halusi viikonloppuisin kaverin luo talonrakennustalkoisiin.
- säälittävää
Hommasi salaa toisen puhelimen (prepaidin), jolloin pääpuhelin oli vapaasti pöydillä. Jäi toisesta puhelimesta kiinni kun latasi sitä sänkymme alla piilossa yöllä, mutta akun täytyttyä puhelin antoi piipausmerkin.
- joopajoojoo
nää on EHKÄ merkkejä, itselläni on varmasti näitä merkkejä ulospäin, eli: olen välillä kärttyisä, raha-asiat vituttaa välillä, seksiä oli vaimon kanssa välillä todella vähän koska en vaan pystynyt/jaksanut kun oli niin paha olla, hukkasin vihkisormuksen omaa huolimattomuuttani keittiön kaappiin jne...
Mutta en koskaan kenenkään kanssa hypännyt vieraaseen sänkyyn, sen sijaan epäilen, että oma vaimo olisi pettänyt minua.. Jos niin on, niin täytyy sanoa, että koko elämä mullistuu - en tiedä miten siihen voisi suhtautua. Varmaan tekisi mieli tappaa se mies joka naistani panee. Eihän kukaan kellekään kuulu, mutta mutta, kyllä olen sitä mieltä että avioliitossa mies kuuluu vaimolle ja vaimo miehelle. Sitten jos halutaan jotain muuta, niin ei olla naimisissa. PISTE. - naulan kantaan
joopajoojoo kirjoitti:
nää on EHKÄ merkkejä, itselläni on varmasti näitä merkkejä ulospäin, eli: olen välillä kärttyisä, raha-asiat vituttaa välillä, seksiä oli vaimon kanssa välillä todella vähän koska en vaan pystynyt/jaksanut kun oli niin paha olla, hukkasin vihkisormuksen omaa huolimattomuuttani keittiön kaappiin jne...
Mutta en koskaan kenenkään kanssa hypännyt vieraaseen sänkyyn, sen sijaan epäilen, että oma vaimo olisi pettänyt minua.. Jos niin on, niin täytyy sanoa, että koko elämä mullistuu - en tiedä miten siihen voisi suhtautua. Varmaan tekisi mieli tappaa se mies joka naistani panee. Eihän kukaan kellekään kuulu, mutta mutta, kyllä olen sitä mieltä että avioliitossa mies kuuluu vaimolle ja vaimo miehelle. Sitten jos halutaan jotain muuta, niin ei olla naimisissa. PISTE.Ja tämä vain on taivaan tosi!!!!
- 749375209579047
säälittävää kirjoitti:
Hommasi salaa toisen puhelimen (prepaidin), jolloin pääpuhelin oli vapaasti pöydillä. Jäi toisesta puhelimesta kiinni kun latasi sitä sänkymme alla piilossa yöllä, mutta akun täytyttyä puhelin antoi piipausmerkin.
Tosi säälittävää ja kuvaa juuri sitä tasoa, mitä ne pettäjät oikeasti on. Ihmettelen oikeasti, että kelpaavat kakkosille niin kiimana, että pitää oikeen vaimolle ruikuttaa. Ilmeisesti muutkin haluaa sellasen, joka osaa pettää kuin sika toisen selän takana. Kakkonen ei tiedä, ettei ollut eka kertaa asialla ja luulee "rakkaudellaan" parantavansa häntäheikin, kun omakseen saa. Sellaista se on, kun ruusunpunaisilla silmälaseilla maailmaa vielä konkarinakin tarkastelee, luulis jo oppineensa omista aiemmista mieskuvioistaan, mutta ei.
- vinkkiä jakoon
joopajoojoo kirjoitti:
Mutta en koskaan kenenkään kanssa hypännyt vieraaseen sänkyyn, sen sijaan epäilen, että oma vaimo olisi pettänyt minua.. Jos niin on, niin täytyy sanoa, että koko elämä mullistuu - en tiedä miten siihen voisi suhtautua. Varmaan tekisi mieli tappaa se mies joka naistani panee. Eihän kukaan kellekään kuulu, mutta mutta, kyllä olen sitä mieltä että avioliitossa mies kuuluu vaimolle ja vaimo miehelle. Sitten jos halutaan jotain muuta, niin ei olla naimisissa. PISTE.Niinpä niin eli vaimosi saa katsella merkkejäsi ja päätellä niistä mitä päättelee. Saa kestää kaiken, kun juoksentelet menoissasi...puhu sille vaimollesi, jos sulla on paha olla ja ajoissa! Etsi se sormuksesi sieltä keittiön kaapin hyllyltä ja pane sormeesi. Saattaa nimittäin näyttää siltä, että et arvosta liittoasi, kun huolimattomuuttasi sormuksen unohdit, varsinkin jos se jo vuosia on siellä hyllyllä ollut.
Mikähän siinä on, että vaimot saa kestää selvän pettämisen, mutta mies on heti turpaan mättämässä kolmatta pyörää? Jos siis miehenä tiedät, että et suvaitse pettämistä piiruakaan, niin muista sitten olla itsekin yhtä tiukkana, kun hemaiseva hempukka sinua lähestyy. Äläkä säikähdä, jos vaimosi mättää turpaan sitä hemaisevaa hempukkaa.
Puhukaa ja keskustelkaa ennen kuin sotkette elämänne. - säälittävyyden top
säälittävää kirjoitti:
Kuka se tämä oli? Pettäjä vai se "uhri" joka tekstailee prepaid liittymistä nykyiseltä miesystävältään salaa exmiehelleen ja tämän kumppanille... Siis kuule, se on säälittävää jos mikä!
- petturin exä
vinkkiä jakoon kirjoitti:
Niinpä niin eli vaimosi saa katsella merkkejäsi ja päätellä niistä mitä päättelee. Saa kestää kaiken, kun juoksentelet menoissasi...puhu sille vaimollesi, jos sulla on paha olla ja ajoissa! Etsi se sormuksesi sieltä keittiön kaapin hyllyltä ja pane sormeesi. Saattaa nimittäin näyttää siltä, että et arvosta liittoasi, kun huolimattomuuttasi sormuksen unohdit, varsinkin jos se jo vuosia on siellä hyllyllä ollut.
Mikähän siinä on, että vaimot saa kestää selvän pettämisen, mutta mies on heti turpaan mättämässä kolmatta pyörää? Jos siis miehenä tiedät, että et suvaitse pettämistä piiruakaan, niin muista sitten olla itsekin yhtä tiukkana, kun hemaiseva hempukka sinua lähestyy. Äläkä säikähdä, jos vaimosi mättää turpaan sitä hemaisevaa hempukkaa.
Puhukaa ja keskustelkaa ennen kuin sotkette elämänne.Täysin samaa mieltä edellisen kanssa!!! Tuollainen itsekäs pettäjä on narsistinen luonne!
- wolfe1
1. Kännykän piilottelu, salaa viestittely.
2.Seksi väheni
3. Kommunikointi väheni
4.Hermostuneisuus.
5.uudet alusvaatteet(joita ei pidä puolison aikana).
6.Kannusti kovasti lähtemään reissuun lasten/kavereiden kanssa.
7.Etäinen.
8. Valehteli
9.Sukupuolitauti
10.Pakkasin kamat ja ovesta pihalle.- Taas kerran....
Hyvä wolfe 1, teen saman. Tai en siis päästä edes sisään, kun yrittää seuraavan kerran....
Mies vannoo rakkautta ja jne.....ja samaan aikaan deittailee edelleen netissä.
TÄLLAISIA ON SUOMI-MIEHET!!!!!! - 3:s kerta
Taas kerran.... kirjoitti:
Hyvä wolfe 1, teen saman. Tai en siis päästä edes sisään, kun yrittää seuraavan kerran....
Mies vannoo rakkautta ja jne.....ja samaan aikaan deittailee edelleen netissä.
TÄLLAISIA ON SUOMI-MIEHET!!!!!!Niin sun kannattaa vaan hommata espanjalainen, italialainen tai kreikkalainen mies itelles, sit tiedät mitä on rakkaus...:))
- Tästä lienee kyse
1234 kuvailee luonneriippuvaista ihmistä. Se tarkoittaa, että ihmisen sielu on lapsena vahingoittunut, esimerkiksi lapsi kasvoi perheessä, jonka olohuoneessa oli virtahepo. Levottomuus, ylivilkkaus, vaaralliset lajit, valehtelu. epäloogisuus jne kuuluvat hänen peroonaansa. Siitä voi seurata myös alkoholi-, suhde- tai seksiriippuvuutta, joka pahenee iän myötä, ja koska valehtelu on helppoa, joillekin pakonomaistakin, riippuvainen myös voi helposti pettää. Riippuvuuksillaan ja ajattelun epäloogisuuksilla tasapainoton pitää yllä kuvitelmaa,omaa fantasiaa että hallitsisi elämäänsä. Vaikea aihe lyhyesti kirjoittaa, lukekaa riippuvuuksista, jos pettäjä täyttää näitä tunnusmerkkejä.
- sonya3
Niin uskoton voi käydä aikaa myöden väkivaltaisemmaksi on pakosta nyxänsä kanssa, kakkonen roikkuu vaan mukana, ja kolmonen on muuten vain leikkikaveri. Epävarmuus ja itseluottamuksen puute jne. Voi ajaa siihen..
- petettyjäbä
AK viestissä kaikki kävi mun muijassa toteen. ei siin, rupesin epäilee, kysyin suoraan erinäisistä asioista ja ku valehtelu rupes oleen ilmiselvää, suhde poikki. itkeny pitkää takasi mutta käskin vaa ämmän suksia vittuun.
- sonya3
Petettyjäbä voimia sinulle toivotan ja itse tein samoin vaikka olen nainen.
- G. A. L
Vai että varmat merkit ! Oman kokemukseni mukaan joskus sellaisia on, mutta toiset osaavat olla ihan niin kuin ennenkin, ehkä hitusen enemmän tuli huomiota, mutta sehän on elämässä ihan normaalia. No minä luotin tyyppiin täysin, kunnes eräänä kauniina päivänä kauppa-reissulla eräs nainen tuli hänelle , ja tietysti minullekin siinä sivussa avautumaan ,että nyt saa riittää tämä pelleily ! Oli kuulemma kyllästynyt, kun hän ei saanut ottaa yhteyttä, vaan mies soitti, tai vain ilmestyi hänen luokseen, kun miehellä oli mahdollisuus ! Nainen näytti minulle riittävät todisteet, ettei jäänyt epäselväksi . Puoli vuotta oli käynyt pari kertaa viikossa vähän piirakalla hänen luonaan. Tuli kyllä puun takaa, kun mitään merkkejä ei ollut , ei edes sitä kuuluisaa aavistusta, ei sitäkään. No erohan siitä tuli, luottamus meni kertaheitolla, ja kunnioituis, ja tunteet kylmenivät ihan samantien. Nyt erosta on kulunut kaksi vuotta, enkä vielä ole uskaltanut mitään suhdetta aloittaa. Toivon että jonain päivänä uskallan taas luottaa, aika näyttää.
- oma elämä8
Meni kymmenen vuotta ja tänä aamuna kun heräsin, huomasin. Olen hyväksynyt sen, että ex.ni petti minua ja usein. Katsoin eilen, erään ohjelman jossa mies kertoi, miten kurja lapsuus oli hänellä.
Myös sen kertoi, kuinka petti jatkuvasti vaimoaan. Itki, vaikka jo ikämies, sitä kun joutui lähtemään kodista, vaimo ei enää kestänyt.
Vaikka, miehellä oli nainen, silti hän itki sitä kun teki niin väärin ex.lleen kun oli aviossa.
Eli omatunto oli, mutta sitä luonteenheikoutta hänelläkin.Niin, kun heräsin oli vapautunut olo ja mielessä, saahan sitä rakastua.
Jospa itsekkin alkaisin elää, en ole mikään sen kummempi kuin muutkaan, ja miksi minua ei olisi saanut pettää?
Kaikilla ihmisillä on historiansa ja se vaikuttaa kaikkeen, myös petetyllä vaimolla.- oikea keino
Parisuhde terapia olisi oikea ratkaisu pettäjille!Ei ne traumat/tunnelukot pettämällä selviä!Ongelmiin täytyy löytyä muu ratkaisu,kuin se että tekee"väärin"!
- pohtiva1
Mites on jos löydät vaimosi/tyttöystäväsi housujen taskusta kamagra geelin niin miten asiaan kysyt fiksusti ettet ny heti syytä pettämisestä mutta aika outoa on kuitenkin jos muijalla löytyy niitä välillä autosta tyhjinä ja toisinaan käsilaukusta niin tuskin niitä miehensä, takia jemmaa varsinkin kun ne on mieheltä varastettuja !
- KamagraDeal.com
Kamagra myös suomesta postitettuna:
http://kamagradeal.com
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Silmienvääntelijä-persut pääsivät Japanissa sarjakuvaan
Torille! https://www.hs.fi/kulttuuri/art-2000011943173.html1764987Nato kaatamassa Petterin haaveileman Tunnin junan?
Nato edellyttää pohjoisessa Jäämereltä Rovaniemelle saakka kapearaitesta suoraa rautatieväylää, joka maksaa paperirahaa,184376Donald Trump pääsi samalle listalle Sanna Marinin kanssa
Eli vasemmistolaisen Time-median top 100 jännäihmisten listalle. https://time.com/collections/time100-next-2021/593769993097Älkää vaan sairastuko syöpään Suomessa
Tilaston mukaan Suomi, Slovakia ja Latvia lääkitsee aivan pohjamudissa syöpää. Sairastunutta hoidetaan edelleen vanhana2522947Kyllä, maata ei halua puolustaa nimenomaan punavihreän puolen edustajat
"Esimerkiksi maanpuolustushenki on keskimääräistä alempana naisten, arvoliberaalien, heikossa taloustilanteessa olevien1432882- 522501
- 271919
- 221737
- 341733
- 651709